Sivu: 17 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 715161718 ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 515:sta
  1. #481
    Supersport S 2017 Star White Silk.

    Vähän tehoja uupuu, mutten niitä hirveästi kaipaakkaan.

    Jotain sellittämättömän hienoa tossa on mitä aikaisemmista pyöristäni (Yamaha MT-07 ja Suzuki GSX-1000S FA) ei löytynyt.

    Eipä sitä montaa kertaa saanut syksyn aikana parkkiin ajettua, ettei joku olisi tullut kyselemään/ihastelemaan . Hieno peli

    IMG_20170709_141635_8.jpg
  2. #482
    Lainaa jusmar kirjoitti Katso viesti
    Supersport S 2017 Star White Silk.
    Vähän tehoja uupuu, mutten niitä hirveästi kaipaakkaan.
    Jotain sellittämättömän hienoa tossa on mitä aikaisemmista pyöristäni (Yamaha MT-07 ja Suzuki GSX-1000S FA) ei löytynyt.
    Eipä sitä montaa kertaa saanut syksyn aikana parkkiin ajettua, ettei joku olisi tullut kyselemään/ihastelemaan . Hieno peli
    Onnittelut tuo todella kaunis laite erityisesti noilla väreillä. Tykkään myös noista perinteisemmän oloisista vaimentimista enkä niinkään niistä Panigalen koneen alle jemmatuista.
    Ducati Multistrada 1200 -2015.
    Kun masentaa, muista ykkönen on alhaalla ja loput ylös.
  3. #483
    Täälä yks joka tukahdutti 2013 asti jatkuneen ducatikuumeensa. 1199s tuli ostettua.
  4. #484
    Lainaa TimoI kirjoitti Katso viesti
    Täälä yks joka tukahdutti 2013 asti jatkuneen ducatikuumeensa. 1199s tuli ostettua.
    Ohho! Täällä ilmoittautuu yksi aidosti kateellinen.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
  5. #485
    Mikä lie sekasikiö, mutta on siinä Ducatin kone
    Cagiva Gran Canyon 900 liittyi laivueeseen eilen.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  6. #486
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Mikä lie sekasikiö, mutta on siinä Ducatin kone
    Cagiva Gran Canyon 900 liittyi laivueeseen eilen.
    nyt on jutauksilla nähtävissä hieno laite....... ja mukava ääni
  7. #487
    Lainaa A59 kirjoitti Katso viesti
    nyt on jutauksilla nähtävissä hieno laite....... ja mukava ääni
    Atlannin vallia ajattelin, kun rätkän hommasin.
    Kallis reissu...
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  8. #488
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Atlannin vallia ajattelin, kun rätkän hommasin.
    Kallis reissu...
    kivat kokemukset ei ole koskaan ylihintaisia........
  9. #489
    Multistrada 1200S -15.
    Kolmas kesä edessä.
  10. #490
    Lainaa jusmar kirjoitti Katso viesti
    Supersport S 2017 Star White Silk.

    Vähän tehoja uupuu, mutten niitä hirveästi kaipaakkaan.

    Jotain sellittämättömän hienoa tossa on mitä aikaisemmista pyöristäni (Yamaha MT-07 ja Suzuki GSX-1000S FA) ei löytynyt.

    Eipä sitä montaa kertaa saanut syksyn aikana parkkiin ajettua, ettei joku olisi tullut kyselemään/ihastelemaan . Hieno peli

    IMG_20170709_141635_8.jpg
    Itsellä vahvassa harkinnassa supersport. Oletko saanu kilometrejä mittariin? Onko mitään moitittavaa? minkä pituinen olet?
  11. #491
    Street fighter 1098s
    jotenkin "vahingossa" valikoitui, ihan toinen mopedi oli hakusessa, mutta tuo teki jotenkin vaikutuksen!
    SF 1098 S -09
    DL 1000 -03
    gsx-r 750 -02/-04 (kilvetön)
    Nopsa Master 3 -05
  12. #492
    Paluu Ducatimaailmaan, muutaman päivän kokemuksella voin sanoa että olis pitäny tämmönen hankkia jo kauan sitten
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Trying is the first step towards failure
  13. #493
    Lainaa vilttu kirjoitti Katso viesti
    Paluu Ducatimaailmaan, muutaman päivän kokemuksella voin sanoa että olis pitäny tämmönen hankkia jo kauan sitten
    -09 ja raahesta ostit?
  14. #494
    Kyllä 09 mut oli jo kulkeutunu pohjanmaalle asti, olisko joskus sieläki päin ollu muistaakseni?
    Trying is the first step towards failure
  15. #495
    Lainaa vilttu kirjoitti Katso viesti
    Kyllä 09 mut oli jo kulkeutunu pohjanmaalle asti, olisko joskus sieläki päin ollu muistaakseni?
    https://www.nettimoto.com/ducati/streetfighter/2275746



    Oliko sulla muuten S4R tms. joku nestejäähy mörkö aiemmin, ~5 vuotta sit?
  16. #496
    Lainaa Ratt kirjoitti Katso viesti
    https://www.nettimoto.com/ducati/streetfighter/2275746



    Oliko sulla muuten S4R tms. joku nestejäähy mörkö aiemmin, ~5 vuotta sit?
    Sama pyörä on, ja oli S4R. Mut tää on paaaljon kivempi
    Trying is the first step towards failure
  17. #497
    Lainaa vilttu kirjoitti Katso viesti
    Sama pyörä on, ja oli S4R. Mut tää on paaaljon kivempi
    Jep uskon sen. Ei muuten, mutta taidettiin aikanaan hakea Vaasassa joku kuvajahti kimpassa, olin 748:lla liikenteessä.

    PS: Ehdit tavallaan ensin hakea ton sf:n, oli nimittäin itelläkin kiikarissa. Moinen olis vähä niinku hakusessa edelleen...
  18. #498
    Lainaa Ratt kirjoitti Katso viesti
    Jep uskon sen. Ei muuten, mutta taidettiin aikanaan hakea Vaasassa joku kuvajahti kimpassa, olin 748:lla liikenteessä.

    PS: Ehdit tavallaan ensin hakea ton sf:n, oli nimittäin itelläkin kiikarissa. Moinen olis vähä niinku hakusessa edelleen...
    Muistan kyllä Joo en mä viittiny hirveesti viivytellä koeajon jälkeen, pelotti jo et joku kerkee ostaan kun ei perjantaina ehtiny käymään, lauantaina sit piti lähtee heti aamusta :P
    Trying is the first step towards failure
  19. #499
    Eilen tuli Ducati Supersport taloon. Hyvältä näyttää, kuulostaa ja ennen kaikkea tuntuu!
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  20. #500
    Ducati on kokonaisvaltainen kokemus
    Ducati Streetfighter 1098 -10
    KTM 690 Enduro R -15

  21. #501
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Ducati on kokonaisvaltainen kokemus
    Jep, tuntuu lompakossa asti.
    Everyone dies... today or 50 years from now, what does it matter?
    - Achilles, Troy -
    (my words exactly)
  22. #502
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Jep, tuntuu lompakossa asti.
    Niin nää mopot yleensä tekee. Vanha 996/998 ärrä ois kyllä aika porno.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #503
    Kuinka sen ottaa. Reilulla sadalla tonnilla ei saa millään tavalla oikeesti nopeeta autoa tänä päivänä meidän veroilla. Siitä 40% riittää ihan viimesen päälle laitteeseen 2-pyöräisissä.
    https://miikasalo.blogspot.fi/
  24. #504
    Lainaa garagesale kirjoitti Katso viesti
    Kuinka sen ottaa. Reilulla sadalla tonnilla ei saa millään tavalla oikeesti nopeeta autoa tänä päivänä meidän veroilla. Siitä 40% riittää ihan viimesen päälle laitteeseen 2-pyöräisissä.
    Nimenomaan. Perus riisikupin hinnalla saa melkoisen mopon. Sitten kun vielä herkuttelee tehopainosuhteilla; miltäs tuntuis 1200 hevosvoimaa omassa autossa .
    Ducati Multistrada 1200 -2015.
    Kun masentaa, muista ykkönen on alhaalla ja loput ylös.
  25. #505
    Tänään tuli noudettua kotiin perheen uusin tulokas.

    Diavel2-640.jpg
  26. #506
    Millainen tuo SF oikein on jos pitäisi verrata vanhakoppaiseen monsteriin?
    Ikinä ei ole päässyt näkemään luonnossa mutta olemus puhuttelee.
    Ratakärpänen puraisi ja tuolla nykyisellä 695 monsterilla on tullut pari kertaa käväistyä Ahvenistolla ja tarkoitus olisi jatkaa satunnaisia käyntejä.
    Toisaalta kohtuullisia päiväreissujakin tulee harrastettua.
    Joitain pikkukoneisia tullut jo katseltua sillä silmällä.
    Juuso
    Ducati monster 695
  27. #507
    Lainaa Kerberos kirjoitti Katso viesti
    Millainen tuo SF oikein on jos pitäisi verrata vanhakoppaiseen monsteriin?
    Ikinä ei ole päässyt näkemään luonnossa mutta olemus puhuttelee.
    Ratakärpänen puraisi ja tuolla nykyisellä 695 monsterilla on tullut pari kertaa käväistyä Ahvenistolla ja tarkoitus olisi jatkaa satunnaisia käyntejä.
    Toisaalta kohtuullisia päiväreissujakin tulee harrastettua.
    Joitain pikkukoneisia tullut jo katseltua sillä silmällä.
    Paha verrata kun en ole juuri monsterilla ajanut. 1098 SF on melko äärimmäinen laite, kiskaisee rajoittimelle hätäisesti 7500-8000 kierroksesta. Vetoluistonesto tulee tarpeeseen ja saattaa pienellä tuurilla jopa estää highsiderin. Kyllä sillä radallakin kerkiää, kunhan alustan säädöt korjaa paremmin kohilleen. Toki kyykky kävis radalle paremmin jos sekunteja metsästää. Jarrut on tehokkaat mut abs:t sais olla. 14-piikkinen eturatas parantaa ajettavuutta, sen kanssa ei kulje kuin 239 (pitää lähtee vähän aikaisemmin matkaan jos tuntuu ettei se riitä).

    Omaani kolvasin vasemman puolen takatapin tilalle telineen givin 21-litraiselle laukulle. Sen kanssa on heitetty 3 euroopan reissua.

    Rm heinolla Tampereella näytti olevan yksi aika priimakuntoisen näkönen. 27000 ajettu. Siinä vaiheessa pitäis olla uusittu ketjupaketti, hihnat ja kuivakytkin. Jos ei o niin reilut pari tonttua pitää varata budjettiin.

    848 SF on erilainen, siinä taisi oll märkä kytkin?
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
  28. #508
    Vaihdoin muutaman sentin korkeamman tangon ja tuli jonkin verran keulintaherkempi. Kakkosella menisi yli jos ei olisi varovainen. 14 piikkisellä eturattaalla luultavasti kolmosellakin.

    Pienemmällä en ole ajanut, mutta siinä on märkäkytkin ja säyseämpi kone pienemmällä overlapilla. 1098 on vähän raaka etenkin taajamaan. Iso faitteri on käytännössä 1098, josta riisuttu katteet, vähän pidempi takahaarukka ja loivempi keulakulma. Tanko tietenkin vähän korkeampi, mutta minusta liian kyykky silti. Pitkä ykkönen ja kulmikas kone on vaikea ajaa hiljaa taajamassa. Vaatii ruiskukartan vaihdon, jolloin paranee hyvin paljon.

    1098 kestää ilmeisesti vähän heikosti rata-ajoa. 1098 Faitterissa on kuuleman mukaan vähän järeämpi alakerta lainattu 1198-mallista.

    Pienempiä näkyy muutama jatkuvasti myynnissä, isompia hyvin satunnaisesti. Faitteri on vähän erikoinen eikä ns jokapojan pyörä yleiskäyttöön. Jenkkifoorumilla oli hyvä kuvaus asiasta. Moni osti jenkeissä kun se oli niin hyvännäköinen. Sitten alkoivat haukkua sitä kun se onkin vähän extreme, eikä mikään kiltin lupsakka yleisnakupyörä. Vähän kuin ostaisi Ferrarin kaupungilla cruisailuun ja toteaisi sen olevan ihan perseestä.

    848 on ilmeisesti paljon käyttäjäystävällisempi ja kiltimpi ainakin kirjoitusten mukaan.

    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    P
    Rm heinolla Tampereella näytti olevan yksi aika priimakuntoisen näkönen. 27000 ajettu. Siinä vaiheessa pitäis olla uusittu ketjupaketti, hihnat ja kuivakytkin. Jos ei o niin reilut pari tonttua pitää varata budjettiin.
    Pari tonnia saattaa mennä marmorille, jos teettää siellä. Ketjut ja rattaat ovat vajaa pari sataa, hihnat ehkä 110€/pari ja kutkinlevyt koreineen pari satkua. https://www.ebay.com/itm/NEW-Ducati-...oAAOSwvGlacITD. Tunteja noihin ei paljoakaan mene.

    Omalla ajettu nyt 23000, enkä meinannut mitään noista uusia muutaman tonnin päästä. Hihnat laitoin viime syksynä. Kytkin oli vasta auki ja ihan kunnossa, samoin ketjut. Molemmilla menee vielä pitkään. Riippuu tietenkin käytöstä miten mikäkin kestää. Radalla rääkättyä Ducatia en ehkä ensimmäisenä olisi ostamassa.
    Viimeksi muokannut: B12; 30.06.2018 klo 13:30.
    Ducati Streetfighter 1098 -10
    KTM 690 Enduro R -15

  29. #509
    Rattaat on spesiaalikamaa, joten toisiovetoon menee ehkä vähän enemmän. Multiin oli ducati-merkkisenä 375.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
  30.  
  31. #510
    Takaratas on tarvikkeena 80€

    http://www.motorradteile-hamburg.de/...z-teil-525-si3
    Eturatas 16€ ja ketju jotain 80€ kans. Joten parilla satkulla pitäisi tulla kyllä ja jopa alle. Alurattaan kiinnike on alle 80€ ja alurattaat pari kymppiä sen jälkeen, vaikka vaihtelisi useamminkin.

    Moottoripyöräilyssäkin on mahdollista säästää isoja rahoja, kun vähän katselee ympärilleen. Ducatin tulpatkin ovat Suomessa jotain 30€ kappale. Englannista 24€/pari postilaatikkoon kannettuna.

    Sinällään Ducatilta vähän hömö veto laittaa navan vaimennus rattaaseen ja sitten myydä 300€ rattaita. Onneksi tarvikevalmistajat ajan tasalla siinäkin. Tuo aluratas ehkä paras vaihtoehto. rattaat halpoja, vaikka eivät kestäkään samaa kuin teräs. Välityksiä helppo vaihdella myös.
    Viimeksi muokannut: B12; 30.06.2018 klo 22:18.
    Ducati Streetfighter 1098 -10
    KTM 690 Enduro R -15

Sivu: 17 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 715161718 ViimeinenViimeinen