Sivu: 18 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718
Tulokset 511:stä 526:een 526:sta
  1. #511
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Takaratas on tarvikkeena 80€

    http://www.motorradteile-hamburg.de/...z-teil-525-si3
    Eturatas 16€ ja ketju jotain 80€ kans. Joten parilla satkulla pitäisi tulla kyllä ja jopa alle. Alurattaan kiinnike on alle 80€ ja alurattaat pari kymppiä sen jälkeen, vaikka vaihtelisi useamminkin.

    Moottoripyöräilyssäkin on mahdollista säästää isoja rahoja, kun vähän katselee ympärilleen. Ducatin tulpatkin ovat Suomessa jotain 30€ kappale. Englannista 24€/pari postilaatikkoon kannettuna.

    Sinällään Ducatilta vähän hömö veto laittaa navan vaimennus rattaaseen ja sitten myydä 300€ rattaita. Onneksi tarvikevalmistajat ajan tasalla siinäkin. Tuo aluratas ehkä paras vaihtoehto. rattaat halpoja, vaikka eivät kestäkään samaa kuin teräs. Välityksiä helppo vaihdella myös.
    Kiitos linkistä. Multistrada hakusanana löytyi perin huonosti, tosin en kyllä kovin peruseellisesti etsinytkään. Multin ketju taitaa olla 530.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  2. #512
    Vasemmalta ”marke”
    Sitten ”modell”
    Sitten valikosta ”antrieb” =voimansiirto

    http://www.motorradteile-hamburg.de/...fid=2601&cid=5

    ”Kera” on lyhenne sanasta kettenrad, eli ketjupyörä. Jt taitaa olla rattaiden merkki tuolla.
    BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  3. #513
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Vasemmalta ”marke”
    Sitten ”modell”
    Sitten valikosta ”antrieb” =voimansiirto

    http://www.motorradteile-hamburg.de/...fid=2601&cid=5

    ”Kera” on lyhenne sanasta kettenrad, eli ketjupyörä. Jt taitaa olla rattaiden merkki tuolla.
    Joo, tarkoitin että pari viikkoa sitten en tuolle sivustolle osunut. Saksa taipuu kyllä sen verran että pärjää.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  4. #514
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Niin nää mopot yleensä tekee. Vanha 996/998 ärrä ois kyllä aika porno.
    Njääh, noissa on testastretta. Desmoquattro sen olla pitää! Muuten kyllä olen samaa mieltä että tamburini > mikä tahansa muu.
    Lainaa garagesale kirjoitti Katso viesti
    Kuinka sen ottaa. Reilulla sadalla tonnilla ei saa millään tavalla oikeesti nopeeta autoa tänä päivänä meidän veroilla. Siitä 40% riittää ihan viimesen päälle laitteeseen 2-pyöräisissä.
    Eikä tarvi edes 40 %, tai lähellekään. Muutamalla tonnilla saa 749 ja siinä on taatusti enemmän suorituskykyä kuin 99 % moottoripyöräilijöistä osaa ikinä käyttää.

    Mitä muuten sun 998S FE:lle kuuluu?
  5. #515
    Lainaa Ratt kirjoitti Katso viesti

    Mitä muuten sun 998S FE:lle kuuluu?
    Hyvää sille kuuluu. Seisoo jalustallaan odottamassa että se joskus herätetään henkiin.
    vuoristoatleetti
  6. #516
    Uusi tällä foorumilla ja pitää ilmotautua ehdottomasti tänne.
    Tallista löytyy Ducatin 600 monsteri vm01 ja kesällä hankittu projekti kuntoinen Ducati 907i.e Paso vm92
  7. #517
    Uusi myös täällä, silloin tällöin jotain keskusteluja tullut silmäiltyä mutta nyt päätin rekisteröityä. 2004-vuotinen S4R Monsteri tuli viime viikolla hankittua.
  8. #518
    Tervetuloa!

    Facebookissa on aluekohtaisia ryhmiä, jossa voi verkostoitua muiden ducatistien kanssa ja lähteä yhdessä ajamaan. Suosittelen myös Ducati Club Finlandiin liittymistä.

    Uudellamaalla: PK-seudun ducatistit, ja Corsulta tiistaisin ja torstaisin lähtö ajamaan, jos keliä.
    ex: Yamaha XT-125 (150cc)
    ex: Ducati Monster 600 -00
    ex: Ducati Monster 695 -06
    nyk: Ducati 848 -10
  9. #519
    Tänään tuli nyt pyörä haettua kotiin. Eli 999:llä kurvaillaan menemään.
    Olen siis nyt Ducatisti, tätä en olisi kyllä vielä toistakymmentä vuotta sitten uskonut.
    DEVIL may care, but I don't!!!
    I'm not driving fast, I'm flying low!
  10. #520
    Ettei vaan meidän kylältä tullut noudettua kyseinen 999?
  11. #521
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Ettei vaan meidän kylältä tullut noudettua kyseinen 999?
    Ei tainnut olla, tuolta tsadin suunnalta autojobbarilta kävin hakemassa.
    DEVIL may care, but I don't!!!
    I'm not driving fast, I'm flying low!
  12. #522
    Lainaa AVe kirjoitti Katso viesti
    Ei tainnut olla, tuolta tsadin suunnalta autojobbarilta kävin hakemassa.
    Ei muuta kuin viripalikkaa kiinni

    Nimimerkillä kaikkea löytyy.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  13. #523
    Kovin hiljaista täällä niin laitetaan tämä. Prillojen jälkeen nyt eka Ducati alla. SF2VS tykkään. Just sopiva näille meidän mutkateille.
    Screenshot 2025-11-02 172658.jpg
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  14. #524
    Hiljaista on joo.

    Mopo tallissa odottelee ölpän vaihtoa. Tonne toiseen ketjuun olen lisännyt jonkin verran tarinaa: http://www.moottoripyora.org/keskust...Multistrada-V4

    Nyt on tällä 2021-malllilla noin 85000km takana . Keväällä matka jatkuu jossei ihmeitä satu (kai se pyörä toimii, kuskista ei niin tiä).
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  15. #525
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jussi M kirjoitti Katso viesti
    Kovin hiljaista täällä niin laitetaan tämä. Prillojen jälkeen nyt eka Ducati alla. SF2VS tykkään. Just sopiva näille meidän mutkateille.
    Screenshot 2025-11-02 172658.jpg
    Ainakin paperilla toi uus V2 vaikuttaa aika optimilta. Kevyt, tehoa riittävästi ja se tuotetaan V-koneesta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16.  
  17. #526
    En ole uutta V2:sta ajanut mutta vaikuttaa hyvin samanlaiselta kuin pois jäävä Supersport 950. Sehän on mainio rento katusportti.
Sivu: 18 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718