Sivu: 15 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 966:sta
    Itse mietin kanssa lankarullia, enkä muista ulkoa onko ne jo pyörässä. Täytyy tarkastaa tallilla ennen kilkkeiden tilausta. Itse tilaan myös Evotechin kilpitelineen, olen tilannut myös D675:een. Teline on hyvänäköinen ja kaikki alkperäiset osat menee suoraan siihen kiinni. Crash padeiksi on vahvimmin ehdolla Metissen X-padit. Tuplakuplaksi en ole löytänyt hirveästi vaihtoehtoja. Puigin vaaleassa savussa on liukuvärjäys joka ei miellytä silmää ja pleksi näyttää myös tosi kapealta.
    Kämnalta, www.kaemna.de, löytyy ainakin b&g:n padeja jotka on samanlaisia kuin Aprilian vakiot eli tulee siihen katteen koloon. Tilasin joskus omaan kun siihen aikaan npm:n kautta alkuperäiset olis maksanu puolet enemmän eikä niitä olis sieltä edes kovin nopeasti saanut.
    kiitoksia linkeistä, ainakin ton Evotecin kilpitelineen voisi laittaa tilaukseen. Ilmeisesti lankarullat löytyy vaikka myyjä sanoi ettei ole Onko kukaan laittanut kiinan "pazzoja"?
    Eilen (lauantaina) sain Factoryn ja noin 10km:n lenkin perusteella aika hauska värkki. Sunnuntaina sitten osien vaihtoa / asennusta, mm. Akran putkisto, RG:n kilpiteline, Puigin pleksi ja Gillesin kypärälukko, takajalkatapit poistetaan, yms..........
    Lainaa Carson kirjoitti Katso viesti
    Eilen (lauantaina) sain Factoryn ja noin 10km:n lenkin perusteella aika hauska värkki. Sunnuntaina sitten osien vaihtoa / asennusta, mm. Akran putkisto, RG:n kilpiteline, Puigin pleksi ja Gillesin kypärälukko, takajalkatapit poistetaan, yms..........
    pikkasen oon kateellinen, omasta moposta ei vieläkään ole kuulunut milloin tulee... Laitoitko race ecun? Pistä kuvia voorumille, kiinnostaa toi Puig miltä näyttää.
    RSV4 Factory ABS nappasi voiton Italian Motociclismon testissä. Vastassa oli BMW HP4, Ducati 1199 Panigale R ja MV Agusta F4RR eli ko. merkkien/mallien huippuversiot

http://www.motociclismo.it/comparati...imi-moto-54765
    On se huikee peli toi Italia ei oikein taitu niin oliko tossa artikkelissa tehty testejä radalla? Minkähän takia näissä testeistä puuttuu järjestään RC8R?
    Lainaa Tomber kirjoitti Katso viesti
    On se huikee peli toi Italia ei oikein taitu niin oliko tossa artikkelissa tehty testejä radalla? Minkähän takia näissä testeistä puuttuu järjestään RC8R?
    Nettiversio on sekavaa luettavaa, mutta testasivat San Martino del Lago:ssa ja Misanossa. Ratoja siis kumpikin RSV4:sen voitto ei tullut yllätyksenä, mutta harmittaa upean MV:n rikkoutunut elektroniikka, jonka ansiosta jäi viimeiseksi.
    <br />
    Mielenkiintoista lukea aikanaan vastaavaa saksalaisen mp lehden testiä. Mahtaako järjestys muuttua?
    P.s itse olen ehdoton italo mp fani
    L-twin rules

Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
    No niii löytyhän datatkin kun vähän aikaa kaiveli Voihan se nahkahousu saada kammettua bemarin ykköseksi
    No niii löytyhän datatkin kun vähän aikaa kaiveli Voihan se nahkahousu saada kammettua bemarin ykköseksi
    Se on yhtä saletti kuin VAG -autojen TM -testivoitot

Add: Tää testi oli pelkkä rata -ja penkkitesti. Katutestissä järjestys varmaan kääntyisi Bemarin eduksi, ilman erityistä kotiinpäin vetoakaan. No, ruma se on edelleen
    Viimeksi muokannut: peppoone; 19.04.2013 klo 09:54.
    <br />
    Kyllähän toi on maantielläkin ihan ok peli ajaa, tosin ei tietenkään mikään matkasohva.
    Ajoasento ei ole mielestäni erityisen ahdistava. Ainoa paikka oikeastaan jossa en tykkää tällä ajaa on jossain stadin keskustan tapaisilla nupukivikaduilla, kaasu on turhan herkkä ja jousitus ei nyt sentään ihan kaikkea pattia niele protestoimatta.
    Ajelin omaa näillä paskakeleilla just sisään että sain pyörän tonnin huoltoon ennen ens viikon Assenin reissua, en tiedä olenko vaan erityisen mummumainen kuski maantiellä kun en saa pyörää viemään kuin vähän alle 7 litraa satasella.
    Pari huomiota: 1) 14,5 litran kohdalla ei vielä bensavalo palanut tässä uudessa. 2) Vanhan pyörän padit ei käyny tähän uuteen, tavikepadeissa oli kiinteä kiinnityspiste (Aprilian orkkiksissa säädettävä) ja koneen kiinnityspistettä on muutettu niin padi ei enää mennyt paikalleen.
    No, sain ne myytyä kaverille jolla on viime vuotinen malli.
    Nyt on tullut myös uudet race-kartat:

Lainaa Ed / AF1 Racing @ apriliaforum.com kirjoitti
    new 2013 RACE map came out this morning...this can be loaded into any year RSV4 with our without ABS and APRC. These can only be loaded with the new PADS dealer computer

RSV4 Factory Akrapovic MY13 13A9AD23
    RSV4 R Akrapovic MY13 13A9AG23

management functionality for ABS braking system
    improved engine management during both hot and cold engine starting
    optimised, dedicated management of traction control system
    attenuated engine braking effect, in low gears in particular, to optimise vehicle behaviour on
    the track
    no gear-related torque or power limiting
    Pitäisi hankkia joku pieni tankkilaukku joka on näppärä irroittaa ja laittaa paikalleen tankkauksen yhteydessä, koko ei saisi olla mikään hirmuinen torni enkä kaipaa mitään halkopinonpeittoa laukun alle tankin suojaksi.

IXS Zug http://www.ixs-motorradbekleidung.de...t-tankrucksack

voisi olla ehkä yksi vaihtoehto joka tulee kiinni imukupeilla, taitaapi sekin olla hieman liian iso minun käyttötarkoitukseen ja mahtaako se pysyä kyydissä mukana.

Kellään mitään ehdotuksia / kokemuksia laukuista?
    Jees saan ensi maanantaina hakea oman R:n kotiin, asentavat vielä Akrat ja race ecun, kilpiteline + pientä muuta tuuninkia laittelen kun kerkeän
    Lainaa Carson kirjoitti Katso viesti
    Kellään mitään ehdotuksia / kokemuksia laukuista?
    Itse ostin viime tai toissa vuona Kriegan pienen vyölaukun (R3). Toimii loistavasti iltalenkeillä ja muilla ajokerroilla kun ei ole reppua mukana. Mukaan mahtuu rek. ote, avaimet, kännykkä, kukkaro, kamera, pieni juomapullo jne. 3 litraa tilavuus, mutta menee rullalle niin tarvittaessa on todella pieni jos ei laita sisälle paljoa rojua. Lisäksi sitä ei edes tunne aina nahkapuvun päällä, eli mitään paino- tai liikkumishaittoja ei ole. Olen käyttänyt myös radalla sitä: GPS-mokkula ja racechrono-kännykkä menee ihan huomaamatta sielläkin (en jaksanut teippailla mokkulaa katteisiin ja survoa kännykkää povariin). Lisäksi ei tarvitse kiinnitellä mitään pyörään, ei hankaa esim. takakatetta ja kun laittaa parkkiin niin tulee laukku mukana itsestään.
    Eilen hain R:n ja on se ihan eri planeetalta R1:n jälkeen Nyt pitäis yrittää se sisäänajo 500 km saada alta että saisi kaikki tehoreservit käyttöön. Ei ihan nappiin mennyt kaikki kun ovat asentaneet Akrat ihan päin piip no kai se olis vaan ite tehtävä tämäkin.
    Onnea uudelle Vaihtelevia kierroksia vaan sisäänajossa, mutkapätkät just sopivia sellaseen.

Mukava ois kuulla uusien 2013 mallien omistajilta mietteitä abseista. Miltä tuntuu eri asetukset jne?
    Kiitos Turder. Tänään kävin testaamassa sadekelin ominaisuuksia 100 km, tolla jopa uskaltaa avata mutkasta ja Supercorsat pitää yllättävän hyvin. Laitetaan kokemuksia kun niitä kertyy.

Hyvät vaput Aprilia miehille ja naisille, nyt keskityttävä muihin aktiviteetteihin
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Kämnalta, www.kaemna.de, löytyy ainakin b&g:n padeja jotka on samanlaisia kuin Aprilian vakiot eli tulee siihen katteen koloon. Tilasin joskus omaan kun siihen aikaan npm:n kautta alkuperäiset olis maksanu puolet enemmän eikä niitä olis sieltä edes kovin nopeasti saanut.
    Vaikuttaako noi b&g:n padit tukevilta? Olen katsonut noita katteen koloon asennettavia eri merkkisiä ja näyttäisivät tulevan kiinni ainoastaan yhdellä pultilla. Siistimmäthän nuo olis kuin iso tatti eikä ainakaan tarttuis radalla mihinkään kiinni jos sattuu pyörä liukumaan. Ja ovatko ihan mustat vai lukeeko niissä jotain mainosskeidaa?
    Kyllä ne on ihan tukevat, mun vaan täytyy selvittää käykö niiden nykyiset padit uuteen RSV:hen. Kysyin sitä sieltä ja ne kyllä sanoi että käyvät uusiinkin. Voipi olla että ovat vähän muuttaneet kiinnityssysteemiä.
    Kun ostin padit 2010:iin niin kiinnikkeessä oli vaan pyöreä reikä pulttia varten, nyt kun uudessa on koneen kiinnityspistettä muutettu niin reikä tarttis olla 5mm alempana. Aprilian omissa padeissa on vähän erilainen säädettävä kiinnitys mutta ne maksaa siinä kolmesataa kun b&g:n padit on siinä sataneljäkymppiä.
    B&G Racingiltä sanoivat että käyvät -13 malliin ja sieltä ne tilasinkin, kauheella alennuksella tietenkin
    Eiköhän Järvisen Matille (MJL) tule nuo tarvittavat laitteet.
    Tiedä sitten kuinka kiireinen Matti on kesällä jos aikoo kiertää Nikin kanssa niitä wsbk:n yhteydessä ajettavia stk 600-kisoja.
    Viimeisen tiedon mukaan Factoreita alkaa tulla Sumekolle tulevalla viikolla eli oman sitten saa varmaan pääsiäisen jälkeen. Näillä näkymillä pakukeikka, ei täällä vielä ihan ole ajokelejä.
    Vahvistan, että MJL:tä löytyy. Eilen laittoivat Race ecun kiinni ensi huollon yhteydessä. Full power..
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
    Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
    Keskiviikkoaamuna tulin Assenin superbike-reissulta, yleisiä huomioita:
    - Hieno reissu muuten mutta helvatan kylmä. Huonoa tuuria vielä, keskiviikkona siellä oli ollut +23 ja nyt taas keskiviikoksi oli luvattu yli 20:iä. Kun Assenissa oli kylmä ja tuuli niin Kasselissa taasen oli +25, he!
    - Ilmeisesti kaasupotikan mekanismeihin meni sateessa paskaa, hotellilta lähtiessä tyhjäkäynti oli hetken matkaa siinä 4000-5000 ennen kuin se rauhoittui loppumatkasta. Ei kuitenkaan antanut mitään vikakoodia.
    - Käyntiinlähtö on parempi kuin vanhassa, samoin (omasta mielestä) mekaaniset äänet hiljaisemmat.
    - Desin tarkkuudella vei saman verran bensaa kuin kavereitten Bladet.
    - Bensavalon syttyessä tähän menee aika tarkkaan 15l bensaa. Eli varatankki on siinä 3,5l.
    - Viikonloppuna ajattelin ruuvata Akran kiinni, sit pääsee killerin kanssa Ahvenistollekin!
    Mites maistui reissu pyörälle ja etenkin kuskille? Itse kävin ensi tyyppien jälkeen hakemassa liikkeestä oman vanhan Daytona 675:n matkapyöräksi.
    Ihan hyvin maistui, ei siinä mitään.
    Kylmää ilmaa ja tuota kaasun pientä karheutta lukuuottamatta ihan onnistunut reissu.
    Olen väsännyt itse sellaisen takalaukun pohjan takasatulan tilalle, kovassa laukussa kulkee sopivasti parin viikon reissukamat mukana. Vastaava takalaukkusysteemi löytyy muistaakseni Krauserilta (Storm).
    Ei toi mikään optimi matkapyörä tietenkään ole mutta ei sen huonompi kuin mikään muu kyykkypyörä, ja kun itsellä on aina ollut tämän tyylisiä pyöriä niin tällaiseen on niikuin tottunut ajan myötä.
    Huomasin juuri eilen yhden "huononnuksen" uudessa RSV4:ssä.
    Tässä on tyyppikilvessä ääni vaan 100 db,
    vanhassa aprc:ssä oli 105 ja 2010:ssä 109 db
    Huomasin juuri eilen yhden "huononnuksen" uudessa RSV4:ssä.
    Tässä on tyyppikilvessä ääni vaan 100 db,
    vanhassa aprc:ssä oli 105 ja 2010:ssä 109 db
    Samaa olen itekin voivotellut Mikähän noissa wheelie control asetuksessa on kun oma mopo ei keuli vaikka laitoin 2 asetuksen pykälään (track päällä, toki nostaa keulaa mutta tiputtaa alas heti)? Ei kai tuo luistonesto siihen vaikuta?
    Samaa olen itekin voivotellut Mikähän noissa wheelie control asetuksessa on kun oma mopo ei keuli vaikka laitoin 2 asetuksen pykälään (track päällä, toki nostaa keulaa mutta tiputtaa alas heti)? Ei kai tuo luistonesto siihen vaikuta?
    Kuulostaa toimivan ihan normaalisti. Taitaa omassa vm.2011 rsv4:ssä olla asetuksena 1 ja antaa nostaa etusta n.20-30cm ennen elektroniikan puuttumista peliin.
  30.  
    Itse asiassa juuri lueskelin omistajan käsikirjaa tuosta kohtaa, mietin pyörän penkittämistä ja siihen kaiketi tarvitsee ottaa ainakin tc pois päältä. Kirjassa luki että jos awc on pois päältä ja tc päällä, tc rajoittaa keulimisen noin 10 sekuntiin eli tc:kin pelkästään rajoittaa keulittelua. Kokeilin omaa pyörää awc 1-asennossa, täyskiihdytyksessä se antaa etupyörän ikään kuin "leijua" hieman mutta ei kyllä päästä sitä kovin ylös.
Sivu: 15 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen