Sivu: 98 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 488896979899100108148 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2911:stä 2940:een 4629:sta
  1. #2911
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    WTF? Mistälähtien poliisit ovat voineet takavarikoida ajoneuvon suomessa?

    Siis sulla oli tommonen faitteri?
    Poliisi voi takavarikoida väliaikaisesti ajoneuvon eli turvaamistoimenpide, mutta ei lopullisesti. Käräjäoikeus voi sitten viedä pyörän kokonaan
  2. #2912
    Lainaa Time kirjoitti Katso viesti
    Poliisi voi takavarikoida väliaikaisesti ajoneuvon eli turvaamistoimenpide, mutta ei lopullisesti. Käräjäoikeus voi sitten viedä pyörän kokonaan
    Kokemusta taitaa löytyä
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  3. #2913
    Joskus vahingossa saattanu olla poliisin asiakaskin
  4. #2914
    Ostinpa sitten itsekkin tänään jälleen kerran 10-ärrän Generaatiota 1. Kaveri tuntuu olevan aika skarppina, kun vähän kahvasta kääntää. Ei ole yli puoleen vuoteen tullut ajettua kilokyykyllä ja tuon 690 SMC:n jälkeen sitä voimaa tuntuu olevan aikalailla, kun kiihdytyksessä näkökenttä alkaa taas sumentua
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  5. #2915
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    ostinpa sitten itsekkin tänään jälleen kerran 10-ärrän generaatiota 1. Kaveri tuntuu olevan aika skarppina, kun vähän kahvasta kääntää. Ei ole yli puoleen vuoteen tullut ajettua kilokyykyllä ja tuon 690 smc:n jälkeen sitä voimaa tuntuu olevan aikalailla, kun kiihdytyksessä näkökenttä alkaa taas sumentua

    :wazaap:
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #2916
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Ostinpa sitten itsekkin tänään jälleen kerran 10-ärrän Generaatiota 1. Kaveri tuntuu olevan aika skarppina, kun vähän kahvasta kääntää. Ei ole yli puoleen vuoteen tullut ajettua kilokyykyllä ja tuon 690 SMC:n jälkeen sitä voimaa tuntuu olevan aikalailla, kun kiihdytyksessä näkökenttä alkaa taas sumentua
    Onneksi olkoon! Hienoja pelejä noi C:t

    - P
  7. #2917
    Lainaa Perkele kirjoitti Katso viesti
    Onneksi olkoon! Hienoja pelejä noi C:t

    - P
    Onhan ne! Ei ketään kiinnostais vaihtaa C-mallia vähän uudempaa ja hienostuneenpaan rykköseen. Ei meinaan tarvi enään sit pelätä et mopo lähtis lapasesta tai siis lähteehän toikin, mutta ei varomattomasta käytöksestä johtuen! Kyllä se pusikko soi ihan omasta pyynnöstä rykkösellä
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  8. #2918
    Jeps, moro vaan munkin puolesta.

    Viikon ajan on kortti ollu nyt ja reilu 800km on tullut omalla kympillä (-05) päästeltyä

    Kai se äkänen on, paha mennä sanomaan, ku en oo ikinä ennen mitään mopedia/moottoripyörää/kaksipyöräistä polkupyörää lukuunottamatta omistanut, niin ei oo oikein vertailupohjaa.

    Tavoitteena olis tältä kesältä saada kunnollinen ajorutiinin tunne päälle ja yleensäkkin selvitä hengissä. Katotaan miten äijän käy.

    -Rankkis
  9. #2919
    Eihän C-mallin kympissä ole alunperinkään lambdaa ja kattia?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  10. #2920
    Eipä siinä C-mallissa semmosia turhia osia ole!
    https://www.mprengas.fi
  11. #2921
    Lainaa jeppe56 kirjoitti Katso viesti
    Eipä siinä C-mallissa semmosia turhia osia ole!
    Näin muistelinkin. Se on vain hyvä juttu, niin ei tarvitse moisten kanssa pelleillä. Edellisen '07 kymppiärrän kanssa joutui vähän taistelemaan lambdojen ja closed loop -alueen kanssa, kun vaihdettiin putkisto ja commanderi.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  12. #2922
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Eihän C-mallin kympissä ole alunperinkään lambdaa ja kattia?
    Lambdaa ei ole mutta vakio vaimentimessa taitaa olla katti sisässä kuitenkin.
    zx-10r -04
  13. #2923
    Lainaa niko80 kirjoitti Katso viesti
    Lambdaa ei ole mutta vakio vaimentimessa taitaa olla katti sisässä kuitenkin.
    Lambdasta en sano mitään, mutta katti (turha lisäpaino) siinä on vakiona.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  14. #2924
    Apuja..!
    Onkos jollain C-mallin omistajalla WP:n ohjausiskaria? Ostin tollasen käytettynä, ja huomasin ettei asennus mennytkään niinkuin elokuvissa.
    Eli: kuuluisko tohon pakettiin myös erillainen yläkolmion mutteri, joka keskittää sen kolmioon tulevan pidikkeen kohdilleen?
    Ku ainakaan ei se näytä sillä alkuperäisellä mutulla toimivan..
    Tälläsen kuvan löysin netistä, joten kuuluisko tossa olla tollanen erillainen toi keskimutteri? Ku alkuperäinen mutu on ihan erinnäköinen.
    http://attach.kawiforums.com/2005/01...14062454-0.jpg
  15. #2925
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Apuja..!
    Onkos jollain C-mallin omistajalla WP:n ohjausiskaria? Ostin tollasen käytettynä, ja huomasin ettei asennus mennytkään niinkuin elokuvissa.
    Eli: kuuluisko tohon pakettiin myös erillainen yläkolmion mutteri, joka keskittää sen kolmioon tulevan pidikkeen kohdilleen?
    Ku ainakaan ei se näytä sillä alkuperäisellä mutulla toimivan..
    Tälläsen kuvan löysin netistä, joten kuuluisko tossa olla tollanen erillainen toi keskimutteri? Ku alkuperäinen mutu on ihan erinnäköinen.
    http://attach.kawiforums.com/2005/01...14062454-0.jpg
    Löytyisikö WP:n sivuilta kyseiseen malliin asennusohjetta? Siitä varmaan näkee kaiken tarvittavan.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  16. #2926
    Pitäisiköhän viritellä omaan kymppiin pikakaasu. Semmoinen on/off -mallinen olisi aika jees
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  17. #2927
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Pitäisiköhän viritellä omaan kymppiin pikakaasu. Semmoinen on/off -mallinen olisi aika jees
    Niin ku eihän nuissa muuten ole luonnetta tarpeeksi varsinkaan C mallissa


    Kävin mittauttaan äänet MMAF:in toimesta komeet lukemat paikallaan mittaus 112.1db
    Mircronin käyrästö + lor:in vaimennin enkä vaihda
  18. #2928
    Lainaa Time kirjoitti Katso viesti
    Niin ku eihän nuissa muuten ole luonnetta tarpeeksi varsinkaan C mallissa


    Kävin mittauttaan äänet MMAF:in toimesta komeet lukemat paikallaan mittaus 112.1db
    Mircronin käyrästö + lor:in vaimennin enkä vaihda
    Tossa ei oo mitään hauskaa, eikä varsinkaan kehuttavaa. Kohtuus kaikessa, niinkuin myös putken möykässä. Ahvenistolla on melupäivien raja 110 db:tä. Muistelen et mun wanhassa 9r:ssä oli alta 105 db yoshin kokorännillä ja rs3 vaimentimella. Miten ihmeessä sä pystyt ajeleen tolla?
    Viimeksi muokannut: sky; 22.05.2012 klo 01:07.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #2929
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Tossa ei oo mitään hauskaa, eikä varsinkaan kehuttavaa. Kohtuus kaikessa, niinkuin myös putken möykässä. Ahvenistolla on melupäivien raja 110 db:tä. Muistelen et mun wanhassa 9r:ssä oli alta 105 db yoshin kokorännillä ja rs3 vaimentimella. Miten ihmeessä sä pystyt ajeleen tolla?

    Niino samaa näytti kaikki isot HD:t ja yks mukiset supermotot piti viel enemmän mökää mut ei ainakaa mua ole ne häirinny
    Helpostihan tuolla ajaa ja hauskaaki on eikä tuo tyhjäkäynnillä pidä juuri mitään ääntä mutta sitten ku ne mittauskierrokset on 5850rpm niin sillon pitää. mut ajossa nuilla kierroksilla mennään jo yli 100 vaihteella ku vaihteella.
  20. #2930
    Omassa kympissä on Micronin kokoränni. Ei mikään hirveän kovaääninen mielestäni ole ainakaan alle 10krpm. Edellinen 690 SMC Akran kokorännillä ilman db-killeriä... Huhhuh. Siinä oli meinaan meteliä ja pauketta sen verran, että välillä jo hirvitti. Metsätielläkin kun päästi menemään, niin tippui oravat puusta.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  21. #2931
    Lainaa Time kirjoitti Katso viesti
    Niino samaa näytti kaikki isot HD:t ja yks mukiset supermotot piti viel enemmän mökää mut ei ainakaa mua ole ne häirinny
    Helpostihan tuolla ajaa ja hauskaaki on eikä tuo tyhjäkäynnillä pidä juuri mitään ääntä mutta sitten ku ne mittauskierrokset on 5850rpm niin sillon pitää. mut ajossa nuilla kierroksilla mennään jo yli 100 vaihteella ku vaihteella.
    No aattelinkin vähän et noi on kierrokset oli vähän korkeemmat. Radalla kierrokset mitataan 4500 rpm:llä 45 asteen kulmassa 0,5 m päästä vaimentimesta. Mitehän ne mittaa katsastusasemalla?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #2932
    Kuinka monta kilometriä porukka pystyy ajamaan tankillisella?

    Erityisesti kiinnostaa vuosimallia 2008 olevat ärrät. Ajo on pääasiassa pääkaupunkiseudulla.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  23. #2933
    Itse en ole kovin tarkkaan bensan kulutusta seurannut mutta 100-200km taitaa itsellä mennä ennen kuin valo syttyy noin about. Sen sijaan itseä kiinnostaisi kuinka pitkälle pääsee sen jälkeen kun bensavalo syttyy?
  24. #2934
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    No aattelinkin vähän et noi on kierrokset oli vähän korkeemmat. Radalla kierrokset mitataan 4500 rpm:llä 45 asteen kulmassa 0,5 m päästä vaimentimesta. Mitehän ne mittaa katsastusasemalla?


    Mulla mitattiin MMAF toimesta eli se samalla tyylillä kun tuo miten laitoit mutta tyyppikilvenkierrokset
  25. #2935
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Kuinka monta kilometriä porukka pystyy ajamaan tankillisella?

    Erityisesti kiinnostaa vuosimallia 2008 olevat ärrät. Ajo on pääasiassa pääkaupunkiseudulla.
    ite voin ajaa 160km tankilla tosin mun tankkia on muokattu niin että mittari on tankin sisässä niin tilavuus on pienempi.
    no kyl 10km pitäs pysytä ajaan tai ainaki ite oon ajanu
  26. #2936
    Lainaa Time kirjoitti Katso viesti
    ite voin ajaa 160km tankilla tosin mun tankkia on muokattu niin että mittari on tankin sisässä niin tilavuus on pienempi.
    no kyl 10km pitäs pysytä ajaan tai ainaki ite oon ajanu
    150-200km ajosta riippuen, niin valo syttyy. Kuivaksi asti en oo vetäny mutta kyllä sillä pääsee vielä varmasti sen 15-20km valo palaen. Vm. 2004.
    GSX600F -90 -> ZX10R -04 -> CBR600RR -13
  27. #2937
    Jaahas kävin mp69:sin tarjoamalla melunmittaus pisteellä koittamassa onneani. Ihan ok-lukemat tuli tauluun kun tuossa vm.04 mallissa on tyyppikilvessä 97db@5800rpm ja nyt mitattu tulos akran täysrännillä 100db. Eikä ole edes mitään killereitä kiinni vaan ihan tyhjä hormi, näköjään toimii ihan hyvin tuollainen perinteinen täyskokoinen äänenvaimennin
  28. #2938
    Lainaa vuohi kirjoitti Katso viesti
    Jaahas kävin mp69:sin tarjoamalla melunmittaus pisteellä koittamassa onneani. Ihan ok-lukemat tuli tauluun kun tuossa vm.04 mallissa on tyyppikilvessä 97db@5800rpm ja nyt mitattu tulos akran täysrännillä 100db. Eikä ole edes mitään killereitä kiinni vaan ihan tyhjä hormi, näköjään toimii ihan hyvin tuollainen perinteinen täyskokoinen äänenvaimennin
    Lueskelin juuri tuossa vanhoja MP Maailman lehtiä ja ainakin pelkissä slipareiden testeissä Akra oli selkeästi hiljaisin. Oli Killereillä jopa hiljaisempi, kuin vakioputki ja ilmankin äänet olivat kohtuullisissa lukemissa.

    Joten voisikin olla, että kokoputkistollakin Akra on hiljaisemmasta päästä.

    EDIT:

    Onko kukaan asennellut -08 malliin pikakaasua? Mistä ja mihin hintaan tilasitte? Ja asennuksen hinta vai itse tehnyt?

    Ja toinen kysymys: Onko tuo Öhlinsin ohjausiskari tässä vuosimallissa se surullisen kuuluisa "löysä" malli? Millä sen saa jämäkämmäksi?
    Viimeksi muokannut: MsG; 23.05.2012 klo 14:53. Syy: Lisäys
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  29. #2939
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Lueskelin juuri tuossa vanhoja MP Maailman lehtiä ja ainakin pelkissä slipareiden testeissä Akra oli selkeästi hiljaisin. Oli Killereillä jopa hiljaisempi, kuin vakioputki ja ilmankin äänet olivat kohtuullisissa lukemissa.

    Joten voisikin olla, että kokoputkistollakin Akra on hiljaisemmasta päästä.

    EDIT:

    Onko kukaan asennellut -08 malliin pikakaasua? Mistä ja mihin hintaan tilasitte? Ja asennuksen hinta vai itse tehnyt?

    Ja toinen kysymys: Onko tuo Öhlinsin ohjausiskari tässä vuosimallissa se surullisen kuuluisa "löysä" malli? Millä sen saa jämäkämmäksi?
    Ota Gustafsson Racingiin yhteyttä, niin voivat fiksata tuon Öhlärin. Sinne vaihdetaan ainakin neula ja suutin. Ei maksa hirveästi ja sen jälkeen toimii!
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  30.  
  31. #2940
    Olen tässä miettinyt, että mikä pyörässä pitää tuollaista outoa säksätystä kun se käy. Selvisi, että lähtee vuotavasta pakosarjan tiivisteestä. Ei olisi ihan heti tullut mieleen.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Sivu: 98 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 488896979899100108148 ... ViimeinenViimeinen