Sivu: 46 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36444546474856 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1351:stä 1380:een 1935:sta
  1. #1351
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Jahas, raatsitkin ruveta sahaamaan vakio putkea poikki.
    Meinaatko että katalysaattori on alkukäyrän kanssa yhtenäinen osa?
    Pyörä kun talvehtii liikkeessä niin en pysty asiaa tarkistamaan.
    BMW S1000RR
  2. #1352
    Lainaa kuja hannu kirjoitti Katso viesti
    Meinaatko että katalysaattori on alkukäyrän kanssa yhtenäinen osa?
    Pyörä kun talvehtii liikkeessä niin en pysty asiaa tarkistamaan.
    Kylläpä se samaa kappaletta onpi.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  3. #1353
    Lainaa kuja hannu kirjoitti Katso viesti
    Meinaatko että katalysaattori on alkukäyrän kanssa yhtenäinen osa?
    Pyörä kun talvehtii liikkeessä niin en pysty asiaa tarkistamaan.
    Ihan yhtä rautaa on siihen jalkatapin kohdalle asti kannesta laskien. Siinä sen suojapellin takana liitos josta irtoaa se lyhyt, läpivirtaava, äänenvaimennin. Jos sen katalysaattorilaatikon vain meinaat poistaa, niin sahaus/rälläköintihommia edessä.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  4. #1354
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Ihan yhtä rautaa on siihen jalkatapin kohdalle asti kannesta laskien. Siinä sen suojapellin takana liitos josta irtoaa se lyhyt, läpivirtaava, äänenvaimennin. Jos sen katalysaattorilaatikon vain meinaat poistaa, niin sahaus/rälläköintihommia edessä.
    No niimpä tietysti. Tosta väliputkesta saa sitten vaikka kivan seinäkoristeen.....
    Olisi tietysti taas voinnut selvittää tuon asian paremmin ennen kuin tilasin tuon putken.
    Japskeista kun on pystynyt tuon katin poistaa erikseen.
    BMW S1000RR
  5. #1355
    Lainaa kuja hannu kirjoitti Katso viesti
    Japskeista kun on pystynyt tuon katin poistaa erikseen.
    Muistaakseni jossain luki, että katti on nykyään liki kaikissa uusissa mopoissa yhtäpuuta melu/päästö säännösten takia. Voin olla väärässäkin...
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  6. #1356
    AdvAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kuja hannu kirjoitti Katso viesti
    No niimpä tietysti. Tosta väliputkesta saa sitten vaikka kivan seinäkoristeen.....
    Olisi tietysti taas voinnut selvittää tuon asian paremmin ennen kuin tilasin tuon putken.
    Japskeista kun on pystynyt tuon katin poistaa erikseen.
    Olisi yksi vakioputkisto ylimääräisenä 120e, jos kiinnostaa.
    Rapa-akka
    CFMoto 450MT -24
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    Ducati 748s -95
    #AdvAuntie
  7. #1357
    Lainaa heippa kirjoitti Katso viesti
    Olisi yksi vakioputkisto ylimääräisenä 120e, jos kiinnostaa.
    Laitoin viestiä sulle yv.nä.
    BMW S1000RR
  8. #1358
    S1000RR ja gps.

    Tuossa juuri vaimo ilmoitteli seuraavan kesän reissun niin tulee jälleen ajankohtaiseksi "väsäillä" hiukan tekniikkaa kiinni mopottimeen.
    Eli tarkoitus on hiukan "kartoittaa" että onko joku tehnyt ja mitä. Laitteena taidan käyttää ihan kiltisti kännykkää. Kaksi vaihtoehtoa tuntuu olevan markkinoilla Insmatin ROCK malli ja Samsungin se kestävämpi malli. Molemmat on iskunkestävämpiä ja vesitiiviitä. Ajatuksena helpoimmillaan on laittaa velkrolla puhelin kiinni siihen tankin muoviosaan. Mutta onko joku tehnyt asennuksia toisin??

    Ja se tärkein. Miten ja mistä ottaa sähkösyöttö puhelimeen?? Miinus tietenkin rungosta mutta mistä on porukka ottanut sitä positiivista puolta?? Helpoin tietysti on napata suoraan akulta tuokin mutta perinteisesti ottanut jostain toisaalta. Onkos kokemuksia.

    Ja reissuhan on Hki - Alicante =). Parissa päivässä rauhallisesti pyyhkäisten sinne ja takaisin tulo lomanlopuksi sitten kestääkin perinteisen viikon =)
    BMW S 1000 RR ( nykyinen )
    Suzuki GSX-R 1000
    Honda Blackbird
    Kawasaki 1000rx
  9. #1359
    Dodii, uusi mooppedi roudattu talliin ja alkutäpinöitten jälkee alkaa jo ajatus kulkemaan. Mieleen tullut muutama jutska näin alkuun, topicceja on kyllä jo lueskeltu ja hakua käytetty mutta kysäistään nyt silti.

    Elikkäs tapana on roudata sen verran sälää että jonkinmoinen tankkilaukku on pakko hommata. Vanhassa fasussa oli bags connection, helvetin hyvä olikin. Mutta äkkiseltään näyttäisi siltä että jos tuommoisen laittaa tähän uuteen niin menee ajoasento väkisinkin vituilleen, tulee liian taakse ja rintaan heti kiinni. BMW oma ja wunderlich tjsp. tulee sinne tankin etuosaan ja ei olisi tiellä? Onko kokemuksia?

    Sitten semmoinen että mitkäs kaatumatapit tuohon kannatta hommata, vanhassa oli RG racingit ja hoitivat homman juuri niinkuin pitää sen kerran kun vehje onnistuttiin paikaltaan kaatamaan. Tässä S1000RR:ssä nyt väkisinkin tulee jotain osumaa jos kellahtaa, kattelin että tapit + siihen koneeseen liipastavat antaisivat jo auttavan suojan.

    Ja sitten onkos kukaan jaksanut laittaa suojateippejä katteisiin ja tankin kylkiin arkoihin paikkoihin? Olen sen verran neuroottinen naarmujen suhteen että mieluummin teippaan arat paikat kuin varon koko ajan ja nysvään fareclalla joka helewetin viikko. Jossain luulin nähneeni ihan valmiiksi leikattuja settejä, tosin 3M kamaa taitaa löytyä vielä omasta hyllystä sen verran että tärkeimmät kohdat saa suojattua.

    Ja sitten vielä pikku kysymys huollosta. Tämä kyseinen vekotin on 7/2010 käyttöönotettu, ensihuolto tehty hetki sen jälkeen ja seuraavaksi vielä huolto keväällä 2011 n. 3tkm ajettuna. Mittarissa on nyt huimat 3300km ja rapiat, pyörä on seissyt kaksi edellistä kesää käytännössä ajamatta. Huoltoa mittaristo pyytää keväälle 2012, eli vuoden päähän tuosta edellisestä. Ajattelin tuon nyt kiikuttaa kuitenkin ainakin öljynvaihtoon vaikka nykyisillä ei ole ajettu juuri mitään, oliskohan jarrunesteille tarve vaihtaa vaikka vain oman mielenrauhan vuoksi?

    Edellinen omistaja on ollut kauniimmaan sukupuolen edustaja, kaikki alustan säädöt oli käännetty ykköselle ja alla on alkuperäiset renkaat joissa kulutuspinnan leveydestä on käytetty alle puolet, ajettu vissiin vain suoraan
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  10. #1360
    Laukusta voin sanoa sen verran, että ainakin tuo oman pyörän mukana tullut Bags Connectionin Engage Sport on aivan liian iso tuohon. Laukku tulee liian taakse, ja estää kohtuullisen tehokkaasti lähestulkoon minkäänlaisen kumartumisen pleksin suojaan. Muutaman kerran olen tuossa kaupungilla liikkuessa sitä käyttänyt. Siihen ok. Alunperin oli ajatuksena ottaa ko laukku viime kesän eurotourille mukaan, mutta kaikeksi onneksi eräs herra täältä foorumilta antoi neuvon tyyliin että "ja tankin päälle ei sitten mitään laukkuja!".

    Tankkiin laitoin perinteisesti Stompgripit.

    Niin ja korkea pleksi on melkoisen must.

    Br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
  11. #1361
    Juu äskeinen kylmätyypittely kyllä vahvisti sen että Bags Connectionin voi unohtaa, jos siihen jonkun laittaa niin se pitää saada sinne edemmäs. Nahkojen taskuihin normi 2xpuhelin, lompuuki, juomapullo yms. ei hitto soikoon mahdu. Tämä on nyt yks vaihtoehto ja pirusti bemarin laukkua halvempi. Yhtään isompaa en kyllä tarvitse.

    Korkeampi pleksi odotteleekin sitä että persaukiselle tulee tilipäivä, joutuu varmaan sijoittamaan.

    Nuo strompgripit olin ihan unohtanut, täytyypi tutkiskella.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  12. #1362
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa MattiRK kirjoitti Katso viesti
    Elikkäs tapana on roudata sen verran sälää että jonkinmoinen tankkilaukku on pakko hommata. Vanhassa fasussa oli bags connection, helvetin hyvä olikin. Mutta äkkiseltään näyttäisi siltä että jos tuommoisen laittaa tähän uuteen niin menee ajoasento väkisinkin vituilleen, tulee liian taakse ja rintaan heti kiinni. BMW oma ja wunderlich tjsp. tulee sinne tankin etuosaan ja ei olisi tiellä? Onko kokemuksia?
    Mulla on bagsterin tankkinahka + tohon laukkuja. Oikein toimiva setuppi.

    Sitten semmoinen että mitkäs kaatumatapit tuohon kannatta hommata, vanhassa oli RG racingit ja hoitivat homman juuri niinkuin pitää sen kerran kun vehje onnistuttiin paikaltaan kaatamaan. Tässä S1000RR:ssä nyt väkisinkin tulee jotain osumaa jos kellahtaa, kattelin että tapit + siihen koneeseen liipastavat antaisivat jo auttavan suojan.
    Itsellä on koneenposkissa suojapalat, akselisuojat, putkessa on suojapanta ja tatteina on isot Puigin Pro-tatit. Paikoiltaan kerran laskin ton kyljelleen tatin varaan ja mihinkään muualle ei tullut mitään jälkeä - tattiinkin pieni naarmu vaan.

    Jos oot jossain vaiheessa Vantaalla (Tikkurilan kupeessa) iltaisin / viikonloppuisin liikkeellä, ja kiinnostaa nähdä toi bagster + suojasetuppi livenä niin pistä etukäteen yv:tä vaikka. Samalla voit sovittaa päällä istuen esim noita muutamaa erilaista bagsterin laukkua.

    Tässä joku puolipaska kuva mistä näkyy putkipantaa lukuunottamatta suojia + bagsterin tankkinahka, johon saa kiinni laukut.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: Jassu; 10.03.2013 klo 23:13.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  13. #1363
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa makelant kirjoitti Katso viesti
    Ja se tärkein. Miten ja mistä ottaa sähkösyöttö puhelimeen?? Miinus tietenkin rungosta mutta mistä on porukka ottanut sitä positiivista puolta?? Helpoin tietysti on napata suoraan akulta tuokin mutta perinteisesti ottanut jostain toisaalta. Onkos kokemuksia.
    Pyörässäkun on CAN-väylä, niin se jonkun verran rajottaa virranottoja, moni esim valopiireistä kun on tuon väylän takana.

    Itse otin Zumolle virrat releen kautta niin, että rekkarikilven valo (joka on niitä ainoita ei väylässä olevia) ohjaa relettä. Vaatii jonkunverran duunia ja pikkutarkkuutta, kun kuohii rekkarikilvelle menevää johtonippua ja kolvaa sitä takaisin kasaan, mutta huolellisuudella tosta saa ihan nätin ja toimivan paketin virtoihin

    Releenä itse olen käyttänyt autocomin relettä (muistaakseni tää :Autocom 2437 Direct Battery Connection with In Line Fuse). Tossa on perässä niin kypäräpuhelimet, audio-vahvistin kuin gepsikin.
    Viimeksi muokannut: Jassu; 10.03.2013 klo 23:39.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  14. #1364
    Lainaa MattiRK kirjoitti Katso viesti
    ...Korkeampi pleksi odotteleekin sitä että persaukiselle tulee tilipäivä, joutuu varmaan sijoittamaan.
    Kiinanpleksillä pääsee kohtuuhintaan liikkeelle, vaikka onhan se synti moista saksalaiseen ruuvailla

    KLIKS

    Br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
  15. #1365
    Lainaa Jassu kirjoitti Katso viesti
    Mulla on bagsterin tankkinahka + tohon laukkuja. Oikein toimiva setuppi.



    Itsellä on koneenposkissa suojapalat, akselisuojat, putkessa on suojapanta ja tatteina on isot Puigin Pro-tatit. Paikoiltaan kerran laskin ton kyljelleen tatin varaan ja mihinkään muualle ei tullut mitään jälkeä - tattiinkin pieni naarmu vaan.

    Jos oot jossain vaiheessa Vantaalla (Tikkurilan kupeessa) iltaisin / viikonloppuisin liikkeellä, ja kiinnostaa nähdä toi bagster + suojasetuppi livenä niin pistä etukäteen yv:tä vaikka. Samalla voit sovittaa päällä istuen esim noita muutamaa erilaista bagsterin laukkua.

    Tässä joku puolipaska kuva mistä näkyy putkipantaa lukuunottamatta suojia + bagsterin tankkinahka, johon saa kiinni laukut.



    tässä on kyllä S 1000 RR raiskattu jo kunnolla, että tankkinahka....
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  16. #1366
    Tapit + muut suojat laittelin RG Racingiltä tilaukseen, joten tuo on nyt ratkaistu.

    Bagsterin tankkinahkaa tuli kaverin Busassa ihmeteltyä, se ei kyllä ole oikein mun juttu
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  17. #1367
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa blackbullet kirjoitti Katso viesti
    tässä on kyllä S 1000 RR raiskattu jo kunnolla, että tankkinahka....
    No tavallaanhan tankkilaukun kiinnittäminen on tuohon yleensäkin raiskausta, mutta jos ei halua reppua roikottaa selässä niin jonnekin ne lompakot sun muut romut on kiva laittaa.

    Kun kyseessä on muovikuorinen tankki jää magneettilaukut pois kuvioista ja jäljelle oikeastaan jää äkkiseltään Bagster, Bags-connection ja sitten Kriegan valjaskiinnitys - itsellä oli aiemmista pyöristä bagstereiden tankkilaukkuja puoli kaapillista, niin siirtymä oli aika luonnollinen. Kokeilin myös kriegan kiinnityssysteemeitä, mutta ne vasta kauheat olikin

    Tossa muuten alkup kysyjälle vielä parempi kuva noista suojista toiselta kyljeltä:
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  18. #1368
    Kiitoksia kuvista, tilasin nuo samanlaiset pikkukäikäleet koneen kylkiin, akselisuojat + lankarullat + tapit. Kai noilla saa tarpeeksi mielenrauhaa...
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  19. #1369
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Onko joku kääntänyt vakiotapeilla ja shifterillä S1000RR:n kaaviota Gillesin romuilla? Mietin että onko tuossa Gillesin setissä kaikki mitä tarvitaan ja vaatiiko jotain modausta : http://www.powersportsuperstore.com/...-p/4464923.htm
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  20. #1370
    Nyt se ois sit hissunkissun testattu tämäkin heräteostos ekan kerran. Tsiisus. Kulkee. Paljon.

    Onhan tuo Fatserin jälkeen melkoinen kapistus, vaikka silläkin kerkesi ihan riittävästi. Ajoasento ei ollut onneksi niin tiukka kuin mitä pelkäsin ja plussapuolena selkeästi pienempi kypärämeteli kuin vanhalla kokoonpanolla.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  21. #1371
    Lainaa MattiRK kirjoitti Katso viesti
    Nyt se ois sit hissunkissun testattu tämäkin heräteostos ekan kerran. Tsiisus. Kulkee. Paljon.

    Onhan tuo Fatserin jälkeen melkoinen kapistus, vaikka silläkin kerkesi ihan riittävästi. Ajoasento ei ollut onneksi niin tiukka kuin mitä pelkäsin ja plussapuolena selkeästi pienempi kypärämeteli kuin vanhalla kokoonpanolla.

    Onnea uudelle kapistukselle, hieno valinta
    GT 125 Suzuki, GS500E Suzuki,GSF 750 Suzuki, ZR-7 Kawa, R6 Yamaha, GSX-R 1000 Suzuki -04,Honda Fireblade 1000RR -04 ja -08,GSX-R 1000 Suzuki -09,BMW S 1000 RR -12
  22. #1372
    Lainaa MattiRK kirjoitti Katso viesti
    Nyt se ois sit hissunkissun testattu tämäkin heräteostos ekan kerran. Tsiisus. Kulkee. Paljon.

    Onhan tuo Fatserin jälkeen melkoinen kapistus, vaikka silläkin kerkesi ihan riittävästi. Ajoasento ei ollut onneksi niin tiukka kuin mitä pelkäsin ja plussapuolena selkeästi pienempi kypärämeteli kuin vanhalla kokoonpanolla.
    Varmasti hyvä valinta! Näillä keleillä saa olla varuillaan. Tuollainen kilokyykkäri lähtee aika helposti lapasesta, kun tie on kylmä ja rengas ei lämpene... Puhumattakaan jäästä, hiekasta yms. saissesta.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  23. #1373
    Lainaa Jassu kirjoitti Katso viesti
    Mulla on bagsterin tankkinahka + tohon laukkuja. Oikein toimiva setuppi.



    Itsellä on koneenposkissa suojapalat, akselisuojat, putkessa on suojapanta ja tatteina on isot Puigin Pro-tatit. Paikoiltaan kerran laskin ton kyljelleen tatin varaan ja mihinkään muualle ei tullut mitään jälkeä - tattiinkin pieni naarmu vaan.

    Jos oot jossain vaiheessa Vantaalla (Tikkurilan kupeessa) iltaisin / viikonloppuisin liikkeellä, ja kiinnostaa nähdä toi bagster + suojasetuppi livenä niin pistä etukäteen yv:tä vaikka. Samalla voit sovittaa päällä istuen esim noita muutamaa erilaista bagsterin laukkua.

    Tässä joku puolipaska kuva mistä näkyy putkipantaa lukuunottamatta suojia + bagsterin tankkinahka, johon saa kiinni laukut.

    Pari kesää ja pari pitkää euroopan turneeta menty noilla S-tonnin orkkis laukuilla. Tankkilaukku on hyvin pieni mutta kamerat, lompsat yms. "taskusälälle" oiva vaihtoehto. on myös niin edessä että suht hyvin pääsee katteen taakse reippaammassakin kyydissä;) Takalaukkuun menee taiten pakaten viikon eväät. Istuvuus molemmissa huippuluokkaa, en ole vastaavaan istuvuuten aiemmin törmännyt Nopeat kiinnittää ja irrottaa. Mainitsemisen arvoinen on myös 100% vesitiiviys, eli tarvitse pelleillä muovipussien kanssa. Hintaa taisi olla yhteensä n. 350 erkkiä.. Takalaukusta myös sellainen huomio että täydellinen istuvuus edellyttää orkkis kilpitelinettä joka ohjaa kiinnitysnauhat siten ettei ne naarmuta katteita
    ----------@
  24. #1374
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    mistäs kukakin on tilaillut koneen poskiin suojauksia ?
    editti : kiittää vinkistä, tilasin MP-hotellista kun näyttäis tulevan about samanhintaiseksi..
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  25. #1375
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  26. #1376
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    seuraava galluppi, onko kukaan hommannut BMW:n omaa "datalogger/GPS" -modulia ? mitään kokemuksia käyttöliittymästä ? Racechrono on ollut riittävä mutta tässä olis enemmän "syvyyttä". (edellisessä pyörässä oli huvinvuoksi rakennettu tiedonkeruu)
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  27. #1377
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pekko5 kirjoitti Katso viesti
    seuraava galluppi, onko kukaan hommannut BMW:n omaa "datalogger/GPS" -modulia ? mitään kokemuksia käyttöliittymästä ? Racechrono on ollut riittävä mutta tässä olis enemmän "syvyyttä". (edellisessä pyörässä oli huvinvuoksi rakennettu tiedonkeruu)
    Ainaki mprata-foorumilla nimimerkki app on pelannu tollasen kanssa. Ja tällä foorumilla kai scuuba on perehtyny jonkun verran aiheeseen.
    Superbike #7
  28. #1378
    AdvAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pekko5 kirjoitti Katso viesti
    seuraava galluppi, onko kukaan hommannut BMW:n omaa "datalogger/GPS" -modulia ? mitään kokemuksia käyttöliittymästä ? Racechrono on ollut riittävä mutta tässä olis enemmän "syvyyttä". (edellisessä pyörässä oli huvinvuoksi rakennettu tiedonkeruu)
    Omakohtainen kokemus k.o. mokkulasta on "tieto lisää tuskaa"
    Rapa-akka
    CFMoto 450MT -24
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    Ducati 748s -95
    #AdvAuntie
  29. #1379
    Mulla ollut vuoden käytössä ja mielestäni tärkein varuste rr:ään. Opastusta voin kys. laitteen ja softan käyttöön antaa, sitä tarvitseville.
    S1000RR 2012
  30.  
  31. #1380
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    oho, siis onko se "BMW:n oma" loggeri 2D:n tekemä ? puhutaanko nyt samasta jonka ovh on jotain 700E luokkaa ? jos joku tietää jonkun jolla lojuu tuollainen käyttämättömänä niin voi tuupata tarjoten minulle...
    Edit : tilattu virallista reittiä...
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Sivu: 46 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36444546474856 ... ViimeinenViimeinen