1) hondaoriginalparts.com löytyy termostaatti
PFKL404103 THERMOSTAT £42.86 (€49.82) ($69.24).
Lähetyskulut löytyy sivuilta. Tuo osanumero vaan ei ole Hondan systeemien mukainen, eli jatketaas...
2) http://www.cheapcycleparts.com/model_y....57
löytyy oem ja originaaleja osia ja varsinkin osanumero oikeassa muodossa!
THERMOSTAT 19300-MAT-761 1 $40.42 $34.20
Ja sitten
3) *https://www.davidsilverspares.co.uk/...y-part-number/
se oikea Hondan osanro syötteeksi.
19300-MAT-761
THERMOSTAT *D
This part will be special ordered in for you from Honda.
Delivery time should be between 5 - 7 working days depending on stock availability from Honda.
*if delays are anticipated in sourcing this part we will contact you as soon as we can
Part No
19300MAT761
19300-MAT-761
Price
£35.72
Approx
€ 41.50 | $ 57.85
¥ 4771.34
Jos tilaan muutakin, niin voipi tulla edullisemmaksi. Vinkkinä: Davidsilversiltä saa kokolailla kolmen levyn alkuperäiset jarrupalat samaan hintaan, kuin paikalliselta diileriltä yhden levyn palat.
Oisko näistä apuja?
Muoks: Itse meinasin vaihtaa termarin, mutta ohjekirja sanoo, että jos (analoginen) lämpömittari on L ja H arvojen välissä, lämmöt ovat ok. En siis ole vaihtanut termaria.
Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
Now '14 VFR1200F
161.6mph/LPR'09
175.8mph/Halli'10&SS1000
177.1mph/Halli'11&SS1600K
167,2mph/Halli'13&SS1000
168.4mph/LPR'14&SS1600K
Kylläpä ne lämmöt mullakin nousee jonkin verran, mutta mielestäni kovin viileänä käy tuo pannu. Pitää nyt vielä miettiä, mutta tuo yli 40 eukkoa termarista on ryöstämistä.
-H-
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
Bläkkäri digimittarilla, alle 60-70 km/h kun ajelee, niin lämmöt on aina satasessa ja flekti pauhaa. Eli nurkka-ajossa käy aina kuumana ja sitten maantiellä siinä abt. 80 astetta.
XX -04, R1200GS -13
Manuaalia luin -tunnustan...- kun meinasin vaihtaa termarin.
Siellä sanotaan '99 XX lämmöt *noin.
Ajattelin uskoa maailman suurinta moottorien valmistajaa. Jos ne nyt sattuvat tietämään jotain sellaista, mitä itse en tiedä... *
En sitten alkanutkaan ehjää korjaamaan.
Muoks: Mitään tuon analogisen mittarin mukaan en lämmösitä osaa sanoa. Luen sitä manuaalin ohjeen mukaan. Ja itse lopetin asiasta pulinat ja keskityn muihin asioihin. Muistan jostain lukeneeni (varo: mutua!), että lämmöt saa olla jopa 110-120C ennen kuin on liian kuumaa. Järjestelmässä on painetta (ainakin) 0,5bar, jolloin kiehumispistekin nousee. Eli ei kai se keitä kovin helposti.
Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
Now '14 VFR1200F
161.6mph/LPR'09
175.8mph/Halli'10&SS1000
177.1mph/Halli'11&SS1600K
167,2mph/Halli'13&SS1000
168.4mph/LPR'14&SS1600K
Juu saman olen itsekin lukenut, mulla on yleensä tuossa pikkasen C:n yläpuolella, joskus kaupungissä oikein lämpimällä säällä on flektikin herännyt.
Vuan taetaa olla sama antoo olla, pensa kelepoo ja kulukuja näkkyy löötyvän.![]()
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
sama homma, -07 ja ruisku. flekti menee päälle kun lämpö muistaakseni 102 tai 103 astetta.(Birdie @ Maalis. 09 2011,09:45) kirjoitti
normiajossa normaalina kesänä lämpö 83 astetta. viime kesänä tosin kuumilla ilmoilla normiajollaki lämpö nousi hieman normaalista, etenkin jos edellä ajoi jokin auto.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
noniin millaisia rengasvinkkejä irtoaisi foorumilta,tällä hetkellä alla Z6 takana ja vaihtokunnossa on eli laitan uuden gummin alle mutta minkä ?? edessä myös Z6 mutta ei vielä vaihtokunnossa
eikö nuo oo misukan pilotti kakkosia kehunu kovasti. ittellä edessä sellainen ja takanen bridgestone vaihtuu myös misukkaan kunhan siitä siliääpi vielä hieman..
miten lie sen uuden kolmosen tulo sitte vaikuttaa kakkosen hintaan.. toivottavasti laskeepi.![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Misukan Pilot Road 2 ja paineita hieman lisää, eteen vaikka 3,1 -3,2 ja takaseen 3,3-3,4. Takanen kesti noin 12 tkm näillä opeilla, noin 9tkm ajettu etunen näyttää melkeinpä uudelta vielä.![]()
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
jöö tänks,täytyypä hommata pilotroad 2,onko muuten kellään tietoo millainen on pilotroad3??
ja hinta tietty kolmoses isompi kuin kakkoses
mutta toinen asia,ajattelin hommata nahka-asun kesäksi,entinen rukan gore mutta on alkanut halvarsson kaksiosainen nahka-asu kiinnostaa,onko kellään kokemuksii ja mistäpäin olette ajoasuja hommailleet ??
joo tiedän että on oma topikki varusteille mutta tarkoitus kartoittaa XX harrastajien ajoasuja eli millä asuilla ajelette bläkböördillä ja millaisia kokemuksia erilaisista asuista ??
Onko täälä kokemuksia jousien vaihdosta ja sen kannattavuudesta. Kahden ja puolensadan eeron uhrauksella saa jäykemmät, prokressiiviset jouset (hyperpro). Mitä muuta kannataisi samalla uusia, vai jatkaisiko samoilla kiemuroilla kun tähänkin asti?
BMW R1150R -04, Tunturi sport -74, Ex. Honda CBR1100xx -05 Honda CB 1300F -04
Ei sovi. Ei mahdu. Rouva saa rahat takaisin.
moro maintenanceman(Maintenanceman @ Maalis. 07 2011,18:22) kirjoitti
mulla on myös x-11 jolla on ajettu jo yli 70tkm siinä pitää rallatusta kylmänä vähän aikaa jos kytkintä pitää päällä niin loppuu ,vaihdoin kaikki kytkimen osat paitsi sitä kelloo jossa levyt lepää ei muuttunut oikeestaan mihinkään äänet,ei olleet kuluneet tuohon km määrään juuri ollenkaan,varmaan tämä sitten kuuluu asiaan täh.ei kyllä ajoa haittaa.aluksi kun pistää pyörimään niin pitää vaan kytkintä pohjassa vähän aikaa niin siinäpä se.
Hondax-11
Honda CB750K vm-80/83.museo mp
Jeps, tuo kylmän koneen kytkimen helinä on kyllä ollut tiedossa, tosiaankin kytkin hetken pohjassa kun starttaa niin rauhoittuu miltei heti. Omalla ajettu noin 55tkm(savon jussi @ Maalis. 18 2011,22:56) kirjoitti
Jakopää ei pidä omassa mitenkään erityistä ääntä.
Älä korjaa ehjää....
Onkos teillä asennettuna noita ajovalon suojapleksejä? Heikentääköhän miten tuota valotehoa noi tummennetut pleksit..?
Honda CB350K4
"Work Less - Ride More"
ei kokemusta, onhan se kivan näköinen mut en syksyn pimeillä kyllä pitäisi paikoillaan. *(vanha @ Maalis. 21 2011,13:27) kirjoitti
onkohan niin tehokas että xenonista tulee vakion h7:n tehoinen sen kans vai vetääköhän vieläki enemmän tehoja valosta.
toisaalta, onko järkeä ensin asennettua xenonia edes peittää sellaisella jos on hakenu valotehoa ja huomiota tienpäälle.. *![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Koitin haeskella mutta enpä löytänyt vastausta.
Elikkäs mistä saa (netistä tilaamalla?) halvimmalla XX:n alkuperäiset etujarrupalat?
Onko jotain tarvikepaloja joita voitte suositella?
Ja mistä sitten kannattaa pysyä erossa?
t: Ile
Tuolla Silverin poijalla on ollu aika etuusia paloja. Sieltä tilasin orkkikset.(ile-78 @ Maalis. 24 2011,10:32) kirjoitti
www.davidsilverspares.co.uk
Kawasaki Z1100ST -82
Honda VF500F2 -85
Aprilia RS125 -02
Ex.
Honda CBR1100XX -99
Kawasaki Z750 -04
Mikähän mahtaa olla -99 Bläkkärin etupyörän laakerien tyyppi, vai onko mikään standardi laakeri? Onko 6204-2RS lähellä? Entä stefat?
Kawasaki Z1100ST -82
Honda VF500F2 -85
Aprilia RS125 -02
Ex.
Honda CBR1100XX -99
Kawasaki Z750 -04
laakerit ja stefat on standardi kamaa tai ainakin paikallisesta lakeuden hydrosta sai ihan hyllystä, laakeri muistaakseni n.6€ ja stefa 3€ (aikaa 2 vuotta kun hain) siis kpl.
tyyppiä en kyllä enää muista, sorry.
Itse hain lakrut Motonetin puodista kun kerran näkyivät ihan KOYOT olevan. *
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
Just sain vaihdettua nokkaketjun kiristimen 85tkm ajettuun XX:ään. Se vanha kiristin kun otetaan pois, Haynes'in korjauskirja neuvoo tekemään sopivan 'avaimen', jolla kiristin laitetaan 'irroitus/asennusasentoon'.
Vanhaa kiristintä sai kierrettyä karvan yli yhden kierroksen. Kun 'sisään' (=asennus-) asennosta laskee hitaasti 'ulos' asentoon niin matkaa on viisi kierrosta. Kiristysalueesta oli siis käytössä 20%. Ja kai se kiristyy edes sen puoli kierrosta ihan uusistakin motoista.
Viime talvena tsekkasin venttilivälykset ja koitin katsoa ohjarit/laaharit nokkaketjulle. Mitään erityistä kulumaa en havainnut. Eikä välyksille tarvinut vieläkään tehdä mitään.
Sain tuosta vaikutelman, että ei taida olla laahaimet eikä ketju vaihtokunnossa. Kuitenkin ehkä hieman pienempi resonanssi oli siinä 3500 rpm seutuvilla. Jos se kiristin sitten 'joutuu' toimimaan kauan samassa kohdassa, niin väljistyykö se niin, että se kiristin onkin se, joka resonoi? *
Samalla madalsin takaa 20mm jousitusta, kun käänsin kolmiopalaa 1/3 kierrosta. Kolmiopalalla tarkoitan sitä levyparia, joka on kiinni iskarin alapäässä, linkussa sekä takahaarukan nivelessä. Edestä laskun putkia 18mm.
Ja lunta sataa ulkona, vähän väliä... *![]()
Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
Now '14 VFR1200F
161.6mph/LPR'09
175.8mph/Halli'10&SS1000
177.1mph/Halli'11&SS1600K
167,2mph/Halli'13&SS1000
168.4mph/LPR'14&SS1600K
Mites porukka on noita gps laitteita asentanu? Pitäisi omaan tuo Garminin teline ruuvata kiinni, mutta tangossa ei juuri ole ylimääräistä tilaa. Onko jotain simppeliä ratkaisua?
eikös monen tankoon ole laitettu keskelle se ram-pallo vai mikä sen oikea nimi onkaan ja siihen asennettu navi.. varmaan haulla löytyy ohjeet jostain.
ite olen vetäny toistaiseksi kiekkamittariin imukupilla auton navin. hieman mittaristo ehkä tärisee mut on pysyny kiinni.
noista xx:n lämmöistä, tänään kävin 45km ajamassa ja varjossa pakkasta oli noin 3 astetta. lämmöt oli välillä 78-82. aika hyvin siis pitää lämmöt koneessa kylmemmälläkin.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
...vai olet XX-xenon jo kauden aloittanut? Mulla oli eilen eka käynnistys talven jälkeen, kun vaihdoin nokkaketjun kiristimen.
Ajamaan en päässyt, kun alapihalta yläpihalle menee jäinen polku... Ja ohimenevä tie on polanteinen. Seli-seli.... *![]()
Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
Now '14 VFR1200F
161.6mph/LPR'09
175.8mph/Halli'10&SS1000
177.1mph/Halli'11&SS1600K
167,2mph/Halli'13&SS1000
168.4mph/LPR'14&SS1600K
En muista kenellä oli oikein kuviakin asennuksesta.(XX-xenon @ Maalis. 27 2011,20:16) kirjoitti
Keskiakselissa kun on se kuminen tulppa niin se pois ja sen keskimutterin alle mutteri tai vastaava ja siitä kumitulpan reiästä kiinni.
Itse tein kierteen ohjausakselin putkeen ja sorvasin siihen sopivan prikan missä kierrereikä keskellä.
XX rautahanuri tai XX kokoontumiseen niin näät miten on tehty ninulla.
Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird-04
Iron Butt ss1000
ei tässä nyt vielä ajokautta ole aloitettu, teki mieli vaan käydä kokeilemassa. todennäköisesti vasta vappuna ajokausi alkaa ellei säiden suhteen tapahdu jotain ihmeellistä... nyt vaan jaksaa paremmin odotella sitä vappua. *(xx99jkl @ Maalis. 27 2011,20:32) kirjoitti
![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
johan löytyi se juttu siitä navin kuula-asennuksesta.. piti aikansa penkoa..
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....l=rider
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Minä olen jo kotarilla pikkasen töristelly, tunti lauantaina ja tunti eilen. Ei ole vielä ihan XX kelit täällä Napapiirillä, kerran meinasin eilen kontata tuolla kottaraisella - kyykyn kanssa ois varmaan ollut nurin.(XX-xenon @ Maalis. 27 2011,23:27) kirjoitti
![]()
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
Bläkkäriin ois tarkoitus värkkäillä xenonia keulille. Vielä on harkinnassa et laitanko pelkästään lähivaloon vai laitanko pitkään myös. Millaisia kokemuksia muilla on?
Ja sitten se polttimohomma, eli H7R olisi varmasti se paras vaihtoehto lyhyeen, mut pitkässä pitäis kai olla sit normaali H7??
Jos ottais autoon tarkoitetun sarjan,sais halvemmalla. Mutta sit ois laitettava molempiin joko H7R tai H7...On kyllä vaikeeta.
Tai sit tilaa kaks sarjaa ja asentelee ristiin. Jos joku haluais toisen H7R + H7 sarjan niin voi laittaa vaikka YV:tä? Etusijalla ne jotka mahdollisimman läheltä Kuopiota!![]()
Honda CB350K4
"Work Less - Ride More"
itellä h7r ja kaukovalona h7.(vanha @ Maalis. 30 2011,14:49) kirjoitti
Hyvin ne on toiminu, xenonkaupasta ostin aikanaan miniballasteilla. Vielä ei ole hankinta kaduttanut.
Pitkän ainoa vika oikeastaan se, ettei sitten enää viitsi pitkillä vilautella kun xenon syttyy hitaammin kun normi h7.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)