Sivu: 36 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26343536373846 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 1942:sta
  1. #1051
    Lainaa (lepi @ Kesä. 21 2010,14:31) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Kesä. 21 2010,13:48) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Kesä. 21 2010,13:37) kirjoitti
    Hallissa 19.6. vakiolla buimurilla vedetty 304 km/h. Ei mitenkään huonosti tonniselle *
    Ei tosiaan huonosti ole, mutta loppuukohan välitykset kesken? Eikös noilla tehoilla pitäisi mennä kovempaakin (vrt hayabusa jolla on ajettu vähempitehoisena ja raskaampana pyöränä 310+km/h)
    Keli saattoi verottaa, moni busakin jäi -290 lukuihin ja tonniset 275-290.
    GSX-R 1000 K8:

    Lainaa kirjoitti
    Hienot oli taas kekkerit ja hyvin toimi järjestelyt. Sivutuuuli kyllä oli välillä aika karmee, aivan sikavinossa sai roikkua loppumatkassa 294km/h sliparia vaille vakiolla ihan ok, tuskin tuo paljon kovempaa menee.
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....;st=160



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #1052
    Lainaa (ysi-ärrä @ Kesä. 21 2010,14:29) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Kesä. 21 2010,13:37) kirjoitti
    Hallissa 19.6. vakiolla buimurilla vedetty 304 km/h. Ei mitenkään huonosti tonniselle *
    Ei se mikään vakio ollu. Kyllä siinä oli kärtypärty akran ränni paikoillaan ja mitä lie muuta.
    Kyllä tuo akran pönttö joka nimenomaan tuohon pyörään on suunniteltu on enemmänkin tyyliseikka * Mitään muutoksia ecun ohjelmointiinkaan ei vaimentajan vaihdon yhteydessä tehdä...

    Siksi vakioksi sanoin. Kaiken maailman absit, luistonestot ym. tingeltangelit ei taida paljoa sitä vauhtia tuoda lisää, ehkäpä päinvastoin.

    Mutta ok, korjataan: putkiviri buimurilla ajettiin 304 km/h *



    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  3. #1053
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 21 2010,14:38) kirjoitti
    Lainaa (lepi @ Kesä. 21 2010,14:31) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Kesä. 21 2010,13:48) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Kesä. 21 2010,13:37) kirjoitti
    Hallissa 19.6. vakiolla buimurilla vedetty 304 km/h. Ei mitenkään huonosti tonniselle *
    Ei tosiaan huonosti ole, mutta loppuukohan välitykset kesken? Eikös noilla tehoilla pitäisi mennä kovempaakin (vrt hayabusa jolla on ajettu vähempitehoisena ja raskaampana pyöränä 310+km/h)
    Keli saattoi verottaa, moni busakin jäi -290 lukuihin ja tonniset 275-290.
    GSX-R 1000 K8:

    Lainaa kirjoitti
    Hienot oli taas kekkerit ja hyvin toimi järjestelyt. Sivutuuuli kyllä oli välillä aika karmee, aivan sikavinossa sai roikkua loppumatkassa 294km/h sliparia vaille vakiolla ihan ok, tuskin tuo paljon kovempaa menee.
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....;st=160
    No yksi oli mennyt, huomasin sen. Muutaman tunnin katselin/kuuntelin ajoja + itse ajoin niin tonniset paukutti 275-288 haarukkaan lähes järestään.
    Hyvin on bemari mennyt jos vakio on?



    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
  4. #1054
    Pyörään oli vakio, lukuun ottamatta sliparia, joka käytännössä muuttaa vain ääntä. Lisätehoa tulee parisen heppaa.
    Kaveri oli ensimmäisellä vedolla ajanut 295km/h, syynä näin "huonoon" tulokseen oli se, että pyörä oli alkanut keulimaan nelosella, ja "keulimisenesto" oli alkanut toimimaan. Toisella sitten 304km/h.
  5. #1055
    Lainaa (lepi @ Kesä. 21 2010,16:12) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 21 2010,14:38) kirjoitti
    Lainaa (lepi @ Kesä. 21 2010,14:31) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Kesä. 21 2010,13:48) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Kesä. 21 2010,13:37) kirjoitti
    Hallissa 19.6. vakiolla buimurilla vedetty 304 km/h. Ei mitenkään huonosti tonniselle *
    Ei tosiaan huonosti ole, mutta loppuukohan välitykset kesken? Eikös noilla tehoilla pitäisi mennä kovempaakin (vrt hayabusa jolla on ajettu vähempitehoisena ja raskaampana pyöränä 310+km/h)
    Keli saattoi verottaa, moni busakin jäi -290 lukuihin ja tonniset 275-290.
    GSX-R 1000 K8:

    Lainaa kirjoitti
    Hienot oli taas kekkerit ja hyvin toimi järjestelyt. Sivutuuuli kyllä oli välillä aika karmee, aivan sikavinossa sai roikkua loppumatkassa 294km/h sliparia vaille vakiolla ihan ok, tuskin tuo paljon kovempaa menee.
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....;st=160
    No yksi oli mennyt, huomasin sen. Muutaman tunnin katselin/kuuntelin ajoja + itse ajoin niin tonniset paukutti 275-288 haarukkaan lähes järestään.
    Hyvin on bemari mennyt jos vakio on?
    Oliskohan ollu sitten suurimmassa osassa vielä rajoittimet ohittamatta? Silloin menee tuollaisia lukemia.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  6. #1056
    Lainaa (lepi @ Kesä. 21 2010,16:12) kirjoitti
    Hyvin on bemari mennyt jos vakio on?
    Pyörä on vakio lukuunottamatta BMW:n omaa Akrapovic "vaimenninta". Kaiken lisäksi pyörää ohjasti endurokuski lainapyörällä, lainapuvussa ja -kengissä. Ihan kunnioitettava suoritus.
    Suurin nopeutta rajoittava tekijä oli välitysten loppuminen kesken kuutosella.



  7. #1057
    Nyt bemarimiehet, rasvatkaa kardaaninne ja menkää hakemaan uusi FastBikes (Summer 2010, iss 237). Siinä bemari vetäisi "Sportsbike of the year 2010" tittelin Bladelta.
    Jotain outoa testissä kyllä oli, kun kierrosaika oli 4s parempi kuin R1:llä ja toisaalta R6:lla ajoivat sekunnin päähän. Taisi taas olla mikkihiirirata, jossa elektroniikalla voi viedä laitetta. Paikka oli Alcarras Circuit, joskaan se ei minulle mitään kerro.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  8. #1058
    Alkaa vaan olemaan jo testejä riittävästi. Baanalle vaan kokeilemaan ketä kiinnostaa.
  9. #1059
    Lainaa (hidas57 @ Kesä. 22 2010,15:48) kirjoitti
    Alkaa vaan olemaan jo testejä riittävästi. Baanalle vaan kokeilemaan ketä kiinnostaa.
    Vähän huonosti on koeajopyöriä. Ovat varmaan ahneuksissaan myyneet kaikki.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  10. #1060
    4000km tullu ajettua, pirun tyytyväinen ollut laitteeseen, hauskaa riittää radalle ja mutkateille..ohituksetkaan ei kestä kauaa *



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  11. #1061
    Lainaa (Matso @ Kesä. 22 2010,19:38) kirjoitti
    4000km tullu ajettua, pirun tyytyväinen ollut laitteeseen, hauskaa riittää kadulle ja mutkateille..ohituksetkaan ei kestä kauaa *
    Pistän paremmaksi, 7000 kilsaa meni rikki.

    Mut komppaan Matsoo, on kyllä upea laite.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  12. #1062
    Lainaa (jarska @ Kesä. 22 2010,22:26) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Kesä. 22 2010,19:38) kirjoitti
    4000km tullu ajettua, pirun tyytyväinen ollut laitteeseen, hauskaa riittää kadulle ja mutkateille..ohituksetkaan ei kestä kauaa *
    Pistän paremmaksi, 7000 kilsaa meni rikki.

    Mut komppaan Matsoo, on kyllä upea laite.
    Mun piti kirjoittaa radalle ja mutkateille mut jotenkin siit tuli ihmeellinen lause
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  13. #1063
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Pitihän tuo käydä testaamassa, hieno peli on. Jos joku haluaa vaihtaa päikseen vähän ajettuun kottaraiseen, niin asia on kyllä neuvoteltavissa. Tiukalle tinkaajalle alkuperäinen liian iso eturatas mukaan.
    1000
  14. #1064
    Missäs tuota voisi käydä koeajamassa Helsingin ympäristössä?
  15. #1065
    Turhaa vouhotusta Akran sliparista. Sehän on vain pakoputken ulostulo. Alkuperäisessä ja siinä on aivan samankokoinen suora reikä eikä se sisällä mitään killereitä. Jos Akran sivuilla sen väitetään antavan lisää tehoa niin sehän on vain myyntipuhetta. Itse hommasin sen vain ulkonäön takia koska onhan se vakiosuppiloon verrattuna helvetin paljon paremman näköinen ja 1,4kg kevyempi. Ääntäkin pitäisi päästä vertaamaan rinnakkain.
  16. #1066
    Lainaa (T.M @ Kesä. 25 2010,16:49) kirjoitti
    Missäs tuota voisi käydä koeajamassa Helsingin ympäristössä?
    Heinolla oli koeajopyörä ainakin vielä kesäkuun alussa.
    Suzuki K6 1000
  17. #1067
    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 10 2010,17:38) kirjoitti
    Lainaa (TIJ @ Kesä. 10 2010,17:32) kirjoitti
    mallin rakentelu / parantelu myös pääsemässä vauhtiin...



    Ei jumalauta... Oksettaa ja itkettää samaan aikaan. *
    Olisko tässä nätempi swingi:





    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  18. #1068
    Tänään Heinolta koeajoon tonninen buimuri, huomenna palautus. Kuudelta pääsen töistä ja sitten mutkapätkät kutsuu
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  19. #1069
    Lainaa (Bobo @ Kesä. 29 2010,14:05) kirjoitti
    Tänään Heinolta koeajoon tonninen buimuri, huomenna palautus. Kuudelta pääsen töistä ja sitten mutkapätkät kutsuu *
    Tuolta tieltä ei ole paluuta.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  20. #1070
    Lainaa (TMD106 @ Kesä. 26 2010,10:39) kirjoitti
    Turhaa vouhotusta Akran sliparista. Sehän on vain pakoputken ulostulo. Alkuperäisessä ja siinä on aivan samankokoinen suora reikä eikä se sisällä mitään killereitä. Jos Akran sivuilla sen väitetään antavan lisää tehoa niin sehän on vain myyntipuhetta. Itse hommasin sen vain ulkonäön takia koska onhan se vakiosuppiloon verrattuna helvetin paljon paremman näköinen ja 1,4kg kevyempi. Ääntäkin pitäisi päästä vertaamaan rinnakkain.
    Akran kokoputkisto Bemarissa:
    +11,15 PS
    +8,89 Nm
    -7,57 kg

    Noihan on mainosmiesten puheita
  21. #1071
    Tuo kokoputkisto on ihan eri asia kuin se slipari, joka on lähinnä muotoiltu pakoputken pää, jollaisia autojenkin pakoputken päihin voi laittaa koristeeksi.

    Kokoputki jättää pois labyrintin, joka pitää sisällään katalysaattoreita ja läppiä. Silloin muuttuu jo moni asia. Vielä kun säätää ruiskun, niin jo tapahtuu keskialueellakin.
  22. #1072
    Eiköhän tuo kokoputkella ja lyhyemmillä väleillä tosiaan herää henkiin. Vakionahan tuo on kuin gen2 busa, eli laiska paska alempaa ja kierroksilla sitten menee niin perkeleesti. Pitäähän tuohon koneeseen hieman terävyyttä saada, tai joka gixxeri kuski tuomitsee turhaksi motiksi.
    Pelkkä suoralla lujaa kulkeminen ei paljoa lohduta näissä vehkeissä, kaasuun vastaavuus ja moottorin luonne on tärkeämpää. Niin kadulla kuin radalla...



    Supermoto
  23. #1073
    Otin puheeksi Akran sliparin sen vuoksi että sillä nyt tuskin on mitään tehovaikutusta toisin kuin jotkut luulevat.
    Tästä tietenkin oli seurauksena että joku lukutaidoton luulee sen tarkoittavan kokoputkistoa.
  24. #1074
    Tulin juuri koeajolta, rmheinolla Espoossa on koeajovehje. 1500e omavastuu, kestäkää pystyssä.

    Ensivaikutelma ennen ajoonlähtöä on (k8 bussin jälkeen) että onpas tämä pieni, lyhyt.
    Ekassa risteyksessä bussiin verrattuna huomaa että jarrut on hemmetin hyvät. Tietty kun verrokkina on busa jossa on paskat jarrut, mutta oli ne silti hyvät. Pysähtyy.

    Joku hieno tekniikkaverme vilkutteli ykkösvaihteen kiihdytyksissä oranssia valoa ja riuhto polttoaineensyöttöä niin että meinas penkiltä tipahtaa. Saisi hieman pehmeämmin toimia..
    Ajoin koko ajan sport-asennolla.

    Shifteri oli kiva lisä.. laiskalle miehelle joka ei jaksa kytkintä painaa eikä kaasua höllätä tiedä sitten onko se sen nopeampi kuin ilman kytkintä vaihto kaasua hieman hölläten. Ei ainaskaan pienillä kierroksilla tuntunut kovin nopealta bemarissa. Muukin tekniikkahifistely on mieleeni. ABS ja luistonestot sun muut huvit mitä pääsee vielä säätämään. Odotellaan josko japseihin saataisiin myös kaikkea kivaa.

    ~5krpm kun ykkösellä kääntää hanaa niin tuntuu huomattavasti laiskemmalle kuin bussi. Ei riuhdo ihan samaan malliin. Liekkö tarkoituksella tehty niin. Johtui varmaan myös osin tehokartasta(sport), Mutta sitten niillä kierroslukemilla kun busassa ottaa jo rajoitin niin bemari kiitää vähintäänkin kiitettävästi
    Alusta toimi hienosti. Vilkkukatkaisijan sijoitus oli hieman outo, mutta eiköhän siihenkin totu.

    Ei vielä kauheita ostohimoja herätellyt. Mutta äkkiseltään vaikuttaa ihan onnistuneelle tekeleelle. En vaan uskaltaisi ostaa, en luota siihen että kestävyys on samalla tasolla tonnisten japsien kanssa. Hintakin kun on suht kova. Katsotaan kun noilla on ajettu 50+tkm miten kestävät kasassa.



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  25. #1075
    Ovat repineet uudella pelillä melkoista haipakkaa myös varttimaililla.

    http://www.motorcyclenews.com/MCN....in8-sec
    .
  26. #1076
    Onkos uutta puimuria jo penkitelty/viritelty? Minkämoisia lukemia pukkaa? Srra:n sivulla kisapyörä myynnis joka potkinu akran röörillä reilu 185hv takikselta.
    GSX-R 1000 K9
  27. #1077
    Ajankuluksi tuli koeajettua tänään Espoon RM Heinolta. Aika pitkälti samat fiilikset kuin jyk4:llä.

    Helvetin hyvät jarrut ja tekniikka toimi kiitettävästi. Koeajolla oli vielä osittain märät tiet. Itellä ajoasento ja -ympäristö passeli.

    Tehojen osalta nyt noissa maisemissa ei osaa juuri sanoa juuta tai jaata mutta ei toi oma gixxerin nyt bemun ajon jälkeen kuitenkaan hengettömältä tuntunut.

    Livenä paremman näköinen kuin kuvissa.

    Eka bemari mitä tosiaan vois harkita. Ens keväänä ehkä jopa suht tosissaan...
    XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
  28. #1078
    Vielä ehtii hankkia tälle kesälle, Kliks
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  29. #1079
    Aika suolaista, 24200e toimituskuluineen kun ottaa pakolliset varusteet mukaan. Tai no varashälyttimestä voisi luopua ja ostaa jonkun muunkin siihen.
    Noita ei vielä toistaiseksi taida mistään alennusmyynneistä saada? Jännää ettei ee-speedikään tarjoa
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  30.  
  31. #1080
    Sain viime viikon alussa oman S1000RR:n. Nyt mittarissa on 1200km. Pyörä vietiin ensihuollon jälkeen KX-Centeriin, ensin vakiona dynottavaksi, jonka jälkeen pyörään kiinni Akrapovicin kokoputkisto ja PowerCommander.

    Vakiopyörästä irtosi takapyörältä 170hv, ja putkitettuna 177hv. Nämä luvut on niin alakanttiin, kun niitä vertaa netistä löytyviin dynomittauksiin.

    Vastaavanlaisissa DynoJetin penkeissä vakiopyöristä on lähtenyt 180-185hv:ta. Toinen pyöräni R1 -07 varustettuna Akran slipareilla ja PC3:lla antoi huhtikuussa samassa penkissä 161hv:ta takapyörälle.
    Eli siihen nähden on eroa on vain 16hv. Pyysin RM Heinoa selvittämään mistä noin matalat tehot johtuvat. Onko Bemarini niin huono, vai onko BMW laskenut uusien pyörien tehoja, nyt kun kaikki luulevat sen olevan tehokkain markkinoilla oleva pyörä.

    Pyöräni on valmistettu viikolla 23, joten onhan se mahdollista, että BMW on tehnyt muutoksia moottoreihin varmistaakseen niiden kestävyyden.

    RM Heinolla on esittelypyörä, jos he saisivat käytettyä sen KX Centerin penkissä, niin nähtäisiin onko pyöräni ok.

    Pitää odottaa vastausta RM Heinolta, ennen kuin pyörä saa lopullisen tuomion.

    Mutta jos heidän mielestään pyörä on kunnossa, niin sitten tuli tehtyä väärä ostos. En olisi ostanut pyörää, jos olisin tiennyt tämän.

    Kannattaa odottaa mitä RM Heino vastaa, siis jos on kiinnostunut uuden Bemarin hankinnasta, ettei tule pettymyksiä... *
Sivu: 36 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26343536373846 ... ViimeinenViimeinen