Selasin ensimmäiset 50 sivua, eikä löytynyt yhtään toimivaa linkkiä. Ehkä sun silmä + käsi on parempi yhdistelmä?
EX: Cbr600f -95
Nyk: FZ6N -06
Kipinä tulee ja saa bensaa. Haiseekin benulle lievästi starttaillessa. tulpat on CR9EH-9. Onko nuo ok. Motonetin listalta valittu.
Minun tonnisessa vastaavassa oli samoja ongelmia kun ostin sen keväällä.Synkkasin kaasarit,ja ainakin tästä poistui kaikki ongelmat,lähtee tulille todella hyvin,oli kylmä tai kuuma kone.
Nälkä lähtee syömällä,eukko juomalla...
Juu täytyy huollossa käydä synkkauttamassa uskoisin että ei pahaakaan tee. Eilen vaihdoin ilman putsarin. Ei mainittavaaa apua. Nyt lähtee kuitenkin työntämällä hyvin ja lämpimällä koneella startistakin. Missä luokissa pyörii kaasareitten synkkaus hinnat huollossa ?
Joo totta olishan nekin hyvä kyllä tarkistuttaa. Jotenkin vaan kallistun kaasarin puoleen kun ryyppyä ei voi käyttää kylmänäkäänja lämpimänä luonnollisesti sammuu jos laitta..
Mistäs edukkaasti hyvä ketjurataspaketti -96 Cebariin?
CB500X
CBR1000RR
Taffu_altterin altteri
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/9817139/0 paketti
Tai erikseen.
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/9817319/0
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/9819016/0
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/9817814/0
Yhteensä 136,90 €
Yhdet erikoisvahvat ketjut jäi laittamatta kerran halpaa pyydettiin.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Oli siinä myös kriteerinä hyväEi motonetistä muista hakea mopoon osia. Tuossa paketissa sanotaan että mahdollisesti alumiininen takaratas, kestääkö sellaset?
CB500X
CBR1000RR
Taffu_altterin altteri
Samoja jt:n rattaita stormikin myy.
Minun käsittääkseni didin ketjut on kyllä ihan laadukkaita.
No jos tämä sitten http://www.24mx.fi/mp/p%7C3341/ketju...0-f-1996/15230
Sekin vielä että hyvätkin paketit saa pilattua huonolla niittauksella/huolenpidolla.
Viimeksi muokannut: tate66; 14.07.2012 klo 14:01.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Hei! Mikä on 2000vm mittarivalon tyyppi? Saako jostain ledejä polttimoiden tilalle?
Tästä on paljon keskustelua ollut mutten löydä sopivaa vastausta mun ongelmaan... Elikkäs pyörä on 600f pc25 ja mietityttää onko mulla laturi ny sökö kun pyörä on käynnissä ja mittaa akulta jännitteitä niin rupeaa vaan tippumaan 12V:sta alaspäin eikä muutu miksikään vaikka kierroksia antaa? Mittailin myös jännitteensäätimeltä niitä punasia/mustia/keltasia johtoja niin näytti samaa arvoa kuin akku... Koitin metsästää jo uutta laturiakin mutten löytänyt vaikka googlettelin.. Purkuosana olis mutten halua ostaa käytettyä kun siitä tiiä vaikka lahois taas heti eli mielummin uuden ostan ku vanhan. Nyt olis apu tarpeen kun korttikin tuli taskuun vasta pari päivää sitten ja ajelemaan tarttis päästä mutta ei tolla paljoa nyt ajella kun kerran virta loppuu muutaman kilometrin jälkeen..
Auttakaa miestä hädässa![]()
Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestäkään aivan varma
http://www.electrexworld.co.uk/ löytyy latausosaa ja varmaan useimmista suomalaisistakin mopovaraosaliikkeistä, latausviat kun on aika yleisiä näissä.
--
Kende
GSX-R 1K7
Mulla ainakin samanlaisia ongelmia oli joskus Dinlin 450cc crossimönkijän kanssa, jännitteensäädin oli entinen.
Signature
<p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
Ei se pitäis suuremmin vaikuttaa tuohon tiivisteiden vaihtoon.
-tuomas-
<p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
Lisätään tähän vähän tekstiä. Eli sain jo mopon lataamaan ihan normaalisti kun otin yhden johdon pätkän pois (tulpanjohdosta?!) siellä tosiaan oli joku pieni keltanen johdon pätkä ja sen kun poisti niin rupes mopo lataamaan ihan normaalisti... Tiiä sitten mikä tarkotus sillä on ollu. Nyt ongelmana on edelleen se että kun ajelee ~60km ja mopo rupee olemaan lämmin niin sitten ongelmat taas alkaa. Akku alkaa vetämään itseään tyhjäksi ja tyhjeneekin. Mopo sammuu -> pysähtyy tien reunaan -> odottaa n. 15min ja starttaa -> mopo tulille ja taas mennään hetki. Mistä h**vetistä tää voi johtua? Aloin epäilemään että puolassa olis jotain vikaa kun hiukan ennen kun akku rupee olee tyhjä niin mopo rupee rötää ja paukkumaan. Esimerkiksi tossa kun ton lataus ongelman sain korjattua ja lähdin ihan fiiliksissä ajelemaan ja hetken ajan päästä isoilla vaihteilla kun vääns kahvan pohjaan rupes vaan rötäämään eikä mitään tapahtunu ja sit rupes ilta jo hämärtämään niin heitin valot päälle niin pakoputkesta kuulu pieni poksahdus ja sit rupeski taas virta olee lopussa. Toivottavasti tästä nyt jotain selvää saa mitä yritän selittää...
Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestäkään aivan varma
Moikku!
Alotteleva motoristineitokainen kohtasi tänään ongelman.
Töihin päivällä ajaessani mopo pelitti kuin unelma (cbr600f-00), kotiin lähtiessä ensimmäisessä risteyksessä tajusin, ettei vaihteet mee pienemmälle, eikä lopulta isommallekaan. Kaks vaihdetta pelitti, luullakseni 3 ja 4. Oisko mitään ideaa mistä saattaisi johtua? Koneeseen vaihdettu öljyt 3-400km sitten (10w-50), ja n.viikko sitten puhdistettu ketjut nöyhtäkerroksesta... Itellä ei riitä älli kyllä sinnepäinkään, jos jollakulla riittää, olisin otettu. Ja paljonko kustantaa liikkeessä korjata, vai voiko mahdollisesti osaava kaveri kohtuullisella työmäärällä saada suoritettua?
Niin, ja kytkin ei siis käsittääkseni luista, ja nuo kaks vaihetta vaihtuu kyllä keskenään ihan niinkun pitääkin, mut siihen se sitten jääkin...![]()
Ensiksi nyt kannattaa tarkistaa kytkinvaijerin kireys.
Menikös tapahtuma niin, että pysähdyit ja sitten aloit survomaan pykäliä pienemmälle ja juuri silloin paikallaan mikään vaihde vaihtunut?
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Vähän lisää tietoa tosiaan toimiiko pyörä nyt ajossa vai ei. Siis tosiaan kulkee vain vaihteilla 3 ja 4 (tai 2 ja 3) vai missä tilassa se nyt on. Pääsetkö hyvin liikkeelle ensimmäisellä toimivalla vaihteella?
Tämänhetkisten tietojen pohjalta tarkistaisin, että onko vaihdepolkimen kiinnitys ehjä eli että vaihdepoljin kääntää akselia kun sitä kääntää ylös ja alas. Jos vika ei ole tuossa ja tila on pysyvä, niin taitaapi olla siirtäjät laatikosta aivan solmussa. Tutuilta ja tuttujen tutuilta anelee laatikkoremontin niin eiköhän tonnilla selviä siitäkin.
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Komppaan tässä edellisiä...
Omat mopot (600f ja 1000RR) eivät tosiaan oikein suostu vaihtamaan vaihteita paikallaan seisten. Pitää välillä luistatattaa kytkinkä hieman että veto käy kevyesti päällä, sitten saa taas 1-2 pykälää alas/ylöspäin. Ominaisuuteen hieman vaikuttaa eri öljyt, mutta käsittääkseni tuo on täysin normaali ominaisuus johtuen laatikon rakenteesta.
Jos ei suostu vaihtamaan edes liikkeessä, niin sitten tuntuis olevan hieman ongelmia laatikossa/vaihteensiirtäjissä.
-tuomas-
<p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
Siis ihan ajossa ei vaihda, muuta kun noiden kahden vaihteen välillä. Vaikka nostais kytkimen välissä. Mulla ei riitä tieto eikä termistö selittämään sen paremmin, tai ymmärtämäänkään sen paremmin
Mutta kallista remppaa olis siis tulossa? :S