Sivu: 33 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 2013:sta
  1. #961
    Lainaa (Jortsi @ Syys. 14 2011,09:10) kirjoitti
    Lainaa (djoh @ Syys. 13 2011,21:03) kirjoitti
    Mietiskelin tässä että olisikohan F4i ropausartikkeleille kysyntää jos niitä jaksaisi alkaa kirjoittelemaan ropatessa ?
    Hyvien kuvien kera tuommonen vastais jollain tasolla Haynesin manuaaleja... Bisnesideaksi tuosta tuskin enää on Mutta kysyntää harrastelijapiireissä varmaan ois. Esim. johonki ilmaiseen blogiin kuvilla ja hyvällä suomenkielellä ohjeet, ni on jonku pelle pelottoman päivä pelastettu. Kaikilta ei taivu lontoo, eikä kaikki viitsi ostaa niitä korjausoppaita.
    Niin siis bisnestä ei ollut tarkoitus harjoittaa vaan ihan omaksi ja muiden iloksi kirjoitella ohjeita kotikielellä. Täytyy katsoa josko jaksaisi niitä vääntää.
    ZZR 1400 2008
  2. #962
    Lainaa (djoh @ Syys. 14 2011,09:45) kirjoitti
    Lainaa (Jortsi @ Syys. 14 2011,09:10) kirjoitti
    Lainaa (djoh @ Syys. 13 2011,21:03) kirjoitti
    Mietiskelin tässä että olisikohan F4i ropausartikkeleille kysyntää jos niitä jaksaisi alkaa kirjoittelemaan ropatessa ?
    Hyvien kuvien kera tuommonen vastais jollain tasolla Haynesin manuaaleja... Bisnesideaksi tuosta tuskin enää on Mutta kysyntää harrastelijapiireissä varmaan ois. Esim. johonki ilmaiseen blogiin kuvilla ja hyvällä suomenkielellä ohjeet, ni on jonku pelle pelottoman päivä pelastettu. Kaikilta ei taivu lontoo, eikä kaikki viitsi ostaa niitä korjausoppaita.
    Niin siis bisnestä ei ollut tarkoitus harjoittaa vaan ihan omaksi ja muiden iloksi kirjoitella ohjeita kotikielellä. Täytyy katsoa josko jaksaisi niitä vääntää.
    Juu, keulan huollosta voisi aloittaa, se olisi tässä ohjelmassa talven aikana. Hieman jännittää miten siinä käy.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
  3. #963
    Lainaa (Nasu @ Syys. 14 2011,09:47) kirjoitti
    Lainaa (djoh @ Syys. 14 2011,09:45) kirjoitti
    Lainaa (Jortsi @ Syys. 14 2011,09:10) kirjoitti
    Lainaa (djoh @ Syys. 13 2011,21:03) kirjoitti
    Mietiskelin tässä että olisikohan F4i ropausartikkeleille kysyntää jos niitä jaksaisi alkaa kirjoittelemaan ropatessa ?
    Hyvien kuvien kera tuommonen vastais jollain tasolla Haynesin manuaaleja... Bisnesideaksi tuosta tuskin enää on Mutta kysyntää harrastelijapiireissä varmaan ois. Esim. johonki ilmaiseen blogiin kuvilla ja hyvällä suomenkielellä ohjeet, ni on jonku pelle pelottoman päivä pelastettu. Kaikilta ei taivu lontoo, eikä kaikki viitsi ostaa niitä korjausoppaita.
    Niin siis bisnestä ei ollut tarkoitus harjoittaa vaan ihan omaksi ja muiden iloksi kirjoitella ohjeita kotikielellä. Täytyy katsoa josko jaksaisi niitä vääntää.
    Juu, keulan huollosta voisi aloittaa, se olisi tässä ohjelmassa talven aikana. Hieman jännittää miten siinä käy. *
    Meinasitko etuputkien stefojen ja öljyjen vaihtoa vaiko ohjauslaakerin remppaa ?

    Tuolta löytyy ihan hyvin ohjeita jos lontoo taipuu:

    Ropausosio:
    http://cbrforum.com/forum/how-mechanical-40/

    Etuputkien purku:
    http://cbrforum.com/forum....i-41756

    Ihan hyvä video miten etuputket puretaan parkkiksella:
    http://www.youtube.com/watch?v=lb5J0zRqcvc



    ZZR 1400 2008
  4. #964
    [QUOTE= (djoh @ Syys. 14 2011,09:49)]
    Lainaa (Nasu @ Syys. 14 2011,09:47) kirjoitti
    Lainaa (djoh @ Syys. 14 2011,09:45) kirjoitti
    Lainaa (Jortsi @ Syys. 14 2011,09:10) kirjoitti
    Lainaa djoh,Syys. 13 2011,21:03 kirjoitti
    . Esim. johonki ilmaiseen blogiin kuvilla ja hyvällä suomenkielellä ohjeet, ni on jonku pelle pelottoman päivä pelastettu. Kaikilta ei taivu lontoo, eikä kaikki viitsi ostaa niitä korjausoppaita.
    Niin siis bisnestä ei ollut tarkoitus harjoittaa vaan ihan omaksi ja muiden iloksi kirjoitella ohjeita kotikielellä. Täytyy katsoa josko jaksaisi niitä vääntää.
    Juu, keulan huollosta voisi aloittaa, se olisi tässä ohjelmassa talven aikana. Hieman jännittää miten siinä käy. *
    Meinasitko etuputkien stefojen ja öljyjen vaihtoa vaiko ohjauslaakerin remppaa ?

    Tuolta löytyy ihan hyvin ohjeita jos lontoo taipuu:

    Ropausosio:
    http://cbrforum.com/forum/how-mechanical-40/

    Etuputkien purku:
    http://cbrforum.com/forum....i-41756

    Ihan hyvä video miten etuputket puretaan parkkiksella:
    http://www.youtube.com/watch?v=lb5J0zRqcvc
    Jep, ihan niistä öljyistä ja stefoista ajttelin aloittaa. Kiitos linkeistä, lontoo taipuu kyllä.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
  5. #965
    Lainaa (djoh @ Syys. 14 2011,09:45) kirjoitti
    Niin siis bisnestä ei ollut tarkoitus harjoittaa vaan ihan omaksi ja muiden iloksi kirjoitella ohjeita kotikielellä. Täytyy katsoa josko jaksaisi niitä vääntää.
    Soliki vaan pikku heitto se pisnis puoli.. Hienoa jos jaksat tehdä/ylläpitää hommaa. Aloitteleva tai epävarma tee-se-itse huoltaja säästää paljon bensarahaa, kun ei tartte joka huoltoa teettää siellä merkkiliikkeessä... Jos (kun ) alat tuolle hommalle, niin ota niitä kuvia ennemmin "liikaa" ku muutamia.
  6. #966
    Lainaa (Jortsi @ Syys. 21 2011,16:57) kirjoitti
    Lainaa (djoh @ Syys. 14 2011,09:45) kirjoitti
    Niin siis bisnestä ei ollut tarkoitus harjoittaa vaan ihan omaksi ja muiden iloksi kirjoitella ohjeita kotikielellä. Täytyy katsoa josko jaksaisi niitä vääntää.
    Soliki vaan pikku heitto se pisnis puoli.. Hienoa jos jaksat tehdä/ylläpitää hommaa. Aloitteleva tai epävarma tee-se-itse huoltaja säästää paljon bensarahaa, kun ei tartte joka huoltoa teettää siellä merkkiliikkeessä... Jos (kun ) alat tuolle hommalle, niin ota niitä kuvia ennemmin "liikaa" ku muutamia.
    Juuh, kuvia oli tarkoitus ottaa reilusti. Ärsyttää monet artikkelit jossa ei ole kuvan kuvaa...vähemmän selitystä ja enemmän ja parempia kuvia
    ZZR 1400 2008
  7. #967
    Missä on honda cbr pc-25 bensansuodatin?
    Honda cbr 600 f2
  8. #968
    Sellaista tietoa jakoon että Bilteman MOOTTORIPYÖRÄN GEELIAKKU 12V 8AH, 151 X 87 X 107 MM (YTX9-BS) sopii F4i mallin koteloon kun ottaa sieltä kotelon pohjalta ne korokepalat pois. Kun ostin pyörän kesällä niin myyjä hehkutti että akku on juuri vaihdettu -> YASAn Honda logoilla olevassa vanhassa akussa oli paistopäivä 23.9.2005 * Ei voi näköjään ihmisiin luottaa, ois jättänyt senkin valehtelematta koska kun Espoosta asti lähdetään Lappeenrantaan asti hakemaan pyörää niin ei se ostamatta olis jääny. No, nyt on uusi patteri laturissa, hölmönä menin vielä varmistamaan että sopiiko se -> sopi niin hyvin sinne että irti saamiseen meni 20 minuuttia *

    Sellainen lisätieto akusta että on tuon ilmoitetun 8Ah:n sijasta 9Ah ja samoilla mitoilla sekä hinnalla.



    ZZR 1400 2008
  9. #969
    Ainakin -99 cebarissa takavalon kiinnitys on alunperin (luulisin) sen verran heikkoa tekoa, että kannattaa aina sillointällöin tarkistaa heiluuko takavalo.

    Itselläni aina välillä heilunut, ja sitten kiristellyt katteiden alta ruuveja. En selvästi tarpeeksi usein, koska tänään huomasin että eilisen ajelun jäljiltä koko takavalo roikkui ulkona johtojen varassa. Vaihdoin paremmat ruuvit ja kiristin.
  10. #970
    Lainaa (|AH| @ Syys. 27 2011,16:34) kirjoitti
    Missä on honda cbr pc-25 bensansuodatin?
    taitaa olla vaan tankin pohjalla sellate ns. sihvilä ettei mee roskaa kaasareihin
    CBR pc25 91/96
  11. #971
    - kai 94 vuotinen pc25sen motti, öljynpaineanturi moottorin pohjassa, nokkaketjun kiristin jousikäyttöinen?
    onko joku "välimalli"?



    CBR pc25 91/96
  12. #972
    Osaisiko joku sanoa suoralta kädeltä kuinka paksu on CBR600 F2:n kytkinlevyt uutena? Haynes sanoo, että sen pitäisi olla 3,00mm paksu ja saamani uudet levyt ovat vain 2,60mm paksuja, ja ovat myyjän mielestä oikean paksuiset. Toki saisin asian selville avaamalla kytkimen, mutta en ole sitä vielä ehtinyt tehdä.

    Edit: Kone on nyt auki, ja oikea paksuus on se 3,00mm. Kauppias lupasi lähettää minulle uudet 3,00mm paksut levyt ihan ilmaiseksi. Nyt minulla herääkin kysymys, missä pyörässä on muuten samanlaiset levyt kuin CBR:ssä, mutta uutena vain 2,60mm paksut?



  13. #973
    Lainaa (l150040 @ Joulu. 21 2011,09:03) kirjoitti
    Osaisiko joku sanoa suoralta kädeltä kuinka paksu on CBR600 F2:n kytkinlevyt uutena?
    Miksi muuten aloit vaihtaa kytkinlevyjä, mistä tilasit ja mitä maksoi? Olen itse miettinyt kytkinhuoltoa, mutta se ei vielä luista, niin koko homma saattaisi olla ylimääräistä.

    Sain juuri etu- ja takajarrut takaisin kasaan putsaamisen jälkeen. Se oli suoraviivainen operaatio, mutta osia tuli kyllä pestyä ja hangattua melko kauan.

    Katteet on kesää varten kiillotettu ja vahattu, etukatetta lukuunottamatta. Huollot jatkuvat vielä.
    Ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muut asiat osoitteseen: ratavastaavat@moottoripyora.org
  14. #974
    Tässä pitäis laittaa konetta kasaan venttiilien välysten säädön jälkeen ja jäi purku vaiheessa huomaamatta mistä oheinen letku lähtee. Sehän päättyy tuonne moottorin päälle oikealle puolelle mokkulaan josta menee letkut myös keskelle ja eteen. Noin 40cm pitkä ja ~12mm paksu. Toisesta päästä löysin "kuristimen", joten saattaa olla että se on roikkunut vapaanakin.

    Pistän linkkinä niin parempi zoomailla. Kyseessä siis tuo kuvassa alaspäin suuntava letku.

    http://www.anvianet.fi/petke/20012012733.jpg
    http://www.anvianet.fi/petke/20012012734.jpg

    Tietenkin letkun roolikin olisi mielenkiintoista tietää.
  15. #975
    Lainaa petke kirjoitti Katso viesti
    Tässä pitäis laittaa konetta kasaan venttiilien välysten säädön jälkeen ja jäi purku vaiheessa huomaamatta mistä oheinen letku lähtee. Sehän päättyy tuonne moottorin päälle oikealle puolelle mokkulaan josta menee letkut myös keskelle ja eteen. Noin 40cm pitkä ja ~12mm paksu. Toisesta päästä löysin "kuristimen", joten saattaa olla että se on roikkunut vapaanakin.

    Pistän linkkinä niin parempi zoomailla. Kyseessä siis tuo kuvassa alaspäin suuntava letku.

    http://www.anvianet.fi/petke/20012012733.jpg
    http://www.anvianet.fi/petke/20012012734.jpg

    Tietenkin letkun roolikin olisi mielenkiintoista tietää.
    "Sub-air cleaner drain tube"

    Roikkuu..
  16. #976
    Täällä ilmoittautuu Jyväskylästä uusi cebaristi, kevääksi ostin cbr 600f vuosimallia -99. Nyt pitäis vielä kortti ajaa ja ajovarusteet löytää. Mistähän tuohon saisi tumman tuplakulpan halvimmalla?
    Signature
  17. #977
    Lainaa djoh kirjoitti Katso viesti
    On se vaan niin hieno peli että

    En sitten tiedä onko tervettä kun pyörän rassaaminenkin on ihan yhtä terapeuttista kuin ajaminenkin. Mietiskelin tässä että olisikohan F4i ropausartikkeleille kysyntää jos niitä jaksaisi alkaa kirjoittelemaan ropatessa ? Seuraavaksi olisi menossa vaihtoon tulpat, nokkaketjun kiristin sekä ketjuratassetti. Tulpat ajattelin vaihtaa yläkautta eli siinä tulisi tankin sekä ilmanputsarinkin irrotus dokumentoitua.
    mikähän vuosimalli tuo on F4i (ei jaksa googlata)
    olen kirjoittanut tähän osioon F4 -99 kiristäjän korjaus operaation missä on kiristin jousella ja jos ketju alkaa rallatella voi kiristintä kiristää itse ainakin 1 kerran.(jos vaihdat pelkän uuden kiristimen se ketju rallattaa 1kk päästä taas
    meillä on nyt ajeltu 3 kesää kiristetyllä kiristäjällä ongelmitta tosin kilometrejä on tullut vaan n.10T seuraavaksi kiristin+ketju vaihtoon

    löysinpä oman postini tuolta
    http://www.moottoripyora.org/keskust...t=#post5650432

    kirjaimellisesti tuota en kyllä ala selittämään vaan mennään korvakuulolta niinku ennenvanhaan
    jos kuuluu ääntä on liian löysällä kierros lisää niin että loppuu ääni
    löysä on parempi kun kiree tässätapauksessa
    Viimeksi muokannut: make200; 03.02.2012 klo 19:45.
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  18. #978
    Eipä löytynyt mistään ohjeita -00 F4 nokkaketjun kiristimen vaihtoon, jos linkki löytyis niin kiitoksia siitä... Samalla olis tarkoitus vaihtaa ilmansuodatin ja öljyt, riittäköhän että löysää tankin pultit, ei kai sitä tarvi kokonaan repiä irti? Eli tankki löysälle ja oikean puolen katteet irti niin onnistuuko kaikki em. toimenpiteet?
  19. #979
    Lainaa Suzuintruder kirjoitti Katso viesti
    Eipä löytynyt mistään ohjeita -00 F4 nokkaketjun kiristimen vaihtoon, jos linkki löytyis niin kiitoksia siitä... Samalla olis tarkoitus vaihtaa ilmansuodatin ja öljyt, riittäköhän että löysää tankin pultit, ei kai sitä tarvi kokonaan repiä irti? Eli tankki löysälle ja oikean puolen katteet irti niin onnistuuko kaikki em. toimenpiteet?
    youtube on hyvä kaveri roplauksissa
    koitappas laittaa hakuun cbr600f cam chain tension niin tulee kyllä oppastusta
    kiristinhän on helppo vaihtaa kun on vain 2 ruuvilla kiinni
    mielestäni se kannattais kuitenkin korjata jos et meinaa ketjua vaihtaa.
    ilman suodattimen saa vaihdettua jos saat jotenkin pidettyä tankkia ylhäällä letkujen varassa sen aikaa että saat ilmanputsarin kuoren irrotettua ja suodattimen pois
    koitas laittaa youtubeen tuokin niin varmaan löytyy apua sieltä
    itellä nyt niin hidas netti ettei viitti videoita ladata

    tuossahan tuo vaihto tehdään F4i malliin ja samallalailla menee f4 -99- 00 malliinkin
    http://www.youtube.com/watch?v=2Uov7UOsvOE

    mutta jos pelkästään uuden kiristimen vaihdat niin sama rallatus jatkuu muutaman tuhannen kilometrin jälkeen
    Viimeksi muokannut: make200; 05.02.2012 klo 15:40.
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  20. #980
    Näin tuoreena harrastajana kaipaisin muutamia vinkkejä:

    Olen viemässä keväällä pyörääni (vm 2007) säätöön Powercommanderin asennuksen jälkeen. Pyörässä on myös Leo Vincen slipari ja K&N:n filtteri.

    - Pyörässä on siis ilmeisesti 1 kpl O2-sensoreita (lambda?)?
    - Mikäli asennan esim. Dynojetin oxygen eliminatorin, se tökätään kiinni koneen johtosarjaan ja alkuperäinen O2-sensori johtoineen jää siis kiinni putkeen, mutta sen johtoa ei kytketä mihinkään? -> Voisiko sen korvata esim. pultilla?

    Kiitoksia! =)
    Viimeksi muokannut: kannusma; 08.02.2012 klo 15:59.
  21. #981
    Lainaa Suzuintruder kirjoitti Katso viesti
    Eipä löytynyt mistään ohjeita -00 F4 nokkaketjun kiristimen vaihtoon, jos linkki löytyis niin kiitoksia siitä... Samalla olis tarkoitus vaihtaa ilmansuodatin ja öljyt, riittäköhän että löysää tankin pultit, ei kai sitä tarvi kokonaan repiä irti? Eli tankki löysälle ja oikean puolen katteet irti niin onnistuuko kaikki em. toimenpiteet?
    Tuossa ohjeet vaihtoon F4i mallissa:

    http://cbrforum.com/forum/how-mechan...l-pics-116975/

    se minkä itse tein toisin, ja suosittelen tekemään on se että ei ronki sitä alempaa ruuvia sieltä rungon läpi vaan:

    - hankkii tuon: http://biltema.fi/fi/Tyokalut/Kasity...nnin-38-10510/
    - avaa ja kiinnittää alemman pultin tuon työkalun avulla kytkinkopan yläosan kohdasta rungon alta (kytkinvaijeri pitää irrottaa )
  22. #982
    Ei se kyllä ole sieltä rungon läpikään ongelma, kunhan ostaa vain suosiolla riittävän pienet työkalut siihen EIKÄ YRITÄ TUUSATA. Eli pienimmällä kiinnnityksellä oleva nivel ja jatkovarsi vaikka sitten biltemasta. En muista saiko jopa pienen kuusiokolopalan pitimen menemään läpi siitä reiästä. Ei se kallis ole tämäkään tie.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  23. #983
    Kiitoksia ohjeista, tulipa vaihdettua kiristin, öljyt+suodatin+ilmansuodatin, aikaa meni kolme ja puol tuntia lämmityskäytöstä koekäyttöön. Tarvike ilmanputsari ei oikein tahtonu asettua paikalleen mutta lämmittämällä puhaltimella ja voimaa käyttämällä luiskahti lopulta paikoilleen.
    Uudessa kiristimessä sormituntumalla noin kaksi kertaa enempi voimaa kuin vanhassa, pyörän alkuperäisessä kiristimessä.
    Toivottavasti ei kukaan hajota joissain yhteyksissä mainostetuilla manuaalikiristimillä pyöräänsä, tuo jousivoima on muutamia kiloja noissa automaattikiristimissä, mutta jos m6 tai m8 pultilla (kuten manuaalisessa näyttäs olevan,) rupeaa kirimään edes varovasti niin käytössä helposti useita kymmeniä kiloja..
  24. #984
    Mistäs tuon kiristimen saa hankittua kaikista huokeimmin?
  25. #985
    Minkälainen käyntiääni teillä cebareissa on? Itsellä -99 vuoden 600f, ajettu vähän reilut 38tkm. Uitettu suomeen -08 jolloin mittarissa 31tkm ja risat. Tuolloin vaihdettu huollossa manuaalinen nokkaketjun kiristin, jota kuulemma kiristetty vain kerran. Kone kylmänä pitää pienen pientä naputusta, jota ei kuule kuin tarkalla korvalla. Kun kone lämpenee, naputus loppuu täysin, mutta koneesta kuuluu tuollainen pieni "vinkuminen" kierrättäessä.

    Eikös tuollainen pieni "vinkuva" käyntiääni ole näissä koneissa normaali?
    Signature
  26. #986
    Lainaa cartmann kirjoitti Katso viesti

    Eikös tuollainen pieni "vinkuva" käyntiääni ole näissä koneissa normaali?
    http://www.youtube.com/watch?v=wWMtBSlJjCs

    Tuossa videossa kuuluu hyvin Hondille tyypillinen vinkuminen.

    Monella muullakin valmistajalla on havaittavissa samaa vinkunaa.

    Kukahan sen kertoisi mikä siellä vinkuu?
    vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
  27. #987
    Lainaa diablorosso kirjoitti Katso viesti
    f aiheinen kysymys, itse ajelen ainakin vielä yammulla:

    olen näynyt viimeisiä cbr 600f vuosimalleja (~2006) joissa ei ole ainakaan näkyvillä etupään säätöjä (esijännitys, vaimennus), eli onko säätöjä jossain vaiheessa karsittu ? vai onko ne etupäässä piilossa putkien yläpäässä olevan tulpan alla ? entäs takapää ?
    2005 vuosimallista ja siitä eteenpäin on keulan säädöt poistettu. Takapää ei vissiin ole muuttunut?
  28. #988
    Pyörä ollu talvisäilytyksessä puolilämpimässä tilassa ja välillä lämpösemmillä keleillä käytelly, huomasin tuossa että öljypohjan proppu aavistuksen hikoilee tiivisteen välistä,onko tää normaalia??ei kyllä tiputa,tiiä onko kosteutta vai ko ööliä, epäilen kummiskin jälkimmäistä..
    mitenkä on kannattaako koittaa kiristellä momentilla?? ja jos näin olikos se nyt parempi tehä lohko lämpimänä vai kylmänä..?
  29. #989
    Kiristys lämpöisenä (?) oikeaan momenttiin, jos hikoilu ei lopu niin seuraavassa öljynvaihdossa uusi prikka väliin?
    Signature
  30.  
  31. #990
    Lainaa cartmann kirjoitti Katso viesti
    Minkälainen käyntiääni teillä cebareissa on? Itsellä -99 vuoden 600f, ajettu vähän reilut 38tkm. Uitettu suomeen -08 jolloin mittarissa 31tkm ja risat. Tuolloin vaihdettu huollossa manuaalinen nokkaketjun kiristin, jota kuulemma kiristetty vain kerran. Kone kylmänä pitää pienen pientä naputusta, jota ei kuule kuin tarkalla korvalla. Kun kone lämpenee, naputus loppuu täysin, mutta koneesta kuuluu tuollainen pieni "vinkuminen" kierrättäessä.

    Eikös tuollainen pieni "vinkuva" käyntiääni ole näissä koneissa normaali?
    mulla ainakaan mitään ennen vinkunu ja tuli laitettua manuaalinen kiristin, hetken hyvä, sitte rupes rallattaan tyhjäkäynnillä ja kierroksilla vinkuun ja sitten oliki vähän isompi remontti edessä... pc-25sesta kylläkin kyse
    CBR pc25 91/96
Sivu: 33 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen