Sivu: 35 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 2145:sta
  1. #1021
    Onko nokkaketjun kiristimeen tarpeen koskea venttiilien tarkastuksen ajaksi? Ensimmäisen kerran ajattelin itse venat säätää huoltomanuaalin ohjeilla.

    Manuaali käskee näin:
    vena.JPG

    Löysin kuitenkin netistä asiallisen oloisen tarkastusohjeen 929:lle. Siinä ei nokkaketjun kiristimeen kosketa.
    http://home.comcast.net/~joelcool/92..._clearance.htm

    Eikö näillä ohjeilaa onnistu myös oman 954:sen tarkastus?
  2. #1022
    Terve, mistä kannattaisi lähteä vikaa etsimään, pyörä -99vm. bleidi:

    vilkku toimii oikealle puolelle normaalisti, mutta vasemmalle puolelle kun vilkuttaa niin välillä ottaa, välillä ei. Lisäksi "nappia" joutuu pitämään pohjassa. Kosketushäikkää?

    Pitää varmaan purkaa tuo "mokkula" missä vilkun katkaisija on (ja valot ja töötti) on ja ihmetellä mikä on homman nimi. Mikäli tämän joutuu uusimaan niin mitkä vm. käyvät keskenään? Onko samaa käytetty myös 600cc cebareissa?

    Kiitos vastauksista!


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  3. #1023
    Moro! Elikkäs tarkoitus olisi hommata shifteri Honda CBR 1000rr "06:n mutta enpä tierä sitte et mistä kannattaisi tilata sekä minkälainen tuohon pyörään käy? Dynojet Commander V siis paikallaan jo.

    Kiitokset jo valmiiksi vastauksista
    Viimeksi muokannut: Kettuuu; 06.05.2013 klo 17:48.
    Menneen talven lumia
    Honda CBR 600F "00, Honda CBR 1000RR "06

    Seuraava?
  4. #1024
    Lainaa Kettuuu kirjoitti Katso viesti
    Moro! Elikkäs tarkoitus olisi hommata shifteri Honda CBR 1000rr "06:n mutta enpä tierä sitte et mistä kannattaisi tilata sekä minkälainen tuohon pyörään käy? Dynojet Commander V siis paikallaan jo.

    Kiitokset jo valmiiksi vastauksista
    Itsellä 954:ssa pcIII ja PC:n Quick Shifter. Hyvin toimii yhteen.
  5. #1025
    Lainaa Kettuuu kirjoitti Katso viesti
    Moro! Elikkäs tarkoitus olisi hommata shifteri Honda CBR 1000rr "06:n mutta enpä tierä sitte et mistä kannattaisi tilata sekä minkälainen tuohon pyörään käy? Dynojet Commander V siis paikallaan jo.

    Kiitokset jo valmiiksi vastauksista
    Cordonan shifterin laitoin ite. Hyvin pelittää pc v:n kanssa.
  6. #1026
    En jaksa kahlata koko ketjua läpi. Eli mistä ootte hankkineet lisäkilkkeitä Blaidiinne? Olis tarve kaatumtateille ja kiinteille jalktapeille.
    pengis
  7. #1027
    Lainaa pengis kirjoitti Katso viesti
    En jaksa kahlata koko ketjua läpi. Eli mistä ootte hankkineet lisäkilkkeitä Blaidiinne? Olis tarve kaatumtateille ja kiinteille jalktapeille.
    eim.ebay.fi
  8. #1028
    Lainaa tumb1 kirjoitti Katso viesti
    Terve, mistä kannattaisi lähteä vikaa etsimään, pyörä -99vm. bleidi:

    vilkku toimii oikealle puolelle normaalisti, mutta vasemmalle puolelle kun vilkuttaa niin välillä ottaa, välillä ei. Lisäksi "nappia" joutuu pitämään pohjassa. Kosketushäikkää?
    Jokakeväinen huolto minullakin tuupata CRC:tä vilkkunapin raoista ja naksutella edestakas kunnes alkaa pelaamaan, sisällä oleva metalliklipsi varmaankin jo hapettunut ja eristää sähköä.
    --
    Kende
    GSX-R 1K7
  9. #1029
    Nyt olen 1200km ajellut Firebladella ja pyörä tuntuu koko ajan paremmalle Todella näppärä ja helppo käsitellä. Tällä nautiskelen muutaman seuraavan vuoden...
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  10. #1030
    Asentelinpa justiinsa -12 bleidiin HRC:n pikakaasukahvan... Olihan pikku purkaminen että pääsi antamaan kaasuläppien päästä vaijereihin löysää...
    Honda Fireblade HRC 2012
  11. #1031
    Selvisikö pelkällä kahvan vaihdolla? Ei tarvinnut HRC -vaijereita? Tuliko hyvä?
  12. #1032
    Ei tarvi vaijereita, orkkiksissa riittää just ja just mitta kun siirtää vaijerin alapäästä yhen mutterin toiselle puolelle vaijerin kiinnikettä. Kahvanpuolipäästä joutu myös sitä vaijerin päässä olevaa pallukkaa hiomaan kapeammaksi kun tuon pikakaasukahvan vaijeri"rumpu" on n. 2mm kapeampi ku orkinaali.

    Tilasin siis pelkän kahvan ilman vaijereita ja luulin että saan vain sen muoviputken, mutta pakettiin kuulu myös se alumiininen kahvankotelo.

    Nyt yhen päivän testiajojen jälkeen sanoisin että teki juuri sen mitä pitikin/halusinkin. Eli lyhensi kaasun liikerataa hyvin vähän, mutta juuri riittävästi Nyt kun sellaisesta pystyhköstä kaupunkiajoasennosta rannetta taittamatta painaa rinnuksen tankkiin kiinni, menee kaasu juuri ja juuri pohjaan ilman että tarvii ranteella kiertää lisää...

    2006-> Yamaha R6:en kaasukahvassa ois ollu vielä isompi se vaijeri"rumpu" (40mm, kun HRC kahvassa 38mm. alkuperäinen 33mm) ja sillä olis tullu vielä lyhyempi liikerata, mutta epäilin menevän liiankin herkäksi kaupunkiajoa ajatellen...
    Honda Fireblade HRC 2012
  13. #1033
    mitäs se nyt noin teki?
    ajoin ensin 20km ja sammutin pyörän.
    taas käyntiin ja kuulu poksaus ja öljyä tuli ulos venakannen läpi koska tiiviste ainakin selvästi repes ulos,mut mikä tuon aiheutti?
    2000vm 900 bleidi.
    Horo Elää !
  14. #1034
    Mikä ero on Firebladessa ja Rykkösessä? Ootteko ajanu kumpaisellakin ja erot kiinnostas?
  15. #1035
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa HondaCebari kirjoitti Katso viesti
    mitäs se nyt noin teki?
    ajoin ensin 20km ja sammutin pyörän.
    taas käyntiin ja kuulu poksaus ja öljyä tuli ulos venakannen läpi koska tiiviste ainakin selvästi repes ulos,mut mikä tuon aiheutti?
    2000vm 900 bleidi.
    Tarkoitat luultavasti kopan kumitiivistettä?
    Jos tiiviste "poksahtaa" paikaltaan, niin silloin jostain syystä koneeseen muodostuu painetta.

    Mitä oireita, kun sammutit pyörän moottorin 20km ajon jälkeen?
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  16. #1036
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Tarkoitat luultavasti kopan kumitiivistettä?
    Jos tiiviste "poksahtaa" paikaltaan, niin silloin jostain syystä koneeseen muodostuu painetta.

    Mitä oireita, kun sammutit pyörän moottorin 20km ajon jälkeen?
    ei minkäänmoisia oireita,kävi ja kukkui kuten aina.
    Horo Elää !
  17. #1037
    Lainaa Melekuttaja kirjoitti Katso viesti
    Mikä ero on Firebladessa ja Rykkösessä? Ootteko ajanu kumpaisellakin ja erot kiinnostas?

    Ainakin kun vertaa 2007 rykköstä 2012 Bladeen niin rykkönen on huomattavasti yläkireämpi ku blade. Ja blade on ehdottomasti helpompi ajettava ku rykkönen...
    Honda Fireblade HRC 2012
  18. #1038
    termos, kertokaas mikä mun rakkaalle tuli,(vm2004) eli ajelin 200km/h yht äkkiä en tiedä katkasko sytytyksen vai minkä mut sellain nykähdys ei sammunut ja matka jatkui, kuitenkin pyörän käytös muuttui täysin siis parempaan suuntaa eli toimii joka kierros alueella paremmin kiertää sähäkämmin ja alakierroksille tuli vääntöä melko reippaasti lisää, käytännössä tuntuu, että koneesta olis ollut tukos mikä lähti pois, kun normaalisti pärrä on heräilly siinä 5000-6000kierroksen korvilla.

    pyörässä on slipari+powercommander joka on säädetty penkissä kohilleen rikumotorissa silloin lähti 160hp takanakista, mutta voiko tuo kartta hävitä tai powercommander seota itsestään? erikoinen homma eikä laihalla käy omasta mielestä ja pyörällä on ajettu 24000km tosin venttiilit tarkastamatta.
  19. #1039
    Lainaa kille666 kirjoitti Katso viesti
    termos, kertokaas mikä mun rakkaalle tuli,(vm2004) eli ajelin 200km/h yht äkkiä en tiedä katkasko sytytyksen vai minkä mut sellain nykähdys ei sammunut ja matka jatkui, kuitenkin pyörän käytös muuttui täysin siis parempaan suuntaa eli toimii joka kierros alueella paremmin kiertää sähäkämmin ja alakierroksille tuli vääntöä melko reippaasti lisää, käytännössä tuntuu, että koneesta olis ollut tukos mikä lähti pois, kun normaalisti pärrä on heräilly siinä 5000-6000kierroksen korvilla.

    pyörässä on slipari+powercommander joka on säädetty penkissä kohilleen rikumotorissa silloin lähti 160hp takanakista, mutta voiko tuo kartta hävitä tai powercommander seota itsestään? erikoinen homma eikä laihalla käy omasta mielestä ja pyörällä on ajettu 24000km tosin venttiilit tarkastamatta.
    Tsekkaappas sen pakoputkessa olevan venttiilin toiminta. Ettei jumita johonkin asentoon..Kun se venttiili vaikuttaa juurikin sinne alavääntöön joka nyt sitten muuttui..
    "If something hasn't broken on your Ducati, it's about to!"
    "Go faster is simply the result of turning "oh shit" moments into "I got this" moments."

    Ducati 996 Evoluzione
    Honda cbr1000rr -04 rataprojekti
    Wikakasa ZX10R -13, myös useimmiten palasina
  20. #1040
    Lainaa miolta kirjoitti Katso viesti
    Tsekkaappas sen pakoputkessa olevan venttiilin toiminta. Ettei jumita johonkin asentoon..Kun se venttiili vaikuttaa juurikin sinne alavääntöön joka nyt sitten muuttui..
    Siis mikä venttiili? mun mielestä se on poistettu, kun on vaihdettu tuo slipari tai muistaakseni edellinen omistaja näin osas kertoa.. onko se venttiili siinä orgis putkessa kiinni?
  21. #1041
    Lainaa kille666 kirjoitti Katso viesti
    Siis mikä venttiili? mun mielestä se on poistettu, kun on vaihdettu tuo slipari tai muistaakseni edellinen omistaja näin osas kertoa.. onko se venttiili siinä orgis putkessa kiinni?
    On se sitten varmaan poistettu, jos myyjäkin niin sanoi. Se venttiilihän lähtee orkkis vaimentajan mukana pois. Jotkut tosin asentaa sen venttiilin takaisin sliparinkin kanssa..
    Mutta sehän on helppo tarkistaa, pitäisi sijaita siinä penkin kohdilla. Jos ei siinä ole putkessa mitään mötikkää johon tulee pari vaijeria, niin venttiili on poistettu.
    Tuosta kuvasta kun katsot, niin n.15cm änkkäristä alaspäin on se venttiili.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    "If something hasn't broken on your Ducati, it's about to!"
    "Go faster is simply the result of turning "oh shit" moments into "I got this" moments."

    Ducati 996 Evoluzione
    Honda cbr1000rr -04 rataprojekti
    Wikakasa ZX10R -13, myös useimmiten palasina
  22. #1042
    Lainaa miolta kirjoitti Katso viesti
    On se sitten varmaan poistettu, jos myyjäkin niin sanoi. Se venttiilihän lähtee orkkis vaimentajan mukana pois. Jotkut tosin asentaa sen venttiilin takaisin sliparinkin kanssa..
    Mutta sehän on helppo tarkistaa, pitäisi sijaita siinä penkin kohdilla. Jos ei siinä ole putkessa mitään mötikkää johon tulee pari vaijeria, niin venttiili on poistettu.
    Tuosta kuvasta kun katsot, niin n.15cm änkkäristä alaspäin on se venttiili.
    Ei ollut paikallaan eli ei siitäkään johtuvaa. En nyt tiedä uskaltaako pärrällä ajaa, kun on vasta 2vk päästä venttiilien tarkistus ja samalla penkitys, että näkee mitä on muuttunut vanhaa penkki lappuu nähden.
  23. #1043
    Lainaa kille666 kirjoitti Katso viesti
    Ei ollut paikallaan eli ei siitäkään johtuvaa. En nyt tiedä uskaltaako pärrällä ajaa, kun on vasta 2vk päästä venttiilien tarkistus ja samalla penkitys, että näkee mitä on muuttunut vanhaa penkki lappuu nähden.
    On äärimmäisen epätodennäköistä että noilla kilsoilla venojen välykset olisi pielessä. Joskus niitä joutuu 48:ssa säätämään mutta yleensä lähempänä 60tkm vasta. Lisäksi, jos siellä on liikaa väliä se pitää vain ääntä ja jos ne osuu, niin vahinko tapahtui jo.

    Ja tuohon tukkoiseen alapäähän, niin tuo läppäsysteemi mikä siellä sun pyörässä on ollut 2 syystä. Siksi että alas saadaan lisää vääntöä ja että pitäisi pienempää mökää alakierroksilla. Se legenda että sen poistaminen nostaa tehoa on täysin puppua. Tehon nousulla koko putki vs vakio ei ole mitään tekemistä tuon HTEVin kanssa, vaan sen että kokoputki virtaa paremmin. Rata-käyttöön porukka ottaa noita pois, koska alapään teholla ei ole niin väliä, mutta tuo poistamalla säästyy muutama kilo, saadaan se paremmin virtaava putki jolla saaa muutaman konin lisää ylös ja ehkä tärkeimpänä saadaan lineaarisempi voiman ulostulo.

    Tuosta on sitten paha sanoa mistä tuo sytytyksen katko + lisäpotku on johtunut. Onko tohon tulpat vaihettu koska? Tuli vaan mieleen että kone on voinut olla säädetty rikkaalle tuon putken myötä / ajettu paljon köröttelyajoa. Tämän seurauksena tullut karsaa aika kasa jonkun sylinterin tulppaan, joka sitten jää hehkumaan palotapahtuman jälkeen ja sytyttää seuraavan palotapahtuman liian aikaisin jolloin sylinteri "potkaisee" vähän vastaan ja aiheuttaa tehohäviötä. Ja nyt vähän kovemmalla rallilla tuo karsta olisi lähtenyt liikenteeseen. Tää oli ainoa selitys joka mun päästä saatiin kaivettua tapausta näkemättä.
  24. #1044
    Lainaa liuzka kirjoitti Katso viesti
    On äärimmäisen epätodennäköistä että noilla kilsoilla venojen välykset olisi pielessä. Joskus niitä joutuu 48:ssa säätämään mutta yleensä lähempänä 60tkm vasta. Lisäksi, jos siellä on liikaa väliä se pitää vain ääntä ja jos ne osuu, niin vahinko tapahtui jo.

    Ja tuohon tukkoiseen alapäähän, niin tuo läppäsysteemi mikä siellä sun pyörässä on ollut 2 syystä. Siksi että alas saadaan lisää vääntöä ja että pitäisi pienempää mökää alakierroksilla. Se legenda että sen poistaminen nostaa tehoa on täysin puppua. Tehon nousulla koko putki vs vakio ei ole mitään tekemistä tuon HTEVin kanssa, vaan sen että kokoputki virtaa paremmin. Rata-käyttöön porukka ottaa noita pois, koska alapään teholla ei ole niin väliä, mutta tuo poistamalla säästyy muutama kilo, saadaan se paremmin virtaava putki jolla saaa muutaman konin lisää ylös ja ehkä tärkeimpänä saadaan lineaarisempi voiman ulostulo.

    Tuosta on sitten paha sanoa mistä tuo sytytyksen katko + lisäpotku on johtunut. Onko tohon tulpat vaihettu koska? Tuli vaan mieleen että kone on voinut olla säädetty rikkaalle tuon putken myötä / ajettu paljon köröttelyajoa. Tämän seurauksena tullut karsaa aika kasa jonkun sylinterin tulppaan, joka sitten jää hehkumaan palotapahtuman jälkeen ja sytyttää seuraavan palotapahtuman liian aikaisin jolloin sylinteri "potkaisee" vähän vastaan ja aiheuttaa tehohäviötä. Ja nyt vähän kovemmalla rallilla tuo karsta olisi lähtenyt liikenteeseen. Tää oli ainoa selitys joka mun päästä saatiin kaivettua tapausta näkemättä.
    Tulpat on vaihdettu alkukesästä, myös öljyt ja ilmanpultsarit pesty. Mitäs tapahtuu jos vena osuu mäntää hieman loppuuko ajo siihen vai alkaako pitää kilikoli ääntä? tänään huomasin, että tekee välillä kaasua tasasesti kääntäessä noin 150km/h vauhdissa et pätkäsee tai kolahtaa jollain tapaa vaikea selittää. mistäs sen näkis näin ite käykö laihalla vai ei? tää taas kuullostaa niin halvalle lystille.

    kuitenki pyörä pelaa ja lähtee välittömästi käyntii oli kylmä tai kuuma kone. vois varmaa olla parempi jos ei ajais ennenku vien tarkistukseen.
  25. #1045
    Lainaa kille666 kirjoitti Katso viesti
    Tulpat on vaihdettu alkukesästä, myös öljyt ja ilmanpultsarit pesty. Mitäs tapahtuu jos vena osuu mäntää hieman loppuuko ajo siihen vai alkaako pitää kilikoli ääntä? tänään huomasin, että tekee välillä kaasua tasasesti kääntäessä noin 150km/h vauhdissa et pätkäsee tai kolahtaa jollain tapaa vaikea selittää. mistäs sen näkis näin ite käykö laihalla vai ei? tää taas kuullostaa niin halvalle lystille.

    kuitenki pyörä pelaa ja lähtee välittömästi käyntii oli kylmä tai kuuma kone. vois varmaa olla parempi jos ei ajais ennenku vien tarkistukseen.
    Ei toi näillä sepustuksilla kuulosta korvaan että siellä olis mitään isommi rikki. Ne venttiilit osuu joko aina tai ei ollenkaa. Ja kyllä sä sen huomaat jos ne osuu on sen verta raaka ääni. About http://www.youtube.com/watch?v=6aMqUvx818k tollasta ääntä pitää. Ja jos se vena osuu tosi vähän, niin yleensä vaan venttiili hajoo. Jos osuu vähän enemmän ni se on sit melkei uus kone.

    Jos sä sen dynoon oot viemäs ni ne mittaa kyllä seokset sie.

    Tosta kaasujutusta paha sanoo mitää. Pitäis tietää mis kohtaa kaasun kääntöö ja paljo sul o jengoi konees. Jos se on pajalle menos anyway ni paras neuvo on multa, että jos omaa mieltä askarruttaa, niin älä aja. Jos ei ni aja. Näitten kanssa kannattaa kuitenki se muistaa, että s-mersuja nää ei oo vaan aina kuuluu erinäisiä moottoriääniä jne. Toinen on että enemmän yksilöitä ovat ku autot. Toisissa pyörissä saattaa olla mysteerisii resonanssei iha uudesta asti. Yleensä niille ei voi mitään. Omassa 929 blades 5rpm kohal esim aikamoinen resonointiääni ja sitä on omasta sekä parin sm-sarjan mekaanikon kanssa metsästetty, mutta ikinä ei oo löytyny mistä johtuu. Hyvin se on kuitenkin jo 34tkm palvellu.
  26. #1046
    Lainaa kille666 kirjoitti Katso viesti
    Tulpat on vaihdettu alkukesästä, myös öljyt ja ilmanpultsarit pesty. Mitäs tapahtuu jos vena osuu mäntää hieman loppuuko ajo siihen vai alkaako pitää kilikoli ääntä? ...
    venttiilin säätö saa olla tosipahasti pielessä että osuisi mäntään.

    yleensä seurauksena on kantamisesta pakopuolella palamista, ja yleistä tehohävikkiä.

    -J-
  27. #1047
    Eikös jos seokset mene laihalle niin tehotkin käytännös häviää vai lisääntyykö ne? tuntuu, et mun pyörä kävis alakierroksilla jostain syystä laihalla, kun pitää tyhjäkäynnillä ja sammuttaa pärrän niin pakoputki naksuu jota ei ole mun mielestä ennen ollut.

    Toki miks ihmeessä seokset olis itsestään muuttunut vai onko tuossa powercommanderissa häiriö onko kenelläkään tietoa siitä, kun itse en ole pahemmin perehtynyt.
  28. #1048
    Lainaa HondaCebari kirjoitti Katso viesti
    juu,uskoisin myös että tuo vipu joka nostaa ja päästää kytkintä on viturallaan,eli sun täytyy ottaa koppa irti ja laittaa vipu sellaseen asentoon jotta pystyy kytkintä liikuttamaan.
    No hei poijat, käytin tuota kytkimen koppaa irti ja olen yrittänyt pyöritellä ja ihmetellä, mutta ei onnaa.
    Eli vinkkejä, minä on jumissa/rikki.

    TIlanne tämä, koppa irti ja tuossahan tuo vipu on ja kytkimen keskellä tuo tappi mihin se mennee

    Sitten tuo tappi mikä on keskellä kytkintä liikkuu sisään ja ulos n.1,5-2cm

    Eli minun järki sanoo niin, että tuo kytkimen keskellä olevan tapin pitäisi olla sisään työnnettynä kokoajan ja ainoastaan silloin, kun kytkintä painaa niin silloin tuo vipu mikä menee kytkimen keskellä liikuttaa tuota tappia ulos, jolloin kytkin vapautuu ja taas, kun päästät kytkimen irti niin tappi palautuu takaisin sisään AUTOMAATTISESTI. Omassa tuo tappi taas liikkuu ihan vapaasti sisään ja ulos, onko oikein ?

    Ja sitten tuon kytkimen takana oleva ketju niin huomasin, että on melko löysällä, eli käsin pääsin painamaan ketjua kasaan n.1-2cm, kuuluuko tuo ketju olla noin löysällä ?
    Kuva ketjusta:
    Viimeksi muokannut: samba2; 28.07.2013 klo 17:54.
    Jee Jee
  29. #1049
    Suositelkaas jotain minivilkkuhärpäkettä -05 Bleidiin.Onkos jotain mallia mikä menis ihan "heittämällä" paikalleen =)
    VFR750F
    CBR1000RR
  30.  
  31. #1050
    Laitetaas lisää:
    Elikkä käytin nuita kytkimen jousia irti ja kattelin vähäsen kytkimen sisään ja sisällä näkyy, että mutteri olis ottanut osumaa, mutta mihin?
    Vai onko tuo jokin merkki, että pitäisi olla kohakkain tuon "sisä putken" kanssa, nuo ei ainakaan ihan ole.


    Ja toiseksi, onkos tässä oikein nämä kytkin levyt, kun jossain on tuo eka levy erissä "urissa", jossa ymmärrätte.
    Ja miksi tuohon 2 levyyn on merkattu musta viiva ?
    Oma vs. jonkun muu:
    Jee Jee
Sivu: 35 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen