Vika on todennäköisesti startin rattaassa jossa on one way clutch mekanismi. Ruuvipenkissä ei tarvi kovinkaan kovaa lyödä vasaralla niin ratas pääsee pyörimään tyhjää. Testasin ensin pyörittää moottoria startilla kun vaihteisto oli irti ja 39076 nro starter idle limiter ei annakaan anna periksi.
Sen automaattikiristimen voisi kyllä päivittää manuaaliseen. On meinaan kytkimen kansi uria täynnä ja moottori täynnä alumiinisilppua.
EX Yamaha FZS 600 -98
Suzuki GS 500 -95
Kawasaki ZZR 1100 -95
Mistäs koneesta voi todeta onko c vai d malli?Oon ostanut äskettäin kaksi olevinaan d-mallia mutta koneen tyyppinumerosarjassa on mukana myös c molemmissa pyörissä.Siitäkö sen pystyy varmistamaan?Lohkossa on numerosarja zxt10CE041676
Viimeksi muokannut: jallu64; 18.11.2018 klo 09:13.
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
vn1500SE 1992
Miten sen vuosimallin saa selvitettyä?
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
vn1500SE 1992
eturatas c mallissa ulos antava d mallissa suora koska d mallissa pidempi eturattaan akseli
kannesta lähtevä putki mikä menee ylös termostaatille mutka ylöspäin d mallissa ei mutkaa
runko numeron perusteella toki mutta koneen numerolla ei mitään
Ok.Pitääpä noilla spekseillä tutkia.
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
vn1500SE 1992
Ok.Mulla on molemmissa koneissa suora ratas ja se putki ei tee mutkaa,eli d-mallin kone.
Laturithan on ainakin eri,näin olen kuullut.
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
vn1500SE 1992
Oho.Mä kattelin ebaystä noita latureita niin kiinnityksessä oli mun mielestä eroja,no toivottavasti oon väärässä.
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
vn1500SE 1992
Minkäs merkkisiä tankkilaukkuja pikakiinnityksellä ootte zetoriin laittanut?Giviä kattelin mutta tankkiin käypästä kiinnikettä en löytänyt miltään sivustolta.
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
vn1500SE 1992
Givin Tanklockin ongelmana on kiinnikkeen metallilaipan reikäjako, zetorin tankkiin sopivaa en löytänyt minäkään. Ostin siis toiseen pyörään sopivan kiinnikkeen ja teetin sopivan laipan. Toinen (vähemmän siisti) vaihtoehto lienee porata mukana tulevaan laippaan uudet reiät.
Kiinnike on tukeva ja laukku erittäin helppo kiinnittää ja irroittaa eikä tankki naarmuunnu.
ZZ-R1100 1991
Ok,noin mä vähän suunnitelinkin tuon toteuttaa
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
vn1500SE 1992
Sopiiko C ja D mallin kytkimet keskenään?
EX Yamaha FZS 600 -98
Suzuki GS 500 -95
Kawasaki ZZR 1100 -95
Tarviitko kytkintä c vai d malliin?Mulla olis viallinen d kone myynnissä ilman kaasareita ja ehkä ilman laturia riippuen siitä käykö laturi c malliin.
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
vn1500SE 1992
Miten näissä zetoreissa toimintaperiaate kun tuo bensapumppu kun ei koko aikaa surise,relehän siellä on,mutta miten se katkaisee pumpun?Onko mitään hyötyö tai haittaa jos sen releyttäis niin että aina surisis päällä kun virrat on päällä,luulis että käynnistettävyys paranisi.
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
vn1500SE 1992
Kun moottori pyörii kehottaa sytkäboxi pumppua naputtamaan. Kannattaa releyttää niin että pumppu pyörii kun virrat on päällä. Siten laitteen saa käyntiin helposti talvenkin jälkeen.
Voihan bensapumpun plusjohtoon myös kolvailla piuhan jonka voi väliaikaisesti kytkeä akun plusnapaan ennen käynnistysyritystä...
Viimeksi muokannut: micco; 23.05.2019 klo 10:41.
Eli tarvitsee ilmeisesti erilaisen releen kuin tuon alkuperäisen?
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
vn1500SE 1992
ei tarvi ku vaan uuden johdon ,sen alkuperäisen herätejohdon tilalle.
ittel oli aikanaan ihan vaan painonappi millä pystyi käyttämään pumppua pidemmän seisonnan jälkeen.
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
ZZ-R1100 1991
Jep,mulla olisikin jouten varaosapyörän releet ja johtosarja.Pitää selvittää vaan minkä väriset pihat pitää laittaa yhteen.
Mutta saa mulle kertookkin johtojen värit![]()
Viimeksi muokannut: jallu64; 26.05.2019 klo 15:59.
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
vn1500SE 1992
Kiitos!Pitää vielä selvittää onko värikoodit samat -93mallissa.
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
vn1500SE 1992