Sivu: 1 / 77:sta 1231151 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 2299:sta
  1. #1
    Eipä oo hassumman näkönen peli *
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  2. #2
    Joo-o. Komia on
    premier

    emeritus
  3. #3
    Meikäläisen seuraava mopo on kyllä tollanen jos vaan kaikki menee putkeen!
    Pain is just weakness leaving the body
  4. #4
    ..Tuolta KTM:ltä suoltaa kyllä aika hyvää settiä ens vuodeks.... Esim 450 SMR .. Ei katurekisröitävissä mutta mutta ....
    ..

    ...Valmista tehdaskisahuttua....
  5. #5
    Ei kai tuo ole 2008 malli? Kaikki 450 SMR:t mitä liikkeessä Saksassa näin olivat uuden mallisia musta/oransseja sillä uudemman sukupolven koneella (505, 530, 450 vino kannenkoppa). Komeita, mutta ostin tuommoisen 525 EXC:n seuraksi kun vielä sai..

    Joo, kyllä tuo on vanhempi, 2005 tai 2006. Mulla taisi olla oranssi jousi, mustat etupään yläosat ja erilainen runko. Myyjä muuten kertoi, että useissa (vai kaikissa?) 560 SMR:ssä oli ollut ongelmia kampiakselien kanssa.



    H-D CVO Street Glide 2018, BMW S1000XR ja HP4, KTM 1290SD ja SA1290R, muutama muu ja Kawa H2
  6. #6
    Melkein järjestään -04 uudemmissa kotareissa on tuntunut olevan kampiakseleiden kanssa ongelmia. Ei pelkästään 560smr kanssa.

    Kiertokangen tappi kuulemma "löysä" jonka takia päittäisvälys tiukkenee. Husabergeissä sama ongelma, kun samat valmistajat kampuroilla. Nyt kyllä -08 husabereissä kehutaan paremmalla kampiakselilla olevan. Ties jos kotaritkin ovat saaneet paremmat kammet.

    edit. Nimenomaan 4t moottoreissa. 2t kestää, kestää ja kestää



  7. #7
    Onko tossa virta-avainta? Entä veroton hinta?
  8. #8
    Eiköhän tossa virta-avain ole. Ei kuitenkaan niin Race-henkinen kuin esim Husabergit. Verottomasta hinnasta ei tietoa, Moto-Keidas vois tietää kun niillä verollinen hinta löytyy jo...
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  9. #9
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  10. #10
    ei voi kun ihmetellä että minkä takia piti tehdä se saatanan ruma "supermoto" versio en näe mitään syytä ostaa moista muovikasaa tuolaisen sijasta

    Edit:
    vähän aikaa kun katsellut tuota kuvaa/tutkinut teknisiä tiatoja niin tullut mahdoton tarve hankkia moinen, harmi vaan ettei taida ihan tarpeeksi olla pelimerkkejä



  11. #11
    2 viikkoa ja mulla on smc tallissa...



    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  12. #12
  13. #13
    tänään piti konejönneillä käydessä hipelöidä smc:tä, on kyllä piru vie maukkaan oloinen peli!!
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  14. #14
    Paljon hyviä rakennekuvia

    http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_smc_2008.php

    siis polttoainetankinkorkki sijaitsee penkin alla!!!!
    korjatkaa jos väärässsä..
    joko pyörä tallissa NoFuel?
    -pari viikkoa omaani odotellen
  15. #15
    Paljos sakki on tuosta pulittanut? Ihan ohjehinnan?
    KTM Duke II 2005
  16. #16
    Lainaa (jukka990 @ Maalis. 10 2008,18:19) kirjoitti
    tänään piti konejönneillä käydessä hipelöidä smc:tä, on kyllä piru vie maukkaan oloinen peli!!
    eli ne on saanu jo toimituksen * ,perutaan siis puheet parista viikosta *
    Oliko akra jo yhdessä kiinni?
  17. #17
    Lainaa (puppetmaster @ Maalis. 10 2008,18:26) kirjoitti
    Lainaa (jukka990 @ Maalis. 10 2008,18:19) kirjoitti
    tänään piti konejönneillä käydessä hipelöidä smc:tä, on kyllä piru vie maukkaan oloinen peli!!
    eli ne on saanu jo toimituksen ,perutaan siis puheet parista viikosta
    Oliko akra jo yhdessä kiinni?
    Just oli kuulemma tullut, oli vasta huoltohallin puolella yksi kappale kun siellä kävin. Ei tullut messuilla sen enemmin kiinnitettyä tuohon huomiota, mutta hieno on. Ei ollut tuossa ainakaan akraa kiinni.



    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  18. #18
    Kyseinen härveli tuli tilattua! Toukokuulle lupasivat liikeessä toimituksen. Toivotaan, että aikataulu pitää.
    Saas nähdä kuinka "sieluttomalta" tuo moottori tuntuu vakiona. Ktm forumin sivuilla oli tällaista mainintaa asiasta: http://www.ktmforum.co.uk/showthread.php?t=16679. Eli jossain vaiheessa pitää varmaan laittaa akran tötterö kiinni.
  19. #19
    Vot, nyt pääs tuotakin kokeilemaan, oksat pois! Oli meinaan tyystin erilainen ajella ku 690 Supermoto, en tiedä johtuko vähemmästä painosta vai onko moottorinohjausta jotenkin rukattu tässä välissä, mutta tuo oli oikeasti hauska vekotin. Lähinnä nauratti kun ekassa kiihdytyksessä hytti pystyssä neloselle saakka. Aivan saakelin ketterä, hyvin likellä EXC:tä. Muutama epäkohtakin löytyi;

    - aivan saakelin korkea, 175 cm ja persjalkanen niin hyvä kun sai varpaat maahan
    - vähän muovit pärisi tyhjäkäynnin tuntumassa, ei se _ihan_ värinätön kone tuokaan ole
    - johtukohan lokarista vai mistä, mutta yli 150 km/h nopeuksissa rupes etupää vähän elämään..177 km/h sain mittariin kun hiukan vaijeria kiristin, sitten alkoi alitajunta huutelemaan omavastuun suuruutta
  20. #20
    Tyypätty myös tänään. Ei minkäänlaista kokemusta tollasista ennestään, tykkäsin silti

    Tosiaan aika korkea persjalkaiselle ja penkki aivan kivikova, ainakin mun perseelle. Kiukkusen olonen laite, 1500E omavastuu hillitsi myös kummasti meikäläistä.. Tankattiin tosiaan penkin takaata, ei takahäkkiä vaan tankki siinä "takamuoveissa".
    Hornet 600cc.

    Jos Harley-Davidson tekisi lentokoneita, lentäisitkö?

    M: Street-Rod/V-Rod speciaali kuitulokari taakse.
  21. #21
    Hep hei. täällä myös yksi uuden smc:n omistaja. vajaa 300 km vasta mittarissa, mutta hyvältä tuntuu 600 kyykyn jälkeen. kaupungissa tulee ajettua sen verran että smoto on tosiaan huomattavasti parempi vaihtoehto. viikon päästä pitäis jo sitten pistää putkea kiinni, jos se akran kartta vaan saapuu. Pyörässä taitaa olla sellainen rajoitin 2.- ja 3. vaihteella, mites porukka sen on poistanu.... vinkkejä?? ei vissiin vaikea homma kuitenkaan?
  22. #22
    ^ Rajoittimien poisto löytyy muistaakseni TÄSTÄ ketjusta.
  23. #23
    ..kas kas. niinpä näkyy. kiitoksia. selkeät ohjeet tosiaan.
  24. #24
    Jotenkin mietityttää tuo "kaasunavausrajotin" 2-3vaihteella, sm:ssä ymmärrän sen olemassa olon jos siinä ei kerran ole map-selectoria. mutta luulis hitossa sen poistuvan smc:ssä jos map-valitsemen kääntää aseentoon 2, eli advanced ( äärimmäinen kaasuun vastaavuus). ?

    paskasti toteutettu jos näin on.....
    no, kai se on vaan kokeiltava(piuha irti-piuha kiinni-piuha irti jne) ja kuviteltava sitten olemattomia, tiedä näistä.....
  25. #25
    Kenelläkään tietoa mistä KTM 690 Supermotoon tehareita?
    Alkuperäiset aikas kalliit..
  26. #26
    tuli käytyä toissa viikolla kanssa tyypitettyä tuo kyseinen peli ja vähän oli pettymys kyllä itselle. Paukkua riitti ihan kohtalaisesti mutta oli kyllä jotenkin vähän turhan raskas jäi se polkupyörämäinen fiilis saamatta. EXC 530 oli taas kyllä todella maukas peli moto kamppeilla kai se on vaan hyväksyttävä että ei noista "katu" motoista vaan ole oikeiksi supermotoiksi
  27. #27
    Liitytään kerhoon, tänään tuli hommattua kyseinen peli. 160 km tuli mittariin päivän aikana
    ex Buell Xb12S
  28. #28
    Tervetuloa kerhoon! Mulla jo reilu tonni mittarissa, eka huolto tehty, putki ja kartta vaihdettu, rajoittimet poistettu ja hupia päivä päivältä enemmän. vielä kun keksis jotain järkevää ton ruman kilpitelineen tilalle.
  29. #29
    Samaa mietin ite ensimmäiseks, että tohon kilpitelineeseen pitää keksii joku ratkasu.

    Joku on 690 enskaan tehny seuraavanlaiset viritykset kilven suhteen, onnistuis varmaan tähän smc:ään samoin:

    Takaa

    Alta

    Akran putkea tekis kanssa ite mieli, kunhan malttaa ensin ajaa sisäänajon loppuun..kehtaako kysyä mitä maksoit? BikeWorldissä sanottiin Akran kokoputkelle töineen hinnaks 1450 euroa..ihanan kallista. Eikös rajoittimet poistu juurikin sillä akran mapilla? Kokemuksia ennen ja jälkeen
    ex Buell Xb12S
  30.  
  31. #30
    Joo itsekin ajoin koneen ensin sisään ja sitten vasta putki ( lähinnä sen takia kun akran kartan saapuminen kesti ). sain sen putken vähän niinku kaupan kylkeen, mut jotain puoltoistahan se kai maksaa Mun tietojen mukaan kartta ei edes poista rajoituksia, näin ainakin sanottiin bw:ssä . Otin piuhat jo sisään ajon aikana irti, eli en oikeen erosta osaa sanoa, kun en hirveesti revitellyt silloin. mut nyt menee kyllä mukavasti ja akra soi aivan älyttömän kovaa ilman dB killeriä
Sivu: 1 / 77:sta 1231151 ... ViimeinenViimeinen