Sivu: 40 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940414250 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1171:stä 1200:een 2013:sta
  1. #1171
    Lainaa Artz1- kirjoitti Katso viesti
    Tuli tuo oma PC25 laitatettua väli-a:n sallimiin 25kw tehoihin luisteja räpläämällä. Nyt kun on oikeanlainen teholappu kourassa, herää kysymys mistä tonne konehuoneen puolelle kannattaa hyökätä kurien pois saamiseksi.. Apuja ennen kun alan purkaan yhtään mitään?
    Ennen kuin hyökkäät mistään sinne konehuoneen puolelle niin mietippä mitä tapahtuu kaadon sattuessa. Aiot nimittäin ajaa ajoneuvolla joka ei vastaa rekisteriotetta eikä ajoneuvolle annettua vakuutusta. Syyllistyt myös ajo-oikeudetta ajoon jos taskussa ei ole iso A. --> Sakkoja, ajokieltoa, vakuutusyhtiö toteaa "pidä tunkkis" jne.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  2. #1172
    Eikä poliisitkaan nyt ihan tyhmiä ole. Luultavasti jossain ratsiassa rekisteriotteen nähtyään, selvittävät hetkessä, että pyörä on täystehoinen. Vaikka poliiseja ei nykyään niin hirveästi ole tuolla pysäyttelemässä, niin se ainoakin kerta kesässä kyllä riittää.
  3. #1173
    Omalla vastuulla noita puuhailet, en sen kummepaa saarnaa itse voi ainakaan antaa, harvoin olen itse ajanut oikeasti laillisella pelillä. Mopo viritetty, kevari viritetty, ja onhan noissa mp:ssäkin nyt jotain putkea roplattu.
    Kaasareihin pääset parhaiten käsiksi raottamalla takakatteita -> penkki pois -> tankki pois -> ilmanputsari pois ja sitten vaan kaasareja purkamaan ylhäältä päin. Taitaa onnistua aivan kaasarit paikallaan mikäli vaan luistiin tehty muutos.
    -JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
  4. #1174
    Eilen sain oman PC25 kamppeen pelaamaan!
    Kyseinen vika paljastui täysin tuurilla, joten täytyy olla tyytyväinen. Ongelmana kyseisellä kamppeella oli bensansaanti, tarkemmin sanottuna oikkuileva bensahana.

    Kiitokset kaikille vikojen ehdotuksista!
    -JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
  5. #1175
    Semmonen juttu, että kun tulee jalkajarrulta se piuhan pää penkin alle, jossa on valkoinen liittimen pää. Niin millaisella liittimiellä pitäisi siitä jatkaa ja mihin sen pitäisi johtaa? Takavaloille tietenkin, että palaisi jarruttaessa, mutta nyt olisi se osa siihen valkoiseen liittimeen hakusessa. Joku rele vai? Vai meneekö siitä liittimestä suoraan piuha takavalolle, ilman mitään väli releitä ym. Koska takavalo miulla palaa, mutta ei jarruttaessa takajarrulla.
    Viimeksi muokannut: Raatis; 25.05.2013 klo 01:09.
    Honda CBR 1000xx '06
    Honda CBR 600F '00
  6. #1176
    Saako pc25/pc31 vielä jostain viri syttypyöriä? En löydä enää mistään...
    CBR pc25 91/96
  7. #1177
    Mitäs öljyjä ootte pyörissänne käyttäny?
    Ite oon aatellu laittavani motuli 5000 tai delvaccia. onko muista öljyistä täällä kokemuksia? nyt on koneessa honda omat 10w 30
    Honda TransAlp XL 600 V -96
    ex.CBR 600F -96, Suzuki Bandit GSF 1200S K6

  8. #1178
    Lainaa villehooo kirjoitti Katso viesti
    Mitäs öljyjä ootte pyörissänne käyttäny?
    Ite oon aatellu laittavani motuli 5000 tai delvaccia. onko muista öljyistä täällä kokemuksia? nyt on koneessa honda omat 10w 30
    Castrol gps, nyk. taitaa olla power 1 nimeltään, 10w-40 ja toimii, -99 pc35.
  9. #1179
    mulla oli -05:ssa Castrol GPs? 15-50. Kone kävi aivan ihanan hiljaisesti ilman mitään rallatteluja toisin kuin Pro Honda 10-30:llä joka korvasi vanhan hyvän Honda GN4:n
    Honda Fireblade HRC 2012
  10. #1180
    Hondan omaa ölppää ja nyt Motul 5000. Tuntuu ihan perus toimvalta ölpältä.
    Laitteet siis -89 ja -91.
    -JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
  11. #1181
    Terve tänne kaikille.

    Tänä kesänä sitten vihdoinki päätin että ajan A-kortin, harmittavasti
    lakimuutoksen jälkeen, eli saan pärryyttää 2 kesää ( mukaanlukien tämä) <35kw vehkeellä.

    Mieleltäni olen sen verta sairas, että tutkiessani mitäköhän kaikkia pyöriä saisin ( halvalla, koska
    oletan pyörän vaihtuvan ainakin sen jälkeen kun saa ajaa täysitehoista),
    satuin iskemään silmäni CBR600F1:siin, jotka on juuri alta 70kw. Ja mun mielestä hienoja

    E: Luettuani koko topicin lävitse + lisää muunkielisiltä, hankintaan tulee pc23:nen.
    Ei muutakun hyvää metsästämään
    Viimeksi muokannut: Inlinee; 09.06.2013 klo 20:45.
    Amerikkaa
  12. #1182
    Kuinka paljon tällainen CBR (600F 1999) oikein kestää? Mun oli ajettu 92tkm ja penkkitulos Korpiaholla 97,97hv ja 62,47nmDynojetin suutinsarja ja Devilin slipari. Nyt mittarissa 95 ja öljyä ei kulu ja pyörä toimii kuin unelma. Jakoketjun kiristäjä piti hieman ääntä mutta MC Scatterilta sai alkuperäisen halvalla ja nyt sekin murhe on poissa.
    Viimeksi muokannut: Neverheard; 20.07.2013 klo 22:07.
  13. #1183
    Lainaa Neverheard kirjoitti Katso viesti
    Kuinka paljon tällainen CBR (600F 1999) oikein kestää? Mun oli ajettu 92tkm...
    Vanha linkki mutta tuossa ainakin kunnioitettavat lukemat
    http://www.youtube.com/watch?v=gs8I8fYNNG0
  14. #1184
    Pyöränä noin 28tkm vm 2000 ajettu F ja tällä viikolla tehnyt muutaman kerran niin ettei virta-avainta kääntämällä tapahdu yhtikäs mitään...Tokenee kyllä kun on muutaman kerran jaksanut saman operaation suorittaa ja jonkunlainen kosketushäiriö siis ilmeisesti kyseessä?Onko tuossa mitään vaaraa että virrat häviäisi kesken ajon?
  15. #1185
    Osaakos muut cbr-motoristit auttaa uutta tulevaa motoristiä. Tuo Honda CBR600f näyttäisi olevan sopiva malli budjetille sekä tämän kuljettajan vartalolle. Haluaisin välttää mahdolliset sudenkuopat, ja ostaa toimivan prätkän ettei heti ketuta ja harrastus jää siihen. Nähtävästi 600f mallia ei ole tehty viimeksi kuin 2007 (jos ei uutta 2011 mallia lasketa). Eli 6 vuotta vanha pyörä pitää hommata jotta saa käytetyn eikä köyhdy loputtomasti.

    Onko tuossa 2006-2007 vuoden malleissa mitään suurempaa vikaa? Nokkaketju ilmeisesti on CBR:n tavaramerkki, mutta muuten? Aikamoisia eroja on ihmiset saaneet kilometreihin aikaiseksi 6 vuodessa, joten ehkä sitä voisi ostaa vähemmän ajetun kuin 50 000km ajetun. Paljonko tuollaisista 6 vuotta vanhoista kannattaisi edes maksaa? Hintapyynnöt näyttäisivät olevan 4500e-7000e nettimoton perusteella.

    Jos tuollaista 6 vuotta vanhaa pyörää käy katsomassa ja koeajamassa, niin onko CBR:ssä jotain mitä kannattaisi ottaa huomioon? Tietenkin perusasiat (onko kolaroitu/kaaduttu, yleiskunto jne) huomioidaan.
  16. #1186
    Lainaa jiieeoo kirjoitti Katso viesti
    Osaakos muut cbr-motoristit auttaa uutta tulevaa motoristiä. Tuo Honda CBR600f näyttäisi olevan sopiva malli budjetille sekä tämän kuljettajan vartalolle. Haluaisin välttää mahdolliset sudenkuopat, ja ostaa toimivan prätkän ettei heti ketuta ja harrastus jää siihen. Nähtävästi 600f mallia ei ole tehty viimeksi kuin 2007 (jos ei uutta 2011 mallia lasketa). Eli 6 vuotta vanha pyörä pitää hommata jotta saa käytetyn eikä köyhdy loputtomasti.

    Onko tuossa 2006-2007 vuoden malleissa mitään suurempaa vikaa? Nokkaketju ilmeisesti on CBR:n tavaramerkki, mutta muuten? Aikamoisia eroja on ihmiset saaneet kilometreihin aikaiseksi 6 vuodessa, joten ehkä sitä voisi ostaa vähemmän ajetun kuin 50 000km ajetun. Paljonko tuollaisista 6 vuotta vanhoista kannattaisi edes maksaa? Hintapyynnöt näyttäisivät olevan 4500e-7000e nettimoton perusteella.

    Jos tuollaista 6 vuotta vanhaa pyörää käy katsomassa ja koeajamassa, niin onko CBR:ssä jotain mitä kannattaisi ottaa huomioon? Tietenkin perusasiat (onko kolaroitu/kaaduttu, yleiskunto jne) huomioidaan.
    Mikäs raja tuo 50000 km on ?
  17. #1187
    Lainaa jr66 kirjoitti Katso viesti
    Mikäs raja tuo 50000 km on ?
    silloin alkaa olla sisäänajettu.
    eipä noissa mitään murheita ole,korkeintaan alkaa tehdä mieli vääntävämpää värkkiä.
    Horo Elää !
  18. #1188
    Lainaa jr66 kirjoitti Katso viesti
    Mikäs raja tuo 50000 km on ?
    Se on eniten ajettu CBR tällä haulla nettimotossa:

    Moottoripyörä, Honda CBR 600 F, Myös rekisteröimättömät, Vuosi 2006 - 2008

    32 pärrää, joten miksi ostaa 50 000km ajettu kun voi ostaa esim 20 000km ajetun?
  19. #1189
    Lainaa oTosi kirjoitti Katso viesti
    Se on eniten ajettu CBR tällä haulla nettimotossa:

    Moottoripyörä, Honda CBR 600 F, Myös rekisteröimättömät, Vuosi 2006 - 2008

    32 pärrää, joten miksi ostaa 50 000km ajettu kun voi ostaa esim 20 000km ajetun?
    20tkm ajetussa tulossa 24tkm "iso" huolto. Ja jos perus 12tkm välein sen jälkeen isommin huollettu, niin 50tkm ajettu on huollettu 2tkm sitten
  20. #1190
    Onko muuten huoltokortin huoltovälin kuukausiväli ajokuukausissa (6kk/vuosi) vai 12kk/vuosi? Jos lasketaan 12kk/vuosi, niin vuoden 2007 pärrän pitäisi olla menossa jo about 72kk huollossa?

    http://www.hondabikes.fi/content/dow...oltokortti.pdf

    50000km raja = eli jos myynnissä on 5000-50000km ajettuja pelejä, niin mieluusti ostan vähemmän ajetun kuin enemmän ajetun.

    Jos ostan pyörän ja ajan sillä itse 40000km, niin lopputulos on joko 45000km tai 90000km. Kumpi on helpompi myydä myöhemmin
    Viimeksi muokannut: jiieeoo; 12.06.2013 klo 12:48.
  21. #1191
    Oman -89 cebarin katteet on kursittu kasaan kaikenmaailman jämäruuveilla ja pleksi on maalattu joskus entisen omistajan toimesta helvetin ruman näköiseksi... Ebaysta saisi edullisesti kateruuvi settejä ja noita pleksejä myös, mutta vaan -91 malleista eteenpäin.
    Tietääkö joku, onko noissa -89 ja -91 mallien välillä suuria eroja katteissa eli lähinnä käykö -91 mallin katteet heittämällä -89 vuoden pyörään? Erityisesti se tuulilasi? Ainakin kuvien perusteella näyttävät todella samanlaisilta.
    Honda CBR600F -89
  22. #1192
    Lainaa Zeipii kirjoitti Katso viesti
    Mistähän saisi halvalla bensapumpun 98vm. 600f:läiseen? Tai jos jollain on ylimääräisenä niin saa tarjota jarkko.turkki (at) mbnet.fi
    Onko varmasti koko pumppu paskana?
    Me vaihdettiin vaan pumpun päästä se rele/katkaisija,ei ole kallis esim stormilta
    Varjossa viihtyjä ;)
  23. #1193
    Onko cbr 600 vm-97 takaiskari tosiaan huollettava? Mitäs jos on kaasut täysin tiessään,saiskohan tuon järkihinnalla kuntoon,eikös sais?Mikälie lähin (hyvä) huolto itä uudellamaalla?
    Linkissä vastaava iskari: http://www.nettivaraosa.com/moottori...ikkeet/1562344
    Varjossa viihtyjä ;)
  24. #1194
    Lainaa ru0ja kirjoitti Katso viesti
    Oman -89 cebarin katteet on kursittu kasaan kaikenmaailman jämäruuveilla ja pleksi on maalattu joskus entisen omistajan toimesta helvetin ruman näköiseksi... Ebaysta saisi edullisesti kateruuvi settejä ja noita pleksejä myös, mutta vaan -91 malleista eteenpäin.
    Tietääkö joku, onko noissa -89 ja -91 mallien välillä suuria eroja katteissa eli lähinnä käykö -91 mallin katteet heittämällä -89 vuoden pyörään? Erityisesti se tuulilasi? Ainakin kuvien perusteella näyttävät todella samanlaisilta.
    Ja vastaus omaan kysymykseeni. Eipä käy ainakaan pleksi.
    Honda CBR600F -89
  25. #1195
    Olin ajellut n. 50 km 80-100km/h vauhtia ja sitten rupesi vähän nykimään ja kytkimen kun painoi pohjaan, niin pyörä sammui. Tupakin verran, kun antoi pyörän olla paikoillaan, niin lähti nätisti käyntiin ja antoi ajaa n. 10 km samaa vauhtia ja sitten sama uusiksi. Taas pikkasen oottelua ja starttasin, niin aluksi ei meinannut käydä kaikilla pytyillä, mutta kaikki pytyt heräsi, kun käytti vähän kaasua... Pyörä on cbr 600 f -95

    Missähän voisi olla vika?
  26. #1196
    Onko täällä muuten kenelläkään tätä uutta CBR:ää, 2011 ABS:llä varustettua mallia? Millaisia kokemuksia löytyy pyörästä?
    x
  27. #1197
    Onko normaalia, että otsikon mukaisessa pyörässä takarenkaassa on pieni klappi (1-2mm) ylä-alasuunnassa? Tuon verran väljyyttä oli aiemminkin ja renkaanvaihdossa vaihdettiin takapyörään laakerit. Mutta edelleen klappi tuntuu. Sivusuunnassa tai eteen-taakse -suunnaassa väljyyttä ei ole yhtään.
  28. #1198
    Lainaa tuomonoma kirjoitti Katso viesti
    Onko normaalia, että otsikon mukaisessa pyörässä takarenkaassa on pieni klappi (1-2mm) ylä-alasuunnassa? Tuon verran väljyyttä oli aiemminkin ja renkaanvaihdossa vaihdettiin takapyörään laakerit. Mutta edelleen klappi tuntuu. Sivusuunnassa tai eteen-taakse -suunnaassa väljyyttä ei ole yhtään.
    Se klappi kyllä tulee varmaanki jostain muualta ku taka-akselilta. Muutenhan sen pitäis tuntua etu-takasuunnassakin, koska akseli ei kyllä käsivoimin liikahda kiristyksen jälkeen
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  29. #1199
    Nyt kun kävin uudelleen kokeilemassa pyörän takapäätä niin väljyys on takahaarukassa, ei siis renkaassa. Mutta onko tuo ihan ok juttu?
  30.  
  31. #1200
    Lainaa tuomonoma kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun kävin uudelleen kokeilemassa pyörän takapäätä niin väljyys on takahaarukassa, ei siis renkaassa. Mutta onko tuo ihan ok juttu?
    Se klappi varmaanki tulee sieltä jousituksen puolelta, eikä takahaarukan nivelestä. En nyt tiedä onko siitä haittaa normaalissa ajossa, mutta ehkä se kannattais selvittää mikä siellä klappaa. Olettaisin että joku koiranluu, iskarin kiinnitys tms väljistynyt ajan saatossa.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
Sivu: 40 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940414250 ... ViimeinenViimeinen