Sivu: 61 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1151596061626371111 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1801:stä 1830:een 3435:sta
  1. #1801
    kerkesin eka ;)... nokkaketjunkiristin aiheuttaa juurikin noissa kierroksissa värinöitä, helppo vaihtaa itse, löytyy lohkon oikealta puolelta heti katteen alta....
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  2. #1802
    Näinhän sitä voisi ajatella, mutta kun se on vaihdettu n.20tkm sitten ja ketju ei rallattele tai äännä muutenkaan
  3. #1803
    Lainaa Versuli kirjoitti Katso viesti
    Näinhän sitä voisi ajatella, mutta kun se on vaihdettu n.20tkm sitten ja ketju ei rallattele tai äännä muutenkaan
    aargh ;)...
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  4. #1804
    Lainaa Versuli kirjoitti Katso viesti
    Moi,

    Semmoista kyselisin, että onko muilla ollut ongelmaa tärinän kanssa ? Tai pyörä enemmänkin värisee nopeudessa 90kmh-->. Tärinä loppuu kun kytkimen laittaa pohjaan ja tuntuisi paikallaankin tärinöitä olevan, kun kierrokset on 3000rpm-->. Nätisti kyllä muuten käy eikä käyntihäiriöitä ole.

    Voisikohan nämä värinät johtua öljyistä ? vai onkohan tässä joku isompi projekti edessä. Pyörähän on siis vm 98 eli kaasariversio ja kilometrejä n.100tkm
    Missä kunnossa on ketjut ja rattaat, onko jäykkiä lenkkejä jne?

    -H-
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  5. #1805
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Ainakin jaakko k. Kehui niitä kolmosia kun laittoi alle ne ennen viime xx-miittiä..
    Yli 21tkm ajoin ja lopussakin olivat vielä ihan pitävän tuntuiset,kantikkaaksi kuluneet tietenkin.
    Honda XX1100 -08
  6. #1806
    Lainaa Harri M. kirjoitti Katso viesti
    Missä kunnossa on ketjut ja rattaat, onko jäykkiä lenkkejä jne?

    -H-
    Hyvät omat omasta mielestäni, ja nämähän eivät vaikuta tuohon että myös paikallaan ollessaan tärrää kierroksilla. Koska nokkaketju ei äännä niin olikin mielessä, että voiko tärrääminen johtua merkille sopimattomista öljyistä =?
  7. #1807
    Onko kukaan vaihtanu ruiskukoneisen xx:n katillisia vakioputkia katittomiin kaasariversion putkiin? Huomenna olis tarkoitus hakea putket niin aattelin kysäistä täältä ennen ku ostan mitään. Luin koko ketjun läpi enkä ainakaa huomannu että joku olis kokeillu semmosta.
  8. #1808
    Lainaa Henkka81 kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan vaihtanu ruiskukoneisen xx:n katillisia vakioputkia katittomiin kaasariversion putkiin? Huomenna olis tarkoitus hakea putket niin aattelin kysäistä täältä ennen ku ostan mitään. Luin koko ketjun läpi enkä ainakaa huomannu että joku olis kokeillu semmosta.
    Tais olla erikokoiset putken päät ruisku- ja kaasariversiossa. Ruiskussa on isommat.
    Mulla ois oikeen puoleinen ylimääräinen (ruiskumalli)
    Tupla-X -04
  9. #1809
    Lainaa Henkka81 kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan vaihtanu ruiskukoneisen xx:n katillisia vakioputkia katittomiin kaasariversion putkiin? Huomenna olis tarkoitus hakea putket niin aattelin kysäistä täältä ennen ku ostan mitään. Luin koko ketjun läpi enkä ainakaa huomannu että joku olis kokeillu semmosta.
    Kyllä ne taitaa sopia päikseen. Ruiskumalleissa on katti äänenvaimentimen ja liitännän välissä, mutta itse liitäntä on samanlainen ja kokoinen.
  10. #1810
    Joo liitännät ei tuota ongelmia, lähinnä tarkoitin että onko eroa kulkupuoleen ja ääniin... No haen ne jokatapauksessa niin saapahan testailla.
  11. #1811
    Tilasin tuolta jaws.uk vaimikäsenyt oli sytytystulpat ja jakoketjun kiristimen niin laitoin vahingossa postitus uk sisälle. maksu paypalin kautta. Laittoivat spostia että antaa osoite britanniaan mihin voi toimittaa. Vastasin että voinko maksaa lisää että lähettävät kotiosoitteeseen. Mitenhän tässä nyt käy,menikö rahat ja jää osat saamatta?
  12. #1812
    Lainaa Henkka81 kirjoitti Katso viesti
    Tilasin tuolta jaws.uk vaimikäsenyt oli sytytystulpat ja jakoketjun kiristimen niin laitoin vahingossa postitus uk sisälle. maksu paypalin kautta. Laittoivat spostia että antaa osoite britanniaan mihin voi toimittaa. Vastasin että voinko maksaa lisää että lähettävät kotiosoitteeseen. Mitenhän tässä nyt käy,menikö rahat ja jää osat saamatta?
    Jawsin kanssa asioineena luulen että homma hoituu hienosti, et menetä rahoja eikä jää osaset saamatta.
    Tilasitko ja maksoitko siis suoraan niiden sivujen kautta?

    Parhaiten homma toimii Jawsin kanssa niin, että laittaa eka spostilla et mitä ois tilaamassa ja että toimitus Suomeen. Taisin saada jotain alennuksiakin samalla kun oli useampi tuote tilattavana..
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  13. #1813
    Joo suoraan maksoin paypalin kautta mut eipä se vielä oo ainakaa veloitettu tililtä. Laitoin spostia niin odotellaan nyt että mitä vastaa. Ulkomaille tilaus suoraan näkyy olevan kalliimpaa mitä hakea suoraan liikkeestä osat suomessa...
  14. #1814
    No nyt sitten on käyty konttorilla hakemassa hyväksynnät (melumittaukset jne) papereihin Yoshimuran RS-3 (kokoputkisto) paikalla olosta. Eipähän tartte enään välittää pätkääkään poliiseista (siltä osin) jos vaikka pysäyttävätkin.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  15. #1815
    Kellään mennyt etulaakerit bläkkäristä? Millaista ääntä pitivät? Mulla kuuluu keulasta "surina" n. 20km/h vauhdista alkaen n. 60km/h vauhtiin saakka kunnes ajoviima hävittää äänet. Autossa kun nuo laakeriäänet johtuu koria pitkin, niin helppo identifioida, mutta miltäs ne pyörässä kuulostaa? Ei sanottavaa klapia tunnu keulassa.

    Laakereiden lisäksi olen epäillyt:
    a) joku hankaa kumiin --> tsekattu, ei hankaa
    b) jarruista --> ei oo oikein jarruääni
    c) Metzeler Z6 ominaisääni karkealla asfaltilla --> ei kai?
    d) Uusi lokasuojan jatke resonoi --> en oikein jaksa uskoa

    Onko muilla vastaavia äänihavaintoja?

    V.
    CBR1100XX & Triumph Tiger 1200
  16. #1816
    Ei ollut vielä 60tkm:ssa mennyt, vaan vaihdoin varalta talven aikana eteen ja taakse.
    Ota eturengas ilmaan, pyörittele ja kuuntele mitä se rengas "sanoo".
    Tällä eliminoit ainakin ne runko- ja rengasäänet
    Tupla-X -04
  17. #1817
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    No nyt sitten on käyty konttorilla hakemassa hyväksynnät (melumittaukset jne) papereihin Yoshimuran RS-3 (kokoputkisto) paikalla olosta. Eipähän tartte enään välittää pätkääkään poliiseista (siltä osin) jos vaikka pysäyttävätkin.
    Onko sulla kaasari vai ruisku?
    Ihan vaan sillä että jos ruisku niin Yoshithan ovat varmaankin katittomat?
    Älä korjaa ehjää....
  18. #1818
    Lainaa Maintenanceman kirjoitti Katso viesti
    Onko sulla kaasari vai ruisku?
    Ihan vaan sillä että jos ruisku niin Yoshithan ovat varmaankin katittomat?
    Kaasari, ja on katiton 4-1. Vaihdoin uudet yoshin villat sillä pääsin 104db(A)han ja sit sellasta tuningverkon (ostin kertakäyttögrillin ja otin siitä) näköistä verkkoa sisäputken suuaukon yli 2-kerroin niin db(A):t tippu 102:een ja siis mulla ei ole killeriä papereissa eikä missään..

    Ja bläkkäriinhän tuli ne ey-hyväksynnän perkeleet -03 eteenpäin joten mulla on 103db(A)n säännöllä.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  19. #1819
    No joo, mun on varmaan turha käydä tyrkyttämässä omaa X-11sta Yoshin putkilla muutoskatsastuksessa kun tuo on alunperin katillinen malli ja ne varmaankin tavitsisi olla, äänet killereiden kanssa on ehkä rajoissa.
    Älä korjaa ehjää....
  20. #1820
    Lainaa Maintenanceman kirjoitti Katso viesti
    No joo, mun on varmaan turha käydä tyrkyttämässä omaa X-11sta Yoshin putkilla muutoskatsastuksessa kun tuo on alunperin katillinen malli ja ne varmaankin tavitsisi olla, äänet killereiden kanssa on ehkä rajoissa.
    Onko niissä putkissa ollutkaan katteja (Yosheissas)? Aattelin et jos on (tyhjätyt, katit pois) niin mistä se katsuri sen tietää.. Ei ne multakaan päästöjä mittonut vaikka olis ehkä kuulunutkin ottaa ne.

    Toinen tuli mieleen et itse en sitä killeriä alkanut laittamaan sitten millään kun pyörä meni tukkoiseksi sen kanssa niin keksin sen verkkopatentin (jolla sain 2db(A) pois) jonka näkee ainoastaan jos katsoo putken sisälle ja tällä virityksellä ei virtausvastusta havaittavissa ainakaan millään tavalla vedoissa eikä kierrosten otossa.

    Suorastaan odotan että koppalakit pysäyttää ja alkaa vinoileen ja vittuileen putkesta "et ei tollasta saa olla ja missä killeri ja blaa blaa.." Arvon hra Kjonstaappeli, tää on niin hyvä Yoshin RS-3 ettei se sellaisia rektumin kiristimiä tarvi.." Katsotaan sitten miksi naama värkki menee viimeistään lyön paperokset kouraan..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  21. #1821
    Testailin tänään katittomia vakioputkia katillisten tilalle ja minusta pelasi huonommin. Sitten aloin jakoketjun kiristäjää vaihtaa ja irtosi se peltilipare siitä uudesta niin kuinka tiukalle se jousi kuuluu vääntää sinne "pänninkiin" ku kasaa sen kiristäjän? Prkl ku semmonen rähmäkäpälä on...
  22. #1822
    Tervehdys,uusi XX-kuski liittyi tänään mukaan ajohommiin.Taitaa olla lähes kymmenen vuotta siitä kun viimeksi on tullut kahvaa käännettyä,mutta 200 km tuli mittariin päivän aikana ilman mitään ongelmia ajon kanssa.Ei se näköjään tuo ajaminen mihinkään "unohdu",toki meno oli rauhallisen kokeilevaa vielä.Ja XX tuntui ihan mahtavalta ajaa,jo nyt uskaltaa sanoa,että oikea valinta tuli tehtyä.
    Honda CBR-1100XX Super Blackbird -06
  23. #1823
    Lainaa JanneK kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys,uusi XX-kuski liittyi tänään mukaan ajohommiin.Taitaa olla lähes kymmenen vuotta siitä kun viimeksi on tullut kahvaa käännettyä,mutta 200 km tuli mittariin päivän aikana ilman mitään ongelmia ajon kanssa.Ei se näköjään tuo ajaminen mihinkään "unohdu",toki meno oli rauhallisen kokeilevaa vielä.Ja XX tuntui ihan mahtavalta ajaa,jo nyt uskaltaa sanoa,että oikea valinta tuli tehtyä.
    Tervetuloa joukkoon komiaan. Ja xx-miittiin heinäkuussa..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  24. #1824
    Lainaa Henkka81 kirjoitti Katso viesti
    Testailin tänään katittomia vakioputkia katillisten tilalle ja minusta pelasi huonommin. Sitten aloin jakoketjun kiristäjää vaihtaa ja irtosi se peltilipare siitä uudesta niin kuinka tiukalle se jousi kuuluu vääntää sinne "pänninkiin" ku kasaa sen kiristäjän? Prkl ku semmonen rähmäkäpälä on...
    Pakita se kiristin pienellä tasapää ruuvarilla niin sisään kuin menee, pidä sormin kasaanpainettuna ja laita lipare takaisin, asenna kiristin paikoilleen ja nyppää lipare pois, helppo nakki.
    Älä korjaa ehjää....
  25. #1825
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Onko niissä putkissa ollutkaan katteja (Yosheissas)? Aattelin et jos on (tyhjätyt, katit pois) niin mistä se katsuri sen tietää.. Ei ne multakaan päästöjä mittonut vaikka olis ehkä kuulunutkin ottaa ne.
    Ei kun orkkis putkissa on katit ja Yosheissa ei ole, samoin pakosarja on vaihdettu avarampaan ja PowerCommanderin myötä myös lambda on poistettu.
    Saattaa siis olla että katsuri vaatii katillisen putkiston kun sellainen alunperin pitäisi olla.
    Älä korjaa ehjää....
  26. #1826
    Olin liikennevaloissa vaihde vapaalla, huomasin konehuoneesta kuuluvan rahinaa/kolina joka loppui heti kun laitoin kytkimen pohjaan ja tuli takas kun päästin kytkimestä irti. H-kirja kertoo että kytkin vaihdettu 38tkm. Miellestäni kytkin toiminut moitteettomasti, ei luista.

    Onko tuommonen rahina ominaisuus vai vika?

    -98 ja ajettu n.58tkm
    Mopot: MBK magmax -97, CPI Aragon s -07. Isot mopot: Honda Blackbird -98 =)
  27. #1827
    Ominaisuus... taitaa löytyä tarkemmin tästäkin ketjusta.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  28. #1828
    Olikohan muistaakseni kytkinpakan kruunussa sen verta löysää levyjen ja pakan sovituksessa (ominaisuus) et kytkin vapaalla tekee moista ääntä. Niin minullakin joten noup hätää..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  29. #1829
    Hieno homma, ehti jo hermoilla, turhaan. kiitos nopeista vastauksista
    Mopot: MBK magmax -97, CPI Aragon s -07. Isot mopot: Honda Blackbird -98 =)
  30.  
  31. #1830
    Totta, tuo kytkimen äänekäs toiminta (= rahina ja pieni kolinakin) on ihan xx:n ominaisuus muutoin niin hillityn käyntiäänen omaavalla kulkineella.
    Kyseiset "äänet" kuulee etenkin kylmänä käytettäessä tyhjäkäynnillä, mikäli ei pidä kytkintä pohjaan painettuna.
    Lämpimänä sitten on hieman vienompaa rahinaa...
    Yhteenvetona: Paljon voimaa, niin paljon pitää olla toleranssiakin
    *******************
    zx10r
    *******************
Sivu: 61 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1151596061626371111 ... ViimeinenViimeinen