Sivu: 16 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 966:sta
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Itse asiassa juuri lueskelin omistajan käsikirjaa tuosta kohtaa, mietin pyörän penkittämistä ja siihen kaiketi tarvitsee ottaa ainakin tc pois päältä. Kirjassa luki että jos awc on pois päältä ja tc päällä, tc rajoittaa keulimisen noin 10 sekuntiin eli tc:kin pelkästään rajoittaa keulittelua. Kokeilin omaa pyörää awc 1-asennossa, täyskiihdytyksessä se antaa etupyörän ikään kuin "leijua" hieman mutta ei kyllä päästä sitä kovin ylös.
    Noinhan se tuntuu menevän. On muuten tosi mielenkiintoisesti suomennettu toi käyttöohjekirja
    Joo, on aika erikoista käännöstä paikka paikoin, varmaan jollain käännösohjelmalla tehty.
    Osa on sellaista että on pitänyt englanninkielisestä versiosta etsiä että mitähän tässä oikein tarkoitetaan.
    Latasin muuten ohjeet tietsikalle Aprilian webbisivulta, se painettu on sellaista kärpäsen paskaa että näin vanha jannu ei sitä näe lukea.
    Ensimmäinen rengassetti ajettu sileäksi. Pitäisikin keksiä sellainen takarengas jolla voi tehdä eurooppa turneen ilman renkaan vaihtoa reissussa, kilometrejä saattaa tulla n. 7 tkm. Alkuperäisessä koossa haluaisin pysyä 200/55-17
    Mikähän se rengas voisi olla, kokemuksia..................?
    Lainaa Carson kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäinen rengassetti ajettu sileäksi. Pitäisikin keksiä sellainen takarengas jolla voi tehdä eurooppa turneen ilman renkaan vaihtoa reissussa, kilometrejä saattaa tulla n. 7 tkm. Alkuperäisessä koossa haluaisin pysyä 200/55-17
    Mikähän se rengas voisi olla, kokemuksia..................?
    Ei se takakumi tourinkia ajaessa juuri kulu. Pirellin rosso corsa lättänöityi keskeltä ehkä 2mm verran 3tkm retkellä ja viime suvena tein saman retken supercorsa sc2:lla samoin tuloksin.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
    Misukat toimi omassa 2010:ssä hyvin, tosin näistä uusista MIsukan malleista ei taida löytyä 200/55:ttä.
    Power Pure (nyt kai Pilot Power 3) toimi mun ajoilla hyvin, enimmäkseen maantiellä ja vähän rataa päälle.
    Nyt on siinä 2500km suunnilleen ajettu mutta kesän mittaan varmaan menee ainakin kerran renkaat uusintaan. Elokuulla on perinteinen Brnon reissu ja siihen mennessä on jo sen verta kilsoja että varmaan ennen reissua pitää renkaat vaihtaa.
    Minkähänlainen kummi ompi Pirelli Diablo Rosso Corsa, niitä ainakin näyttäisi olevan 200/55/17 kokoa. Pystyyköhän sellaisella reissun tekemään ?
    Lainaa Carson kirjoitti Katso viesti
    Minkähänlainen kummi ompi Pirelli Diablo Rosso Corsa, niitä ainakin näyttäisi olevan 200/55/17 kokoa. Pystyyköhän sellaisella reissun tekemään ?
    Toista kymppia, sis. muutaman ratapäivän, kesti ainakin Tuonon alla. Hyvä kumi.
    <br />
    Itekin oon ajanut Rosso Corsilla, hyvä katurengas ja voi käydä radallakin. Siinähän on sama profiili kuin Supercorsassa, mutta eri seoksilla eli saa hyvän ajettavuuden mutta kulutuskestävyys on myös hyvä. En ole vielä RSV4:ssa saanut sitä loppuun mutta SP-2:ssa kesti 7tkm takarengas, josta suurin osa Keski-Euroopassa rataa, bahnaa ja alppiteitä.
    Race kartta mopossa ja kyllähän se vetää suun
    Eilen kävin Alastarossa veivaamassa, kyllä sen meikäläisenkin puutteellisella ajotaidolla huomaa mihin tää vehje oikeasti on suunniteltu.
    Onko kenellekään jäänyt ylimääräiseksi takaistuimen tilalle tulevaa kupua, linkin alempi kuva.
    Omani olen hukannut ja tilalle pitäisi hankkia uusi tai käytetty, AF1:llä on joskus niitä ollut edullisesti vaan ei ole enää, AF1.n myy niitä kittejä mutta siitä tulee turhan hintava rahteineen, tulli + ALV

Onko vinkkejä mistä sellaisen saan hankitua???

http://www.af1racing.com/store/Scrip...dProduct=56055
    Carson luulis että ebay.it löytyy. Paljos teillä maksanut eka tonnin huolto???
    Lainaa Tomber kirjoitti Katso viesti
    Carson luulis että ebay.it löytyy. Paljos teillä maksanut eka tonnin huolto???

1000Km:n huolto 180€ sisältäen ECU:n race päivityksen. Sitä takapenkin tilalle tulevaa kupua ei sitten löytynyt mistään maailman Ebaysta eikä muualtakaan joten tilasin sen sittenkin AF1:seltä.
    Samaa hintaluokkaa oli itelläkin. Ootteko testaillu launch controlia?
    Kokeilin pari kertaa. Hankala kyllä oppia luottamaan siihen, tulee silti räplättyä kaasun kanssa, vaikka pitäis vaan kytkimeen keskittyä ja pitää kaasu pohjassa.
    Turder ALC poistaa AWC:n ja ATC:n käytöstä 160 km/h asti ja sitten palautuu voimassa olevat setupit. Mutta törmäsin voorumeilla väitteeseen että ALC:kin on oma "wheelie control" eli ei keuli ympäri? Ei viittis lähtee kokeilee real life että meneekö ympäri Onko sulla infoa asiasta? On noi RSV4:n sähköherkut vaan aika hifiä Tuntuu että pito rajaton. Millasilla set upeilla radalla ajelette? Jos ATC 1:llä niin voiko tosiaan mutkasta ulostullessa avata heti tuppi nurin Miten pääsee katsomaan mikä race-kartta sisässä että voin tarkistaa onko uusin?
    Joo tiedän, että ALC poistaa luistoneston ja keulimiseston tuohon 160kmh tai 3 kolmosvaihteelle asti. On niin vähän kokemusta launch controllista, että en osaa sanoa miten se alkaa (vai alkaako ollenkaan?) muilla keinoilla puuttumaan keulimiseen ALC:tä käytettäessä. Itellä tosiaan muutamalla testikerralla se alkoi keulimaan pikkuisen, jonka sitten korjasin vain kytkimellä (kun kaasu on vakio ALC:n ollessa päällä). Takajarrulla vois myös hyvin kontrolloida keulimista.

Radalla ja kadulla oon ajanut AWC asennossa 1. Minusta saisi olla vielä yksi taso off ja 1-asennon välissä, kun tuntuu välillä vähän liikaakin puuttuvan peliin. Mutkista lähtiessä voi tosiaan läväyttää kaasun täysin auki ja ei mene ympäri. Alkaa toki keulimaan, jonka se sitten pätkii pois. Oon huomannu, että ei kannata ihan surutta avata, koska silloin AWC puuttuu rajummin -> vauhti hidastuu selkeästi. Tuon huomaa hyvin jos ajaa toisen perässä niin heti kun alkaa AWC puuttumaan rajuimpiin keulimisiin niin ero kasvaa edellä ajavaan. Jos itsekin vähän kontrolloi niin saa sujuvamman ulostulon ja ne sikamakeet Stoner-tyyliset power keulat, jossa etunen leijuu 5-10cm radasta pitkään. Hyvin poistaa myös pienet ravistelut kun alkaa keula kevenemään. Tällä huomaa myös hyvin miten kuskin asento vaikuttaa. Pikkaisenkin kun vie kroppaa kohti keulaa niin keuliminen vähenee huomattavasti. Hyvä testata kierros toisensa jälkeen jossain hitaassa mutkassa.

Esim. Alastarossa tuli helposti keulimisongelmaa kun ykkösellä lähdetään parista mutkasta niin pyrkii keulimaan ja sitten jos rajusti avaa niin keulii rajusti ja AWC rajoittaa enemmän. Mulla on vielä pykälää pienempi eturatas niin keulii herkemmin senkin takia.

Luistonestoa oon pyrkinyt kokeilemaan eri tasoilla, ihan vain siksi, että näkisi miten se reagoi kun kiinnostaa "nörttinä" miten se toimii. Tietty jos koodin/algoritmin näkisi selkokielisenä niin ois helppoa, mutta nyt joutuu omilla havainnolla menemään. Tai edes tiedonkeruu (esim AIM Solo), jossa näkisi TPS, kallistuskulman, vaihteen jne. niin ois vähän faktaakin. 8 taso puuttuu jo peliin kun vaan kallistaa tarpeeksi (renkaan säde pienenee ja nopeusero etu ja takarenkaan välillä kasvaa) ja avaa pikkkaisenkin kaasua tai pitää tasakaasun. 7 on melkein sama mutta jos avaa kaasua niin ei anna tehoa yhtään. 6:lla kärsii jo avata, samoin 5 mutta vielä puuttuu kallistuksissa aika helpolla. 4 ja 3 on omaan menoon ihan jees radalla. Jonkun verran puuttuu peliin, mutta ei enää tunnu joka paikassa että hidastaa. Kolmosella tuntee hyvin kuinka se antaa jo selkeästi yliohjata eli sallii luistoa. 2 ja 1 ei oo oikein kunnon kokemusta. Ilmeisesti vaatisi näillä asetuksilla jo kovemmat vauhdit ja kovavauhtisemmat mutkat, koska pienillä vaihteilla alkaa ensin AWC puuttumaan peliin ennen luistonestoa. Pitäisi olla jotain 4-5 vaihteen pitkiä mutkia, jottei enää pääse keulimaan ja avaus olisi isommilla kallistuksilla sekä parempi kuski niin pääsisi testaamaan luistonestoa paremmin. Mutta nämäkin on vähän mutuhavaintoja kun ei ajossa kerkeä koko ajan tuijottelemaan mittaristoa ja aina on muutakin tekemistä.

Itse ainakin tykkään tosi paljon ja tuonut mukavan hifistelylisän harrastukseen. Tuskin olen nopeampi tämän ansiosta mutta yhtään highsideria tai muutakaan tilannetta en ole saanut aikaiseksi. Omien rajojen hakeminen on helpompaa kun voi luottaa hätätapauksessa elekroniikkaan. Ja onhan se tietyllä tavalla turvaverkkokin. Kerran kadulla lähti asfaltin värisestä mutaläikästä takanen irti ja homma oli hanskassa ennen kuin itse edes älysin mitä tapahtui. Tunsin vain luiston ja samassa alkoi valo vilkkumaan ja pyörä heti kontrollissa. Sitten piti pysähtyä tien varteen ja kävelin tuohon mutapaikan luo niin hyvin oli siitä lähtenyt viiva, ensin harmaa mudasta, sitten lakua asfaltissa joka lopulta "feidasi" pois.
    Kiitos infopläjäyksestä Turder Ite en ole vielä kerennyt kertaakaan radalle niin hyvä vähän kysellä jo etukäteen. Kadulla olen pitänyt ATC:tä 4:lla ja hyvin tuntuu toimivan kun hiekkaa ym. muuta liukasta tiellä.
    Olisko kellään RSV4 kuskilla kokememusta race shift modi kiteistä Austin Racingiltä hintaa £70.80 + 30 £ tk. Toinen halvempi löyty kanssa Flyhammerilta 76 € + 15 € tk:t http://www.flyhammer.it/shop/en/rear...sv4-aprc-.html Noi pitäisi käydä pull mallisina suoraan.
    Uusimmassa Performance Bikessa oli hyvä juttu RSV4:sta. Sylvain Guintoli menee katupyörällä ratapäivällä, jonkun verran myös verrattuja eroja SBK-kisapyörään. Video:
    Testailin tuossa hieman sutimiseneston eri asentoja viime lauantaina kun ajoin pienen pätkän hiekaktietä Verlasta (kahvitauko) Hillosensalmea kohti motoparkin reissulla. Yleensä pidän keulimiseneston 1-asennossa ja tc:n nelosella. No, nyt kun tulin takaisin asfaltille ja väänsin kaasun auki tc kolmosella niin meinasin heittää pyörän ympäri! Kokeilin sitten tarkoituksella 1) täyskiihdytystä ykkösellä tc nelosella ja kolmosella ja 2) keulia tarkoituksella samoilla tc:n asetuksilla. Kiihdytyksessä ei huomannut eroa, mutta kun tarkoituksella yritin keulia niin tuntui että wc reagoi hieman hitaammin tc:n pienemmillä asetuksilla. Tc nelos-asennossa keulaa en saa ylös vaikka yrittäisin, tosin voi johtua myös kuskin puuttellisista taidoista, heh.
    Esimerkiksi Alastaron pääsuoralle tultaessa saa vetää tuppi nurin niihin patteihin ja potkia vaan isoa sisään, keula ei nouse kuin nimellisesti.
    Kukas tietää minkä muotoinen tankki on RSV4:ssa? Mietin, että missä majailee "varatankin" bensat. Ajelulla alkoi käynti pätkimään muistaakseni jo noin 10 km valon syttymisen jälkeen, sitten sammui monta kertaa. Loppujen lopuksi kitkuttelin kai vielä noin 20 kilsaa ja mittarilla yllätyksekseni tankkiin meni vain 14,5 litraa.
    Tämä on vaan mutua, mutta luusisin että "varabensa" on siellä tankin alimmassa osassa satulan alla.
    Vanhassa 2010:ssä bensavalo alkoi palaa noin 12l kohdalla, uuteen menee melko tasan 15l kun bensavalo alkaa palaa. 18,5:hän tähän uuteen ilmoitetaan tankin kooksi, 16,5 olen kerran siihen tankannut eikä vielä ollut bensa loppu eli ainakin sen verta sinne mahtuu tässä -13 mallissa.
    Lainaa DeReK675 kirjoitti Katso viesti
    Kukas tietää minkä muotoinen tankki on RSV4:ssa? Mietin, että missä majailee "varatankin" bensat. Ajelulla alkoi käynti pätkimään muistaakseni jo noin 10 km valon syttymisen jälkeen, sitten sammui monta kertaa. Loppujen lopuksi kitkuttelin kai vielä noin 20 kilsaa ja mittarilla yllätyksekseni tankkiin meni vain 14,5 litraa.
    Onkohan noissa uudemmissa samanlainen korkki kun vintage-malleissa? Oma kaipas vähän lisäkumia että korkin etureuna painu tiiviisti kiinni.

nimim. Bensat syliin, vedet tankkiin
    YZF600R -> RSV1000R
    Mulla ainakin tiivistää bensakorkki hyvin, just eilen pesin pyörän ja samalla katoin miltä näyttää bensakorkki kun vähän lotrasin veden kanssa niin hienosti oli pitänyt vedet ulkopuolella. Kun avaa bensakorkin yläasentoon niin siitä valuu vielä vettä kun pyörittelee avainta korkin lukossa, mutta vedet menee nätisti vasemmalla puolella olevaan vesireikään kun pyörä on seisontatuella. Mietin, että jos pyörä olisi pystyssä (kuski istuu päällä tai pyörä varikkopukilla) niin silloin voisi tipahtaa jokunen tippa tankkiin...

"Varatankilla" eli bensavalolla olen ajanut joku 35-38km ja vielä ei ole päässyt työntämään.
    Mulla oli itseasiassa se vesireiän nippa tukkeutunu eli sinne korkin syvennykseen jääny vesi ei päässy mihinkään, en tiedä oisko sit ollu riittävän tiivis korkki jos poistoreitti ois ollu auki. Single-fault safety toteutu mutta kahdella ruksilla pääs askartelemaan
    YZF600R -> RSV1000R
    Löytyykö RSV4:n huolto manuskaa sähköisessä muodossa jostain? Juu löyty tuosta ylempää Pitäiskö noiden peilien pysyä sisään taitettuna rata ajossa, oman mopon peilit ovat niin löysät että kääntyvät normi asentoon radalla
    Mulla on 2011-2012 mallin huoltomanuaali pdf:nä ja kytkentäkaavio myös, voin mailata jos on käyttöä. On varmaan joitain pikkueroja ABS-malleihin, mutta uskoisin, että perusjutut on samat.

En ole kokeillut käännellä peilejä, hyvin on pysyneet normiasennossa. Kannattaa huomioida, että jos ottaa peilit pois niin samalla pitää luonnollisesti napata vilkut pois, jolloin ei kannata koskea vilkkukytkimeen, koska tulee vikakoodi kun yrittää laittaa päälle vilkkuja, joita ei ole kytketty.
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Mulla on 2011-2012 mallin huoltomanuaali pdf:nä ja kytkentäkaavio myös, voin mailata jos on käyttöä. On varmaan joitain pikkueroja ABS-malleihin, mutta uskoisin, että perusjutut on samat.

En ole kokeillut käännellä peilejä, hyvin on pysyneet normiasennossa. Kannattaa huomioida, että jos ottaa peilit pois niin samalla pitää luonnollisesti napata vilkut pois, jolloin ei kannata koskea vilkkukytkimeen, koska tulee vikakoodi kun yrittää laittaa päälle vilkkuja, joita ei ole kytketty.
    Juu laita vaan pdf:t kiitos (laitan privaan spostiosoitteen), mites onko vilkun johdoille siellä liitin vai pitääkö katkaista ja laittaa liittimet?
    Lainaa Tomber kirjoitti Katso viesti
    Juu laita vaan pdf:t kiitos (laitan privaan spostiosoitteen), mites onko vilkun johdoille siellä liitin vai pitääkö katkaista ja laittaa liittimet?
    Liitin löytyy ja on vieläpä ihan helpossa paikassa. Ei taida vaikuttaa se vilkkujen käytöstä ilman johtoja tuleva vikakoodi mitenkään ajamiseen, mutta se on helppo kokeilla jos kone kiertää yli 8000rpm niin mittarin varoituksista on turha murehtia.
  30.  
    Itse huomasin myös, ettei peilit pysy käännettynä. Kun otin peilit pois, pistin nippareilla etukatteen kiinni.

Itse latasin manuaalit viime vuonna suoraan Aprilian sivuilta.

P.S. Huomasinpa reissussa semmoisen älyttömyyden, että kun trippi pyörähti ympäri niin ajotietokone nollautui samalla!?!
Sivu: 16 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen