Sivu: 104 / 112:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45494102103104105106 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3091:stä 3120:een 3333:sta
  1. #3091
    Staattori vialta haiskahtaa.
    CBR 1100 xx -05 7/2016-
    CBR 1000F -89 7/2013-7/2016
    GS 1000S -79 85-88
    CB750-73 83-84
    CB350F -7? 82-83
    CB125Tvin -79 81-82
    CB100S -7? 80-81
  2. #3092
    Staattoria nyt olen mittaillut. Tyhjäkäynnillä n.13 volttia vaihtovirta antaa kaikki 3 piuhaa ja kun kierroksia antaa niin menee yli 20voltin.
    Honda Cbrxx 01
    Yamaha Virago 93
    Yamaha RD 125 -8?
    Honda Monkey -8?
    Suzuki PV -8?
  3. #3093
    Lainaa PasiXX kirjoitti Katso viesti
    Staattoria nyt olen mittaillut. Tyhjäkäynnillä n.13 volttia vaihtovirta antaa kaikki 3 piuhaa ja kun kierroksia antaa niin menee yli 20voltin.
    Mulla simahti staattori viime kesänä. Saattaa antaa viallisenakin jännitettä. Omani oli hajonnut siten, että staattori oli maissa ja virta kierteli pitkin pyörän runkoa. Jännitesäätäjä siinä sitten kärähti samalla,
  4. #3094
    Säädin jos menee joskus omasta niin voisi kokeilla sitä yamahan mallia.. kuulemma on ok.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  5. #3095
    Mittaa nyt hyvä mies staattori oikeasti. Tuossa alla on mun viimeisin viesti threadissa "moottoripyörän lataus"

    http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post6574630
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  6. #3096
    Juu.. 5000V:n meggaus paljastaa vähän pienemmätkin heikkoudet
  7. #3097
    Lainaa Hanskabel kirjoitti Katso viesti
    Juu.. 5000V:n meggaus paljastaa vähän pienemmätkin heikkoudet
    En ymmärtänyt, muttei varmaan tarviikaan...
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  8. #3098
    Nyt kun tuli itse teetettyä uusi avain Suutarilla, niin suosittelen kyllä Porista suutari rintalaa Isossakarhussa.

    Hinnaksi jäi vain 120euroo uudella siruavaimella. Paikkakuntalaiset Hondaliikkeet nosti kädet pystyyn asian kohdalla...
  9. #3099
    Moi,

    Staattori vialta tuo nyt haiskahtaa.
    Staattorin 3 piuhaa tyhjäkäynnillä antaa ulos 12,4vac ja kierrosten ollessa 5000rpm ulostuleva jännite +30-32vac luokkaa, tämä siis staattorin liittimen irtiollessa.
    Johtoja erikseen mitatessa antaa vastuksen jokaiselta johdolta 4,8 ohmia maata vasten mitattuna eli paskana on.
    Eikö staatorin ulostulojännite pitänyt olla jotakin +60vac luokkaa.
    Honda Cbrxx 01
    Yamaha Virago 93
    Yamaha RD 125 -8?
    Honda Monkey -8?
    Suzuki PV -8?
  10. #3100
    HEI..
    Nyt tarviin bläkkärin 96-98 orgis pleksin se lyhyt versio , saa olla naarmuilla ym kunhan on muuten ehjä.
    eli jos jollain on sellainen tallin nurkis ni olisin kiitollinen jos sellaisen löytäisin nopeesti ....

    t Karitee
  11. #3101
    Onko matkalehmän mittariston ja valokatteen välissä joku muovilärpäke, vai peittyykö ihan vain pleksillä, kun en muista ja eikä huoltokirjassa ollut tietoa.??

    Toinen kyssäri kytkin rallattaa välillä aika lujaa, oliko tämä kuinka yleistä, toimii kyllä hyvin, mutta vapaalla on aikamoinen meteli, kytkin pohjassa ei ääniä.??
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri.
  12. #3102
    muistaakseni pleksi peittää sen raon. eikös alkuperäinen ole musta siitä juuresta? monta vuotta aikaa, kun vaihtanut orkkiksen tuplakuplaan, niin aika harmaat musitikuvat, vaikka selvänä olinkin tuolloin...

    antaa kytkimen rallattaa, niin se tekee muillakin ja ajossa toimii ok. kylmänä kait enemmän ku kuumana.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  13. #3103
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    muistaakseni pleksi peittää sen raon. eikös alkuperäinen ole musta siitä juuresta? monta vuotta aikaa, kun vaihtanut orkkiksen tuplakuplaan, niin aika harmaat musitikuvat, vaikka selvänä olinkin tuolloin...

    antaa kytkimen rallattaa, niin se tekee muillakin ja ajossa toimii ok. kylmänä kait enemmän ku kuumana.


    Kiitos, sitten voin muutoin lyödä katteet nippuun, ja odotella pleksin saapumists
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri.
  14. #3104
    kyssäri?, FI valo tuntuu vilkkuvan kokoajan 2 pidempää ja 3 lyhyttä väläystä jatkuvasti, huoltokirjan mukaan oxygen fault, mutta eihän tässä ole edes lamdaa??
    pitäskö huolestua vai antaa vain palaa
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri.
  15. #3105
    jos se on ruisku niin on lamda. multa löytys joutilas orkkislambda.
  16. #3106
    Lainaa Henkka81 kirjoitti Katso viesti
    jos se on ruisku niin on lamda. multa löytys joutilas orkkislambda.
    99 ruisku on, missä fyysisesti olisi jos on?, koetin tutkia käyrästön kollektorille asti? kun en muista aikasemmasta XX:stä, toki aikaa on jo 10 vuotta välissä
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri.
  17. #3107
    siinä ennen ku putket haarautuu molemmille puolille
  18. #3108
    '99 ruisku ei ollut vielä katilla. Tuli kai 2001 muistaakseni vasta suomipyöriin. Ei lambdatunnistinta. Tuo voisi olla niitä 'wiring loom' -vaivoja, googlella löytyy juttua.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring
  19. #3109
    Lainaa mopedman kirjoitti Katso viesti
    '99 ruisku ei ollut vielä katilla. Tuli kai 2001 muistaakseni vasta suomipyöriin. Ei lambdatunnistinta. Tuo voisi olla niitä 'wiring loom' -vaivoja, googlella löytyy juttua.
    Tätä vaivaa epäilinkin, perinteinen maadotus hässäkkä putsattu, edellisessä teki sen ettei tunnistanut muka avainta, täytyy käydä liitoksia vielä läpi.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri.
  20. #3110
    mulla on vm-99 pyörä ja oli lambda.
  21. #3111
    Lainaa Henkka81 kirjoitti Katso viesti
    mulla on vm-99 pyörä ja oli lambda.
    mulla ei, 99 tais olla viel rajoittamaton, mutta mun vika oli vuosimallin mukainen maadoitusongelma.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri.
  22. #3112
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mopedman kirjoitti Katso viesti
    '99 ruisku ei ollut vielä katilla. Tuli kai 2001 muistaakseni vasta suomipyöriin. Ei lambdatunnistinta. Tuo voisi olla niitä 'wiring loom' -vaivoja, googlella löytyy juttua.
    Onko ko. pyörä suomipyörä, vuosituhannen vauhteessa pyöriä sun toisia uitettiin käytettynä suomeen jonnin verran.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  23. #3113
    Tervehdys !

    Nopeusmittarin kanssa kellään onkelmia mustalinnussa.. kylmänä toimii lähes ok mutta kun lämpiää jokusen kymmenen kilometrin jälkeen nopeus mittari putoaa vähitellen nollille, ideoita
    Viimeksi muokannut: Aparts; 12.07.2018 klo 23:07.
  24. #3114
    Moikka

    Tässäpä uusi iloinen Bläkkärin omistaja..

    Kuulkaapa hyvät kanssa omistajat.. kuinka paljon teidän bläkkärin runko kuumenee näin helteellä?
    Siis omani on niin kuuma että nylon suli oikean puolen housun lahkeessa..
    On siis oikeasti kuuma koko runko tankilla alas jalkatappeihin asti vasen enempi. Onko se muka normaalia?
    Johan siinä kengät sulaa jalkoihin kiinni huomenna mittaa lämmön siitä kunhan löydän mittarin.
    Ihan uskottavamman lämmin vielä puoli tuntia ajon jälkeen eihän se voi olla hyväksi millekään.
    Pitäisikö jotenkin ohjata ilmaa erilailla katteiden sisällä tmv..

    Pyörähän on vasta sisäänajetttu 39500 ajettu 2002 mallinen musta kaunotar.

    Vastauksista jo etukäteen kiittäen.
  25. #3115
    ei mulla runko koskaan niin kuuma ole ollut että housut sulaa kiinni, putkiin kyllä kantapään jälki kengistä jäänyt. ja paikoillaan kun seisoo tarpeeksi kauan, niin fleksi puhaltaa kyllä sitten armotta sen verran lämpöä munille, että mahla virtaa...

    puhutaanko nyt taajama-ajosta jossa tyhjäkäyntiä paikoillaan paljon vaiko ihan reippaasta maantieajosta? molemmissa polttavan kuuma?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  26. #3116
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    ei mulla runko koskaan niin kuuma ole ollut että housut sulaa kiinni, putkiin kyllä kantapään jälki kengistä jäänyt. ja paikoillaan kun seisoo tarpeeksi kauan, niin fleksi puhaltaa kyllä sitten armotta sen verran lämpöä munille, että mahla virtaa...

    puhutaanko nyt taajama-ajosta jossa tyhjäkäyntiä paikoillaan paljon vaiko ihan reippaasta maantieajosta? molemmissa polttavan kuuma?
    Ihan työmatka ajon jälkeen joka on kuitenkin suurimmaksi osaksi maantietä ja 100 nopeus. Ja välillä tietty hiljempaa. Tunnen ihan lämmön jaloissa saappaan sisälle. Ja oikeesti nylon suli lahkeessa.
    Ihan törkeän kuuma.
  27. #3117
    Ei mulla ainakaan kuumene .lämmin tosin kyllä on housuissa mut ei sentään sulamista kättä voi huoletta pitää runkolla
    Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  28. #3118
    runko ei lämpene mutta puhaltaahan se siitä katteen välistä sen kuuman ilman paikoillaan ku flekti menee päälle. putketkin menee sen verran alhaalla ettei runkoa pitäisi lämmittää mitenkään. kuulostaa kyllä kummalta.

    toiset kuumat kohdat olis sitten kytkin ja oikea poski. mut nekin on katteen takana suojassa, ettei jalka osu niihinkään. vesiletkut jne nekin katteen suojassa ja siellä edempänä piilossa.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  29. #3119
    Mikä lienee nylonin sulamislämpötila..? Mutta joo ei missään mopossa niinpaljon runko kuumene että siinä housunsa polttas.
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  30.  
  31. #3120
    Moikka

    Mittailin lämpöjä rungosta kun tulin illalla kotiin, siitä hitsausta sauman etupuolella tankin vieressä oli 61 astetta rungon lämpö.
    Vaihdepoljin 43
    Siinä missä on se kiinnitysmutteri rungon alaosassa ja mihin nyt suunnilleen jalka osuu sivusta oli 51 astetta.
    Ja ihan puolen tunnin ajon jälkeen.
    Mä olen kyllä ihmetellyt kun olen ajanut et on saappaan sisällä jaloilla lämmin..
    Kait se on jos 50 astetta hohkaa vieressä.
    Onko se nyt oikeesti normaalia et alumiini runko tulee ton lämpöiseksi?
    Kaikkihan siinä olevat kumit kuivuu ja haperoituu romux..
    Ja en ainakaan haluaisi paljasta pintaa laittaa noin kuumaan metalliin.
    Joten pitäisi saada tuuli enempi kyllä viilentämään runkoa..
    Omituinen juttu. Toisaalta, yleensä ei ole näin kuuma Suomessa vaan vedellään viileällä kelillä jolloin lämpö tulee tarpeeseen.

    Niin ja mittaukset tehty vasemmalta puolen kun se tuntuu olevan kuumempi


    Kerrassaan mystistä
Sivu: 104 / 112:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45494102103104105106 ... ViimeinenViimeinen