Sivu: 59 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 949575859606169109 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1741:stä 1770:een 3435:sta
  1. #1741
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Hapettunut valokatkaisin.
    Käytä auki, putsaa ja voitele.
    Mitä valokatkaisinta tarkoitat?
    Mulla kans -03 xx ja siinä sellasta ole..
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  2. #1742
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    Mitä valokatkaisinta tarkoitat?
    Mulla kans -03 xx ja siinä sellasta ole..
    vanhemmissa malleissa taitaa valokatkaisija olla, uusissa valot syttyy kun laittaa virrat päälle.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  3. #1743
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    vanhemmissa malleissa taitaa valokatkaisija olla, uusissa valot syttyy kun laittaa virrat päälle.
    Nooh.. Oiskos se sit virtalukonpohjassa kytkentä onkelmaa?

    Edit: Tai siitä eteenpäin mennessä valojen rele kypsynyt päiviinsä..
    Viimeksi muokannut: K-Päkä; 06.04.2013 klo 11:50.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  4. #1744
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Yllä tulikin jo kiteytettynä mitä XX:stä oston aikaan voipi kattoa. Lisänä tulee vaan mieleen paisuntasäiliö penkin alla oikealla puolella että ei ole kuivana.

    Nyt "uudessani" on raiserit paikalla ja ajoasento ei ole läheskään niin nojaava kuin ilman mielestäni mutta on se selkeesti enemmän ku varaterossa. Koeajo paljastaa..
    Ja mikäli paisuntasäiliö on tyhjä se kertoo että..?
    Honda CBR1100XX Super Blackbird -97
  5. #1745
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Nooh.. Oiskos se sit virtalukonpohjassa kytkentä onkelmaa?
    Starttinapissa ennemminkin, valojen virta menee sitä kautta, starttaus toimii mutta valojen virta ei, näin on ollut niissä jotka olen joskus korjannut.
    Älä korjaa ehjää....
  6. #1746
    Lainaa Maintenanceman kirjoitti Katso viesti
    Starttinapissa ennemminkin, valojen virta menee sitä kautta, starttaus toimii mutta valojen virta ei, näin on ollut niissä jotka olen joskus korjannut.
    Joko en lukenut tarpeeksi hyvin aloittajan aloitusta mutta starttaako se?
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  7. #1747
    Lainaa supaukko kirjoitti Katso viesti
    Ja mikäli paisuntasäiliö on tyhjä se kertoo että..?
    Joko paisuntasäiliö vuotaa tai sit kone syö nestettä tai jostaki vuotaa, jos vuotaa niin haisee jäähkärille tai ilmestyy lampi alle.

    Mutta harvinaisempia vikoja XX:n kohdalla nuo neste onkelmat, melko pommin varmoja kamppeitahan nuo on ollut.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  8. #1748
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Joko en lukenut tarpeeksi hyvin aloittajan aloitusta mutta starttaako se?
    Jäi tuo vastaaminen.. Eli vika oli starttinapissa. Kaikki muu paitsi valot toimi normaalisti ja nappi jumitti vain vähän siten että ei noussut kokonaan ylös. Eli siellä on tällainen tapposysteemi että valot ei pala starttauksen aikana. Kiitos avusta.
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  9. #1749
    ^ Juuri näin, hyvä että löytyi vika.
    Älä korjaa ehjää....
  10. #1750
    ^^ juurikin näin, itsellä ei kokemusta olekaan katkaisemattomasta mallista joten ei ny ihmeemmin apuja ollu mut pääasia et XX rokkaa taas.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  11. #1751
    Sanokaahan millä kilometreillä olette vaihtaneet iridium tulpat uusiin? Huolto-ohjelman mukaan vai.. Toinen jos on ollut itse asentajia, monta kierrosta olette avanneet seosruuvia suutinsarjan (dynojet) ja putkiston vaihdon jälkeen? Ohjeiden mukaan on nyt avattu tasan 2krs.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  12. #1752
    Omaan vaihdoin iridiumit jossain vaiheessa ns. isomman huollon yhteydessä, paikoillaan oli ihan normi tulpat (tai platinat, muisti pätkii) jotka jossain vaiheessa olivat huoltokortin mukaan sinne kuuluvat.
    Nuo kortit muuttuivat hiukan jossain vaiheessa (muistaakseni) ja nykyään sinne tarjotaan iridiumeja.
    Kokemukseni mukaan tuo huoltoväli noille tulpille on ihan hyvä, joskus tullut vastaan tapausia joissa tulpat ovat näyttäneet ihan oikeasti kuluneilta koska niitä ei ole vaihdettu ajallaan.
    Seosruuvin kanssa tuo ohjearvo on ihan ok, tuo muistaakseni vaikuttaa pääasiassa tyhjäkäynti/ ihan alakierros alueeseen. Anna olla noin.
    Älä korjaa ehjää....
  13. #1753
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Sanokaahan millä kilometreillä olette vaihtaneet iridium tulpat uusiin? Huolto-ohjelman mukaan vai.. .
    huollossa vaihtoivat aikanaan ekan kerran jo 24tkm:n kohdalla.. kuulemma näyttivät niin huonoilta..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  14. #1754
    Wingrack 2 ilman vilkkuja, meneekö xx orginaali takavilkujen kanssa helposti yhteen vai joutaisko vaihtaa minivilkkuihin? Jos jollain ois kokemusta.
    Mopot: MBK magmax -97, CPI Aragon s -07. Isot mopot: Honda Blackbird -98 =)
  15. #1755
    Lainaa Omppu kirjoitti Katso viesti
    Wingrack 2 ilman vilkkuja, meneekö xx orginaali takavilkujen kanssa helposti yhteen vai joutaisko vaihtaa minivilkkuihin? Jos jollain ois kokemusta.

    Kyllä ne vakiovilkut mahtui minulla wingrackin "sisään" (vm.2004), tosin vilkun päädyt hankautui aavistuksen sivulevyihin. Taitaa olla 0,5mm kiinni tuo leveys/kapeus. Suoraan sivulle vilkut ei näy mutta taakse päin kyllä. Omasta mielestäni wr2:n keltaiset majakat oli niin törkeän näköiset etten laittanut niitä koskaan paikoilleen.
    Ja wingrack oli kiinni vain pitkillä reissuilla, yleensä pidin paikoillaan monorackia takalaukun kuljettamiseksi...
    MAD (mean absolute deviation)
  16. #1756
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Kyllä ne vakiovilkut mahtui minulla wingrackin "sisään" (vm.2004), tosin vilkun päädyt hankautui aavistuksen sivulevyihin. Taitaa olla 0,5mm kiinni tuo leveys/kapeus. Suoraan sivulle vilkut ei näy mutta taakse päin kyllä. Omasta mielestäni wr2:n keltaiset majakat oli niin törkeän näköiset etten laittanut niitä koskaan paikoilleen.
    Ja wingrack oli kiinni vain pitkillä reissuilla, yleensä pidin paikoillaan monorackia takalaukun kuljettamiseksi...
    Eiköhän se riitä että vilkut näkyy taakse... -98 on ainakin pienempi takavalo muusta en tiedä, toivottavasti menisi helpolla paikalleen ilman sen suurempaa fiksailua.
    Mopot: MBK magmax -97, CPI Aragon s -07. Isot mopot: Honda Blackbird -98 =)
  17. #1757
    Lainaa Hapsu kirjoitti Katso viesti
    Jäi tuo vastaaminen.. Eli vika oli starttinapissa. Kaikki muu paitsi valot toimi normaalisti ja nappi jumitti vain vähän siten että ei noussut kokonaan ylös. Eli siellä on tällainen tapposysteemi että valot ei pala starttauksen aikana. Kiitos avusta.
    Meikäläisen laitteessa sama vika, starttinappula jumittaa ja valot ei syty, mut kaikki muu toimii. Miten sait korjattua vian?
  18. #1758
    Mahtaakohan mittarilukema pitää paikkansa, 270tkm.http://www.nettimoto.com/honda/cbr/1486485
    jos pitää niin
    Mopot: MBK magmax -97, CPI Aragon s -07. Isot mopot: Honda Blackbird -98 =)
  19. #1759
    Lainaa Omppu kirjoitti Katso viesti
    Mahtaakohan mittarilukema pitää paikkansa, 270tkm.http://www.nettimoto.com/honda/cbr/1486485
    jos pitää niin
    Tuosta näkee karkeasti kauanko motti kestää....n.200 tkm
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  20. #1760
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Tuosta näkee karkeasti kauanko motti kestää....n.200 tkm

    Muistaakseni huoltokirjan mukaan viimeinen huolto tarvii tehdä 168 000km kohdalla, kun loppuu paikat huoltomerkinnöille.
    Sen jälkeen on ilmeisesti huoltovapaata ajoa
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  21. #1761
    Kaasarien säätökarttoja tai itämaan viisauden tietäjien apua olisin vailla..

    Melko hyvässä säädössä jo nyt mutta noista olisi apua tai sitten "Itämään viisaat tietäjät" ratkaisisivat ongelman joka on seuraavanlainen.

    Laitoin pyörään Yoshin 4-2-1 kokoputkiston killerillä ja Dynojetin stage 1 satsin ohjeiden mukaiseen säätöön elikkä 150 pääsuuttimet ja neulat 3 rakoon yltä laskien, seosruuvit on nyt tasan 2krs auki. Alaväännöt mainiot mutta ylhäältä tukehtuminen. Eli ei siis vetoja ylhäällä vaan booausta ja rykimistä. Noh, otin killerin pois ja vaihdoin keskimmäiset pääsuuttimet 155:siksi koska alkuperäisessä setissä oli 145 reunoilla ja 150 keskellä. Tämän jälkeen alkoi jo repimään mutta vieläkin vaivaa hieman mietintää täysavauksissa ja jos esim. 6:sella motarilla väännät kaasun täysin auki niin alkaa kiihtyä mutta ei vieläkään niinkuin kuuluisi ja hieman booauksen tapaista vieläkin..

    Killerin ajattelin laittaa takaisin.. Saakelin räyhät saundit mutta ilonpilaajien mielestä varmasti liian eläimelliset..

    Diagnooseja helpottaakseni:

    -Tulpat (iridium) vasta vaihdettu
    -Uusi orkkis ilmansuodatin
    -Bensana 98, on tuoretta.

    Joten hienoista hienosäätöähän tämä enään vaatii mutta turhan (iso homma) katteiden, tankin, ilmanputsarikotelon pois ottoa välttääkseni 34 eri kertaan kysynkin teiltä arvon raati, mitä vaannetään, mitä käännetään ja mihin suuntaan ja kuin paljon?

    I Wanna more (kukkahattujen) to love my bike..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  22. #1762
    Minkälaisia (merkki, malli) tankkilaukkuja ootte käyttäny Bläkkäreissänne? Kävin tänään Vantaan kauppoja kiertelemässä, eikä mistään löytynyt miellyttävää. Tällä hetkellä on mietinnässä IXS Sursee, olis aika houkutteleva laajennettavuuden takia. Ei tosin mitään käsitystä miten passaa tuplaäksään.. Joku semmonenhan se sais olla, joka toimis pienenä lähikruisailuissa, et sais lompakon (ei ole paksu), kännykän yms. survaista sinne ja sit pidemmälle turneelle laajenis semmoseksi torniksi, että saa leukaa lepuuttaa päällä.
    Vinkkejä/kokemuksia?

    P.s. kuva ois kiva.
    XX -06
  23. #1763
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Tuosta näkee karkeasti kauanko motti kestää....n.200 tkm
    saattaapi kestää pitemmällekin..

    eräs herra englannista kerran vihjasi, että siellä on virkamieskäytössä rastasta ja niillä on ajettu sellaisia lukemia, että tuo 200 on vasta alkua.. säännöllisessä käytössä olevia vehkeitä. ainaki tuolloin olivat.

    toki riippuuhan se käytöstä ja huollosta, huudattaako kylmänä jne.. tuskin kuuma kone heti hajoaa, vaikka sitä vinguttaakin välillä..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  24. #1764
    Lainaa Kepitys kirjoitti Katso viesti
    Minkälaisia (merkki, malli) tankkilaukkuja ootte käyttäny Bläkkäreissänne? Kävin tänään Vantaan kauppoja kiertelemässä, eikä mistään löytynyt miellyttävää. Tällä hetkellä on mietinnässä IXS Sursee, olis aika houkutteleva laajennettavuuden takia. Ei tosin mitään käsitystä miten passaa tuplaäksään.. Joku semmonenhan se sais olla, joka toimis pienenä lähikruisailuissa, et sais lompakon (ei ole paksu), kännykän yms. survaista sinne ja sit pidemmälle turneelle laajenis semmoseksi torniksi, että saa leukaa lepuuttaa päällä.
    Vinkkejä/kokemuksia?

    P.s. kuva ois kiva.
    Mä käytän sadetakille lähikruisailuissa tollaista pikkutankkilaukkun takalaukkuna.. näkyy(huonosti) profiilikuvassa...

    Nichen pieni malli ja satulan päälle kiinnitettynä, satulan alla oleviin kypäräkoukkuihin ja takakahvaan, laukun omilla pikalukoilla.
    Viimeksi muokannut: Petsku; 23.04.2013 klo 12:58.
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  25. #1765
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Kaasarien säätökarttoja tai itämaan viisauden tietäjien apua olisin vailla..

    Melko hyvässä säädössä jo nyt mutta noista olisi apua tai sitten "Itämään viisaat tietäjät" ratkaisisivat ongelman joka on seuraavanlainen.

    Laitoin pyörään Yoshin 4-2-1 kokoputkiston killerillä ja Dynojetin stage 1 satsin ohjeiden mukaiseen säätöön elikkä 150 pääsuuttimet ja neulat 3 rakoon yltä laskien, seosruuvit on nyt tasan 2krs auki. Alaväännöt mainiot mutta ylhäältä tukehtuminen. Eli ei siis vetoja ylhäällä vaan booausta ja rykimistä. Noh, otin killerin pois ja vaihdoin keskimmäiset pääsuuttimet 155:siksi koska alkuperäisessä setissä oli 145 reunoilla ja 150 keskellä. Tämän jälkeen alkoi jo repimään mutta vieläkin vaivaa hieman mietintää täysavauksissa ja jos esim. 6:sella motarilla väännät kaasun täysin auki niin alkaa kiihtyä mutta ei vieläkään niinkuin kuuluisi ja hieman booauksen tapaista vieläkin..

    Killerin ajattelin laittaa takaisin.. Saakelin räyhät saundit mutta ilonpilaajien mielestä varmasti liian eläimelliset..

    Diagnooseja helpottaakseni:

    -Tulpat (iridium) vasta vaihdettu
    -Uusi orkkis ilmansuodatin
    -Bensana 98, on tuoretta.

    Joten hienoista hienosäätöähän tämä enään vaatii mutta turhan (iso homma) katteiden, tankin, ilmanputsarikotelon pois ottoa välttääkseni 34 eri kertaan kysynkin teiltä arvon raati, mitä vaannetään, mitä käännetään ja mihin suuntaan ja kuin paljon?

    I Wanna more (kukkahattujen) to love my bike..
    Probleemos solvet!

    Suutinjumpan jälkeen valitut pääsuuttimet ovat seuraavat, 150 laidoilla ja 155 keskellä, kaikki muu ohjeen mukaista ja kyllä laulaa niinkuin helvetin pasuunat konsanaan!

    Perä on liukas kuin öljyssä olisi ja keula keveä kuin kukkahatun poliisille soittamisen kynnys.

    Mut mä oon niin tuohon laitteeseen et voisin vaikka luopua ens saunakaljoista..

    Ps. Nolona pitää myöntää et jäi sitten viimeksi laittamatta yksi liitin kiinni.. Kaasuläpänasentoanturin liitin..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  26. #1766
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Probleemos solvet!

    Suutinjumpan jälkeen valitut pääsuuttimet ovat seuraavat, 150 laidoilla ja 155 keskellä, kaikki muu ohjeen mukaista ja kyllä laulaa niinkuin helvetin pasuunat konsanaan!

    Perä on liukas kuin öljyssä olisi ja keula keveä kuin kukkahatun poliisille soittamisen kynnys.

    Mut mä oon niin tuohon laitteeseen et voisin vaikka luopua ens saunakaljoista..

    Ps. Nolona pitää myöntää et jäi sitten viimeksi laittamatta yksi liitin kiinni.. Kaasuläpänasentoanturin liitin..
    Hyvä että ongelma ratkesi. Oli kuitenkin "pienestä" kiinni.
    Taitaa mies olla tossisaan rakastunut, kun meinaa saunajuomat jättää väliin
  27. #1767
    Pitkästä aikaa pitää kysyä lämmöistä. Vaihdoin jäähynesteet täs talven aikana. Nesteeksi laitoin Motonetistä löytyvää pärrien jäähynestettä.

    Eka kysymys on että onko normaalia että tyhjäkäynnillä lämmöt nousee reippaasti yli sataan asteeseen?
    Toinen kysymys on et onko normaalia et flekti lähtee päälle 105 asteessa ja sammuu 101 asteessa?
    XX
  28. #1768
    Lainaa ilpe kirjoitti Katso viesti
    Pitkästä aikaa pitää kysyä lämmöistä. Vaihdoin jäähynesteet täs talven aikana. Nesteeksi laitoin Motonetistä löytyvää pärrien jäähynestettä.

    Eka kysymys on että onko normaalia että tyhjäkäynnillä lämmöt nousee reippaasti yli sataan asteeseen?
    Toinen kysymys on et onko normaalia et flekti lähtee päälle 105 asteessa ja sammuu 101 asteessa?
    Tokihan se lämpenee, kunnes sitä jokin jäähdyttää. Mulla 1000RR käyttäytyy täysin samoin, ei kait nuo koneet niin erilaisia ole...
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  29. #1769
    Lainaa ilpe kirjoitti Katso viesti
    Pitkästä aikaa pitää kysyä lämmöistä. Vaihdoin jäähynesteet täs talven aikana. Nesteeksi laitoin Motonetistä löytyvää pärrien jäähynestettä.

    Eka kysymys on että onko normaalia että tyhjäkäynnillä lämmöt nousee reippaasti yli sataan asteeseen?
    Toinen kysymys on et onko normaalia et flekti lähtee päälle 105 asteessa ja sammuu 101 asteessa?
    Kuulostais melko normaalilta. Kutakuinkin samoissa lukemissa lämmöt on mullakin, on se sellanen kiuas toi bläkbirdi. Pitäis Helo:n logot lyödä kylkeen..

    Tuosta vielä tarinaa lontooksi: http://www.bikersoracle.com/blackbir...ad.php?t=13966
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  30.  
  31. #1770
    Jos flekti käynnistyy ja sammuukin vielä niin en näe missään mitään vikaa.
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
Sivu: 59 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 949575859606169109 ... ViimeinenViimeinen