Sivu: 9 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959109 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 3435:sta
  1. #241
    Kantsii ladata sitä uuttakin akku hiukkasen. Voivat joskus olla kauankin seisseitä ja tyhjentyneitä.
    Sukisukimies
  2. #242
    Lainaa (Deecu @ Huhti. 06 2009,22:27) kirjoitti
    Tuli tässä talven aikana tehtyä pyörälle yhtä ja toista. Koska kakkoskamera oli usein käden ulottuvilla, tuli valokuviakin otettua jonkin verran. Koneella kun niitä sitten aikani hämmästelin, tuumin notta kait niitä vois jakaa halukkaille remonttien avuksi. Piti siis tehdä vähän kotisivun poikasta.

    Ihan on ihka ensimmäiset sivut jotka tein, joten ei ehkä ihan priimaa vielä, mutta kuvat ja jutut on luettavissa, joten riittää mulle.

    Remonttijutut on pääasiassa Bläkkäristä, mutta on siellä jotain vanhasta Suzukistakin.

    http://personal.inet.fi/koti/deecu/
    Jokos on kokemuksia peränkorotuksesta? Mitenkä muuttui?
    Sukisukimies
  3. #243
    Itse tuli pääsiäisenä omaan pyörään laittettua n.5mm alumiini pala tuonne iskarin yläpäähän ja muuttui mielestäni aika paljonkin paremmin kääntyväksi, jotenkin tuntuu vaan kallistuvan helpommin mitä ennen

    Mitään haittapuolia en ainakaan ole huomannut.
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  4. #244
    Lainaa (Jooney @ Huhti. 15 2009,21:54) kirjoitti
    Jokos on kokemuksia peränkorotuksesta? Mitenkä muuttui?
    Pari kertaa tullut vasta ajettua, joten tässä nyt vielä opetellaan ajamaan talven jäljiltä. Mutta ei se nyt ainakaan huonommaksi mennyt. Ja samalla kun tuli tuo takaiskarikin vaihdettua, niin hieman hankalaa sanoa että mikä muutos johtuu mistäkin. Takajousitus siinä nyt ainakin nykyään jo on. Pitäis varmaan kokeilla joskus ottaa se palikka pois, ajaa lenkki ja laittaa takas, niin silloin ainakin huomais mahdolliset erot.
    ZZR1400 -06
  5. #245
    Lainaa (weni72 @ Huhti. 14 2009,19:26) kirjoitti
    Lainaa (HabaXX @ Huhti. 14 2009,18:27) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kirkkaita vilkkuja (klikkaa online shop) tai täältäkin.. Ebaysta löytyy myös vilkkuja.
    Suomesta täältä.
    Suuuuri kiitos avusta.
    Tuleeko noiden kirkkaitten lasien mukana se peiliosa siinä takapuolella,
    itse lasihan on jollain kuumaliimalla tiivistetty ja kiinnitetty mustaan takaosaan ja näyttäis olevan aika lujassa kiinni *

    Mulla olisi *itseasiassa mahdollista tehdä itse pelkät kirkkaat lasit jos sais ehjänä vanhat irti....sävytyskin onnistuisi *



    <br />
  6. #246
    Lainaa (Frostgrey @ Huhti. 15 2009,22:23) kirjoitti
    Itse tuli pääsiäisenä omaan pyörään laittettua n.5mm alumiini pala tuonne iskarin yläpäähän ja muuttui mielestäni aika paljonkin paremmin kääntyväksi, jotenkin tuntuu vaan kallistuvan helpommin mitä ennen

    Mitään haittapuolia en ainakaan ole huomannut.
    Mä laskin keulaa etukolmiosta(10mm) ja ketterämpi/paremman näköinen tuli, 3 kesän kokemus matalammasta bläkkäristä...

    Perääkin nostin, mut meni jotenki oudon näköiseksi pyörä, joten purin korotuksen pois...keula saa riittää...



    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  7. #247
    Lainaa (Juhannus60 @ Huhti. 16 2009,11:25) kirjoitti
    Tuleeko noiden kirkkaitten lasien mukana se peiliosa siinä takapuolella,
    itse lasihan on jollain kuumaliimalla tiivistetty ja kiinnitetty mustaan takaosaan ja näyttäis olevan aika lujassa kiinni *

    Mulla olisi *itseasiassa mahdollista tehdä itse pelkät kirkkaat lasit jos sais ehjänä vanhat irti....sävytyskin onnistuisi *
    Itse ostin Jawsilta ja tuli koko umpio. Hommasin vielä bling-bling-kromipolttimot ja tuli siisti!

    Suosittelen.
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  8. #248
    Lainaa (strider @ Huhti. 16 2009,16:17) kirjoitti
    Lainaa (Juhannus60 @ Huhti. 16 2009,11:25) kirjoitti
    Tuleeko noiden kirkkaitten lasien mukana se peiliosa siinä takapuolella,
    itse lasihan on jollain kuumaliimalla tiivistetty ja kiinnitetty mustaan takaosaan ja näyttäis olevan aika lujassa kiinni *

    Mulla olisi *itseasiassa mahdollista tehdä itse pelkät kirkkaat lasit jos sais ehjänä vanhat irti....sävytyskin onnistuisi *
    Itse ostin Jawsilta ja tuli koko umpio. Hommasin vielä bling-bling-kromipolttimot ja tuli siisti!

    Suosittelen.
    Ok, en taida alkaan repimään laseja irti mennee vielä rikki...pittääpä kattoo tilaisko sitten tuolta.
    <br />
  9. #249
    Nyt sitte vihdoin tuli matkustajan penkin suoja
    Pääsee laittaan mopon loppuun *
    Onko kukaan mittaillu mitä pläkkäri kuluttaa noin niinku suunnilleen?
    Jotenki tuntu vaan eka reissut tälle keväälle *syöpöltä verrattuna syksyyn *
    Kaasari peli kyseessä



    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  10. #250
    Lainaa (Petsku @ Huhti. 16 2009,11:40) kirjoitti
    Lainaa (Frostgrey @ Huhti. 15 2009,22:23) kirjoitti
    Itse tuli pääsiäisenä omaan pyörään laittettua n.5mm alumiini pala tuonne iskarin yläpäähän ja muuttui mielestäni aika paljonkin paremmin kääntyväksi, jotenkin tuntuu vaan kallistuvan helpommin mitä ennen

    Mitään haittapuolia en ainakaan ole huomannut.
    Mä laskin keulaa etukolmiosta(10mm) ja ketterämpi/paremman näköinen tuli, 3 kesän kokemus matalammasta bläkkäristä...

    Perääkin nostin, mut meni jotenki oudon näköiseksi pyörä, joten purin korotuksen pois...keula saa riittää...
    Bläkkärissähän on ongelmana kallistusvarojen puute. Etupäätä laskemalla taitaa kallistusvara jäädä vieläkin pienemmäksi?
    Jalkatapeissa on h....tin pitkät pultit, eikä syyttä. Jalkatappi tai pikemminkin se pultti jalkatapissa kun ottaa maahan kiinni on kallistusvarat käytetty. Seuraavana sitten ottaakin jo katteet maahan.
    En lähtisi etupäätä laskemaan vaan pikemminkin takapäätä nostamaan.

    nimim. katteet ruvella...
    Sukisukimies
  11. #251
    Mulla syö -00 ruisku bläkkäri n.5-7L /100km ajo tyylistä riippuen, mutta nyt keväällä tuntui soppa maistuvan paljon paremmin kuin kävin ensimmäisellä lenkillä... Luulen kulutuksen lisääntymisen johtuvan pelkästään tosta kylmästä kelistä...
    Super blackbird
  12. #252
    Lainaa (Niiro @ Huhti. 17 2009,19:08) kirjoitti
    Mulla syö -00 ruisku bläkkäri n.5-7L /100km ajo tyylistä riippuen, mutta nyt keväällä tuntui soppa maistuvan paljon paremmin kuin kävin ensimmäisellä lenkillä... Luulen kulutuksen lisääntymisen johtuvan pelkästään tosta kylmästä kelistä... *
    Kylmyydestähän se johtuu. Ryyppy on paljon pitempään päällä kuin lämpösellä ilmalla. Itsellä ihan sama ilmio havaittu.
    Sukisukimies
  13. #253
    Paljonko teillä on tyhjäkäynti ruisku XX:ssä lämpimänä näillä keleillä?
    Mulla kiertää 1500. Oli pakko ruuvata 1200:aan kun kuulosti niin ärsyttävältä.
    Bensaa palaa joo ihan hulluna.
    -06 XX
  14. #254
    Lainaa (keskijalka @ Huhti. 21 2009,13:47) kirjoitti
    Paljonko teillä on tyhjäkäynti ruisku XX:ssä lämpimänä näillä keleillä?
    Mulla kiertää 1500. Oli pakko ruuvata 1200:aan kun kuulosti niin ärsyttävältä.
    Bensaa palaa joo ihan hulluna.
    Siinähän se tyhjäkäynnin säätöruuvi on vasemmalla puolella etukatteen takana. Laitoin n.1100 kierrosta niin nyt on hyvän tuntuinen. Ohjekirja sanoo että 1100 +-100 kierrosta olisi oikea.



    -06 XX
  15. #255
    Lainaa (weni72 @ Huhti. 17 2009,20:25) kirjoitti
    Nyt pitäisi löytää vilkuille menevät johdot, helposti. Eli hankin hälyn jonka voi kytkeä vilkuille, jotta nämä "varoittavat" tunkeilijoita ennen hälytysäänen aktivoitumista. En uskaltanut alkaa ilman apuvälineitä etsimään mahdollisia johtoja, releen paikallistin. Auttaa ken osaa/ pystyy... *
    Terve.

    Ite yhdistin vaan suoraan penkin alla takavilkkujen piuhoihin ja sieltähän nuo kaikki sit pelaa.

    Jos nyt muistan oikein..
  16. #256
    Lainaa (Deecu @ Huhti. 15 2009,22:24) kirjoitti
    Lainaa (Jooney @ Huhti. 15 2009,21:54) kirjoitti
    Jokos on kokemuksia peränkorotuksesta? Mitenkä muuttui?
    Pari kertaa tullut vasta ajettua, joten tässä nyt vielä opetellaan ajamaan talven jäljiltä. Mutta ei se nyt ainakaan huonommaksi mennyt. Ja samalla kun tuli tuo takaiskarikin vaihdettua, niin hieman hankalaa sanoa että mikä muutos johtuu mistäkin. Takajousitus siinä nyt ainakin nykyään jo on. Pitäis varmaan kokeilla joskus ottaa se palikka pois, ajaa lenkki ja laittaa takas, niin silloin ainakin huomais mahdolliset erot.
    No nyt kun on yli 500km takana, voi sanoa että parempi on kuin ennen. Taipuu mutkiin jotenkin kevyemmän oloisesti ja ketterämmin. Pyörä tuntuu ikäänkuin pienemmältä ja kevymmältä käsitellä.

    Kannattaa kokeilla. Pieni homma kuitenkin, ja helppo palauttaa takaisin jos tuntuu siltä.

    +20 parhaimmillaan tänään * . Voi sitä ajamisen riemua taas *
    ZZR1400 -06
  17. #257
    Takarengas asiaa.... Varastossa makaa edellisen pyörän jäljiltä 190/50 takakumi, mitenköhän tuollainen toimii vakio 180/55 renkaaseen verrattuna jos ajaisin tuon pois bläkkärin alla, onko kenelläkään kokemusta ko. muutoksesta.

    Vanteelle toki menee, mutta tuleeko miten kankea ajettava tms..
  18. #258
    Lainaa (maketku @ Huhti. 26 2009,11:07) kirjoitti
    Takarengas asiaa.... Varastossa makaa edellisen pyörän jäljiltä 190/50 takakumi, mitenköhän tuollainen toimii vakio 180/55 renkaaseen verrattuna jos ajaisin tuon pois bläkkärin alla, onko kenelläkään kokemusta ko. *muutoksesta.

    Vanteelle toki menee, mutta tuleeko miten kankea ajettava tms..
    Mulla on 190/50 ja alkuun tuntui tosi isolta erolta. Suurin ero on kallistumisen muuttumisesta hitaammaksi ja vaatii hieman enemmän voimaa kuin 180/55 renkaalla. Nyt sitten kun sillä on yhden kesän ajanut, niin ei tuota enää huomaa ollenkaan eli tottumiskysymys. Tosin seuraava rengas tulee kyllä melko varmasti olemaan 180/55 rengas, kun se tuntuu sopivan mun ajotyyliin paremmin.



    Alla punainen -04 tupla-X
  19. #259
    Mielenkiinnosta kysyn, että mitä tuollaisesta 96-98 vuosimallin blackkaristä kannattaa katsoa jos sellaista mielisi ostaa? Gigseri meni kaupaksi ja tuollainen XX kiinnostaisi. Ihan jo sen vuoksi, että pitäisi olla mukavampi matka-ajossa. Tuossa gigserissä tuo ajoasento oli aika jyrkkä (Vm95) eikä yli 200km paljon pystynyt pysähtymättä ajamaan. Muuten ihan kiva peli.

    Nyt olisi hakusessa sellainen pyörä millä pärjää kaupungissa, mutta myös matkassa.

    Tekniikkahan tuossa pyörässä pitäisi olla pomminvarmaa, mutta onko jotain erikoista mitä katsoa?

    Kiitoksia etukäteen jo vinkeistä.
    Suzuki GSX-R 1100
  20. #260
    Lainaa (-karppa- @ Touko. 02 2009,18:07) kirjoitti
    Tekniikkahan tuossa pyörässä pitäisi olla pomminvarmaa, mutta onko jotain erikoista mitä katsoa?
    Siltä varalta että huomaatkin katsovasti -99-00 -ruiskumallia (etkä kaasari-XX:ää johon kai alunperin viittasit), niin kannattaa ehdottomasti katsoa sähköpuolen toiminta. Omassa -00:ssa tuli tuo FI-valo/satulan allaoleva liitinkorroosioongelma vastaan, ja vaati aikoinaan aika paljonkin kolvausta (JV-Motorsport teki hienoa työtä) jotta sähköt saatiin kondikseen. Muuten nuo XX:t ovat monen muun CBR:n tapaan kovia kuluttamaan nokkaketjun kiristäjiä, ja jokunen regulaattori/tasasuuntaajakin niistä on kärähtänyt. Omasta kohta 100tkm ajetusta pitäisi kai kohta vaihtaa takaiskari ja pyörien laakerit mutta muuta mekaanista häikkää ei juuri ole ollut.

    Täällä lisää tuosta FI-valojutusta: http://www.ixxra.com/filightproblems.htm

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  21. #261
    Lainaa (MarcusB @ Touko. 02 2009,20:35) kirjoitti
    Lainaa (-karppa- @ Touko. 02 2009,18:07) kirjoitti
    Tekniikkahan tuossa pyörässä pitäisi olla pomminvarmaa, mutta onko jotain erikoista mitä katsoa?
    Siltä varalta että huomaatkin katsovasti -99-00 -ruiskumallia (etkä kaasari-XX:ää johon kai alunperin viittasit), niin kannattaa ehdottomasti katsoa sähköpuolen toiminta. Omassa -00:ssa tuli tuo FI-valo/satulan allaoleva liitinkorroosioongelma vastaan, ja vaati aikoinaan aika paljonkin kolvausta (JV-Motorsport teki hienoa työtä) jotta sähköt saatiin kondikseen. Muuten nuo XX:t ovat monen muun CBR:n tapaan kovia kuluttamaan nokkaketjun kiristäjiä, ja jokunen regulaattori/tasasuuntaajakin niistä on kärähtänyt. Omasta kohta 100tkm ajetusta pitäisi kai kohta vaihtaa takaiskari ja pyörien laakerit mutta muuta mekaanista häikkää ei juuri ole ollut.

    Täällä lisää tuosta FI-valojutusta: http://www.ixxra.com/filightproblems.htm

    /MarcusB
    Tuota vanhempaa kaasarimallia olen katsomassa. Isot pojat kertoi, että vastaisi paremmin kaasuun tuo kaasarimalli entä ruiskumalli, mutta mistäpä sen tietää. Pitää käydä koeajamassa .
    Suzuki GSX-R 1100
  22. #262
    Käytettyllä -98 XX:llä toista kesää ajaneena keskittyisin katsomaan kulutusosien kuntoa ja selvittämään onko kaikki huollot tehty ajallaan.
    Lämpöjä kannattaa seurata, sillä useilla tuntunut olevan ongelmia sen kanssa (termostatti sokönä?).
    Nokkaketjun kiristin saattaa myös olla lopuillaan, joten "rallattelu" varsinkin pienillä kierroksilla saattaa olla merkki siitä.

    Muutenhan tuo on "pommin varma", kuten itsekkin totesit. *

    Ja ennen kaikkea tosi mukava ajettava ja tehoakin on sopivasti. *

    Toivotaan onnistuneita kauppoja.
    "Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
    Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
  23. #263
    Lainaa (Deecu @ Huhti. 25 2009,16:24) kirjoitti
    Lainaa (Deecu @ Huhti. 15 2009,22:24) kirjoitti
    Lainaa (Jooney @ Huhti. 15 2009,21:54) kirjoitti
    Jokos on kokemuksia peränkorotuksesta? Mitenkä muuttui?
    Pari kertaa tullut vasta ajettua, joten tässä nyt vielä opetellaan ajamaan talven jäljiltä. Mutta ei se nyt ainakaan huonommaksi mennyt. Ja samalla kun tuli tuo takaiskarikin vaihdettua, niin hieman hankalaa sanoa että mikä muutos johtuu mistäkin. Takajousitus siinä nyt ainakin nykyään jo on. Pitäis varmaan kokeilla joskus ottaa se palikka pois, ajaa lenkki ja laittaa takas, niin silloin ainakin huomais mahdolliset erot.
    No nyt kun on yli 500km takana, voi sanoa että parempi on kuin ennen. Taipuu mutkiin jotenkin kevyemmän oloisesti ja ketterämmin. Pyörä tuntuu ikäänkuin pienemmältä ja kevymmältä käsitellä.

    Kannattaa kokeilla. Pieni homma kuitenkin, ja helppo palauttaa takaisin jos tuntuu siltä.

    +20 parhaimmillaan tänään * . Voi sitä ajamisen riemua taas *
    Puusilmä kun olen niin en ole ennen ketjua huomannut.

    Tein myös tuon peränkorotuksen prikkojen kanssa ja kyllä kannatti. En muista kuinka paljon se 3mm nosto vaikutti perään mutta sen verran kuitenkin että gummi mahtuu vielä pyörimään kun on keskiseisontatuella. Pyörän käytös parani kyllä mukavasti. Radalla en ole kokeillut mutta normiajossa on edelleen vähintäänkin riittävän vakaa mutta hiukan hanakammin menee mutkiin. Ehkäpä paras hintalaatusuhde ikinä tüünauksella.
    Jälleen suzukisti
  24. #264
    Noh, huomasin just talvisäilöstä haettuani, että tässä vm-00 bläkärissä saattaa syttyä satunnaisest tämä
    FI-valo, kun painaa jarrua... =(

    Mitäs muuten maksoi laitattaa kuntoon siellä JV-Motorsportissa? MarcusB?? Tietty jos ite vähä putsailis sitä liitintä, niin muutaman kk pärjäilis, mutta olishan tuo mukava laittaa kerralla kuntoon...
    Hayabusa -2011
  25. #265
    Lainaa (Kale79 @ Touko. 02 2009,21:58) kirjoitti
    Noh, huomasin just talvisäilöstä haettuani, että tässä vm-00 bläkärissä saattaa syttyä satunnaisest tämä
    FI-valo, kun painaa jarrua... =(

    Mitäs muuten maksoi laitattaa kuntoon siellä JV-Motorsportissa? MarcusB??
    Minun XX:ssä oli hyvin samankaltaiset oireet; FI-valo paloi himmeästi takajarrua käytettäessä ja etujarrusta jarruvalo ei välillä syttynyt lainkaan. Korjautin tuon JV:llä keväällä 2006 kun siellä vielä oli Honda-asiantuntija (Juha?), joka sittemmin perusti oman firmansa Metura-motorsin. En nyt enää muista tarkkaa hintaa, mutta kyllä se kolvaustyö muutamankin satasen kustansi, silti paljon halvempaa kun koko johtosarjan vaihtaminen (~7-800e).

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  26. #266
    Terve!
    Uutena XX:n omistajana kyselisin seuraavaa:
    Onko normaalia ns. tyhjä-alue 4500-5000 kierroksilla rivakasti kiihdyttäessä, tämä ei ilmene niin voimakkaasti isoilla vaihteilla.
    Kyselisin myös XX:n alkuperäistä suutinkokoa kaasareille, koska pyörä on alunperin tuotu saksasta ja on pieni epäilys, että siihen on asennettu pienemmät suuttimet.

    Ja kyseessähän on vm -98 viimeinen kaasari bläkkäri.
    2019 Honda Goldwing "isolohko" Bagger
    EX: 2011 BMW K 1600 GT
    EX: 2002 Honda GL 1800 Goldwing
    EX: 1998 Honda cbr 1100xx
    EX: 2001 Honda nsr 125r
  27. #267
    Kaasarivehkeessä on monttu vääntökäyrässä juuri tuolla kohtaa, itse laitatin sliparit ja factoryn suutinsatsin(stage 3 race kit, not for highway use(luki paketissa)) ja penkkiin, erittäin suosiollinen vaikutus, 100nm vääntöä *jo 3000rpm, täyskierroksilla 122nm ja huipputeho145hp takarenkaalla, melkein vanhemman busan lukemat.



    Do you have premonitions of déjà vu?
  28. #268
    Terve!
    Nyt tarvittaisiin 1998 XX:n pääsuuttimien ja mahdollisesti muiden suuttimien alkuperäiset koot, sillä imukurkut oli 72 kilowattiselle ja pyörähän oli tuotu jälkikäteen Saksasta.
    Laitimmainen kaasari avattu, jossa pääsuutin 142 ja viereinen suutin 42S.

    Kiitos.
    2019 Honda Goldwing "isolohko" Bagger
    EX: 2011 BMW K 1600 GT
    EX: 2002 Honda GL 1800 Goldwing
    EX: 1998 Honda cbr 1100xx
    EX: 2001 Honda nsr 125r
  29. #269
    Moro.
    Mulla on vähän erillaiset kokemukset tosta perän korotuksesta. Takana oli 3mm prikka, jolla perä nousi 18mm ja keulaa olen laskenut 6mm. Tällä kokoonpanolla tuli ajeltua n.1000km. Toki pyörä muuttui herkemmäksi ja kääntyi mutkaan paremmin, mutta tuli myös levottovammaksi ajaa. Saimpa sillä ekan tank släpperinkin aikaiseksi n.120km/h nopeudessa, mitä vakio alusta ei koskaan tehnyt.

    Toinen asia minkä huomasin, ehkä johtuen vähän etukenommasta ajoasennosta niin tuntuu käyvän enemmän ranteiden päälle ja perse puutuu nopeammin.

    Tänään sitten otin sen prikan pois ja kyllähän XX:sä muuttui taas vakaaksi ajaa. Mutkaankin se tuntui taittuvan ihan hyvin tosin mulla on sitä keulaa vähän pudotettu. Meno tuntui taas sen verta makeelta, ettei ainakaan mulle tule sitä prikkaa ikävä.
    Honda 1100XX
    Kawasaki ZZR 600
    Suzuki TS 125
    Honda CB 125
    Suzuki PV
    Honda Monkey
  30.  
  31. #270
    Onko muut xx kuskit huomannu että ei tarvi pitää pienen hetken kaasua pohjassa niin heti on kolmesataa mittarissa
    Liekko ominaisuus tai jotain
    Vai oisko jopa tyyppivika
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Sivu: 9 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959109 ... ViimeinenViimeinen