Sivu: 26 / 117:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 3491:sta
  1. #751
    Lainaa (Harri M. @ Loka. 05 2010,07:39) kirjoitti
    Mittaa yleismittarilla napajänniteen tulisi olla jotain 13,8-14.4 volttia, jos on alle tai yli, niin jotain häikkää on latauspuolella.

    Tarkista myös napojen puhtaus, sekin voi joskus aiheuttaa ongelmia. www.cbrxx.com sivuilta saa manualin Bläkkäriin ilmaiseksi, tosin sivuille on rekisteröidyttävä.

    -Harri-
    Ja toinen mikä kannattaa tarkastaa, on vuotovirta joka saa muistaakseni maksimissaan olla milliamppeerin luokkaa jos ei ole mitään lisälaitteita jotka syö sähköä. Viallinen jännitteensäädin saattaa aiheuttaa vuotovirtaa (kuten jokin muukin sähkölaite) joka tyhjentää akkua itsekseen. Lueppa tämä



    Honda CBR1100XX
  2. #752
    Takavuosina mopomessuilla oli esillä virkavallan punainen siviili XX. Silloin siinä oli mittarissa 9X tkm. En tiedä liekö nykyään jo eläkkeellä se pyörä. Lienee kestävä peli kuitenkin.
    XX -04, R1200GS -13
  3. #753
    Kysymys ei koske XX:ää, vaan X-11:sta, mutta sehän on periaatteessa sama kone, joten..

    Eli venttiilinvälysten säädöstä, ohjekirja suosittaa imulle 0.16+-0.03 milliä, ja paolle 0.22+-0.03 milliä. Noista siis väleiksi tulee imulle 0.13 - 0.19 ja paolle 0.19 - 0.25.

    Eilen noita mittailin rakotulkilla jossa lehdet 0.05 välein, ja muuten oli ok, mutta yhdellä pakovenalla 0.20 liuska ei menny, mutta 0.15 meni aika helposti, ja kolmella imuvenalla 0.15 liuska ei menny mutta 0.10 meni helposti.

    Jotenka kysymys kuuluukin, että kannattaako noita alkaa säätämään, suurpiirteisesti ajateltuna arvot on "melkein" toleranssissa, toisaalta taas kun vehjettä on jo tuon verran purkanu niin lieneekö sitten silkkaa typeryyttä jättää säätämättä? Jotenkin vaan kehtuuttaa nokka-akselien irrottaminen.

    Kilsoja pyörällä on tällä hetkellä ajettu n. 50 000.

    Mielipiteitä, ideoita, tietoa?!
  4. #754
    Heh!
    Huvittavaa vääntöä noin vähänajetusta moposta.
    Tuossa on pihassa 84tkm kusiainen Hornetti, eikä siihen moottoriin ole vaihdettu muita osia kuin tulpat. Nekin "huvikseen" iridiumeihin.

    Nokkamies.
    Ei tuo säätöä kaipaa. Oliko kone kylmä? jos mittaat eri lämpötilassa, niin tulos hieman poikkeaa.
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  5. #755
    Lainaa (Baltic @ Loka. 14 2010,09:14) kirjoitti
    Ei tuo säätöä kaipaa. Oliko kone kylmä? jos mittaat eri lämpötilassa, niin tulos hieman poikkeaa.
    Joo kone oli kylmä, eli pyörä montapäivää seisonut pajalämpötilassa, mikä lienee parinkympin huitteissa, ehkä karvan alle.
  6. #756
    Omalla äks Ykstoistasella ajettu n. 54tkm, ei tarvetta säädölle. Nuo 0.05mm välein olevat liuskat ovat hieman turhan suurella välillä, noiden mukaan jos yrittää säätää niin voi mennä hieman ohi toleranssista. Itsekin koittanut löytää tarkempia liuskoja mutta tuntuu olevan "kiven alla".
    Älä korjaa ehjää....
  7. #757
    Lainaa (Maintenanceman @ Loka. 14 2010,17:23) kirjoitti
    Omalla äks Ykstoistasella ajettu n. 54tkm, ei tarvetta säädölle. Nuo 0.05mm välein olevat liuskat ovat hieman turhan suurella välillä, noiden mukaan jos yrittää säätää niin voi mennä hieman ohi toleranssista. Itsekin koittanut löytää tarkempia liuskoja mutta tuntuu olevan "kiven alla".
    Paljos sulla välykset oli noilla kilsoilla?

    Ite vähän selvittelin noita eri vaihtoehtoja, ja kyllä noita tarkempiakin liuskoja löytyy, esim Stormilta paria eri mallia:
    http://www.storm-motor.fi/mp-tarv....3-025mm
    http://www.storm-motor.fi/mp-tarv....4-100mm

    Sen lisäksi Etralta saa vähän kalliimmalla (luokkaa 30 €) semmosta missä lehdet menee 3,4,5,6,7,8,9,10,12,14,15,20,30...
    Tuotekoodi tuolle on 729865A.

    En tiedä onko tuo Etran mitta SKF:n tekemä, mutta niillä on aikalailla samoilla mitoilla ja samalla hinnalla tulkki olemassa.

    Noo, nyt vaan ootellaan että saa sen tarkemman mitan...
  8. #758
    Mitstä siis mistä sais kateltua Yoshimuran pakosarjaa ja vaimentimia. Ei taida löytyy ku Bikefoxista.
    Pelkät vaimentimet 699.
    Jos sit ottais kokohyödyn ja hommais koko putkiston.
    Mutta tyylistä ei saa tinkiä ja pitäisi olla vaimentimet molemmin puolin..
    Siis löytyykö muita puoteja kun toi Bikefox?
    Mitä heidän sivujaan kattelin niin siellä oli (ainkain hinnastossa) 4-2-1 (tai sinnepäin) eli yhellä vaimentimella.
    Toki sekin voi olla,että kahella vaimentimella moista merkkiä ei edes saa.
    Onko muita varteenotettavia merkkejä?
    Pc:n oli pyörässä kun sen ostin ja siinähän se on vieläkin,tekis mieli ottaa kaikki hyöty/painosuhde irki pyörästä..
    Linkkeja ja vinkkejaä otetaan vastaan..
  9. #759
    Onkos kellään laittaa faktaa mitenkä PC/säätö vaikuttaa XX:n teho ja vääntökäppyröihin?Omassa pyörässä on ollut kesän kiinni Laserin pöntöt ja PC olisi tarkoitus saada aikaiseksi ennen kevättä tosin ei kyllä ole ollut toiminassa moittimista vaikka ei PC:a ole ollut
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  10. #760
    oliko minkäänlaista vaikutusta lasereilla ilman säätöjä..? paremmat äänet varmasti, mut muuten..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11. #761
    tuolta 2 sivulta löytyy omakohtaisia kokemuksia säätämisen kannattavuudesta...

    http://tinyurl.com/2vts6ra
  12. #762
    Lainaa (XX-xenon @ Loka. 28 2010,18:11) kirjoitti
    oliko minkäänlaista vaikutusta lasereilla ilman säätöjä..? paremmat äänet varmasti, mut muuten..
    Kuuluisan "pers dynon" tuntuman mukaan vääntää paremmin kun pääsee puhaltamaa ulos kunnolla.Vakioputken takana kun piti kämmentä ja antoi kierroksia tuntui ettei pakokaasut tahdo päästä ulos,pönttöjen vaihdon jälkeen meinaa "rukkanen" lähteä kädestä...
    Ja kuten jossain joskus mainitsin, niin ei paukuta edes kovassa moottorijarrussa



    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  13. #763
    Lainaa (masentaja @ Loka. 28 2010,18:13) kirjoitti
    tuolta 2 sivulta löytyy omakohtaisia kokemuksia säätämisen kannattavuudesta...

    http://tinyurl.com/2vts6ra
    Siis tuo koko rännin kanssa,mutta mitenkäs pelkkien slipareiden kanssa
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  14. #764
    Lainaa (Nokkamies @ Loka. 15 2010,11:28) kirjoitti
    Lainaa (Maintenanceman @ Loka. 14 2010,17:23) kirjoitti
    Omalla äks Ykstoistasella ajettu n. 54tkm, ei tarvetta säädölle. Nuo 0.05mm välein olevat liuskat ovat hieman turhan suurella välillä, noiden mukaan jos yrittää säätää niin voi mennä hieman ohi toleranssista. Itsekin koittanut löytää tarkempia liuskoja mutta tuntuu olevan "kiven alla".
    Paljos sulla välykset oli noilla kilsoilla?

    Ite vähän selvittelin noita eri vaihtoehtoja, ja kyllä noita tarkempiakin liuskoja löytyy, esim Stormilta paria eri mallia:
    http://www.storm-motor.fi/mp-tarv....3-025mm
    http://www.storm-motor.fi/mp-tarv....4-100mm

    Sen lisäksi Etralta saa vähän kalliimmalla (luokkaa 30 €) semmosta missä lehdet menee 3,4,5,6,7,8,9,10,12,14,15,20,30...
    Tuotekoodi tuolle on 729865A.

    En tiedä onko tuo Etran mitta SKF:n tekemä, mutta niillä on aikalailla samoilla mitoilla ja samalla hinnalla tulkki olemassa.

    Noo, nyt vaan ootellaan että saa sen tarkemman mitan...
    Itseasiassa en tarkastanut muuta kuin että välykset ovat toleranssin sisällä.
    Älä korjaa ehjää....
  15. #765
    Lainaa (suzuki03 @ Loka. 28 2010,18:01) kirjoitti
    Onkos kellään laittaa faktaa mitenkä PC/säätö vaikuttaa XX:n teho ja vääntökäppyröihin?Omassa pyörässä on ollut kesän kiinni Laserin pöntöt ja PC olisi tarkoitus saada aikaiseksi ennen kevättä tosin ei kyllä ole ollut toiminassa moittimista vaikka ei PC:a ole ollut *
    No PC:lla saa varmasti tasoitettua sen 4-5000 rpm vääntönotkahduksen, joka on lähes kaikissa mopoissa päästömittausten takia ja kaipa se nostaa myös huipputehoa lähelle kaasariversion tehoja...

    -Harri-
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  16. #766
    Lainaa (suzuki03 @ Loka. 28 2010,19:07) kirjoitti
    Lainaa (XX-xenon @ Loka. 28 2010,18:11) kirjoitti
    oliko minkäänlaista vaikutusta lasereilla ilman säätöjä..? paremmat äänet varmasti, mut muuten..
    Kuuluisan "pers dynon" tuntuman mukaan vääntää paremmin kun pääsee puhaltamaa ulos kunnolla.Vakioputken takana kun piti kämmentä ja antoi kierroksia tuntui ettei pakokaasut tahdo päästä ulos,pönttöjen vaihdon jälkeen meinaa "rukkanen" lähteä kädestä...
    Ja kuten jossain joskus mainitsin, niin ei paukuta edes kovassa moottorijarrussa
    itselläni on X-11,muuten sama kun pläkkäri pienillä rungon eroilla ja ilman "kuljetusmuoveja" .minä pistin mivv.n sliparit ja k&n suodattimen niin huomio oli ainakin se että paino putos vehkeeltä n.20kg hiilikuitu pöntöt ei paina varmaan 5kg yhteensä,no tyhjäkäynti nousi heti muutaman sata kierrosta.ajelin jonkun aikaa ja koko ajan oli mielessä,että pyörii laihalla oli mielen rauhan takia laitettava pc.
    1.paikassa asennus ja säätö melkeen onnistu * alkoi nykimään 3-3,5 tuhannenkohdalla niin perkeleesti oli ajettava aina sitten isommilla nopeuksilla(mistä jotkut ei tykkää).
    2.vapun jälkeen olin sitten tutustumassa vihdin kuuluisiin mutka teihin ja siellä hermo petti.ajoin suoraan PRÄTKÄPAJALLE ja pojat pisti säädöt kohilleen,nyt takasesta 138hp ja maxnm123.mikä parasta niin 115nm vääntö on jo 3,5tuhannen kohdalla ja jatkuu tasasena nousuna yli 7tuhanteen max rpm eli rajotin tulee 11tuhannen kohalla.
    tämän säädön tulokset kyllä huomasi,löpön kulutuskin putosi pari litraa sataselle,eli senkin rahan voi käyttää.
    Hondax-11
    Honda CB750K vm-80/83.museo mp
  17. #767
    ...tuohon ed. sen verran vain, että bensankulutus jos putos 2litraa satasella, niin mitäs x-11 nyt sitten kuluttaa satkulla? Mulla xx koko tarkasti 5,5...5,7 litraa satkulla... eli tästähän voisi johtaa ajatuksen, että olisi mahista päästä 3,7 litraa satku, eikö? Vai onkos tämäkin taas se kuuluisa "perstuntuma." *

    Hommahan maksaisi itsensä takaisin hyvinkin nopeasti. 2 litraa löpöö... jotain 2e 80s/100km (erotus), joten jos ei * niin *
    Alk.per. tuhnuttimet ovat todella painavat, joten jo painon vuoksi, jos ei muuten... * * ...ko. tuhnut ja keskiseisontatuki huits sun sinne. Painoa lähtee pois yht. n.21kg. Tilalle sliparit yht.n.5kg. Olet "laihtunut" näin ollen n.16kg. Ai, mää vai.. * *



  18. #768
    Laitetaan nyt tähän bläkkäritriidiin vielä himmaus syysiltojen iloksi.

    Olikohan jotain Linz aluetta Tonavan varressa ed. kesänä. Nooh.. kuiteskin siinä "jokimotellin" pihassa patsasteli musta bläkkäri oikein nättinä iltaauringossa...

    Paikalle kurvasi ranskalainen pariskunta punaisella böödillä. Heti vilkaisulla fillari oli tod.siisti ja nätti.
    Nooh.. siihen ukko Finlandiasta kyselemään... jokseenkin.. yrittäen olla "fiksu."
    Kuka, mitä, häh? *Punainen sulla musta tuolla mulla ja vain 18tkm silloin ajettuna. Mites pelaa?
    Yhteinen kieliasu ei taittunut, mutta asiat tulivat selväksi. Olivat ostaneet böödinsä v.2000 aj. 145tkm viime kesä. Sen hoksattuani kyselin mitä on tullut rempattua?

    Etupumppujen stefat, swingin laakerit, alakerta koiranluut, nokkaketju ja kiristäjä, takajousitus. *Siinä pääosin kremppahommat ja tietysti normihuollot lisäksi...

    Kävi siinä patonkimaan böödisti mustaa samaa katsomassa ja käveli nauraen pois... Kuulemma ko. fillarilla vielä "takuukilsoja" 100tkm, auts... otin siis * ja "Lesson in Bööd." *
  19. #769
    [quote=MatkaUkko,Loka. 29 2010,11:36]...tuohon ed. sen verran vain, että bensankulutus jos putos 2litraa satasella, niin mitäs x-11 nyt sitten kuluttaa satkulla? Mulla xx koko tarkasti 5,5...5,7 litraa satkulla... eli tästähän voisi johtaa ajatuksen, että olisi mahista päästä 3,7 litraa satku, eikö? Vai onkos tämäkin taas se kuuluisa "perstuntuma." *

    en oo viittinyt laskee tarkkaa kulutusta kun tulee ajeltua paljon kaupungeissa ja maanteillä sitten vähemmän tasasta matka vauhtia,mutta ennen prätkäpajan säätöjä alko nykimään alle 200km.n jälkeen ja piti kurvata lähimmälle asemalle ja säätöjen jälkeenkun ajoin jo 220km niin ei vielä edes varoitusvalo vilkkunut pisimpään mittarin mukaan oon uskaltanut ajaa 240km ja tankannut n.18l eli vielä olisi jonkun pätkän ajaa ja jäädä sitten tien varteen.
    yritin ajaa eilen tankkia tyhjäksi,ei tarennut ku 10km lenkin "tuulipuvussa" meinasi lähtee joka kiihytyksessä luisuun ja en halunnut isompia remontteja talveksi niin pesu ja talliin.
    nyt onkin sitten kurkku kipeenä ja nuha päällä.
    Hondax-11
    Honda CB750K vm-80/83.museo mp
  20. #770
    Huoltoa tuossa aloittelin ja tarkoitukset oli venttiilienkin välykset mitata. Mutta tuntui jo tuo tulppien vaihtaminen aika ahtaalta hommalta. Saako tuon venttiikopan kohtuudella pois ja välykset mittattua vai onko paha homma?

    Pärrällä ajettu nyt 86 000 ja ei ole tietoa koska on viimeksi välykset katsottu.

    Jos nyt tulee kuitenkin hommaan ryhdyttä ja tarvii säätöä niin mistä olette paloja hommanneet?
    -Pepe-

    Yamaha RD 125 -> Suzuki GSX 600 F -> Honda CBR 1100 XX -> Suzuki GSX 1300 R
  21. #771
    Lainaa (Pepe @ Marras. 08 2010,14:58) kirjoitti
    "Huoltoa tuossa aloittelin ja tarkoitukset oli venttiilienkin välykset mitata. Mutta tuntui jo tuo tulppien vaihtaminen aika ahtaalta hommalta. Saako tuon venttiikopan kohtuudella pois ja välykset mittattua vai onko paha homma?"

    Noita samoja hommia minäkin ajattelin.
    Olisko kokeneemmilla jotain kivaa linkkiä tai ohjetta mitä kautta uuden omistajan kannattaa alkaa em. vehkeitä kaivamaan esille? *



    CBR 1100 XX -05
  22. #772
    Lainaa (Tikki @ Marras. 08 2010,22:45) kirjoitti
    Lainaa (Pepe @ Marras. 08 2010,14:58) kirjoitti
    "Huoltoa tuossa aloittelin ja tarkoitukset oli venttiilienkin välykset mitata. Mutta tuntui jo tuo tulppien vaihtaminen aika ahtaalta hommalta. Saako tuon venttiikopan kohtuudella pois ja välykset mittattua vai onko paha homma?"

    Noita samoja hommia minäkin ajattelin.
    Olisko kokeneemmilla jotain kivaa linkkiä tai ohjetta mitä kautta uuden omistajan kannattaa alkaa em. vehkeitä kaivamaan esille? *
    Jos ihan väärin en muista, niin syyläri irti ja etukautta saa kannen ulos. Kaiken muun joutuu yläpuolelta tietysti silti purkamaan, että saa pultit irti.
  23. #773
    Lainaa (Pepe @ Marras. 08 2010,14:58) kirjoitti
    Huoltoa tuossa aloittelin ja tarkoitukset oli venttiilienkin välykset mitata. Mutta tuntui jo tuo tulppien vaihtaminen aika ahtaalta hommalta. Saako tuon venttiikopan kohtuudella pois ja välykset mittattua vai onko paha homma?

    Pärrällä ajettu nyt 86 000 ja ei ole tietoa koska on viimeksi välykset katsottu.

    Jos nyt tulee kuitenkin hommaan ryhdyttä ja tarvii säätöä niin mistä olette paloja hommanneet?
    Etsi täältä aihe Johan pomppas. Siinä on vinkkiä mitä voi olla edessä
    Kun en osannut linkittää sitä tähän ni jää muiten hommaksi.
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  24. #774
    Lainaa (Timo Tyhjäkäynti @ Marras. 09 2010,11:28) kirjoitti
    Lainaa (Tikki @ Marras. 08 2010,22:45) kirjoitti
    Lainaa (Pepe @ Marras. 08 2010,14:58) kirjoitti
    "Huoltoa tuossa aloittelin ja tarkoitukset oli venttiilienkin välykset mitata. Mutta tuntui jo tuo tulppien vaihtaminen aika ahtaalta hommalta. Saako tuon venttiikopan kohtuudella pois ja välykset mittattua vai onko paha homma?"

    Noita samoja hommia minäkin ajattelin.
    Olisko kokeneemmilla jotain kivaa linkkiä tai ohjetta mitä kautta uuden omistajan kannattaa alkaa em. vehkeitä kaivamaan esille? *
    Jos ihan väärin en muista, niin syyläri irti ja etukautta saa kannen ulos. Kaiken muun joutuu yläpuolelta tietysti silti purkamaan, että saa pultit irti.
    Kyllä se koppakin yläkautta lähtee, eli ei oo pakko syyläriä irrottaa. Ahdasta tosin on, ja varsinkin sähköjohtoniput ahdisti jostain kulmasta muistaakseni kovasti.
    ZZR1400 -06
  25. #775
    Tossa kaverin kanssa koitettiin muistella mikä oli Blackbirdin hintakehitys v:sta -99 siihen kun myynti loppui, vaan ei hintoja löydetty. Onko Honda-miehillä tietoa?

    Vuonna -99 ovh. oli kai 119.000 FIM, mutta siitä eteenpäin....?
  26. #776
    vähän pläkkärikuskeille faktaa ens kesäksi..

    jaws joka myy xx:n tavaraa englannin puolella, pitää miitin ens kesänä, lupasin välittää tietoa tänne suomen (org:n) puolelle.

    liput maksaa paikalle 10 puntaa, kuulemma jos suomesta asti tulee niin liput on vain vitosen, ni säästää hieman bensoissa.. *

    alla linkki tapahtuman tietoihin

    http://www.bikersoracle.com/blackbir...ad.php?t=52307

    ja pannaan nyt sitte linkki jawsin sivuillekki samalla, vaikka sehän löytyy valmiina täältä monesta yhteydestä.....

    http://www.jaws-motorcycles.co.uk/index1.html

    pistän saman tiedon tuonne meidän xx-meetingin puolellekin...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  27. #777
    http://www.jaws-motorcycles.co.uk/bird2.htm

    http://www.motoraid.eu/shop....uage=en

    Pari linkkiä, josta löytyy kivoja valoja ja vilkkuja bläkkäriin.

    Kysymys kuuluu: onko kukaan löytäny Suomesta noita vai pitääkö tilata ulkomailta?
    -: Double X :-
  28. #778
    ainaki www.blackbird.fi on myyny vilkkuja, hinnat vaan tahtonu olla jonkinverran suolaisemmat ku muualla..

    en tiedä onko ko putiikki miten voimissaan, kerran pistin mailia sinne, muttei vieläkään ole vastausta tullu..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  29. #779
    Lainaa (XX-xenon @ Tammi. 13 2011,19:46) kirjoitti
    ainaki www.blackbird.fi on myyny vilkkuja, hinnat vaan tahtonu olla jonkinverran suolaisemmat ku muualla..

    en tiedä onko ko putiikki miten voimissaan, kerran pistin mailia sinne, muttei vieläkään ole vastausta tullu..
    Minä ostin viimekeväänä rungon tulpan sieltä, ainakin silloin vielä toimi.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  30.  
  31. #780
    Lainaa (Harri M. @ Tammi. 13 2011,19:48) kirjoitti
    Lainaa (XX-xenon @ Tammi. 13 2011,19:46) kirjoitti
    ainaki www.blackbird.fi on myyny vilkkuja, hinnat vaan tahtonu olla jonkinverran suolaisemmat ku muualla..

    en tiedä onko ko putiikki miten voimissaan, kerran pistin mailia sinne, muttei vieläkään ole vastausta tullu..
    Minä ostin viimekeväänä rungon tulpan sieltä, ainakin silloin vielä toimi.
    Joskus kun sivuilla kävin, niin ihan mietin että ostaako joku oikeesti noita rungon tulppia tolla rahalla (12e 4kpl). Etolasta kun saa samalla rahalla 24 tulppaa (jotain 0,5e kpl).

    Toinen silmiin pistävä hintakukkanen on tuo delken tuplapakosarja bläkkäriin (430 eur). Tilasin suoraan englannista (http://www.delkevic.co.uk/) niin vaivaiset pari sataa oli muistakseni halvempi.

    No hyvähän se on vähän katetta olla...
    ZZR1400 -06
Sivu: 26 / 117:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676 ... ViimeinenViimeinen