Sivu: 88 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3878868788899098138 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2611:stä 2640:een 4629:sta
  1. #2611
    Lainaa (Poko @ Heinä. 11 2011,22:20) kirjoitti
    Lainaa (grandi67 @ Heinä. 11 2011,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Heinä. 11 2011,20:51) kirjoitti
    Nii kyllä gixxussa aina riitti se 2 sormii vaikka ei siinäkää vakiona nii huippu jarrut oo. Mut pitää ilmailla tota omaa viel lisää sit ja kokeilla tota sun tyyliä. Jos löytäs jonku kaveriks. Mulla on vielä tuo jarruneste säiliö 1/5 kokone siitä vakiosta tilavuudeltaa...
    Koetas vetää nippusiteellä tms jarrukahva kiinni yöks.Tää "itseilmaus" muuten tekee ihmeitä.
    Pitääpä koittaa kun taas täältä reissusta pääsee kotia
    Jos teet itseilmauksen, niin sun pitää tsekata et saat pyörän pystyyn semmoseen asentoon, ettei mihinkää kohtaan jarruletkua pysty jäämään ilmataskua. Eli letkujen pitää nousta koko ajan pääsylinteriin päin.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  2. #2612
    ZX10R -09 tuli edellispäivänä uudeksi perheenjäseneksi, nyt oon pohtinut slip-onin ostoa ja laittoa. Onko tossa mallissa joku samanlainen "vaijerisysteemi" kuin edellises pyöräs (-08 kilogikseri), joka pitää poistaa kun alkuperäisen pöntön ottaa pois? Ja pitääkö johonkin johdotuksiin koskea?! Ja paljonko joutuu pyörää purkamaan? Jotenkin nyt on tullu jo "niin vanhaks" ettei enää kauheesti jaksais roplailla ylimääräisiä vaan mieluummin viettää aikaa tyttären kans, eli ajan sitten vaiks vakipöntöl kuin vietän 3h tallis jonkun sliparin kimpussa - I´m so ooooooold.... FUCK!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  3. #2613
    Lainaa (sky @ Heinä. 12 2011,22:57) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Heinä. 11 2011,22:20) kirjoitti
    Lainaa (grandi67 @ Heinä. 11 2011,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Heinä. 11 2011,20:51) kirjoitti
    Nii kyllä gixxussa aina riitti se 2 sormii vaikka ei siinäkää vakiona nii huippu jarrut oo. Mut pitää ilmailla tota omaa viel lisää sit ja kokeilla tota sun tyyliä. Jos löytäs jonku kaveriks. Mulla on vielä tuo jarruneste säiliö 1/5 kokone siitä vakiosta tilavuudeltaa...
    Koetas vetää nippusiteellä tms jarrukahva kiinni yöks.Tää "itseilmaus" muuten tekee ihmeitä.
    Pitääpä koittaa kun taas täältä reissusta pääsee kotia
    Jos teet itseilmauksen, niin sun pitää tsekata et saat pyörän pystyyn semmoseen asentoon, ettei mihinkää *kohtaan jarruletkua pysty jäämään ilmataskua. Eli letkujen pitää nousta koko ajan pääsylinteriin päin.
    Joo tein ton ja putsasin satulat kunnolla, alko hieman paremmin jo toimimaa. Onkos haittaa kun toisessa satulassa palat oli melkein kun uudet ja toisessa puoliks suunnillee kulunu?
    --GsxR:iä--
  4. #2614
    Lainaa (Poko @ Heinä. 15 2011,02:24) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 12 2011,22:57) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Heinä. 11 2011,22:20) kirjoitti
    Lainaa (grandi67 @ Heinä. 11 2011,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Heinä. 11 2011,20:51) kirjoitti
    Nii kyllä gixxussa aina riitti se 2 sormii vaikka ei siinäkää vakiona nii huippu jarrut oo. Mut pitää ilmailla tota omaa viel lisää sit ja kokeilla tota sun tyyliä. Jos löytäs jonku kaveriks. Mulla on vielä tuo jarruneste säiliö 1/5 kokone siitä vakiosta tilavuudeltaa...
    Koetas vetää nippusiteellä tms jarrukahva kiinni yöks.Tää "itseilmaus" muuten tekee ihmeitä.
    Pitääpä koittaa kun taas täältä reissusta pääsee kotia
    Jos teet itseilmauksen, niin sun pitää tsekata et saat pyörän pystyyn semmoseen asentoon, ettei mihinkää *kohtaan jarruletkua pysty jäämään ilmataskua. Eli letkujen pitää nousta koko ajan pääsylinteriin päin.
    Joo tein ton ja putsasin satulat kunnolla, alko hieman paremmin jo toimimaa. Onkos haittaa kun toisessa satulassa palat oli melkein kun uudet ja toisessa puoliks suunnillee kulunu?
    Multa sais nyt ostaa virheettömät 1400 abs zetorin nissinit uusilla paloilla+uudet varapalat,jos jollain on tarvetta. 10 läks uuteen kotiin rata 6r:n tieltä. Pistähän privaa,jos kiinnostaa

    MYYTY!



    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  5. #2615
    Lainaa (grandi67 @ Heinä. 15 2011,08:19) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Heinä. 15 2011,02:24) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 12 2011,22:57) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Heinä. 11 2011,22:20) kirjoitti
    Lainaa (grandi67 @ Heinä. 11 2011,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Heinä. 11 2011,20:51) kirjoitti
    Nii kyllä gixxussa aina riitti se 2 sormii vaikka ei siinäkää vakiona nii huippu jarrut oo. Mut pitää ilmailla tota omaa viel lisää sit ja kokeilla tota sun tyyliä. Jos löytäs jonku kaveriks. Mulla on vielä tuo jarruneste säiliö 1/5 kokone siitä vakiosta tilavuudeltaa...
    Koetas vetää nippusiteellä tms jarrukahva kiinni yöks.Tää "itseilmaus" muuten tekee ihmeitä.
    Pitääpä koittaa kun taas täältä reissusta pääsee kotia
    Jos teet itseilmauksen, niin sun pitää tsekata et saat pyörän pystyyn semmoseen asentoon, ettei mihinkää *kohtaan jarruletkua pysty jäämään ilmataskua. Eli letkujen pitää nousta koko ajan pääsylinteriin päin.
    Joo tein ton ja putsasin satulat kunnolla, alko hieman paremmin jo toimimaa. Onkos haittaa kun toisessa satulassa palat oli melkein kun uudet ja toisessa puoliks suunnillee kulunu?
    Multa sais nyt ostaa virheettömät 1400 abs zetorin nissinit uusilla paloilla+uudet varapalat,jos jollain on tarvetta. 10 läks uuteen kotiin rata 6r:n tieltä. Pistähän privaa,jos kiinnostaa
    Laitoin sulle privaa.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  6. #2616
    Lainaa (Poko @ Heinä. 15 2011,02:24) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 12 2011,22:57) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Heinä. 11 2011,22:20) kirjoitti
    Lainaa (grandi67 @ Heinä. 11 2011,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Heinä. 11 2011,20:51) kirjoitti
    Nii kyllä gixxussa aina riitti se 2 sormii vaikka ei siinäkää vakiona nii huippu jarrut oo. Mut pitää ilmailla tota omaa viel lisää sit ja kokeilla tota sun tyyliä. Jos löytäs jonku kaveriks. Mulla on vielä tuo jarruneste säiliö 1/5 kokone siitä vakiosta tilavuudeltaa...
    Koetas vetää nippusiteellä tms jarrukahva kiinni yöks.Tää "itseilmaus" muuten tekee ihmeitä.
    Pitääpä koittaa kun taas täältä reissusta pääsee kotia
    Jos teet itseilmauksen, niin sun pitää tsekata et saat pyörän pystyyn semmoseen asentoon, ettei mihinkää *kohtaan jarruletkua pysty jäämään ilmataskua. Eli letkujen pitää nousta koko ajan pääsylinteriin päin.
    Joo tein ton ja putsasin satulat kunnolla, alko hieman paremmin jo toimimaa. Onkos haittaa kun toisessa satulassa palat oli melkein kun uudet ja toisessa puoliks suunnillee kulunu?


    Ei taida olla ihme että jarrut ovat olleet vähän nihkeät! Kuulostaa siltä että toinen satula on toiminut, mutta toisessa on ollut reilusti ilmaa, joten se ei ole juuri jarrutellut

    Suosittelen että putsaat *jarrulevyjen niitit, jos et ole sitä vielä tehnyt. Jarrucleaneriä ja *hammasharjaa, samalla kun pyörittelet niittiä esim. sopivankokoisella kuusiokoloavaimella tai millä tahansa mikä puree sopivasti niitin reikään.

    Sitten putsaat myös ne jarrusatulat mäntien puolelta. Otat satulan irti, poistat jarrupalat ja painelet varovasti jarrua, että saat mäntiä ulospäin. Laitat vaikka jonkin sopivan kokosen palikan väliin, ettei männät työnny ulos asti. Sitten taas hammasharjaa myös männille.

    Lopuksi asennat ne uudet palat, joko xrac:it tai ne toiset mainitut, niin johan on kuin ois kokonaan uudet jarrut sulla

    Sitten vielä sitä Motul RBF 660 jarrunestettä motonetistä kehiin.

    E: Vastaus siihen että onko sillä väliä jos toisessa satulassa on kulahtaneemmat levyt. On sikäli, että mitä vähemmän männät joutuvat tulla ulos satulasta, sen paremmin ne toimivat. Olisi hyvä jos kumpikin puoli toimisi samalla lailla. Näin ollen itse ainakin suosittelen vaihtamaan jarrupalat hyvissä ajoin, eikä sitten vasta kun pinta on viimeistä milliä myöten käytetty



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  7. #2617
    Nyt voisi vähän parannella oman pyörän jarruja, kun tuli ostettua Nissinin satulat ja uudet palat. Lisäksi vielä pitäisi ennen asennusta käydä ostamassa teräspunosletkut. Josko sitten saisi persettäkin jo ilmaan yhdellä sormella





    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  8. #2618
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 17 2011,20:35) kirjoitti
    Nyt voisi vähän parannella oman pyörän jarruja, kun tuli ostettua Nissinin satulat ja uudet palat. Lisäksi vielä pitäisi ennen asennusta käydä ostamassa teräspunosletkut. Josko sitten saisi persettäkin jo ilmaan yhdellä sormella *
    itse olen tässä miettinyt juuri tuota, että kannattaako ne loppuun asti trimmatut jarrut, jos ei oo abseja?

    Meinaan vaan että äkkitilanteessa saattaapi olla, että eturengas on lukossa ja seuraavassa hetkessä mennään sen takia jo kylkiliuussa....

    Ei sikäli että olisi kokemusta Ei ainakaan hyvillä jarruilla



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #2619
    Lainaa (sky @ Heinä. 17 2011,20:47) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 17 2011,20:35) kirjoitti
    Nyt voisi vähän parannella oman pyörän jarruja, kun tuli ostettua Nissinin satulat ja uudet palat. Lisäksi vielä pitäisi ennen asennusta käydä ostamassa teräspunosletkut. Josko sitten saisi persettäkin jo ilmaan yhdellä sormella *
    itse olen tässä miettinyt juuri tuota, että kannattaako ne loppuun asti trimmatut jarrut, jos ei oo abseja?

    Meinaan vaan että äkkitilanteessa saattaapi olla, että eturengas on lukossa ja seuraavassa hetkessä mennään sen takia jo kylkiliuussa....

    Ei sikäli että olisi kokemusta * Ei ainakaan hyvillä jarruilla *
    Mä en oikein abseja osaa pyörässä arvostaa - tosin silläkin voi olla jotain tekemistä asian kanssa, että en ole koskaan absillisella pyörällä ajanut ja päässyt itse kokeilemaan absien toimintaa käytännössä

    Mutta tähän Tokico --> Nissin upgradeen. Nissineillä tuo jarrutuntuma paranee huomattavasti ja jos näiden Nissinien jälkeen kokeilee Tokicoilla olevaa kymppiä, niin ensimmäisenä tulee mieleen, että onko jarruissa jotain vikaa.

    Ja sekin vielä, että rahallisesti tämä päivitys on niin halpa, että en keksi yhtäkään syytä olla tekemättä sitä.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  10. #2620
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 17 2011,20:57) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 17 2011,20:47) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 17 2011,20:35) kirjoitti
    Nyt voisi vähän parannella oman pyörän jarruja, kun tuli ostettua Nissinin satulat ja uudet palat. Lisäksi vielä pitäisi ennen asennusta käydä ostamassa teräspunosletkut. Josko sitten saisi persettäkin jo ilmaan yhdellä sormella *
    itse olen tässä miettinyt juuri tuota, että kannattaako ne loppuun asti trimmatut jarrut, jos ei oo abseja?

    Meinaan vaan että äkkitilanteessa saattaapi olla, että eturengas on lukossa ja seuraavassa hetkessä mennään sen takia jo kylkiliuussa....

    Ei sikäli että olisi kokemusta * Ei ainakaan hyvillä jarruilla *
    Mä en oikein abseja osaa pyörässä arvostaa - tosin silläkin voi olla jotain tekemistä asian kanssa, että en ole koskaan absillisella pyörällä ajanut ja päässyt itse kokeilemaan absien toimintaa käytännössä

    Mutta tähän Tokico --> Nissin upgradeen. Nissineillä tuo jarrutuntuma paranee huomattavasti ja jos näiden Nissinien jälkeen kokeilee Tokicoilla olevaa kymppiä, niin ensimmäisenä tulee mieleen, että onko jarruissa jotain vikaa.

    Ja sekin vielä, että rahallisesti tämä päivitys on niin halpa, että en keksi yhtäkään syytä olla tekemättä sitä.
    Mä haluaisin päästä kokeileen abs:ja kunnon testiolosuhteissa: sporttirengas, hiekkatie ja pyörä sais olla jonkun muu ja omavastuu minulle 0%!

    Se on aina plussaa jos tuntuma paranee. Lähinnä pohdituttaa jos jarrut saa liian helpolla lukkoon. Eihän ne toki mene rataolosuhteissa lukkoon, mutta sitten kun kylmä ja vaikka vähän kostea/hiekkaa.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #2621
    Jarrut ei oikein voi mielestäni olla liian hyvät. Samanmoiset satulat varastossa odottamassa. Ei jaksanut viikonloppuna alkaa vaihtamaan vielä, lomamatka rokotti kaikki virrat poies

    - P
  12. #2622
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 17 2011,23:24) kirjoitti
    Jarrut ei oikein voi mielestäni olla liian hyvät. Samanmoiset satulat varastossa odottamassa. Ei jaksanut viikonloppuna alkaa vaihtamaan vielä, lomamatka rokotti kaikki virrat poies

    - P
    Menikös samaiset satulat vielä C-mallin kymppiinkin?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  13. #2623
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 18 2011,10:27) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 17 2011,23:24) kirjoitti
    Jarrut ei oikein voi mielestäni olla liian hyvät. Samanmoiset satulat varastossa odottamassa. Ei jaksanut viikonloppuna alkaa vaihtamaan vielä, lomamatka rokotti kaikki virrat poies

    - P
    Menikös samaiset satulat vielä C-mallin kymppiinkin?
    Tietääkseni pitäis mennä, ilmoittelen kyllä (kirosanojen siivittämänä) jos eivät menis. On noita lukemani perusteella laiteltu ekaan generaatioonkin.

    -P
  14. #2624
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 17 2011,20:35) kirjoitti
    Nyt voisi vähän parannella oman pyörän jarruja, kun tuli ostettua Nissinin satulat ja uudet palat. Lisäksi vielä pitäisi ennen asennusta käydä ostamassa teräspunosletkut. Josko sitten saisi persettäkin jo ilmaan yhdellä sormella *

    Täällä on vielä yhdet

    Motonet
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  15. #2625
    Lainaa (grandi67 @ Heinä. 18 2011,11:17) kirjoitti
    Nämä lähti jo aiemmin tilaukseen
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  16. #2626
    Aikaisemmin ollut aina Pirellin renkaita jostain syystä, mutta nyt tuli ostettua Continentalin RaceAttackit. Vielä jokunen kilometri taittuu vanhoilla renkailla ja sitten Continentalit alle. Näkee, että onko noista mihinkään
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  17. #2627
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 18 2011,15:55) kirjoitti
    Aikaisemmin ollut aina Pirellin renkaita jostain syystä, mutta nyt tuli ostettua Continentalin RaceAttackit. Vielä jokunen kilometri taittuu vanhoilla renkailla ja sitten Continentalit alle. Näkee, että onko noista mihinkään *
    pito on aika pirun hyvä kun vähän lämpiää,mutta 3tkm välein saa takasta vaihdella normi katuajossa...Pirellillä pääsin sentään n5tkm
    Elämäntapatyhmä
  18. #2628
    Lainaa (kawa636b @ Heinä. 18 2011,16:38) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 18 2011,15:55) kirjoitti
    Aikaisemmin ollut aina Pirellin renkaita jostain syystä, mutta nyt tuli ostettua Continentalin RaceAttackit. Vielä jokunen kilometri taittuu vanhoilla renkailla ja sitten Continentalit alle. Näkee, että onko noista mihinkään *
    pito on aika pirun hyvä kun vähän lämpiää,mutta 3tkm välein saa takasta vaihdella normi katuajossa...Pirellillä pääsin sentään n5tkm
    Joo se on ihan normaalia, että ei näiden pyörien kanssa takarenkaan kulutuskestävyydestä voi edes puhua. Pyörä syö renkaita kuin leipää. Tietysti katuajossa voi paineiden kanssa hieman pelata ja saada sitä kautta lisää kulutuskestävyyttä.

    Mitään tourinkirenkaita ei viitsi edes kokeilla tämän tyyppiseen pyörään.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  19. #2629
    Lainaa (kawa636b @ Heinä. 18 2011,16:38) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 18 2011,15:55) kirjoitti
    Aikaisemmin ollut aina Pirellin renkaita jostain syystä, mutta nyt tuli ostettua Continentalin RaceAttackit. Vielä jokunen kilometri taittuu vanhoilla renkailla ja sitten Continentalit alle. Näkee, että onko noista mihinkään *
    pito on aika pirun hyvä kun vähän lämpiää,mutta 3tkm välein saa takasta vaihdella normi katuajossa...Pirellillä pääsin sentään n5tkm
    Millä seoksella oli muuten tämä 3tkm? Soft?

    Itselläni takarengas on medium ja etunen soft.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  20. #2630
    Mul on ollut pari satsia sport-attackia takana, ei toki niin pitävät kuin racet, mutta hyvä kompromissi tourinki ja race-renkaiden välillä. Lämpenevät kohtuu nopsaan ja pitoon olen ollut tyytyväinen. Taipuu vielä mutkiinkin nyt loistawasti kun laitoin 55-koossa takasen.

    Ei ole conteista pahaa sanottavaa, ysissä testasin myös road-attackin ja ei sekään paha ollut

    - P
  21. #2631
    En varmaksi muista,mediumit kai.Nykyään suosin mustia ja pyöreitä,mitä halvempi sen halvempi.Mun ajoissa tourinki Diablot on riittänyt ihan hyvin,kunhan katsoo ettei lintallaan availe pahemmin,kaikki se kawa on tähän asti saannut kankaille...
    Elämäntapatyhmä
  22. #2632
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 18 2011,17:12) kirjoitti
    Lainaa (kawa636b @ Heinä. 18 2011,16:38) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 18 2011,15:55) kirjoitti
    Aikaisemmin ollut aina Pirellin renkaita jostain syystä, mutta nyt tuli ostettua Continentalin RaceAttackit. Vielä jokunen kilometri taittuu vanhoilla renkailla ja sitten Continentalit alle. Näkee, että onko noista mihinkään *
    pito on aika pirun hyvä kun vähän lämpiää,mutta 3tkm välein saa takasta vaihdella normi katuajossa...Pirellillä pääsin sentään n5tkm
    Millä seoksella oli muuten tämä 3tkm? Soft?

    Itselläni takarengas on medium ja etunen soft.
    Tuosta on myös street-versio joka kestää myös hieman. Pitokin mitä mainioin, myös radalla.

    Minulla häipyi soft-contirace aivan hetkessä alta (alta 1tkm ja sakoilla), mutta street kesti parhaillaan melkein 4tkm... Paineita olen pitänyt kadulla tasan 3bar takasella.
    Supermoto
  23. #2633
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 18 2011,17:49) kirjoitti
    Mul on ollut pari satsia sport-attackia takana, ei toki niin pitävät kuin racet, mutta hyvä kompromissi tourinki ja race-renkaiden välillä. Lämpenevät kohtuu nopsaan ja pitoon olen ollut tyytyväinen. Taipuu vielä mutkiinkin nyt loistawasti kun laitoin 55-koossa takasen.

    Ei ole conteista pahaa sanottavaa, ysissä testasin myös road-attackin ja ei sekään paha ollut

    - P
    Musta paras kompromissi ois tupla vanteet... *

    Toisaaltaan näin hullulla ja huonolla kuskilla riittää hyvin 3K per satsi, koska radalla ei oikein uskalla käydä kuin kaks kertaa per kiekot...



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  24. #2634
    ^ Tuo olis kyllä hyvä ratkaisu, varsinkin jos ratailua harrastaa.

    - P
  25. #2635
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 21 2011,23:03) kirjoitti
    ^ Tuo olis kyllä hyvä ratkaisu, varsinkin jos ratailua harrastaa.

    - P
    Ja kohta ratailua harrastavana huomaa, että pitäs olla kolmannet vanteet kun nykyisillä on sliksit ja sateiset.
    Superbike #7
  26. #2636
    Lainaa (Nitrous @ Heinä. 21 2011,23:09) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 21 2011,23:03) kirjoitti
    ^ Tuo olis kyllä hyvä ratkaisu, varsinkin jos ratailua harrastaa.

    - P
    Ja kohta ratailua harrastavana huomaa, että pitäs olla kolmannet vanteet kun nykyisillä on sliksit ja sateiset. *
    Jeps, tai sitten renkaanvaihtovehkeet ja vieläpä hyvä niiden kanssa. 3 vanneparin hinnalla saa jo jokusen renkaan ostettua

    - P
  27. #2637
    Lainaa (Nitrous @ Heinä. 21 2011,23:09) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 21 2011,23:03) kirjoitti
    ^ Tuo olis kyllä hyvä ratkaisu, varsinkin jos ratailua harrastaa.

    - P
    Ja kohta ratailua harrastavana huomaa, että pitäs olla kolmannet vanteet kun nykyisillä on sliksit ja sateiset. *
    Sateisilla ei tee mitään, jos ei aja kilpaa... Mulla ei oo ainakaan varaa harjoitella märällä radalla, kun ei ole sponsoria
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  28. #2638
    oisko motulin 5000 hyvä öljy pyörälle vai 5100? tohtiiko noita motonetin öljynsuodattimia ostaa?
    Kawasaki Ninja ZX-10R
  29. #2639
    Noiden kaksien vanteiden eduista.. Itellä esim on kaksi vannetta taakse 12R:ssä ja kyllä toinen vanne on jo ekan kesän aikana maksanut itsensä takas. Toisella vanteella pidän hyväkuntoisen renkaan jolla voi mennä vaikka ratailemaan ja toisella vanteella joka pääsääntöisesti on alla käytän noita sivuilta sileäksi riivittyjä ratarenkaita joilla voi hyvin kurvailla kaikki liikenteessä tehtävät ajot. 12R:n vanteet on kyllä halvempia kun 10R:n, mutta eiköhän niistäkin saman hyödyn saa irti *



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  30.  
  31. #2640
    Lainaa (slip @ Heinä. 22 2011,11:34) kirjoitti
    Noiden kaksien vanteiden eduista.. Itellä esim on kaksi vannetta taakse 12R:ssä ja kyllä toinen vanne on jo ekan kesän aikana maksanut itsensä takas. Toisella vanteella pidän hyväkuntoisen renkaan jolla voi mennä vaikka ratailemaan ja toisella vanteella joka pääsääntöisesti on alla käytän noita sivuilta sileäksi riivittyjä ratarenkaita joilla voi hyvin kurvailla kaikki liikenteessä tehtävät ajot. 12R:n vanteet on kyllä halvempia kun 10R:n, mutta eiköhän niistäkin saman hyödyn saa irti *
    Paitsi jos sattuu ratailemaan ja ajamaan katua sopivassa suhteessa jolloin renkaat kuluvat loppuun reunoilta ja keskeltä about samoihin aikoin.
Sivu: 88 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3878868788899098138 ... ViimeinenViimeinen