Sivu: 39 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2937383940414989 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1141:stä 1170:een 3435:sta
  1. #1141
    Mulla on nyt Exide, tais maksaa jotain 50 eukkoa paikallisessa akkufirmassa.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  2. #1142
    Lainaa (suzuki03 @ Marras. 24 2011,20:00) kirjoitti
    Akusta ?:s.-06 XX.n akku alkaa varmaan olemaan tiensä päässä jos on alkuperäinen...onkohan tuo Yuasa org akku kun siinä on Hondan logo? .Toimi kylläkin moitteettomasti koko kauden mutta ajattelin varmuudeksi vaihtaa keväällä uuteen jottei jää tien päälle jonnekin...eihän sitä XX:llä muuten jääkkään *.Ja saa suositella eri merkkistä ja luotettavaa akkua....
    Älä osta Piltemasta, vaikka siinä muutaman kympin säästää niin XX: työntäminen käyntiin on p**seestä.

    Mulla heitti halpis akku pitämästä virtaa ja sitä säätöä ei kyllä kauaa jaksanut.

    janne
    XX
  3. #1143
    Lainaa (Harri M. @ Marras. 24 2011,20:02) kirjoitti
    Mulla on nyt Exide, tais maksaa jotain 50 eukkoa paikallisessa akkufirmassa. *
    vartalainen lähti oulun akkutalosta syksyllä muistaakseni vajaalla kuudellakympillä..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  4. #1144
    Tuli vähän aloiteltua bläkkärin talvihuoltoa ja olis yks kysymys..
    eli, mikä on sopivan jäykkystä öljyä bläkkärin etuiskareihin vakio jousilla?
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  5. #1145
    10W:tä lukee huoltokortissa.
    Tupla-X -04
  6. #1146
    Onko kokemuksia jäykemmistä öljyistä kellään? Omassa oli etupää aika pehmeä, mutta pyörässä voi olla alkuperäisetkin öljyt(vm-96/80tkm) joten niiden uusintakin vaikuttaa luultavasti aika paljon...?
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  7. #1147
    Viime huollossa kun XX:n käytin niin kysyin samaa asiaa eli saisiko keulaa jäykemmäksi jollain keinolla?Öljyt vaihtoon ja laitetaan hieman enemmän kuin ohjearvo on.Sitä en kyllä tiedä paljonko tuo "hieman" on
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  8. #1148
    yyh, tulipas nolo viesti pyöräni säilöjältä :/
    "Mulla on kaksi Triumphia, yksi BMW, yksi Polaris, kaksi Ducatia autotallissa + yksi Honda, joka vuotaa öljyä lattialle..."
    Honda CBR 1100 XX Super Blackbird '04
    http://www.xxmeeting.fi
    Iron Butt Association - World's Toughest Motorcycle Riders
  9. #1149
    Lainaa (janne_s @ Marras. 25 2011,10:22) kirjoitti
    Lainaa (suzuki03 @ Marras. 24 2011,20:00) kirjoitti
    Akusta ?:s.-06 XX.n akku alkaa varmaan olemaan tiensä päässä jos on alkuperäinen...onkohan tuo Yuasa org akku kun siinä on Hondan logo? .Toimi kylläkin moitteettomasti koko kauden mutta ajattelin varmuudeksi vaihtaa keväällä uuteen jottei jää tien päälle jonnekin...eihän sitä XX:llä muuten jääkkään *.Ja saa suositella eri merkkistä ja luotettavaa akkua....
    Älä osta Piltemasta, vaikka siinä muutaman kympin säästää niin XX: työntäminen käyntiin on p**seestä.

    Mulla heitti halpis akku pitämästä virtaa ja sitä säätöä ei kyllä kauaa jaksanut.

    janne
    Bilteman akuissa on se hieno taika, ettei voi tietää millon sieltä tulee hyvä akku ja millon paska. Käsittääkseni ne aina ostelee akkuja eri valmistajilta, mistä milloinkin hyvän diilin saavat. liimaavat sitten vain omat tarrat päälle ja hyllyyn. Mut toisaalta, sehän on vähä niinku lottoa laittais?
    Honda CBR 1100 XX Super Blackbird '04
    http://www.xxmeeting.fi
    Iron Butt Association - World's Toughest Motorcycle Riders
  10. #1150
    Lainaa (MizoB @ Joulu. 04 2011,08:22) kirjoitti
    yyh, tulipas nolo viesti pyöräni säilöjältä :/
    "Mulla on kaksi Triumphia, yksi BMW, yksi Polaris, kaksi Ducatia autotallissa + yksi Honda, joka vuotaa öljyä lattialle..."
    mistäs lähtien hondat on alkanu öljyä vuotamaan..?

    varmaan Liikaa öljyä ketjussa joka valuu sitten siitä sivujalan juuresta lattialle kolme tippaa..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11. #1151
    Lainaa (XX-xenon @ Joulu. 06 2011,16:16) kirjoitti
    Lainaa (MizoB @ Joulu. 04 2011,08:22) kirjoitti
    yyh, tulipas nolo viesti pyöräni säilöjältä :/
    "Mulla on kaksi Triumphia, yksi BMW, yksi Polaris, kaksi Ducatia autotallissa + yksi Honda, joka vuotaa öljyä lattialle..."
    mistäs lähtien hondat on alkanu öljyä vuotamaan..?

    varmaan Liikaa öljyä ketjussa joka valuu sitten siitä sivujalan juuresta lattialle kolme tippaa..
    Oma vuotaa täs kohtaa



    Huomasin sopivasti sen jälkeen kun oli uudet öljyt laitettu koneeseen niin kahden vaiheella rupeenko nyt öljypohjaa irroittamaan ton takia... Pikkasen ärsyttää ettei huomannut aikaisemmin...

    Asiasta toiseen. Kellään kokemuksia wingracking asennuksesta? Ostin äskettäin telineet + yleismallinen kiinnityssarja. Onko mallikohtiset palikat pakollisia, saishan niitä onneksi vielä mutta melko kova hinta.
    Honda CBR1100XX
  12. #1152
    Olikohan se noin 70 eukkoa se asennusarja Wingrackiin kun itselle reilu vuosi sitten hommasin. Eli en alkais askarrella minkään yleiskitin kanssa. Mallikohtaisilla raudoilla homma on niin iisi, susiruman rackin saa pois muutamassa minuutissa ja takaisin sitten kuin tarvitsee.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  13. #1153
    Juup... Tämä halvin minkä ite löysin. 70 euroa postikuluineen ja paypalillä saa maksettua...

    Sitten seuraava kysymys, mistä sais noihin Givin laukkuihin uudet lukot? Nyt on 3 laukkua ja jokaiselle on eri avaimet niin voisi teettää/ostaa kokonaan uudet lukot ja avaimet niin helpottaisi elämää huomattavasti.

    Takaboksi oli siis kiinni pyörässä kun ostin ja nyt ostin käytettynä toi wingracki niin ajattelin tässä talven aikana koota palikat yhteen ja saada joku toimiva ratkaisu aikaiseksi
    Honda CBR1100XX
  14. #1154
    Lähin Giwikauppias toimittaa lukkosarjan, no props.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  15. #1155
    Hyvää ajokautta 2012.
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  16. #1156
    Helou

    Itse olen tässä tammikuussa xx:sää menossa kahtomaan ja oon aika laajanlistan koonnut mitä pitää huomioida käytettyä pyörää ostattaessa ja täältä ns tyyppivikoja ehtinyt yms..
    Mutta olisi kuitenkin kiva saada jonkunnäkönen huoltolista mitä pitää 05 yli 41 km ajettuun pyörään huoltaa ja silleen, kun tässä vielä aikaa ennenku pääsee ajalee
  17. #1157
    Eipä tuossa -05 xx:ssä taida olla noita ns. "tyyppivikoja".
    Vanhemmissa ruiskuversioissa taas ollut joissakin yksilöissä tuota johtosarjan hapettumista "vasemman jalan kohdilta" .

    02-07 mallien xx huoltokortin mukaisesti tuo 42 tkm huoltohan pitää sisällään vain muutamia perustarkistuksia ja vasta tuossa 48 tkm "kalliimmassa" huollossa uudet öljyt+suodatin sekä laajempi tarkistuslista ja "tarvittaessa" nuo iridium-tulpat yms. tarpeellista.

    Tuolta xx:n käsikirjat ja huoltokortit PDF:nä

    Edit. Linkit lisätty.



    *******************
    zx10r
    *******************
  18. #1158
    joo kiitos.. tuostahan jo paljon apua
    pitää vain toivoa, et pyörä hyvä ja ehjä, niinkun myyjä kertoo. huonompi homma vaa ku ei koeajolle pääse, mut pitää yrittää tinkiin johonnin tiettyyn kilometriin asti takuu tjn.. on siis firma joka myy.
  19. #1159
    Noihin kilometreihin ei XX:ssä pitäisi olla juuri mitään erikoista. 50 tkm jälkeen voi alkaa kuunnella sitä nokkaketjun kiristäjää, eli josko alkaa ääntämään, niin vaihtoon jossain vaiheessa. Ei kai ole kallis homma sekään. Muuten perustsekit kuluvista osista, eli renkaat, ketjut ja rattaat, jarrupalat ja nesteet. Jos on vaihtotarvetta, niin tinkaa kauppaan mukaan.
    XX -04, R1200GS -13
  20. #1160
    Itsellä 95 tuhatta ajettu ja käy kuin kello!
    ketjunkiristin vaihdettu 70 tonnin huollossa,joten ei ylimääräistä ääntä!
    Öljyt olen vaihtanut n.5 tonnin välein ja suodattimen joka öljynvaihdon yhteydessä.
    öljynsuodatin ei paljoa kustanna joten sekin n.5 tonnin välein vaihtoon!
    muut normi huollot suorittaa korpiaho,vaikka pyörälle onkin jo ikää kertynyt!
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  21. #1161
    Hyvä tietää, et ei pitäs vielä olla mitään

    Mitä öljyy oot käyttänyt? kun sitä hondan öljyy ei tunnu löytyvän.. eikä noita muita mitä aikasemmissa keskusteluissa :S
  22. #1162
    Motul 5000 10W40 perusmineraaliöljy ja tuo aiemmin mainittu 5000km vaihtoväli suodattimineen, toimii varmasti ja eikä maksakaan juuri mitään.

    Tuolla reseptillä olen omalla ajanut 40tkm siitä 90tkm:stä jota sillä on kokonaisuudessaan ajettu.

    Turhia hiposteluja tuon öljyn kanssa ei kannata harrastaa, aiemmmin mainittu on täysin valmistajan vaatimusten mukaista ainetta ja on siten myös tarkoitettu toimivaksi tuplaäksän pannussa.

    Mukavia kilometrejä vaan, heti kun kelit sallii.

    -Harri-



    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  23. #1163
    öljynä oon käyttäny castrolia ja hyvin on pelittänyt...
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  24. #1164
    Mulla taas C ei ole toiminut kummaskaan Hondassa, Kotkalla mentiin kyllä sillä ja siinä toimi.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  25. #1165
    mikä castrolissa sitten tökkii?
    omassa hondassa kytkin pelittää moitteetomasti,eikä öljyä kulu....,ja ölpät ovat puhtaat 5 tonnin vaihtovälein,
    tosin suodattimen vaihdan joka öljynvaihdon yhteydessä.
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  26. #1166
    Honda kun on kyseessä, niin ei kannata pelleillä huonon akun kanssa. Heti jos rupee temppuileen, niin uusi akku kehiin. 3 kaverilla on hajonnut laturi akun (toivottavasti) takia. Eli halpaa "huoltoa" uusia paska akku.
    Hajapusanisti
  27. #1167
    Katsotaan eka tiettennin, millä entinen omistaja ajanut... jos ois vaikka merkitty h-kirjaan yms ja sit sen jälkee ruveta uutta öljyy ehtii
    Tuota motulii tuntus aika edellusesti motonetistä löytyvän.



  28. #1168
    Lainaa jarno73 kirjoitti Katso viesti
    mikä castrolissa sitten tökkii?
    omassa hondassa kytkin pelittää moitteetomasti,eikä öljyä kulu....,ja ölpät ovat puhtaat 5 tonnin vaihtovälein,
    tosin suodattimen vaihdan joka öljynvaihdon yhteydessä.
    Liimautuva kytkin (jo yhdessä yössä) ja koliseva vaihteisto sai siirtymään aika nopeasti pois Castrollista.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  29. #1169
    Eilen tuli hommattua birdi.
    Kaikinpuolin siistin näköinen vehje... Vikoja ja vuotoja tuli etittyy vaan ei löytynyt mitää
    Näkeepä sit mitä on, kun ekan kerran pääsee ajelulle! mut myyjä oli ajellu, eikä valittamista kuulemma ollut.
    Vaan puheitten mukaan motormanninen onkin rehti kauppamies

    Tänään sit käynnistelin ja pistin bensansäilöntä ainetta ja luraus raakaa jäähdnestettä, kun voi kovilla pakkasilla laskee miinuksen puolelle tallissa.

    Mut tuo jäähdytinnesteen lämmönnousu on kyl aika suolesta vai eikö sit kierrä tyhjäkäynnillä tjn Ominaisuus?
    Ei pitkään tarvii olla käynnissä, niin lämmöt minuuteissa jo lähempänä 100C? ohan se syylari kyl suoraan pakosarjan ees, et sen puolee ihmettele jos vähä lämpii ja ilmakierrä.
  30.  
  31. #1170
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    Ei pitkään tarvii olla käynnissä, niin lämmöt minuuteissa jo lähempänä 100C? ohan se syylari kyl suoraan pakosarjan ees, et sen puolee ihmettele jos vähä lämpii ja ilmakierrä.

    eilen käytin pitkästä aikaa pelin kuumaksi pihalla. muutama minuutti tyhjäkäyntiä ja siinä lämmöt satasen pinnassa. yhtä nopeasti se ilmeisesti mulla lämpenee paikoillaan ku sullakin ja ihan normaalia.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Sivu: 39 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2937383940414989 ... ViimeinenViimeinen