Sivu: 51 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41495051525361 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1501:stä 1530:een 2518:sta
  1. #1501
    Lainaa Luke690 kirjoitti Katso viesti
    Dukessa taitaa olla erilainen kytkin jos mä oikein muistan. Ainoat saman pariset mitä mä oon löytäny niin on nämä ja ne on mulla pyörässä kiinni. http://www.a-lmotorsports.com/Produc...le-levers.aspx
    Hetkonen, enpäs oo näihin törmännykkään. Muuttuukohan noissa vivuissa joku kun sivuilla on vaan 08 malliin? Ja koheltajalle tiedoksi että ei käy ne duken kahvat mitä kiinasta halvalla saa, taitaa molemmat olla eri kun smceessä
    '03 Sv1000
    '00 Cbr600f
    '03 cbr954
    '11 Wildcat500
    '09 ds450
    '11 690smcEvo2
    '08 rc8
    '11 690smcEvo2
    ´01 Ktm 520 exc sm & ´07 kahvikootteri
  2. #1502
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vastauksista, tuosta painosta tuli mieleen. Se taitaa tuntua vain kovassa ajossa pikkuteillä. Mites on kulutuksen, onhan näitä peruskysymyksiä vaikka mitä. Esim, pystyykö/onko tilaa säätä venttiileitä itse.
    Kun on tullut ajatus ehkä vaihtaa pois tuo Husse
    Mun mielestä smc ei tunnu painavalta millään kestopäällysteisellä tiellä, vaikka olis routinukkin eikä oikeestaan sorallakaan. Mettään en ole menny kun en sienestämisestä niin välitä. Nyt ajanu noin 10tkm eikä mitään pahaa sanottavaa. Pirun hyvä mopotin se on, tehoa on sopivasti kun poistaa kaikki rajotukset, sillä voi ajaa pidemmänki reissun(pärsse tulee kyllä kipeeks), soppaa ei vie juuri mitään ja huoltoakin kaipaa melkosen vähän verrattuna muihin mitkä on lähelläkään samoissa spekseissä.
    '03 Sv1000
    '00 Cbr600f
    '03 cbr954
    '11 Wildcat500
    '09 ds450
    '11 690smcEvo2
    '08 rc8
    '11 690smcEvo2
    ´01 Ktm 520 exc sm & ´07 kahvikootteri
  3. #1503
    Lainaa maunomatonen kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestä smc ei tunnu painavalta millään kestopäällysteisellä tiellä, vaikka olis routinukkin eikä oikeestaan sorallakaan. Mettään en ole menny kun en sienestämisestä niin välitä. Nyt ajanu noin 10tkm eikä mitään pahaa sanottavaa. Pirun hyvä mopotin se on, tehoa on sopivasti kun poistaa kaikki rajotukset, sillä voi ajaa pidemmänki reissun(pärsse tulee kyllä kipeeks), soppaa ei vie juuri mitään ja huoltoakin kaipaa melkosen vähän verrattuna muihin mitkä on lähelläkään samoissa spekseissä.
    Kiitos vastauksesta. Pitää kattoa tuossa syksyllä, kun myyn oman pyörän pois tai sitten ensi keväänä
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  4. #1504
    Lainaa maunomatonen kirjoitti Katso viesti
    Ostinkohan mä sitte aikanaan sun vanhan smceen kun oli laitettu jotkut tanan tourinki kumit ja just se 2.8 painetta, pitoa ei ollu oikeestaan missään...Ostin contiattack sm ja sen 2kiloo painetta (niinku muuten ohjekirjakin sanoo) niin ei oo pito loppunu, takanen kyllä kuluu varmaan millin per 1000km, mutta tuskin millään motolla ajetaan mitään kymppitonnia takakumilla.
    Jos ne oli contin raceattack streetit niin saattoi ollakin. Pidon puute sinulla johtui varmasti juuri siitä, että nyt oli puikoissa niin kova racettaja että pakko olla kisapaineet aina koska rengas kuumuu ja repeilee kun on niin rajua menoa...
    Supermoto
  5. #1505
    Sulla ei oo käyny mielessä että ne paineet olis alhasemmat ihan sen takia kun vehkeet on kevyempiä kun vaikka kyykyt missä pidetään se melkein kolme kiloa painetta?

    Tässä kaikille muille linkki missä on kaikkea hyödyllistä kyseiseen peliin http://www.ktmforum.co.uk/supermoto/...topic-%5D.html
    '03 Sv1000
    '00 Cbr600f
    '03 cbr954
    '11 Wildcat500
    '09 ds450
    '11 690smcEvo2
    '08 rc8
    '11 690smcEvo2
    ´01 Ktm 520 exc sm & ´07 kahvikootteri
  6. #1506
    Lainaa maunomatonen kirjoitti Katso viesti
    Sulla ei oo käyny mielessä että ne paineet olis alhasemmat ihan sen takia kun vehkeet on kevyempiä kun vaikka kyykyt missä pidetään se melkein kolme kiloa painetta?

    Tässä kaikille muille linkki missä on kaikkea hyödyllistä kyseiseen peliin http://www.ktmforum.co.uk/supermoto/...topic-%5D.html
    On käynyt mielessä matalammat suorituspaineet keveyden takia ja siltikin on täyttä tuubaa nuo "1,8bar jotta voi vetää korva maassa liikenneympyrässä"... Tuollaisella kevyellä Vespalla ajaa vaikka 5v vanhoilla perus diabloilla karusellin nopeampaa kuin suurin osa nopeanryhmän kyykkykuskeista ajaa slickseillä.

    Minun puolesta toki saa ajella aivan rauhassa vaikka tyhjillä kumeilla ja miettiä kuinka race kuski sitä onkaan kun eivät kestäneet kuin 700km.

    Kannattaa kuitenkin miettiä tosissaan kilpakuskin uraa jos ei pito piisaa siinä Smc:ssä kadulla niillä SM:llä yli 2.0 baarin.
    Supermoto
  7. #1507
    On aina mukava lukea asiantuntijan kirjoituksia, kiitos että jaoit tietämyksesi meidän kanssa
    Kylätason kurapyöräilijä.
  8. #1508
    Jep jep kiitos tiedosta.
    Itsellä on nyt ollut 1.8 bar edessä ja takana 1.9bar ajettu vasta n.1500km siis aivan mahtavat, voi luottaa aika pitkälle. No itsellä loppuu kantti ennen kuin renkaista pito, eikä nyt ole kulunut mitenkään..
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  9. #1509
    Mä olen alusta asti ajanu n.2barilla kun ton mopon ostin, ensin siinä oli jotkut metzelerin sport touring kumit ja takanen lipsu kaikilla paineilla, varsinkin pienissä vauhdeissa. Conti SM tuli viime kesän loppupäässä ja nyt ajettu 4000km ja takakumi on kulutusmerkissä, etusesta lähteny ehkä milli mutta eipä ole lipsunu kertaakaan. Taakse tulee nyt sportattack 2 mikä pitäis olla samankaltainen kumi, jos kestäis vähän pidempään...
    '03 Sv1000
    '00 Cbr600f
    '03 cbr954
    '11 Wildcat500
    '09 ds450
    '11 690smcEvo2
    '08 rc8
    '11 690smcEvo2
    ´01 Ktm 520 exc sm & ´07 kahvikootteri
  10. #1510
    Lainaa Sintteri78 kirjoitti Katso viesti
    SMC kuumetta pukkaa, mutta minkä hintaisia vakuutusmaksut teillä on? (Liikenne, kasko paljon bonukset, yhtiö)
    Turva, 33v mies Oulu, täydet bonarit liikenteessä + hirvi,palo,varkaus,ilkivalta,autopalvelu = 430e vuosi.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  11. #1511
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa mjtee kirjoitti Katso viesti
    Turva, 33v mies Oulu, täydet bonarit liikenteessä + hirvi,palo,varkaus,ilkivalta,autopalvelu = 430e vuosi.
    Mitkä tehot papereiss?;-)
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  12. #1512
    27v mies, Lahti, Täyskasko, Lähitapiola, 550e. vaihdoin kaikki vakuutukset lähitapiolaan nii tippu 400e pyörän vakuutus Laitoin eilen evo ilmanputsarin kannen ja päivitin kartan nii yllätyin kyllä positiivisesti muutoksiin revin killerin juurinee irti ja fiilistelin menee
    690 smc-r 2012
  13. #1513
    Lainaa jeppos kirjoitti Katso viesti
    27v mies, Lahti, Täyskasko, Lähitapiola, 550e. vaihdoin kaikki vakuutukset lähitapiolaan nii tippu 400e pyörän vakuutus
    Oliko sulla papereissa täystehoinen?
    30v ja espoo, kun kysyin Tapiolasta niin 1200€ täyskaskolla. Nyt Aktiassa 950€.
  14. #1514
    Lainaa Pavel Pude kirjoitti Katso viesti
    Mitkä tehot papereiss?;-)
    46kW. Ei mitään kikkoja.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  15. #1515
    Lainaa jeppos kirjoitti Katso viesti
    27v mies, Lahti, Täyskasko, Lähitapiola, 550e.
    Öh, niin. Täällä 27v mies, Helsinki, Täyskasko, Lähitapiola, 1000€

    Lienee bonarit sulla katossa?
    Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
    Honda CBR600F 2003 (Myyty)
    KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
    Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
    KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)
  16. #1516
    28v mies, Kouvola. Vakuutukset Tapiolassa, liikennevakuutuksessa 40% bonusta + hirvi, palo, varkaus, ilkivalta = 450e vuosi. Ja ihan täysillä tehoilla papereissa.
    YZF 750R -> SM 610 -> SMC 690 -> 250 TE -> CB 350 & GSX1300R
  17. #1517
    täydet bonarit + paljon vakuutuksia.
    690 smc-r 2012
  18. #1518
    Ropailimpa tuossa.

    Kytkinnesteet on syytä vaihtaa ajoittain. Näillä ajettu 18tkm ja ilmeisesti vuodesta 2010 alkaen.

    Bensafiltteri ei näytä ihan freesiltä sekään samassa iässä.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  19. #1519
    Lainaa mjtee kirjoitti Katso viesti
    Ropailimpa tuossa.

    Kytkinnesteet on syytä vaihtaa ajoittain. Näillä ajettu 18tkm ja ilmeisesti vuodesta 2010 alkaen.

    Bensafiltteri ei näytä ihan freesiltä sekään samassa iässä.
    Kuinka paljon lentää bensaa joka paikkaan kun ottaa sen pumpun pois? Itelläkin ollu mielessä toi sudin vaihto..mutta kun laiskottaa, eikä oo uutta sutia
    '03 Sv1000
    '00 Cbr600f
    '03 cbr954
    '11 Wildcat500
    '09 ds450
    '11 690smcEvo2
    '08 rc8
    '11 690smcEvo2
    ´01 Ktm 520 exc sm & ´07 kahvikootteri
  20. #1520
    Jep jep....Noi kytkinnesteet näyttää hyvältä. Niitä kannattaa vaihtaa vaikka 2 vuoden välein, samalla kun vaihtaa jarru nesteet. Tuo bensafiltteri näyttää mielenkiintoiselta
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  21. #1521
    Lainaa mjtee kirjoitti Katso viesti
    Ropailimpa tuossa.

    Kytkinnesteet on syytä vaihtaa ajoittain. Näillä ajettu 18tkm ja ilmeisesti vuodesta 2010 alkaen.

    Bensafiltteri ei näytä ihan freesiltä sekään samassa iässä.
    2008-mallisen SMC:n manuaalista muistutus "Do not use brake fluid.", uudemmista en tiedä. Siinä kytkinnestesäiliön kannessakin lienee joku huomautus tuosta sopivasta nesteestä. Pitäisi olla ISO VG (15) -standardin mukaista hydraulinestettä, mitä tuo sitten ikinä tarkoittaakaan.

    Olen törmännyt foorumeilla itkuun siitä että kytkinsylintereistä vuotaa jarrunesteet pihalle -> paska laite. Älkää vain sortuko samaan
    Viimeksi muokannut: juhvi; 10.07.2013 klo 13:06.
    juhvelström
  22. #1522
    Lainaa juhvi kirjoitti Katso viesti
    2008-mallisen SMC:n manuaalista muistutus "Do not use brake fluid.", uudemmista en tiedä. Siinä kytkinnestesäiliön kannessakin lienee joku huomautus tuosta sopivasta nesteestä.

    Olen törmännyt foorumeilla itkuun siitä että kytkinsylintereistä vuotaa jarrunesteet pihalle -> paska laite. Älkää vain sortuko samaan
    Yamahan manuaalis lukee "protec your investment"
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  23. #1523
    Tietääkö kukaan onko mitään supermoto kokoontumisia missään? Tääl pk-seudullakin tuntuu olevan näitä SMC:itä jonkun verran ni olis ihan kiva käydä kimpas päristelemässä jokupäivä. Löytyiskö tämmöseen innokkuutta muilta?
  24. #1524
    Lainaa Jurz4 kirjoitti Katso viesti
    Tietääkö kukaan onko mitään supermoto kokoontumisia missään? Tääl pk-seudullakin tuntuu olevan näitä SMC:itä jonkun verran ni olis ihan kiva käydä kimpas päristelemässä jokupäivä. Löytyiskö tämmöseen innokkuutta muilta?
    Luit mun ajatuksen.....Olen miettinyt samaa, mutta kaikille merkeilla ja 125cc ylöspäin. Tuli mieleen koittaa järjestää tuossa viikon päästä viikonloppuna vaikka tai jotain
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  25. #1525
    Lainaa Jurz4 kirjoitti Katso viesti
    Tietääkö kukaan onko mitään supermoto kokoontumisia missään? Tääl pk-seudullakin tuntuu olevan näitä SMC:itä jonkun verran ni olis ihan kiva käydä kimpas päristelemässä jokupäivä. Löytyiskö tämmöseen innokkuutta muilta?
    Kyllähän nuita aina välistä on, enemmän aiheesta tuolla pohjolan kurapyöräilijöiden foorumilla

    -Matti
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  26. #1526
    Kurapyörien puolella on lähes viikottain jotain ajoja, välillä motoilla, toisinaan nappuloilla. Motoilla ajelut on mutkatietä, Hyvinkään tai Lavangon motoradalla tai EMK:n krossiradalla.

    Sinne sekaan vaan niin saadaan enemmän ryhmää kasaan, kimpassa kaikki on kivampaa
    Kylätason kurapyöräilijä.
  27. #1527
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Kurapyörien puolella on lähes viikottain jotain ajoja, välillä motoilla, toisinaan nappuloilla. Motoilla ajelut on mutkatietä, Hyvinkään tai Lavangon motoradalla tai EMK:n krossiradalla.

    Sinne sekaan vaan niin saadaan enemmän ryhmää kasaan, kimpassa kaikki on kivampaa
    Ja nappuloilla ollaan sitten kirjaimellisesti ihan metsässä
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  28. #1528
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa juhvi kirjoitti Katso viesti
    2008-mallisen SMC:n manuaalista muistutus "Do not use brake fluid.", uudemmista en tiedä. Siinä kytkinnestesäiliön kannessakin lienee joku huomautus tuosta sopivasta nesteestä. Pitäisi olla ISO VG (15) -standardin mukaista hydraulinestettä, mitä tuo sitten ikinä tarkoittaakaan.

    Olen törmännyt foorumeilla itkuun siitä että kytkinsylintereistä vuotaa jarrunesteet pihalle -> paska laite. Älkää vain sortuko samaan
    Se on ihan normaalia hydrauliöljyä. Tuo VG15 kertoo oikean viskositeetin. Eli ei muuta kuin työkoneliikkeestä hakemaan pikkupurkki.
    Superbike #7
  29. #1529
    SAE 5 keula öljyä tullu ite käytettyä.
  30.  
  31. #1530
    Hei, minkäslaisia kilometrejä olette saaneet SMC mittariin ja onko ollut murheita? Itse tuli talvella mietittyä SMC ja Dr-z väliltä ja lopulta päädyin suzukiin kun kilometrejä tulee se 10k vuodessa ja en pitänyt SMC niin luotettavana. Nyt kuitenkin ehkä vähän kaduttaa välillä että tuli ostettua Suzuki. Mites tuon SMC osto, että jos ostaa tommosen 10-15k ajetun niin minkälaisia murheita odotettavissa ja onko isoja huoltoja tehtävä lähiaikoina?
    Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 300L 22 + Husqvarna 701 enduro 22

    Ktm 390 Adventure 22 Honda CRF 250l Rally 18 Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
Sivu: 51 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41495051525361 ... ViimeinenViimeinen