Sivu: 30 / 56:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 1676:sta
  1. #871
    Lainaa Garba kirjoitti Katso viesti
    Michelin pilotroad 4 trail
    Jos pelkkää pikitietä, niin suosittelen.

    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Ai mut joo, mulla ol vain 1100GS...
    Eipä huudella vieraisiin pöytiin..

    Anakee2 nyt alla toista kertaa. Ensimmäisessä parissa takanen ulvoi, nyt tuo uusi pari on hiljaisempi. Yleisrenkaana mielestäni ok. Ja silläkin ajaa sen 15tkm. Tuttu ajoi heidenaulla kuulemma 17tkm, toinen kaveri ei siihen päässyt. Mielestäni tuo 15 riittää kyllä.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  2. #872
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Jos pelkkää pikitietä, niin suosittelen.
    Laitoin nuo PR neloset alle Euroopan asfalttiturneelle ja täytyy sanoa että paras pikitierengas vesigessuun mitä mun kohdalle on sattunut! Motarilla vakaa, mutkissa loppuu kallistusvarat paljon ennen rengasta, märkäpito hämmentävän hyvä ja kokoajan hiljainen. Me like!

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  3. #873
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Heidenau Scout K60 takana, ja varastossa 3 samanlaista odottaa vuoroaan! Ehdottomasti hinta/laatusuhde kohillaan ja lisäksi km kesto tulee mukaan samaan hintaan! Kuviosyvyys uutena 12mm, joten siihen uppoaa hyvin ralli- tai enskanastakin !

    Etunen TKC80.

    Ai mut joo, mulla ol vain 1100GS...
    Mullakin on R1100GS. Tuo voisi olla hyvä yhdistelmä. Edessä pitoa ja takana kestoa.
    Sutiihan se takarengas kuitenkin vaikka olisi mikä takana, aina kurvista ulos.
    Taitaa mennä nuo tilaukseen ensi keväänä.
    Pekka
  4. #874
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Mullakin on R1100GS. Tuo voisi olla hyvä yhdistelmä. Edessä pitoa ja takana kestoa.
    Sutiihan se takarengas kuitenkin vaikka olisi mikä takana, aina kurvista ulos.
    Taitaa mennä nuo tilaukseen ensi keväänä.
    Suosittelen - juu, ja hei, ota 130:senä niin pysyy kuvio parempana ja säästöä tulee hinnassakin roimasti!
    150:nen on turhan leveä, ja ei pure niin hyvästi ku kapia! Sama lumella!
  5. #875
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Suosittelen - juu, ja hei, ota 130:senä niin pysyy kuvio parempana ja säästöä tulee hinnassakin roimasti!
    150:nen on turhan leveä, ja ei pure niin hyvästi ku kapia! Sama lumella!
    Aha, tuo oli hyvä vinkki. Kiitos.
    Pannaan vinkki talteen.
    Pekka
  6. #876
    Mulle tulee nyt Contin Trail Attack eteen ja taakse, sain niin sopuhintaan ettei voinu olla ottamatta...
    Voihan noi sit vaihtaa jos ei tunnu hyviltä.
    Kaveri oli Gessuun kans laittanu noi Metzeler ja kovin kehu niitä.
  7. #877
    jenkkifoorumilla joku moitti, että kovasti liukas alussa se heidenau. joku vissiin rälläkälläkin veteli pintaa hieman kuluneeksi, ettei olisi niin liukas. vai onko sitten taas sitä jenkkien liioittelua..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  8. #878
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    jenkkifoorumilla joku moitti, että kovasti liukas alussa se heidenau...
    Mikä niistä, kuo monta eri mallia? Sitten saman mallin sisälläkin on eroja: vrt Scout 150/130 esim...

    Tai sit mää oo vaan nii tottunu toho luikasajoon....
  9. #879
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Mikä niistä, kuo monta eri mallia? Sitten saman mallin sisälläkin on eroja: vrt Scout 150/130 esim...

    Tai sit mää oo vaan nii tottunu toho luikasajoon....
    liian vaikea kysymys.. jos löytyy se palsta vielä, niin linkkaan tänne..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  10. #880
    Tänään rupes vapaan merkkivalo rypistelemaan eli ei toiminut. Samalla pyörä ei suostunut käynnistymään sivujalka alhaalla vaikka vaihde oli vapaalla. Vikaa kesti muutaman tunnin, alkoi siis toimimaan normaalisti. Oisko jalan katkaisin vika ? Tämmöstä kuulemma on ollu.
    R1200GSA -09
  11. #881
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Tänään rupes vapaan merkkivalo rypistelemaan eli ei toiminut. Samalla pyörä ei suostunut käynnistymään sivujalka alhaalla vaikka vaihde oli vapaalla. Vikaa kesti muutaman tunnin, alkoi siis toimimaan normaalisti. Oisko jalan katkaisin vika ? Tämmöstä kuulemma on ollu.
    Toinen vaihtoehto on vaihdeanturipotikka siellä vaihteiston takapäässä.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  12. #882
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Tänään rupes vapaan merkkivalo rypistelemaan eli ei toiminut. Samalla pyörä ei suostunut käynnistymään sivujalka alhaalla vaikka vaihde oli vapaalla. Vikaa kesti muutaman tunnin, alkoi siis toimimaan normaalisti. Oisko jalan katkaisin vika ? Tämmöstä kuulemma on ollu.
    Klassikko-vika ainakin vanhemmissa 1100-sarjan boksereissa. Vapaavalo kun on osa käynnistyksenestopiiriä ei tietenkään starttaa jos valo ei pala tai kytkin ole pohjassa. Sitten homma muuttuu kiusallisemmaksi kun kytkinkahvan katkaisinkin menee epäkuntoon. Tuostakin kokemusta jo kahdessa pyörässä. Eli lootallahan on vapaavalo-vaihteentunnistinpotikka.
    <p>2002-2014</p>
  13. #883
    Minulla oli ostettaessa kromatut venttiilikopat pyörässä. Jotenkin minun silmään ne ei näytä kivalta. Katselin ebay- tarjontaa ja naarmuisia saisi halvalla. Tietty pientä riskiä kun kuvasta ei naarmun syvyyttä saa selville niin helposti.

    Kuinkahan kuumana tuo koppa käy? Tai onko suoraan kertoa mikä pinnoite tuohon sopisi? Entä onko tietoa korjaajista? Tokihan nuokin voisi pinnoittaa, mutta minulle on jäänyt jostain käsitys, että kromin päälle pinnoitus on epävarmaa
  14. #884
    Lainaa RiderOnTheStorm kirjoitti Katso viesti
    Minulla oli ostettaessa kromatut venttiilikopat pyörässä. Jotenkin minun silmään ne ei näytä kivalta. Katselin ebay- tarjontaa ja naarmuisia saisi halvalla. Tietty pientä riskiä kun kuvasta ei naarmun syvyyttä saa selville niin helposti.

    Kuinkahan kuumana tuo koppa käy? Tai onko suoraan kertoa mikä pinnoite tuohon sopisi? Entä onko tietoa korjaajista? Tokihan nuokin voisi pinnoittaa, mutta minulle on jäänyt jostain käsitys, että kromin päälle pinnoitus on epävarmaa
    Aikoinaan kippasin 1100-bokserin. Toinen koppa sai tietty kipeää. Sain tuon hiottua karkeammalla + asteittain ohuemmalla paperilla maalattavaan kuntoon. Onnistuin vielä löytämään vannehopean, joka oli "just" sävyyn. Sillä vetelin tuon kopan yli ja hyvin kesti sävy yli vuoden, jonka tuo pyörä minulla tapahtuneen jälkeen oli.
    <p>2002-2014</p>
  15. #885
    Irrotin akun gessusta kun se nyt seisoo kylmässä tallissa ainakin pari viikkoa. Tuleeko ongelmia vikakoodien kanssa?
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  16. #886
    Lainaa Kipa kirjoitti Katso viesti
    Irrotin akun gessusta kun se nyt seisoo kylmässä tallissa ainakin pari viikkoa. Tuleeko ongelmia vikakoodien kanssa?
    Osta kunnon akku ja äly laturi. noin 200 euroa.
    115 euroa maksoi 3.12.2012 Akkutalo Esko Markuksela Odessey PC 535.

    Ei mulla ainakaan ole 2008 tullut vika koodeja kun aikoinaan jouduin akkua käyttämään irti. Taisi olla parikin päivää irti.
    Ja huollossahan ne vikakoodit kuitataan.
    Viimeksi muokannut: MrNixi; 14.01.2016 klo 00:33.
  17. #887
    Lainaa MrNixi kirjoitti Katso viesti
    Osta kunnon akku ja äly laturi. noin 200 euroa.
    115 euroa maksoi 3.12.2012 Akkutalo Esko Markuksela Odessey PC 535.

    Ei mulla ainakaan ole 2008 tullut vika koodeja kun aikoinaan jouduin akkua käyttämään irti. Taisi olla parikin päivää irti.
    Ja huollossahan ne vikakoodit kuitataan.
    Juu arvaappa onko Odessey ostoslistalla Toi Yuasa ainakin viime talvena vielä pyöritti 16°.ssa käyntiin vaikka oli seissy 11h pihalla. Nyt Yuasa ladattu ja kun vaan tänään ehtisi töitten jälkeen ajeleen
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  18. #888
    Lainaa MrNixi kirjoitti Katso viesti
    Osta kunnon akku ja äly laturi. noin 200 euroa.
    115 euroa maksoi 3.12.2012 Akkutalo Esko Markuksela Odessey PC 535.

    Ei mulla ainakaan ole 2008 tullut vika koodeja kun aikoinaan jouduin akkua käyttämään irti. Taisi olla parikin päivää irti.
    Ja huollossahan ne vikakoodit kuitataan.
    Voiko Odysseyta ladata CTEK XS3600:lla? Sellainen jo löytyisi tallista. Mulla potkii vielä alkuperäinen Bemarin akku, vuosimallia -07. Ajettu toki vasta 60 tkm, mutta koko ajan tietysti lähestyy se päivä, kun akku pitää uusia. Mieluummin sen vaihtaisi kotona lämpimässä tallissa...
  19. #889
    Lainaa mek kirjoitti Katso viesti
    Voiko Odysseyta ladata CTEK XS3600:lla? Sellainen jo löytyisi tallista. Mulla potkii vielä alkuperäinen Bemarin akku, vuosimallia -07. Ajettu toki vasta 60 tkm, mutta koko ajan tietysti lähestyy se päivä, kun akku pitää uusia. Mieluummin sen vaihtaisi kotona lämpimässä tallissa...
    Toki, sehän on vain paremmin tehty AGM akku.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  20. #890
    Lainaa Kipa kirjoitti Katso viesti
    Toi Yuasa ainakin viime talvena vielä pyöritti 16°.ssa käyntiin vaikka oli seissy 11h pihalla.
    Kai nyt mikä tahansa toimiva akku pyörittää jos 16 astetta lämmintä. Normaali kesäkeli. Suomessa. Tai sitten tosi lämmin talvi teilläpäin.

    Ainakin ylläpitolatauksessa odyssey alkaa näyttämään nopeammin vihreää kuin hondassa oleva yuasan geeliakku. Josko se sitten paremmin pitää virtaakin..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  21. #891
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Kai nyt mikä tahansa toimiva akku pyörittää jos 16 astetta lämmintä. Normaali kesäkeli. Suomessa. Tai sitten tosi lämmin talvi teilläpäin.
    No just joo kyllä mää pakkasta tarkotin
    Mutta hei Pohjanmaalle on satanu yön aikana 20 cm lunta eli.....
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  22. #892
    Lainaa Kipa kirjoitti Katso viesti
    Irrotin akun gessusta kun se nyt seisoo kylmässä tallissa ainakin pari viikkoa. Tuleeko ongelmia vikakoodien kanssa?
    Juu ei tullu ongelmia kun tänään virrat gessuun kytkin
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  23. #893
    Mitäs vaihteistoöljyjä ootte käyttäneet ? Nyt on castrolit ja vois kokeilla huvikseen jotain muuta merkkiä. Meinasin että saisko sitä normi kolinaa hieman vaimeemmaks toisen merkkisellä litkulla. -09 gsa.
    R1200GSA -09
  24. #894
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Mitäs vaihteistoöljyjä ootte käyttäneet ? Nyt on castrolit ja vois kokeilla huvikseen jotan muuta merkkiä. Meinasin että saisko sitä normi kolinaa hieman vaimeemmaks toisen merkkisellä litkulla. -09 gsa.
    Miten olis tuo? GL-5 laatuluokkaa huimasti pyöriviin vaihteistoihin.
    Red Line Heavy
    Pekka
  25. #895
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Miten olis tuo?
    Red Line Heavy
    Vois kokeilla. Onko sun pyörässä noi perässä ?
    R1200GSA -09
  26. #896
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Vois kokeilla. Onko sun pyörässä noi perässä ?
    No mulla on R1100GS.
    Mutta siinä on ihan yhtä huimasti pyörivä laatikko ja perä kuin R1200GS pyörässä.
    Ja sama öljysuositus, eli GL-5 laatuluokka, joka ei vaahtoudu noissakaan.

    Olen käyttänyt tuota jo pitkään sekä laatikossa, että perässä.
    Erinomainen öljy ja hiljentää laatikkoa. Laatikko toimii muutenkin erinomaisesti.

    Tuota öljyä sanotaan marjapuuroksi ja siltä se kyllä näyttääkin.
    Tärkeintä on kuitenkin tuo laatuluokka, joka on API GL-5, joka on tarkoitettu nopeakierroksisiin vaihteistoihin, kuten Boxeribemareissa on. Siinä on vaahtoamisen estoaineita sun muuta.

    Turha yrittää vaihtaa pakkasella. Se ei tule ulos purkista, kun on niin paksua.
    Toimii kuitenkin erinomaisesti 0 asteen lämpötiloista lähtien, kokeiltu on.
    Viimeksi muokannut: Pekkavee; 16.01.2016 klo 21:10.
    Pekka
  27. #897
    riittääköhän tuo yksi purkki red linea? perään menee se 1,8dl, mutta meneekö laatikkoon kuinka paljon määrältään, täydennyspropun alalaitaan täyttö, mutta määrää en muista.

    muistelen, että pieni hilkku purkin pohjalle on jäänyt tavaraa, kun litran purkista olen täyttänyt molemmat, tuo red line näyttää olevan hieman pienempi purki kuin litranen.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  28. #898
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Miten olis tuo? GL-5 laatuluokkaa huimasti pyöriviin vaihteistoihin.
    Red Line Heavy
    Tuota pitäisi testata oikein miten se voitelee.. x1R edustajalla hyvä mööpeli pintapaineen keston=voitekukalvon testaukseen. Kertoo armottomasti onko öljystä mihinkään. 3% X1R.ää yleensä tekee kaikista öljyistä voiteluainetta.. voi myös laittaa moottoriin. Työkoneissa nähty ja koettu. Redline varmaan hyvä hyvä tuote eikä hinnalla mitään väliä mopon käyttömäärissä.
    R1100GS ja uusi elämä alkoi..
    ex K12LT "01
    ex R1100RT
    ex DR 650
  29. #899
    Lainaa aLTa kirjoitti Katso viesti
    Tuota pitäisi testata oikein miten se voitelee.. x1R edustajalla hyvä mööpeli pintapaineen keston=voitekukalvon testaukseen. Kertoo armottomasti onko öljystä mihinkään. 3% X1R.ää yleensä tekee kaikista öljyistä voiteluainetta.. voi myös laittaa moottoriin. Työkoneissa nähty ja koettu. Redline varmaan hyvä hyvä tuote eikä hinnalla mitään väliä mopon käyttömäärissä.
    http://www.jussinmaki.net/blogi/x-1r...n-kayttotesti/
    R1100GS ja uusi elämä alkoi..
    ex K12LT "01
    ex R1100RT
    ex DR 650
  30.  
  31. #900
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    riittääköhän tuo yksi purkki red linea? perään menee se 1,8dl, mutta meneekö laatikkoon kuinka paljon määrältään, täydennyspropun alalaitaan täyttö, mutta määrää en muista.

    muistelen, että pieni hilkku purkin pohjalle on jäänyt tavaraa, kun litran purkista olen täyttänyt molemmat, tuo red line näyttää olevan hieman pienempi purki kuin litranen.
    Ei taida ihan riittää jos laatikkoon menee se 800ml ja redlinen pullossa on yksi quarter eli 946ml. Toki jos laittaa perään sen 180ml ja kippaa laatikkoon loput niin niin tuskin se yskänlääkemitallisen vaje laatikkoa hajottaa
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
Sivu: 30 / 56:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen