Supersport S 2017 Star White Silk.
Vähän tehoja uupuu, mutten niitä hirveästi kaipaakkaan.
Jotain sellittämättömän hienoa tossa on mitä aikaisemmista pyöristäni (Yamaha MT-07 ja Suzuki GSX-1000S FA) ei löytynyt.
Eipä sitä montaa kertaa saanut syksyn aikana parkkiin ajettua, ettei joku olisi tullut kyselemään/ihastelemaan. Hieno peli
IMG_20170709_141635_8.jpg
Täälä yks joka tukahdutti 2013 asti jatkuneen ducatikuumeensa. 1199s tuli ostettua.![]()
Mikä lie sekasikiö, mutta on siinä Ducatin kone
Cagiva Gran Canyon 900 liittyi laivueeseen eilen.
Multistrada 1200S -15.
Kolmas kesä edessä.
Street fighter 1098s
jotenkin "vahingossa" valikoitui, ihan toinen mopedi oli hakusessa, mutta tuo teki jotenkin vaikutuksen!![]()
CB 1300 -07
Paluu Ducatimaailmaan, muutaman päivän kokemuksella voin sanoa että olis pitäny tämmönen hankkia jo kauan sitten![]()
Trying is the first step towards failure
Kyllä 09 mut oli jo kulkeutunu pohjanmaalle asti, olisko joskus sieläki päin ollu muistaakseni?
Trying is the first step towards failure
https://www.nettimoto.com/ducati/streetfighter/2275746
Oliko sulla muuten S4R tms. joku nestejäähy mörkö aiemmin, ~5 vuotta sit?
Eilen tuli Ducati Supersport taloon. Hyvältä näyttää, kuulostaa ja ennen kaikkea tuntuu!
Ducati on kokonaisvaltainen kokemus![]()
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kuinka sen ottaa. Reilulla sadalla tonnilla ei saa millään tavalla oikeesti nopeeta autoa tänä päivänä meidän veroilla. Siitä 40% riittää ihan viimesen päälle laitteeseen 2-pyöräisissä.
vuoristoatleetti
Tänään tuli noudettua kotiin perheen uusin tulokas.
Diavel2-640.jpg
Millainen tuo SF oikein on jos pitäisi verrata vanhakoppaiseen monsteriin?
Ikinä ei ole päässyt näkemään luonnossa mutta olemus puhuttelee.
Ratakärpänen puraisi ja tuolla nykyisellä 695 monsterilla on tullut pari kertaa käväistyä Ahvenistolla ja tarkoitus olisi jatkaa satunnaisia käyntejä.
Toisaalta kohtuullisia päiväreissujakin tulee harrastettua.
Joitain pikkukoneisia tullut jo katseltua sillä silmällä.
UwU Jäsenvastaava UwU
Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
Aprilia RSV Mille R -03
Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
Paha verrata kun en ole juuri monsterilla ajanut. 1098 SF on melko äärimmäinen laite, kiskaisee rajoittimelle hätäisesti 7500-8000 kierroksesta. Vetoluistonesto tulee tarpeeseen ja saattaa pienellä tuurilla jopa estää highsiderin. Kyllä sillä radallakin kerkiää, kunhan alustan säädöt korjaa paremmin kohilleen. Toki kyykky kävis radalle paremmin jos sekunteja metsästää. Jarrut on tehokkaat mut abs:t sais olla. 14-piikkinen eturatas parantaa ajettavuutta, sen kanssa ei kulje kuin 239 (pitää lähtee vähän aikaisemmin matkaan jos tuntuu ettei se riitä).
Omaani kolvasin vasemman puolen takatapin tilalle telineen givin 21-litraiselle laukulle. Sen kanssa on heitetty 3 euroopan reissua.
Rm heinolla Tampereella näytti olevan yksi aika priimakuntoisen näkönen. 27000 ajettu. Siinä vaiheessa pitäis olla uusittu ketjupaketti, hihnat ja kuivakytkin. Jos ei o niin reilut pari tonttua pitää varata budjettiin.
848 SF on erilainen, siinä taisi oll märkä kytkin?
SF 1098S
MTS V4S Sport
Vaihdoin muutaman sentin korkeamman tangon ja tuli jonkin verran keulintaherkempi. Kakkosella menisi yli jos ei olisi varovainen. 14 piikkisellä eturattaalla luultavasti kolmosellakin.
Pienemmällä en ole ajanut, mutta siinä on märkäkytkin ja säyseämpi kone pienemmällä overlapilla. 1098 on vähän raaka etenkin taajamaan. Iso faitteri on käytännössä 1098, josta riisuttu katteet, vähän pidempi takahaarukka ja loivempi keulakulma. Tanko tietenkin vähän korkeampi, mutta minusta liian kyykky silti. Pitkä ykkönen ja kulmikas kone on vaikea ajaa hiljaa taajamassa. Vaatii ruiskukartan vaihdon, jolloin paranee hyvin paljon.
1098 kestää ilmeisesti vähän heikosti rata-ajoa. 1098 Faitterissa on kuuleman mukaan vähän järeämpi alakerta lainattu 1198-mallista.
Pienempiä näkyy muutama jatkuvasti myynnissä, isompia hyvin satunnaisesti. Faitteri on vähän erikoinen eikä ns jokapojan pyörä yleiskäyttöön. Jenkkifoorumilla oli hyvä kuvaus asiasta. Moni osti jenkeissä kun se oli niin hyvännäköinen. Sitten alkoivat haukkua sitä kun se onkin vähän extreme, eikä mikään kiltin lupsakka yleisnakupyörä. Vähän kuin ostaisi Ferrarin kaupungilla cruisailuun ja toteaisi sen olevan ihan perseestä.
848 on ilmeisesti paljon käyttäjäystävällisempi ja kiltimpi ainakin kirjoitusten mukaan.
Pari tonnia saattaa mennä marmorille, jos teettää siellä. Ketjut ja rattaat ovat vajaa pari sataa, hihnat ehkä 110€/pari ja kutkinlevyt koreineen pari satkua. https://www.ebay.com/itm/NEW-Ducati-...oAAOSwvGlacITD. Tunteja noihin ei paljoakaan mene.
Omalla ajettu nyt 23000, enkä meinannut mitään noista uusia muutaman tonnin päästä. Hihnat laitoin viime syksynä. Kytkin oli vasta auki ja ihan kunnossa, samoin ketjut. Molemmilla menee vielä pitkään. Riippuu tietenkin käytöstä miten mikäkin kestää. Radalla rääkättyä Ducatia en ehkä ensimmäisenä olisi ostamassa.
Viimeksi muokannut: B12; 30.06.2018 klo 13:30.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Rattaat on spesiaalikamaa, joten toisiovetoon menee ehkä vähän enemmän. Multiin oli ducati-merkkisenä 375.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Takaratas on tarvikkeena 80€
http://www.motorradteile-hamburg.de/...z-teil-525-si3
Eturatas 16€ ja ketju jotain 80€ kans. Joten parilla satkulla pitäisi tulla kyllä ja jopa alle. Alurattaan kiinnike on alle 80€ ja alurattaat pari kymppiä sen jälkeen, vaikka vaihtelisi useamminkin.
Moottoripyöräilyssäkin on mahdollista säästää isoja rahoja, kun vähän katselee ympärilleen. Ducatin tulpatkin ovat Suomessa jotain 30€ kappale. Englannista 24€/pari postilaatikkoon kannettuna.
Sinällään Ducatilta vähän hömö veto laittaa navan vaimennus rattaaseen ja sitten myydä 300€ rattaita. Onneksi tarvikevalmistajat ajan tasalla siinäkin. Tuo aluratas ehkä paras vaihtoehto. rattaat halpoja, vaikka eivät kestäkään samaa kuin teräs. Välityksiä helppo vaihdella myös.
Viimeksi muokannut: B12; 30.06.2018 klo 22:18.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21