Mikäs se tuo handelbar:in pulttien hylsykoko on kun se on tuollainen torx pultti, onko se kenties E-10 jolla se aukenee ?
__________________________________
Yamaha Virago 535
Yamaha FZ6S 2006
Honda XL1000 2004 ABS
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
Kokoa en muista, mutta eiköhän se tuolla Bilteman satsilla aukea.
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Ka...ja-2000016714/
Pekka
Onkos kokemuksia LC mallien vakkariongelmista?
Mulla tämän kesän temppuillu ja nyt syksyä kohden mennyt vaan huonommaksi.
-resume ei toimi
-vakkari päällä jos koittaa pienentää nopeutta => menee pois päältä
-vakkari päällä vilkku oikealle => menee pois päältä
-...
Sama vaiva oli kesällä omassa pyörässä. Vaihtoon meni koko murikka. Ei voi kuulemma korjata.
Enska58
Vasemman kahvan kytkinsatelliittia on vaihdettu nähtävästi takuutyönä paljonkin, myös minulta. Ei ole temppuillut vaihdon jälkeen. Kannattaa kysyä, meneekö takuuseen.
Sent from my iPad using Tapatalk
-juha-
Heinolta sanoivat samaa...eikä maksa kuin 447 EUR.
No toivotaan ettei mene omaan piikkiin, ainakaan kokonaan.
Kuinkahan vaikuttaa tuohon BMW vastaantuloon ikä ja kilometrit....
MY13 vaikkakin 14 rekisteröity. Vakkari alkoi tökkiä kesällä 30t huollon aikoihin...mutta minä fiksuna kävin vasta kyselemässä tuosta ja nyt on 10 t lisää...
Nuo kahvat ovat LCn tunnettu vika, foorumeilta löytyy tapauksia jotka vaihtaneet niitä jo 3-4 150k aikana. Yksinkertaisesti ne eivät vaan kestä, edes uudet. Sama kuin tuo aiempien bensaliuska - hajoaa ihan taatusti kaikilta, vaikkei tehdas sitä myönnä.
Vantaa-Vyborg
Eikä saada koskaan tietää rakastiko Hannu piparia vai Kerttua.
Mun -14 mallissa ei kumpikaan katkaisijapaketti oireillut mitenkään, mutta silti oli molemmat murikat vaihdettu 50tkm huollossa, takuuseen tietty.
-jp-
Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
Toivoa vaan sopii sitten, että hajonnutkin vaihdettaisiin kuluitta. Maanantaina lupasivat palata asiaan...
Onko joku koittanut asentaa gessun (-07) ajovalo polttimoksi tollasta led poltinta?
Merkkinä ainakin "Autoline", voi olla muitakin.
Toi ajovalo kuppi näyttää senverran ahtaalta että mahtaneeko saada sopimaan?
http://i7.aijaa.com/m/00810/14460685.jpg
BMW R1200GSA,
Piaggio Hexagon180,
M72,
KTM 1290 SuperAdventure,
Honda Monkey 125,
BMW R1200GSA
Onko tietoa R1200 GSA 2011 kahvanlämppäreiden kytkennästä. Lähinnä kiinnostaa se miten 2 tehoinen lämmitys on toteutettu ja mikä on lämmityselementin teho.
Jos jollain on näkösällä ehyt lämmityselementti, niin vastusmittarilla lukema, niin täällä tyyväinen mies. Edellinen omistaja oli mattoveitsimiehiä ja silponut molemmat elementit. Eli kun orkkikset maksaa aika paljon, niin jotain tarvike elementtiä ajattelin sovitella.
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Oletko tutustunut tähän ?
http://advrider.com/index.php?thread...y-step.770667/
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--
OK kiitos. Ei tuossa ihan siihen minun ongelmaan ole ratkaisua. Kessussahan on ne filmit, vika kohdat kyllä löysin, mutta tinaamalla ja minun konsteilla ei katkenneita elementtien päitä yhteen.
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Meneekö elementtiin 2 vai kolme johtoa? Jos vain 2, niin tehoasetukset on toteutettu joko niin, että pyörän elektoniikka katkoo pienemmällä teholla tulevaa virtaa tai rajoittaa jännitettä, tai sitten pienemmällä teholla tulovirta menee esivastuksen kautta kuten Hondaan laittamissani tarvikelämppäreissä. Kaikissa tapauksissa tilalle pitäisi sopia halvan tarvikelämppärin elementti. Etsi tehokkain minkä löydät.
Jos elementtiin menee 3 johtoa, elementissä kiertää todennäköisesti "vuorotellen" kaksi vastuslankaa, joista ykkösteholla lämpiää toinen ja kakkosella molemmat. Tuollaisiakin halpoja tarvikelämppäreitä löytyy.
Eli osta tehokkain edullinen tarvikelämppärisetti, jossa on alkuperäisenkaltaiset elementit ja tinaa se tilalle. Motonetistä saa kahvakumiliimaa, laita runsaasti uuteen tuppeen ja kertatyönnöllä paikalleen. Jos jämähtää kesken, niin tavallisella CRC ruosteenirroitusspraylla ja pikku meisselillä varovasti raottaen tuppi irti ja uusi yritys.
https://www.youtube.com/user/mtubeist
OK tämä on selvä jos yhdessä elementissä on kaksi eri vastusta ja niitä sopivasti sarjaan tai rinnankytkettynä saadaan eri tehovariaatioita. Mutta kun ei ole kuin yksi vastuselementti, siksipä kysyinkin.Voi olla että virtaa katkotaan. Tilasin Kiinan pojilta jo elementit ja juottelen ne rikkinäisten tilalle.
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Onkos herrasväki asentanut tarvikehälyttymiä gessuihin? Mulla -15 adv ja en oikein keksi hyvää paikkaa minne laittaa.
Hommasin ihan Steelmaten peruspillin, enkä kytke sitä vilkkuihin tms. ajonestoihin. Mutta siis minne ootte tunkeneet noita roippieta GSA:ssa?
http://www.motonet.fi/fi/tuote/48220...P-varashalytin
TEAM CAMPARI
BMW R1250 GS Adventure
EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,
http://ekoteko76.blogspot.fi
Laitoin Hondaan nuo: http://www.motopalvelu.com/verkkokau...ters-p-94485-0
Mielestäni eivät ole ihan yhtä tehokkaat kuin olivat ex -07 Gessussa.
https://www.youtube.com/user/mtubeist
Ok, taitaa nuokin olla näitä Taiwanin taideteoksia, ainakin Aliexpessin sivuilla on samannäköisiä, hintaan muutama euro. Voi kun löytäisi jostain ihan kunnolliset ja asialliset elementit. Mutta vaikeaa se on, laadusta kun ei kukaan välitä enää mitään. Kuitenkin oman hommansa laittaa ne elementit, niin sama olisi olla ihan kunnolliset. Aikani kun valitan niin päädyn orkkisvaraosiin.
Tuolta löytyy joka lähtöön, tehneekö mitään, se jää nähtäväksi.
https://www.aliexpress.com/wholesale...+Heating+Grip+
edit, niinhän siinä kävi kuin itselleni ennustin, että orkkikset entisten tilalle. Nixlandiasta löytyi ja ihan kohtuu hintaan. Nyt ei sormia palele.
Viimeksi muokannut: 57pannu; 09.02.2018 klo 17:35.
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
https://youtube.com/@autiotravel
BMW R 1200 GS-14, BMW R 1200 GS-04, KTM 640 SM-04, Africa Twin-00, 250KX-90, Kawasaki Gpz 1100-84, Honda 350CB-72, Jawa 250-68
Motonet 109€
http://www.motonet.fi/fi/tuote/90036...12Ah-YTX14H-BS
Sitten ois Exide SLA12-12 12V 12Ah (YTX14-BS) 54,00€
https://suomenakut.fi/index.php?main...ts_id=24034029
Tuo SLA akku olisi kyllä parempi hankinta, koska se on AGM akku.
Siinä on nesteet sidottu lasikuitumattoon ( Absorbed Glas Mat), joten se kestää tärinää ja vaikka mitä paljon paremmin kuin tuo tuo toinen Motonetin loiskeakku.
Sitä ei myöskään tarvitse huoltaa.
Tuo SLA 12-12 on ehkä Heaviside Oy:n maahantuoma akku.
Itselläni on erinomaisia kokemuksia noista SLA akuista monessakin boxeribemarissa.
Heavisiden heppu on pienakkujen asiantuntija ja itsekin moottoripyöräilijä, joka vastaa akuistaaan.
Tuolta löytyy lisätietoa maahantuojasta, klik
Heaviside myy myös suoraan kuluttajille ja toimittaa matkahuollolla vaikka minne.
Viimeksi muokannut: Pekkavee; 27.02.2018 klo 22:42.
Pekka
Mistä ihmeestä keksit, että tuo Motonetin Yuasa ei olisi agm-akku? Yuasan agm-akut hapotetaan itse patruunoista, jotka imeytyvät sinne lasikuitumattoon. Mitä tuohon Exideen muuten tulee, niin itse en ostaisi akkua, jolle ei ilmeisesti uskalleta edes luvata kylmäkäynnistysvirran suuruutta. Muutenkin tuo tehtaalla valmiiksi hapotetun akun osto on arpapeliä, kun ei tiedä kauanko se on levännyt varastossa ja kuinka tyhjänä.
Mie ostin eilen Yuasa Agm-Akku 12v 17Ah NP17-12i https://suomenakut.fi/index.php?main...cts_id=2123478
Se oli heti valmis ilman mitään läträyksiä ja vuoden takuulla.
Kotona mittasin napajännitteen ja se oli 13v
Eiköhän sillä Cagiva starttaa...
http://www.storm-motor.fi/osat/moott...agm-huoltovapa
On se AGM akku ja hinnankin katoin vain tuolta. Kiinnostaa edelleen tarviiko pyörä olla sähkössä vaihdon aikana.
https://youtube.com/@autiotravel
BMW R 1200 GS-14, BMW R 1200 GS-04, KTM 640 SM-04, Africa Twin-00, 250KX-90, Kawasaki Gpz 1100-84, Honda 350CB-72, Jawa 250-68