Sivu: 49 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3947484950515999 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1441:stä 1470:een 3435:sta
  1. #1441
    Lainaa cbrantti kirjoitti Katso viesti
    OU SHIT! Vaimo sai pyöräkortin! Heti alko kinuaminen bläkkärin sarviin. Jos pitäis oman käsittelykokeen ja kattois osaako tuo ajaa. Ei kuitenkaan kylmiltään viitti päästää liikenteeseen ku vähä eri tehopaino luokkaa kuin autokoulun 600:nen.
    minä taas olen sanonu emännälle että ottaa muutaman ajotunnin ja alkaa reippaasti ajamaan pläkkärillä, muttei tuo ole oikein innostunu.. no, olkoon sitten tallissa vielä jonkun aikaa.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  2. #1442
    Lainaa cbrantti kirjoitti Katso viesti
    OU SHIT! Vaimo sai pyöräkortin! Heti alko kinuaminen bläkkärin sarviin. Jos pitäis oman käsittelykokeen ja kattois osaako tuo ajaa. Ei kuitenkaan kylmiltään viitti päästää liikenteeseen ku vähä eri tehopaino luokkaa kuin autokoulun 600: nen.
    Mulla vaimo (162cm) lähti bläkkärillä kurvaileen ajettuaan kortin ja omalla 500 gs suskalla jonkun kilometrin ajettuaan.varpaat tai varvas ylsi hyvin maahan ja ihan kiva oli ajella kuulemma.
    Tänä kesänä haluais nykyisellä zetorilla käydä ajeleen- mikäs siinä.
  3. #1443
    Lainaa cbrantti kirjoitti Katso viesti
    OU SHIT! Vaimo sai pyöräkortin! Heti alko kinuaminen bläkkärin sarviin. Jos pitäis oman käsittelykokeen ja kattois osaako tuo ajaa. Ei kuitenkaan kylmiltään viitti päästää liikenteeseen ku vähä eri tehopaino luokkaa kuin autokoulun 600:nen.
    Hyvinhän tuo osas ajaa. Ensin toki isän kawa EN lainaan ja sillä pikku testilenkki jonka jälkeen rohkaisin itseni ja päästin hondan sarviin. Oli kuulemma outo ajoasento jospa siihen tottuu Tästä alkaa todennäköisesti taistelu kumpi saa ajaa hondalla
    -Honda CBR 1100XX SuperRedbird '98
    -Suzuki VL 1500 Intruder '99
  4. #1444
    Pieni pelko oli meidänkin emännällä kun ittelle Bläkkärin osti.
    Nyt näkyy kulkevan sillä duuniin ja kirmaavan tourinkia kuin olis aina ajanut tollasella.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  5. #1445
    Lainaa Harri M. kirjoitti Katso viesti
    Itse hain lakrut Motonetin puodista kun kerran näkyivät ihan KOYOT olevan. *
    Tuleeko mukana pölysuojat (esim. Motonetin) noissa Koyon (takapyörän) laakeripaketeissa?

    Stormillahan on myynnissä takapyörään koko laakerisarja (kaikki 3 kpl mikälie Tourmax?) sisältäen nuo pölysuojat, mutta
    saa näköjään vain "tiilauksesta" eli ei hyllytavarana ainakaan 1999 xx:ään.
    Viimeksi muokannut: eeroolli; 10.06.2012 klo 14:19.
    *******************
    zx10r
    *******************
  6. #1446
    Lainaa Hytz kirjoitti Katso viesti
    Hyvät oli ohjeet. Ilmaakin löytyi takajarrua polkiessa, vasemman etusatulan ilmausruuvin kautta ja reilusti.

    En ihan lopuksi ymmärtänyt sitä viimeistä vaihetta. Kun nostaa sitä vasenta etusatulaa, niin ilmataanko samalla
    takaa ylemmästä, vai löysätään sen jälkeen vain sitä ja kiristetään?
    Tupla-X -04
  7. #1447
    Tuli käytettyä vanhus säädätettävänä ja dynossa huollon yhteydessä.(74tkm)
    Venttiileihin ei tarvinnu koskea eikä nokkaketjuun/kiristimieen.
    Vaihdettiin vaan tulpat, öljyt ja kaikki suodattimet(ilma/bensa/öljy).
    Kaasarit ultraääni pestiin , synkattiin ja uusittiin suutinsarja.
    Dynolappu näytti, että takafillarilta 150,53hp/129,72nm
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  8. #1448
    Lainaa eeroolli kirjoitti Katso viesti
    Tuleeko mukana pölysuojat (esim. Motonetin) noissa Koyon (takapyörän) laakeripaketeissa?

    Stormillahan on myynnissä takapyörään koko laakerisarja (kaikki 3 kpl mikälie Tourmax?) sisältäen nuo pölysuojat, mutta
    saa näköjään vain "tiilauksesta" eli ei hyllytavarana ainakaan 1999 xx:ään.
    Moi! Mullahan noi tuli eteen motonetista ja ei ollut suojia mukana, onneksi vahat lähti ehjänä irti. Takalaakereita en ole vielä vaihtanut, kun ovat niin hyväkuntoiset vielä. Kilsoja mopossa 85tkm noin. Kysäse Stormilta minkämerkkiset laakerit pusseissa on, tuo Tourmax lienee vain jokin aftermarket kauppanimi, uskoisin.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  9. #1449
    Lainaa Harri M. kirjoitti Katso viesti
    Moi! Mullahan noi tuli eteen motonetista ja ei ollut suojia mukana, onneksi vahat lähti ehjänä irti. Takalaakereita en ole vielä vaihtanut, kun ovat niin hyväkuntoiset vielä. Kilsoja mopossa 85tkm noin. Kysäse Stormilta minkämerkkiset laakerit pusseissa on, tuo Tourmax lienee vain jokin aftermarket kauppanimi, uskoisin.
    Moi! Kiitokset Harri M. tiedosta ¨
    Kerkesin tilata Motonetista takarenkaalle juurikin nuo Koyon laakerit (2 kpl + 1 kpl vetopakalle)
    sekä samalla varalle myöhempään tarpeeseen myös etuselle (2 kpl).
    Oli sen verran kohtuuhintaisia nuo kuitenkin Motonetissa
    PS. Tarviytsisi löytää/hankkia vielä varmuudeksi nuo pölysuojat ainakin takaselle vaikka wanhatkin pöly/öljysuojat näyttävät silmämääräisesti tarkastellen täysin kunnossa olevilta.
    *******************
    zx10r
    *******************
  10. #1450
    Lainaa Markoxx kirjoitti Katso viesti
    Orkkis automaattisen kiristimen ostin paikallisesta Hondan huollosta ja maksoi 50 ekee. Hävis äänet

    Noihin jarru sirinöihin samaa mieltä että ominaisuus....
    Minkälainen homma se on vaihtaa tuo kiristin. Ja kannattaako ketju vaihtaa myös? Jos jollain olis jotain ohjetta? Onko vaaraa että menee ajotukset perseelleen? Omassa kaasarivehkeessä ääntelee siinä 3500 kierroksen tietämissä inhottavasti...
    Honda 1100XX -97
    Kawasaki ER-5 -97
  11. #1451
    Lainaa jurp kirjoitti Katso viesti
    Minkälainen homma se on vaihtaa tuo kiristin. Ja kannattaako ketju vaihtaa myös? Jos jollain olis jotain ohjetta? Onko vaaraa että menee ajotukset perseelleen? Omassa kaasarivehkeessä ääntelee siinä 3500 kierroksen tietämissä inhottavasti...
    Hetki sitten kiristimen vaihtaneena voin sanoa että siihen ei paljoa aikaa tuhlaannu eikä taitoja juuri tarvita.
    Lähinnä se että osaat irrottaa oikean sivukatteen ja pari helposti saavutettavissa olevaa pulttia. Suosittelen, kilinät loppui siihen!
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  12. #1452
    Uudet renkaat tilattu (Pilot Road 3:t tuli tilattua) ja taas voi jahkata tuosta vaihdosta. Omistaako joku tuollaista Motonetin emäputkesta nostavaa nostinta? Meneekö nostin paikoilleen rastaaseen heittämällä, joutuuko irroittamaan jotain vai käykö ollenkaan?

    Jotenkin vaikuttaisi ehkä järkevimmältä paikalta tukea vielä tuollaisen nostimen kanssa, sillä öljypohja on harvinaisen lähellä keskiseisontatukea (etupää jäänee turhan huteraksi). Fiksu tietysti käyttäisi molempia, tukisi öljypohjasta ja nostimella.
    -06 Mustarastas, mustana
    ex. -93 Suzuki PV, mustana

    Tehoero vain 100-kertainen...
  13. #1453
    mistäs xx ja cbr600 kannattaa tilailla kulutus osia ulkomailta mielellään euroopasta
    davidsilver on tuttu mutta onko muita?
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  14. #1454
    Lainaa make200 kirjoitti Katso viesti
    mistäs xx ja cbr600 kannattaa tilailla kulutus osia ulkomailta mielellään euroopasta
    davidsilver on tuttu mutta onko muita?
    Itse tilasin wemoto.comista. homma hoitui hyvin. maksu paypalilla ja paketti tuli nopeasti. voin suositella . briteissä siis kyseinen firma eli ei tulleista pelkoa. (anteeksi etten jaksa linkittää ku puhelimella surffailee)
    Honda CBR1100XX
  15. #1455
    Lainaa mRkukov kirjoitti Katso viesti
    Hetki sitten kiristimen vaihtaneena voin sanoa että siihen ei paljoa aikaa tuhlaannu eikä taitoja juuri tarvita.
    Lähinnä se että osaat irrottaa oikean sivukatteen ja pari helposti saavutettavissa olevaa pulttia. Suosittelen, kilinät loppui siihen!
    Ok. Mutta jos jotain möhlii niin onko vaarana se että menee ajoitukset pieleen. Löytyykö tuosta hommasta mistään korjauskäsikirjasta ohjeita? Ja onkohan ketjua ja kiristintä tarvikkeena vai onko ainoa vaihtoehto alkuperäinen ja millä hinnalla ootte näitä osia ostanut?
    Honda 1100XX -97
    Kawasaki ER-5 -97
  16. #1456
    Lainaa jurp kirjoitti Katso viesti
    Ok. Mutta jos jotain möhlii niin onko vaarana se että menee ajoitukset pieleen. Löytyykö tuosta hommasta mistään korjauskäsikirjasta ohjeita? Ja onkohan ketjua ja kiristintä tarvikkeena vai onko ainoa vaihtoehto alkuperäinen ja millä hinnalla ootte näitä osia ostanut?
    Ajoitus ei voi mennä pieleen koska itse ketjuun ei kosketa. Tuo kiristin vain työntää ketjusta väljät pois painamalla sitä sivulta.
    Honda CBR600F -90 --> Honda VFR800FI -98
    Suzuki GT125R -76
  17. #1457
    Lainaa jurp kirjoitti Katso viesti
    Ok. Mutta jos jotain möhlii niin onko vaarana se että menee ajoitukset pieleen. Löytyykö tuosta hommasta mistään korjauskäsikirjasta ohjeita? Ja onkohan ketjua ja kiristintä tarvikkeena vai onko ainoa vaihtoehto alkuperäinen ja millä hinnalla ootte näitä osia ostanut?
    Itse vähän aikaa sitten vaihdoin ja originaali maksoi 50€ paikallisessa hondan liikkeessä. Tuossa jonkin sortin ohjetta, katetta ei tarvitse kokonaan irroittaa.......
    http://1100xxblackbird.nettisivu.org...etjunkiristin/
  18. #1458
    Lainaa Tero-75 kirjoitti Katso viesti
    Ajoitus ei voi mennä pieleen koska itse ketjuun ei kosketa. Tuo kiristin vain työntää ketjusta väljät pois painamalla sitä sivulta.
    Siis tarkoitus on vaihtaa myös ketju. pyörällä ajettu 60000. Eikös ketjukin ole vaihdon tarpeessa?
    Honda 1100XX -97
    Kawasaki ER-5 -97
  19. #1459
    Lainaa jurp kirjoitti Katso viesti
    Siis tarkoitus on vaihtaa myös ketju. pyörällä ajettu 60000. Eikös ketjukin ole vaihdon tarpeessa?
    Oma on ajettu samanverran enkä ainakaan ite meinaa ketjua vaihtaa. se on kuitenkin niin iso operaatio et jos teen niin sitten talvella. en tiedä saako pyörään niitattavia ketjuja mut tietenkin suositellaan ettei sitä katkaista. toisin sanoen joutuu moottoria purkaa kokonaan. korjatkaa jos olen väärässä.
    Honda CBR1100XX
  20. #1460
    Lainaa jurp kirjoitti Katso viesti
    Siis tarkoitus on vaihtaa myös ketju. pyörällä ajettu 60000. Eikös ketjukin ole vaihdon tarpeessa?
    täh... miks sä nokkaketkun vaihtoa suunnitelet? kyllä ketju yleensä kestää koko laitteen elin iän, ja sinnehän jäis vanhat rattaat kuitenkin, uusi ketju / vanhat rattaat ??

    keskitytään vaan toisiovedon huoltoon
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  21. #1461
    Ok. Eli se on se kiristin mikä sirahtelee eikä ketju...
    Honda 1100XX -97
    Kawasaki ER-5 -97
  22. #1462
    Lainaa jurp kirjoitti Katso viesti
    Ok. Eli se on se kiristin mikä sirahtelee eikä ketju...
    juurikin näin. omaan pyörään auttoi kiristimen vaihto. yllättävän helppo toimenpide. hondan oma kiristin maksaa 50 että ei kalliskaan ole. suurin työ on putsata vanhan kiristimen tiivistejämät pois, muuten vaihto sujuisi 15 minuutissa. ja ainakin hondan kiristimen mukana tuli uusi tiiviste. en muista tuliko peräti uudet pultitkin...
    Honda CBR1100XX
  23. #1463
    Tiedoksi vain, että tuo kiristimen vaihto on pelkkä hetkellinen apu. Yleensä ketju on sen verran venynyt, että uudella kiristimellä menee jokunen tuhat km jonka jälkeen menee joka tapauksessa kummatkin vaihtoon. Suositus on vaihtaa molemmat aina kerralla. Mutta kukin tavallaan.
    Sama ku vaihtas rattaat tai ketjut, mutta ei molempia.

    Tietääkseni konetta ei tarvii purkaa, vaan ketjun saa vaihdettua toisen posken kautta. näin ainaki yksi asentaja väitti.
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  24. #1464
    Lainaa rytkönen kirjoitti Katso viesti
    Tiedoksi vain, että tuo kiristimen vaihto on pelkkä hetkellinen apu. Yleensä ketju on sen verran venynyt, että uudella kiristimellä menee jokunen tuhat km jonka jälkeen menee joka tapauksessa kummatkin vaihtoon. Suositus on vaihtaa molemmat aina kerralla. Mutta kukin tavallaan.
    Sama ku vaihtas rattaat tai ketjut, mutta ei molempia.

    Tietääkseni konetta ei tarvii purkaa, vaan ketjun saa vaihdettua toisen posken kautta. näin ainaki yksi asentaja väitti.
    hetken huumaa... mä jouduin tuon kiristimen vaihtamaan n. 50tkm kohdalla, nyt mittarissa 116tkm, ei vielä mitään rallatuksia tai ylim. ääniä...
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  25. #1465
    Lainaa Petsku kirjoitti Katso viesti
    hetken huumaa... mä jouduin tuon kiristimen vaihtamaan n. 50tkm kohdalla, nyt mittarissa 116tkm, ei vielä mitään rallatuksia tai ylim. ääniä...
    huomioi tämä.

    Lainaa rytkönen kirjoitti Katso viesti
    näin ainaki yksi asentaja väitti.
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  26. #1466
    Lainaa rytkönen kirjoitti Katso viesti
    huomioi tämä.
    Taisi olla asentaja rahan tarpeessa
  27. #1467
    Lainaa rytkönen kirjoitti Katso viesti
    Tiedoksi vain, että tuo kiristimen vaihto on pelkkä hetkellinen apu. Yleensä ketju on sen verran venynyt, että uudella kiristimellä menee jokunen tuhat km jonka jälkeen menee joka tapauksessa kummatkin vaihtoon. Suositus on vaihtaa molemmat aina kerralla. Mutta kukin tavallaan.
    Sama ku vaihtas rattaat tai ketjut, mutta ei molempia.
    Täytyy sanoa että aika kova väite.

    Vanha ketju ja vanhat rattaat sopii hyvin yhteen ja kiristin vain ottaa siitä ketjusta löysät pois. Eikös yleensä ole niin että tuo kiristin on vain jumiutunut tai muuten viallinen jolloin on aina mahdollista että se uusi joko toimii tai ei. Jos uusi toimii ja tekee tehtävänsä niin ketjuhan pysyy kireänä ja rallatukset tiessään. Tapauskohtaista.
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  28. #1468
    Lainaa Chavez kirjoitti Katso viesti
    Taisi olla asentaja rahan tarpeessa
    ja/tai tekemisen puute

    Lainaa mRkukov kirjoitti Katso viesti
    Täytyy sanoa että aika kova väite.

    Vanha ketju ja vanhat rattaat sopii hyvin yhteen ja kiristin vain ottaa siitä ketjusta löysät pois. Eikös yleensä ole niin että tuo kiristin on vain jumiutunut tai muuten viallinen jolloin on aina mahdollista että se uusi joko toimii tai ei. Jos uusi toimii ja tekee tehtävänsä niin ketjuhan pysyy kireänä ja rallatukset tiessään. Tapauskohtaista.
    Nooh, omaani ei tarvinnu vaihtaa kumpaakaan. 74tkm mittarissa
    Noistaki kuulee niin monenlaista juttua, ettei tiedän mihi uskoa.

    Huomenna alkaa seikkailu kohti pärnua. katotaa miten xx pärjää ulkomailla
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  29. #1469
    Itsellä vähän toistasataatuhatta mittarissa ja ei ole ketjua vaihdettu, kiristin kertaalleen ja varmaan ensitalvena vaihdan kiristimen uudestaan. Kertokaa herranjumala mikä tuosta vehkeestä vois hajota.
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  30.  
  31. #1470
    Lainaa H@nde kirjoitti Katso viesti
    Kertokaa herranjumala mikä tuosta vehkeestä vois hajota.
    takarengas..?

    no ei vaiskaan. varvikellon polttimo mulla on palanu.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Sivu: 49 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3947484950515999 ... ViimeinenViimeinen