Sivu: 78 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2868767778798088 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2311:stä 2340:een 3437:sta
  1. #2311
    Mikä siitä niin mulkun tekee..?

    Viimeksi kun tilasin niin paketti tuli oikein mukavasti.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  2. #2312
    tilasin osia jotka olivat kuitenkin vääriä.siellähän oli erikseen kohta jossa valitaan oman pyörän vuosimalli josta asiakaspalvelu mukamas voi tarkistaa että olen klikannut oikean osan joka sopii pyörääni.
    noh olin klikannut väärän ja ajattelin palauttaa/vaihtaa osan mutta ei olisi hyvittänyt tyylin kuin 40-50% ostohinnasta.
    Horo Elää !
  3. #2313
    Lainaa Paatelainen kirjoitti Katso viesti
    Nyt on saatu värinä melkein kuriin. Tasapaino akseleiden (tai mitkä oli) säätö auttoi.
    Pariin otteeseen piti säätää ku ensimmäisellä kerralla kylmänä jäi vinkumaan.
    Nyt vielä kun saisi sorvauksesta ne painavemmat tankopainot niin jos se vielä auttais
    Tarkistin mä vielä ketjutkin niin taitavat olla ehtoo puolella. Yhteen kohtaan ku säätää sopivan löysälle niin toisessa kohtaa on ihan pinkeet. Ja alkaa se viivakin olemaan punaisen rajoilla et pitäis vaihtaa.
    Mites kuuluuko ketjut ja rattaat vaihtaa yhtäaikaa? Rattaiden hampaat näyttäis olevan vielä ok....
    Sääditkö itse? Oliko minkälainen homma?
  4. #2314
    Säädin joo itse ja ihan helppohomma oli ku manuaalista vaan lukee tarkasti mitä tekee. Meinasin aluksi pyörittää väärään suuntaan mutta onneksi vielä varmistin ohjeista. Kannattaa ottaa lähtöasetelma talteen kun itsellä ainakin tahtoi olla hankaluutta kuulla millon se säätö olisi hyvä....ompahan luottavaisempi mieli ku ei paljoa heittäny lähtöasetelmasta
    sitten kannattaa tarkastaa kiristyksen jälkeen onko säätö pysynyt kohillaan. Jostain syystä yksi oli muuttunu useemman viivan verran. Cbrxx.com oli aika hyvä säätöohje mutta en ymmärtänyt miksi siinä suositeltiin tekemään kylmäsäätö sen jälkeen ku kone oli lämmitelty...
    Nyt kun on tullu ajettua vähän aikaa niin enpä osaa sanoa muuttiko se sitä tärinää kovinkaan paljoa....noh ompahan tutustuttu siihenkin
    mitäs porukka on mieltä toimisiko pilot road 4 tässä pyörässä vai mitä olette käyttänyt?
    Oli ilo huomata et melkein uunituoreeseen takanakkiin oli tullu 5cm viilto jostain metallin palasta
  5. #2315
    mitäs porukka on mieltä toimisiko pilot road 4 tässä pyörässä vai mitä olette käyttänyt?


    Mezeler Z6 edessä ja takana useampi setti. toimii mulle.
    Viimeksi muokannut: nurmak; 11.06.2014 klo 20:24.
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  6. #2316
    Jos kolmosta kehuttiin viime miitissä niin miksei nelonen toimisi myös..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  7. #2317
    Onkos kukaan rohjennut kokeilla Delvac mx 15w40? Jos on niin miltäs vaikutti?
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  8. #2318
    Ite oon käyttäny delvaccia ja hyvin toimii.
  9. #2319
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Jos kolmosta kehuttiin viime miitissä niin miksei nelonen toimisi myös..
    Michelin Pilot Road 4:t alla ja hyvin toimii.
  10. #2320
    Lainaa Tomba750 kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan rohjennut kokeilla Delvac mx 15w40? Jos on niin miltäs vaikutti?
    Toimii varmasti kivasti, itsellä on Nesteen Turbo LXE 10W-40 ja vaihteet & kytkin toimii ja pitää erittäin hyvin.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  11. #2321
    Lainaa mRkukov kirjoitti Katso viesti
    Laitoin oman combokartan privana.
    Kehtaakko laittaa tännekin, ni pystyn vertailemaan tohon omaani.
    Kokeilin jo toisella kartalla mikä löyty netistä ja kulutus tippu toista litraa satasella
    Persdynossa ei huomaa mitään eroa.

    tänne jos viitsit laittaa : buimuri@hotmail.com
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  12. #2322
    Lainaa rytkönen kirjoitti Katso viesti
    Kehtaakko laittaa tännekin, ni pystyn vertailemaan tohon omaani.
    Ja kuski polkee... bittitaivaassa siis.
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  13. #2323
    Lainaa mRkukov kirjoitti Katso viesti
    Ja kuski polkee... bittitaivaassa siis.
    On pikkuse erilainen ku tuo oma.. Paljonko vie ainetta sataselle ?
    sait paluu postia..
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  14. #2324
    Olisiko jollain viime hetken (käytännön) vinkkejä ja muistisääntöjä öljynvaihtoa ajatellen?

    Ensimmäistä kertaa pyörän kimpussa ja hieman epävarma olo sitten kuitenkin.

    Motulin 5100 4T 15W50:t heitän aamulla sisään ja katselen maailman menoa. Öljynsuodattimeksi tuli vakiota hieman pidempi malli kun mallikohtaista ei ollutkaan varastossa ja avaimena saa luvan toimia 65mm/14k Motonetin versio joka mielestäni ei täysin istu suodattimen päälle, mutta painettaessa toivottavasti ottaa riittävästi kontaktia.

    Tiivisteet on hollilla myös. Haynessin huoltomanuskaa lueskelen aamulla, mutta toki omakohtaiset kokemukset olisi aina opettavaisempia.

    Myöhemmin täytyy (jo ostettu) ilmansuodatin vaihtaa ja siinä täytyy ilm. tankki jo ottaa irti, täytyy sen suhteen kysellä tarkemmin viikonlopun jälkeen. Suomeksi ohjekirja olisi kiva, mutta menköön englannilla - jota väittäisin toki ymmärtäväni.

    Palataan aiheeseen? Kiitos aikansa tuhlanneille, T: mr. Noob
    ___________________________________
    Honda CBR1100XX Super Blackbird '05
  15. #2325
    Lainaa ad-amb kirjoitti Katso viesti
    Olisiko jollain viime hetken (käytännön) vinkkejä ja muistisääntöjä öljynvaihtoa ajatellen?

    Ensimmäistä kertaa pyörän kimpussa ja hieman epävarma olo sitten kuitenkin.


    Palataan aiheeseen? Kiitos aikansa tuhlanneille, T: mr. Noob
    Ennen kuin tyhjäät niin varmista, että saat kaikki auki: Päätee kaikkeen nesteen poistamiseen (tärkeämpi ehkä auton lootalitkujen vaihdossa). Ei ollu kummoinen vaihtaa bläkkärissä ja kätevästi kävi kun sai keskiseisontatuelle pyörän (yhden vaihdon tehnyt omaani vasta, seuraava viikon päästä).

    1. Pyöräkeskituelle, tasaiselle alustalle, jäteöljyastia lähelle valmiiksi. Täyttötulppaa sen verran löysemmälle, että irtoaa sormin, samoin ölskäri.
    2. Astia alle, proppu auki. Vikat kierrokset kannattaa pyöritellä käsin kumihanska kädessä hitaasti, ettei tipaha tiiviste öljyn sekaan (hauskempaahan se toki on onkia sieltä öljyn seasta)
    3. Sitten ku ei tiputa enää, niin suodatinta auki, sieltä valahtaa vikat öljyt eli astiaa lähemmäs etupuolta (muistithan löysää hieman suodatinta, tässä kohtaa kädet öljyssä voi olla hankalaa).

    4. Uusi ölskäri kiinni (muista voidella ölskärin tiiviste kastamalla sormen pää öljyyn), proppu kiinni prikkansa kanssa ja KIRISTYS.
    5. Uutta öljyä sisään sen verran kuin vanhaa tuli pihalle, ja tikusta mittaus onko tasossaan. Lämpimäksi käyttö tyhjäkäynnillä (joku 40c) riittää, uus mittaus ja öljyn lisäys tarvittaessa. Loppuun kannattaa ehkä varmuudeksi vielä käyttää täysin lämpimäksi, antaa jäähtyä hetken ja tarvittaessa vielä lisäillä öljyä.

    Toivottavasti en unohtanu mitään, ja auttaa edes jollain tavalla Et sä mitään rikki siitä saa, kunhan katot täytön jälkee tosiaan öljyn pinnan tason ja ettei se proppu tai ölskäri tiputa öljyä
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  16. #2326
    Ite aattelin jarrut herkistää ja ilmailla tietty sen jälkeen. Tuossakun on tuo dualbrake, niin tälläinen:
    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...uslaite-19148/
    ..varmaan auttaa paljon? Tuollaiset kiinni ja sehän on ku ilmais normi jarrua (eli avaa ja sulkee yhtä ylivuotoventtiiliä)?
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  17. #2327
    ^^ jos nyt ei kuitenkaan ihan hampaat irvella KIRISTÄISI sitä proppua ja uutta suodatinta.. aukeaa hieman helpommin sitten seuraavalla kerralla..

    ítse en viitsi alkaa edes yrittämään noiden jarrujen ilmausta, saa muut hoitaa, jotka osaa ja joilla on siihen sopivat vehkeet..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  18. #2328
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    ^^ jos nyt ei kuitenkaan ihan hampaat irvella KIRISTÄISI sitä proppua ja uutta suodatinta.. aukeaa hieman helpommin sitten seuraavalla kerralla..

    ítse en viitsi alkaa edes yrittämään noiden jarrujen ilmausta, saa muut hoitaa, jotka osaa ja joilla on siihen sopivat vehkeet..
    Joo hyvä huomio, kiristys capsillä sen takia ettei se UNOHDU

    Ei se nyt niin hankalalta kuulostanut, kun ohjeet jostakin luin. Ja varsinkin noiden bilteman venttiilien kanssa helpottuu homma entisestään, ostaa vaikka kaksi sarjaa niin saa jokaisen ylivuotoon kiinni noi ja sitten vaa pumppailee ja lisäilee.
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  19. #2329
    joo ei se hirveää voimaa tarvitse. hyvänä esimerkkinä mun puimurissa momentti suodattimelle muistaakseni 11Nm. vahingossa edellisellä kerralla katsoin väärin ja väänsin 32Nm:n voimalla sen kiinni. olihan se kiinni. niin hyvin että piti meisselillä ja pihdeillä repiä irti koko hökötys.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  20. #2330
    Lainaa Tomba750 kirjoitti Katso viesti
    Ennen kuin tyhjäät niin varmista, että saat kaikki auki: Päätee kaikkeen nesteen poistamiseen (tärkeämpi ehkä auton lootalitkujen vaihdossa). Ei ollu kummoinen vaihtaa bläkkärissä ja kätevästi kävi kun sai keskiseisontatuelle pyörän (yhden vaihdon tehnyt omaani vasta, seuraava viikon päästä).
    Yksi huomio tähän, kun on tullut tämä toimenpide tehtyä kymmenet kerrat kotiloilla ja motskareilla.
    Ennen vaihtoa kone kuumaksi, on sitten ne öljytkin tulikuumat - niin varoo polttamasta näppejä. Tämän vuoksi on suunnilleen joka kerta se proppu tipahtanut sinne öljyn sekaan, sieltähän se sitten löytyy...
    Tjaa, kohtahan se olisi taas edessä - tohon mopoon.
    <p>.</p>
  21. #2331
    Lainaa Tomba750 kirjoitti Katso viesti
    Ite aattelin jarrut herkistää ja ilmailla tietty sen jälkeen. Tuossakun on tuo dualbrake, niin tälläinen:
    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...uslaite-19148/
    ..varmaan auttaa paljon? Tuollaiset kiinni ja sehän on ku ilmais normi jarrua (eli avaa ja sulkee yhtä ylivuotoventtiiliä)?
    Nuo dual braket vaatii sitten ihan oman ilmaus järjestyksen ja metodin, ei onnistu samoin kuin tavallisten ilmaus.
    Paras on jos löytää jostain tehtaan korjausoppaan ohjeen ja noudattaa sitä jämptisti.
    Älä korjaa ehjää....
  22. #2332
    Näillä ilmausohjeilla menty, ja hyvin on onnistunut

    http://moto.lexp.net/wiki/Bleeding_t...uper_Blackbird
    Tupla-X -04
  23. #2333
    ^ ei jaksa , saa emc:n pojat huomenna hoitaa....

    sitten sieltä suoraan XX-miittiin!
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  24. #2334
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Näillä ilmausohjeilla menty, ja hyvin on onnistunut

    http://moto.lexp.net/wiki/Bleeding_t...uper_Blackbird
    Ai että ku näyttää kivalta Lyhyt muisti ku on ni täytynee printata nuo paperille, että voi luntata joka toinen sekunti
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  25. #2335
    Hei arvon superblackbirdillä ratsastajat,lähestyn teitä seuraavanlaisella pulmalla(mikä varmaan miljoonakertaa tässäkin triidissä on jo käsitelty.) Mutta asiaan eli kyseessä on 99 vuosimallin prätkä, jonka ostin hiljattain, kuivalla kelillä tietenkin , mutta ensimmäinen sadekuuro sai seuraavaa ongelman elikkäs ajovalot katosi ja jos valoja pitää päällä alkaa tää jouluvalo show vilkut palaa kokoajan ja ja vilkuttelee vähän miten sattuu. Noh nokkelana poikana käytinkin googlea ja löysin keskustelun siitä hemmetin liittimestään joka kerää kosteutta ja hapettuu ja aiheuttaa näitä haamuvikoja? (Josta varmaan keskustelua on käyty) Yritin tällä viikolla paikallistaa tuota liitintä eli purin takakatteen ja irroitin tankin jne. mutta en nyt sillä kurkkimisella sitä liitinkohtaa löytänyt joidenkin kuvien mukaan se oli siellä tankin lähellä takaiskarin lähettyvillä, mutta eipä oo varmuutta siitä missä moinen on? Elikkäs mikä nyt neuvoksi pyörä pajalle, vai mitä. Kuulin myös jostakin, ettei tuo johtosatsin uusiminen ole kovin halpaa lystiä ja mietityttää onko Hondalla osattu huomioida tuon paikan "haavoittuvuus" mahdollisessa uudessa johtosarjassa, vai uusiiko vika sitten taas miljoonan mailin sisällä. Tuolla brittisaitilla ehdoitettiin homman kolvaamista, mutta mitäs mieltä oletta kolvi kun ei raksamiehelle oo kaikkein tutuinväline, niin kukahan mahdollišesti tuon osaisi tehdä( tai sit se johtosarjassa)Kohtuu edullisesti tietysti, ei nyt ilmaiseksi tarvisi tehdä jos nyt johonkin parin huntin budjettiin menis, tai sitt isolla rahalla( mikä toki on jo tuokin pari hunttia) Niin siinä kait tämä probleema kokonaisuudessaan, toki ei tänään iltalenkillä siwan pihassa startannut jouduin oikein mäkistartilla lähtemään, mutta jos siellä liittimessä on oikosulkua niin eikös se pura akun jne.... tiedä siitä vai onko kyseessä akun maadoitus, jännitteen säädin jokin muu kallis osa, mikä saa selkänahan punoittamaan. Että sellaista täällä Vantaalla tänään, kiitän jo etukäteen asiantuntevista kommenteistanne. Toivottavasti löydän auttavan ratkaisun pian, kun noi kelitkin on melkoisen hyvät Kiitos

    Jani a.k.a JAMMUJani


    Ps. Pitäis kait muuttaa noi nicki honda painoitteisempaan suuntaan, joo no nyt lopetan ettei tästä tule niin pitkää ettei tätä jaksa lukea.
    Se liikkuu sittenkin!
  26. #2336
    Luettelemasi oireet kyllä viittaa tuohon xx (mallit 99-00) johtosarjaongelmaan :/
    Kolvaamallahan/uutta piuhaa laittamalla tuo ongelma useimmiten korjataan.
    Toki noita liitinrimojakin voi jostakin saada ja täten saa uusittua koko liitinriman, mutta voi olla kiven alla.

    Liitinrimahan tuossa "probleeman aiheuttajassa" hapettuu kelvottomaksi
    ja pyörän sähköt oireilee mitä erilaisemmilla tavoilla, useimmiten alkaa FI-valo
    himmeästi vilkuttelemaan oireiden alkaessa.
    (Kyseisessä liittimestä löytyy muistaakseni useimmiten maadoitusjohtimia, mutta myös muutama +johdinkin)

    LINKKI, kuvia ja ohjeita joista selvinnee mistä ko. hapettuva liitinrima löytyy ja mitä sille voi tehdä
    http://www.bikersoracle.com/blackbir...8&page=1&pp=15
    JA SAMASTA AIHEESTA: http://ixxra.org/filightproblems.htm
    Viimeksi muokannut: eeroolli; 06.07.2014 klo 00:48.
    *******************
    zx10r
    *******************
  27. #2337
    Mulla paloi juurikin tuo FI valo himmeästi välistä, korjasin liittimen juurikin noilla bikersoracelin ohjeilla ja ongelma on pysynyt poissa. Siis juurikin puhdistin en kolvannut, puhdistukseen käytin CRC:n tarkoitukseen tehtyä spraytä ja paineilmaa. Varmaankin tärkeintä on asettaa liitin uudestaan johtokourun alimman kohdan yläpuolelle jolloin mahdollinen vesi ei valu enää liittimeen
    Viimeksi muokannut: scud; 06.07.2014 klo 11:18.
    Honda CBR 1100 XX -99
  28. #2338
    Kannattaa em lisäksi käydä läpi kaikki niillä "kumihupuilla" suojatut liittimet, monesti sen hupun isompi suu on hieman ylöspäin ja kerää vettä sisäänsä ja hapettaa liitokset.
    Älä korjaa ehjää....
  29. #2339
    Lainaa Tomba750 kirjoitti Katso viesti
    Ennen kuin tyhjäät niin varmista, että saat kaikki auki: Päätee kaikkeen nesteen poistamiseen (tärkeämpi ehkä auton lootalitkujen vaihdossa). Ei ollu kummoinen vaihtaa bläkkärissä ja kätevästi kävi kun sai keskiseisontatuelle pyörän (yhden vaihdon tehnyt omaani vasta, seuraava viikon päästä).

    1. Pyöräkeskituelle, tasaiselle alustalle, jäteöljyastia lähelle valmiiksi. Täyttötulppaa sen verran löysemmälle, että irtoaa sormin, samoin ölskäri.
    2. Astia alle, proppu auki. Vikat kierrokset kannattaa pyöritellä käsin kumihanska kädessä hitaasti, ettei tipaha tiiviste öljyn sekaan (hauskempaahan se toki on onkia sieltä öljyn seasta)
    3. Sitten ku ei tiputa enää, niin suodatinta auki, sieltä valahtaa vikat öljyt eli astiaa lähemmäs etupuolta (muistithan löysää hieman suodatinta, tässä kohtaa kädet öljyssä voi olla hankalaa).

    4. Uusi ölskäri kiinni (muista voidella ölskärin tiiviste kastamalla sormen pää öljyyn), proppu kiinni prikkansa kanssa ja KIRISTYS.
    5. Uutta öljyä sisään sen verran kuin vanhaa tuli pihalle, ja tikusta mittaus onko tasossaan. Lämpimäksi käyttö tyhjäkäynnillä (joku 40c) riittää, uus mittaus ja öljyn lisäys tarvittaessa. Loppuun kannattaa ehkä varmuudeksi vielä käyttää täysin lämpimäksi, antaa jäähtyä hetken ja tarvittaessa vielä lisäillä öljyä.

    Toivottavasti en unohtanu mitään, ja auttaa edes jollain tavalla Et sä mitään rikki siitä saa, kunhan katot täytön jälkee tosiaan öljyn pinnan tason ja ettei se proppu tai ölskäri tiputa öljyä
    Suuret kiitokset - kaikki sujui mainiosti - kiitokset vinkistä ja ohjeista!

    Ohjeita seuraten ja kirja vieressä kävin hommat läpi. Seuraavalla kerralla sitten ilmansuodattimen vaihto kun on paremmin aikaa. Kävin heittämässä Savonlinnan saaristoon reissun josta juuri tovi sitten palasin. Ei vuotoja eikä vastoinkäymisiä. Keep on rolling!

    Kiitos kertaalleen.

    PS. Öljynsuodatin on vähän pidempi kuin vanha, ei pysty holkkiavaimella seuraavan kerran vaihtamaan, hemmetin Motonetin myyjät, mutta täytyy remmiversiolla avata kun seuraava vaihto on edessä.
    ___________________________________
    Honda CBR1100XX Super Blackbird '05
  30.  
  31. #2340
    Lainaa ad-amb kirjoitti Katso viesti
    Suuret kiitokset - kaikki sujui mainiosti - kiitokset vinkistä ja ohjeista!

    Ohjeita seuraten ja kirja vieressä kävin hommat läpi. Seuraavalla kerralla sitten ilmansuodattimen vaihto kun on paremmin aikaa. Kävin heittämässä Savonlinnan saaristoon reissun josta juuri tovi sitten palasin. Ei vuotoja eikä vastoinkäymisiä. Keep on rolling!

    Kiitos kertaalleen.

    PS. Öljynsuodatin on vähän pidempi kuin vanha, ei pysty holkkiavaimella seuraavan kerran vaihtamaan, hemmetin Motonetin myyjät, mutta täytyy remmiversiolla avata kun seuraava vaihto on edessä.

    Kerrohan sit millainen urakka sen ilmansuodattimen vaihto on, en ole perehtynyt millään tavalla vielä.

    Juu viimeksi oli kanssa mätänetin tarvike, joka tosiaan on sentin tai pari pidempi, kuin mitä hondan jälleenmyyjältä saa.
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
Sivu: 78 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2868767778798088 ... ViimeinenViimeinen