Sivu: 32 / 56:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22303132333442 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 1676:sta
  1. #931
    Lainaa oraniyan kirjoitti Katso viesti
    Motorradin testin perusteella tilasin tänä keväänä noi Pirellin testivoittajarenkaat. Olleet nyt alla parisen tuhatta kilsaa. Kulutuskestosta en sano vielä mitään, mutta on olleet hyvät ajaa ja pito tuntuu erinomaiselta...tykkään paljon. Näillä näkymin hommaan seuraavaksi samanlaiset, ellei nyt tällä välin ilmesty jotain aivan mahtavaa, uutta testivoittajaa :-)
    Mitä kautta hommasit ? Miten märällä asfaltilla ? Entä soralla ? Sori kuulustelu mutta mulla kuluu renkaita aika paljon, viime vuonaa 26 tkm ja ei tänäkään kesänä näytä pyörä paikallaan olevan. Ja renkaissa en viitti säästää, vaihdan ajoissa ennenkuin on ihan paskana.
    R1200GSA -09
  2. #932
    Ajoin viime kesänä edellisellä Gessulla yhden sarjan Pirellin Scorpion Trail 2 renkaita ja siitä innostuneena on nyt alla vesi Adventuressakin kyseiset renkaat. Parhaat renkaat minun ajoon mitä olen Gessussa kokeillut ( yhdeksäs sarja renkaita menossa). Maukas ajettava asfaltilla, soralla ja hiekallakin pärjää kohtuullisesti. Kulutuskestävyys ihan hyvällä tasolla. Rengas kuluu tasaisesti ja säilyttää pyöreän profiilinsa hyvin. Ajan asfaltilla noin 70%, sora ja metsä-autotietä noin 30%.
    Rengas voitti kilpailijat kaikilla osa-alueilla Motorrad vertailussa 2015 joka ajettiin R 1200 GS pyörällä.
    Erityisesti märkäpito ominaisuudet olivat erinomaiset.
    Vakaa moottoritiellä ja silti taittuu mutkiin kuin ajatus.


    Rengas arvosteluja: Rengastesti.com / moottoripyöränrenkaat

    Ja mopedreifen.de sivustolta
    Viimeksi muokannut: GSR600; 14.05.2016 klo 09:19.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  3. #933
    Mites se uusi anakee wild vai mikäseoli.. iso kuvio siinä ainakin on. Mahtaisiko kestää sekin pitkään kuten misukan kumi yleensä..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  4. #934
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Mites se uusi anakee wild vai mikäseoli.. iso kuvio siinä ainakin on. Mahtaisiko kestää sekin pitkään kuten misukan kumi yleensä..
    Ei kai niistä ole vielä kellään kokemusta juurikaan. Tai ainakaan en ole kuullut. Tässä kuussa pitäis tulla mutta en tiedä laitanko alle seuraavaks vai yritänkö säästää toisiin vanteisiin ja sit alle vaikka ens vuonna.
    R1200GSA -09
  5. #935
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Mites se uusi anakee wild vai mikäseoli.. iso kuvio siinä ainakin on. Mahtaisiko kestää sekin pitkään kuten misukan kumi yleensä..
    Kolme kaveria tiedän kenellä on Adventuressa Wildit alla. Rengas on suunniteltu 50% soralle 50% asfaltille.
    BMW AllRoad tapahtumassa haastattelin yhtä kenellä kyseiset renkaat oli alla ja hän kertoi että takarengas tulee kestämään hänen ajossaan arviolta noin 5000 km. Se on hyvä lukema tämän tyyppiselle renkaalle.
    Pitää muistaa että renkaan kulumiseen vaikuttaa erittäin paljon se missä ajetaan ja miten ajetaan.
    Tasainen matka-ajo sileällä asfaltilla kuluttaa rengasta huomattavasti vähemmän kuin vauhdikas ajo soralla jossa rengas luistaa kaiken aikaa.

    Jos ajaa pääsääntöisesti asfaltilla, Anakee Wild ei varmaankaan ole silloin paras valinta.
    Märkäpito asfaltilla, jarrutusmatka niin kuivalla kuin märällä sekä ajettavuus mutkateillä ja moottoritienopeuksilla ei ole samalla tasolla verrattuna 90% asfaltilla 10% soralla renkaisiin.
    Soralla ja hiekalla etu kääntyykin sitten tietysti Wildin eduksi.

    Nopeusluokitukset:

    Michelin Anakee Wild suurin sallittu nopeus. 170 km/h
    Pirelli Scorpion Trail 2 suurin sallittu nopeus >240 km/h

    Motorrad märkätestit ajettiin Michelinin testiradalla.
    Tässä esimerkkejä jarrutusmatkoista:

    Jarrutusmatka 100km/h - 0 km/h

    Metzeler Tourance Next 54,3 m
    Pirelli Scorpion Trail 2 55,1 m
    Michelin Anakee 3 61,2 m
    Metzeler Karoo 3 68,9 m
    Continental TKC 80 70,1 m

    Parhaiten eri rengastyyppien eroa kuvastaa ehkä se että kun jarrutus aloitetaan saman aikaisesti
    Kahdella R 1200 GS pyörällä ja pyörä jossa on Pirellin Scorpion Trail 2 renkaat on pysähtynyt, on TKC 80 renkailla olevassa Gessussa vielä nopeutta 45,0 km/h eli jos edessä on este on törmäys nopeus on 45 km/h.
    Viimeksi muokannut: GSR600; 14.05.2016 klo 10:03.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  6. #936
    Hyvää tietoa kiitos. Vois tuon mukaan ajatella että wildin jarrutusmatka on jossain anakee 3 ja karoon välissä. Ehkä.
    Soralle tekis mieli ja sen takia nuo renkaat hommasin mutta kuitenkin suuri osa ajosta on asfalttipintaa. Toiset vanteet olis kyllä kova juttu, mutta jos ne ois niin sitten samantien hommais vielä karkeemmat kumit.

    Näyttäs siltä että nuo Pirellit saattas kuitenkin olla seuraavana kokeilussa.

    Tuossa linkissä aika maukas soramonttu meininki, huomatkaa kaverin silmä. Hyvin kuvattu:

    https://youtu.be/4nb7a7dUDEw
    R1200GSA -09
  7. #937
    Tere.
    En jostain syystä pystynyt kurapyöräilijöiden sivuile rekisteröitymään niin kirjoitellaan tänne..
    Adventure/allaround pyöräkuume iskenyt ja 800 tiikerin ja gessun kautta tiikeri exploreiin ja lopulta isoon gessuun näin internetin kautta päädytty.
    Sitten sitä kyssäriä.
    Vesigessujen hinnat kun lähtevät vielä 20 000€:sta eteenpäin mikä palstalaisten mielipide kannattaako siihen satsata se n. 4000-5000€:a enemmän mitä kalliimpiin <2013 gessuihin? Santateitä tulisi varmasti koluttua täällä maalla kun asustelee.
    Tämä nyt on vähä tämmöstä "kirjoittaen miettimistä" ja "hyväksyntää" vesigessun ostolle.. Ja tiedän koeajot auttaa mutta en ole vielä uskaltautunut koeajolle/saanut saanut hyvää hyvitystä vanhasta pelistä.
    Kawasaki versys 1000 -16
    Bmw f800gs -15
    Kawasaki vn900 classic -08
    Suzuki gsx 1400 -07
    Yamaha dragstar 1100 classic -00
  8. #938
    Kiitoksia vastauksista. En muistanutkaan tuota testiä vaikka ko. lehti tulee postiluukusta. PItää kaivaa arkistosta ja lukaista läpi. Pitänee alkaa kartoittaa Pirellin hintoja täällä ja muualla.
  9. #939
    Lainaa Zwäng kirjoitti Katso viesti
    Tere.
    En jostain syystä pystynyt kurapyöräilijöiden sivuile rekisteröitymään niin kirjoitellaan tänne..
    Adventure/allaround pyöräkuume iskenyt ja 800 tiikerin ja gessun kautta tiikeri exploreiin ja lopulta isoon gessuun näin internetin kautta päädytty.
    Sitten sitä kyssäriä.
    Vesigessujen hinnat kun lähtevät vielä 20 000€:sta eteenpäin mikä palstalaisten mielipide kannattaako siihen satsata se n. 4000-5000€:a enemmän mitä kalliimpiin <2013 gessuihin? Santateitä tulisi varmasti koluttua täällä maalla kun asustelee.
    Tämä nyt on vähä tämmöstä "kirjoittaen miettimistä" ja "hyväksyntää" vesigessun ostolle.. Ja tiedän koeajot auttaa mutta en ole vielä uskaltautunut koeajolle/saanut saanut hyvää hyvitystä vanhasta pelistä.
    Vesi Gessu on kaikilta osin muuttunut verrattuna aikaisempiin ilma/Öljyjäähdytteisiin.
    Alusta on parantunut mutta hyvä se oli ennestäänkin.
    Moottori on selvästi ruudikkaamman tuntuinen varsinkin Dynamic ajomoodilla.
    Jarrut ovat parantuneet.
    Jos vesi Gessu on varustettu LED ajovalolla ovat valotkin merkittävästi paremmat.
    Vesi Gessussa on myös värinöitä on vähemmän.


    Mutta todettakoon heti perään että kyllä vanhempi ilma/öljy Gessu ihan hyvä pyörä on,
    Ei siinä liikaa värinöitä ole, alusta ja jarrut ovat hyvät siinäkin.
    Ehkä siinä on jopa tietynlaista luonnetta enemmän kuin vesi Gessussa.

    Kyllä sillä esim. 5000 euron lisäsatsauksella saa siis enemmän ominaisuuksia ja elektroniikkaa ja
    Siinä mielessä satsaus ei mene hukkaan.

    Mutta....
    60 000 km ilma/öljy Gessulla ajaneena ja nyt alla vesi Gessu niin voin todeta että kyllä
    Hyväkuntoinen ja hyvillä varusteilla oleva vanhempikin Gessu on aivan erinomainen valinta.
    Viimeksi muokannut: GSR600; 15.05.2016 klo 18:27.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  10. #940
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti
    Vesi Gessu on kaikilta osin muuttunut verrattuna aikaisempiin ilma/Öljyjäähdytteisiin.
    Alusta on parantunut mutta hyvä se oli ennestäänkin.
    Moottori on selvästi ruudikkaamman tuntuinen varsinkin Dynamic ajomoodilla.
    Jarrut ovat parantuneet.
    Jos vesi Gessu on varustettu LED ajovalolla ovat valotkin merkittävästi paremmat.
    Vesi Gessussa on myös värinöitä on vähemmän.

    60 000 km ilma/öljy Gessulla ajaneena ja nyt alla vesi Gessu niin voin todeta että kyllä
    Hyväkuntoinen ja hyvillä varusteilla oleva vanhempikin Gessu on aivan erinomainen valinta.

    Jos sille ylimääräiselle 5000 eurolle ei oikein keksi muuta järkevää käyttöä niin sitten se vesi Gessu
    Noi vesigessut on jotain katumaastureita kalleimmasta päästä. Mersu jne.
    Vesi/öljyjäähdytteiset R1200 gessut on katumaastureita jossain Nissan Qashqai luokassa.

    R1150GS on Landrover.
    R1100GS on Jeeppi.

    Valitse siitä.

    Minä ajelen Jeepillä enkä vaihda.
    Vasta 217.000 km mittarissa.

    Onko sulla se 5.000 tai 10.000 euroa ylimääräistä?
    Viimeksi muokannut: Pekkavee; 14.05.2016 klo 22:28.
    Pekka
  11. #941
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Noi vesigessut on jotain katumaastureita kalleimmasta päästä. Mersu jne.
    Vesi/öljyjäähdytteiset R1200 gessut on katumaastureita jossain Nissan Qashqai luokassa.

    R1150GS on Landrover.
    R1100GS on Jeeppi.

    Valitse siitä.

    Minä ajelen Jeepillä enkä vaihda.
    Vasta 217.000 km mittarissa.

    Onko sulla se 5.000 tai 10.000 euroa ylimääräistä?
    Totta. Mutta... Mulla oli viime syksynä Skotlannissa pari viikkoa vuokralla juuri tuollainen Nissan Qashqai ja merkittävin fiilis siitä oli sellainen "never again!"

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  12. #942
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Totta. Mutta... Mulla oli viime syksynä Skotlannissa pari viikkoa vuokralla juuri tuollainen Nissan Qashqai ja merkittävin fiilis siitä oli sellainen "never again!"

    -jp-
    No ei sitten semmoista.
    Pekka
  13. #943
    Mielialat vaihtelee päivien mukaan..
    Taitaa vesigessu mennä hieman budjetin yli ja rehellisesti sanottuna ei kilometrejä niin hirveästi kerry että olisi "välttämättömyys". Sitten sattui silmään että f800 gessuihin on 1500€:n varustekampanja käynnissä toukokuun ajan joten kuppi on aika vahvasti sinne kallellaan (eli ihan ensimmäiseen alkuperäiseen vaihtoehtoon)
    Kawasaki versys 1000 -16
    Bmw f800gs -15
    Kawasaki vn900 classic -08
    Suzuki gsx 1400 -07
    Yamaha dragstar 1100 classic -00
  14. #944
    Nämä valinnathan on vain rahasta kiinni. Mulle tuli vähän yllättäen R 65 GS, Tanskan armeijan entinen (ja ilmeisesti) nato-yhteensopiva lutkutin. Että on ollut hauskaa noilla sora-ja metsäautoteillä. Jos harrasterahasto sallii, sijoitan sitten R 1100 tai R 1150:n Gessuun. Varovasti pienellä alkuun...
  15. #945
    Lainaa rellonen kirjoitti Katso viesti
    Nämä valinnathan on vain rahasta kiinni. Mulle tuli vähän yllättäen R 65 GS, Tanskan armeijan entinen (ja ilmeisesti) nato-yhteensopiva lutkutin. Että on ollut hauskaa noilla sora-ja metsäautoteillä. Jos harrasterahasto sallii, sijoitan sitten R 1100 tai R 1150:n Gessuun. Varovasti pienellä alkuun...
    Olet hyvin ajan hermolla.
    Nato-yhteensopiva, mikä sen parempaa.
    Pekka
  16. #946
    se vesigessun edeltäjä olisi mun mielestä ennemmin g-mallin mersu.
    Vesigessu on ennemminkin vaikkapa glk. Enemmän kaikkea hifiä, ku edellisessä. Ja kulmikkaampi.
    Sitä vanhemmat gessut voisi olla niitä vanhoja armeijan nato-mallin g-mersuja.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  17. #947
    Esan vika löydetty, säätömoottori paskana. Nyt sitten aletaan miettimään vaihtoehtoja. Huomenna pyörän haku liikkeestä..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  18. #948
    Mulla olis esat hyllyssä. 60tkm ajetut.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  19. #949
    Polttoaineliuskan vaihto ja esan vian selvitys, 470 euroa. Itse liuska noin 160e. Ja tietokone selvittänyt vian. Paljon menee työhön aikaa.. ja tulee hintaa..

    Ja vielä pitäisi sitten laittaa se iskari kuntoon tai molemmat vaihtoon.

    No, saisihan sillä rahalla uudet pellit mökin kattoon...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  20. #950
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Polttoaineliuskan vaihto ja esan vian selvitys, 470 euroa. Itse liuska noin 160e. Ja tietokone selvittänyt vian. Paljon menee työhön aikaa.. ja tulee hintaa..

    Ja vielä pitäisi sitten laittaa se iskari kuntoon tai molemmat vaihtoon.

    No, saisihan sillä rahalla uudet pellit mökin kattoon...
    Ootko koittanut piezosytkäriä liuskan johtoihin? Kurapyöräilijöiden sivulla on juttua, velipoika sai ainakin jatkoaikaa omalleen.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  21. #951
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Ootko koittanut piezosytkäriä liuskan johtoihin? Kurapyöräilijöiden sivulla on juttua, velipoika sai ainakin jatkoaikaa omalleen.
    Kesti kaksi viikkoa. Vai oliko kolme. Sitten taas särki.

    Katsotaan nyt miten kestää. Vuoden takuu. Eli aika lyhyt. En jaksanut alkaa tinkaamaan tiskillä, vituttaa muutenkin ihan tarpeeksi koko pyörä tällä hetkellä. Vaan kyllä täältä vielä taas noustaan...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  22. #952
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Kesti kaksi viikkoa. Vai oliko kolme. Sitten taas särki.

    Katsotaan nyt miten kestää. Vuoden takuu. Eli aika lyhyt. En jaksanut alkaa tinkaamaan tiskillä, vituttaa muutenkin ihan tarpeeksi koko pyörä tällä hetkellä. Vaan kyllä täältä vielä taas noustaan...

    Ameriikassa kaikki on toisin....
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  23. #953
    Niin on. Mut se on kuulemma amerikkalaisten juttuja, mitä mulle yksi myyjä sanoi puhelimessa.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  24. #954
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Polttoaineliuskan vaihto ja esan vian selvitys, 470 euroa. Itse liuska noin 160e. Ja tietokone selvittänyt vian. Paljon menee työhön aikaa.. ja tulee hintaa..

    Ja vielä pitäisi sitten laittaa se iskari kuntoon tai molemmat vaihtoon.

    No, saisihan sillä rahalla uudet pellit mökin kattoon...
    Tuliko se ESA vika talven aikana pyörän seisoessa?
    Mikä säätömoottori siellä on mykkänä?
    Hyvinhän noi ESA:t yleisesti on kyllä kestäneet.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  25. #955
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti
    Tuliko se ESA vika talven aikana pyörän seisoessa?
    Mikä säätömoottori siellä on mykkänä?
    Hyvinhän noi ESA:t yleisesti on kyllä kestäneet.
    Toimi se nyt talven jälkeen ok. Eräänä iltana vaan heitti toimimasta, eikä enää saa vaihdettua asetuksia, pelkkä kuljettajan asento enää käytössä.

    näyttää siellä olevan yksi tiiviste hieman huonolla hapella, en kyllä oikein tiedä mikä sen olisi voinut rikkoa, ei sinne juuri kiviäkään pitäisi mennä.

    Eli eiköhän se ole juuri se osa, joka nostaa ja laskee pyörää, kun vaihtaa ajomoodia.. luulen.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  26. #956
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Toimi se nyt talven jälkeen ok. Eräänä iltana vaan heitti toimimasta, eikä enää saa vaihdettua asetuksia, pelkkä kuljettajan asento enää käytössä.

    näyttää siellä olevan yksi tiiviste hieman huonolla hapella, en kyllä oikein tiedä mikä sen olisi voinut rikkoa, ei sinne juuri kiviäkään pitäisi mennä.

    Eli eiköhän se ole juuri se osa, joka nostaa ja laskee pyörää, kun vaihtaa ajomoodia.. luulen.
    Takapään esijännityksen säätö?
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  27. #957
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti
    Takapään esijännityksen säätö?
    Keula. Ja kun toinen ei toimi, koko järjestelmä sitten jumissa.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  28. #958
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Keula. Ja kun toinen ei toimi, koko järjestelmä sitten jumissa.
    Ebay sivustolla on käytettyjä tarjolla kohtuulliseen hintaan.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  29. #959
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti
    Ebay sivustolla on käytettyjä tarjolla kohtuulliseen hintaan.
    Se on yksi vaihtoehto. Ja kuinka kauan sitten takana kestää, mene ja tiedä. Se öhlins voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto. Toki kallis, mut myöhemmin ylläpito halvempaa, jos tuo jää käyttöpyöräksi.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  30.  
  31. #960
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Se on yksi vaihtoehto. Ja kuinka kauan sitten takana kestää, mene ja tiedä. Se öhlins voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto. Toki kallis, mut myöhemmin ylläpito halvempaa, jos tuo jää käyttöpyöräksi.
    Aika paljon tiedän R 1200 GS ESA pyöriä, yli 150 tkm ajettujakin ja tämä on ensimmäinen tälläinen vika joka on minulla tiedossa. Todennäköistä on että ESA vikaa ei sinun pyörään enää tule vaikka sitä pitkään pitäisitkin.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
Sivu: 32 / 56:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22303132333442 ... ViimeinenViimeinen