Jos pelkkää pikitietä, niin suosittelen.
Eipä huudella vieraisiin pöytiin..
Anakee2 nyt alla toista kertaa. Ensimmäisessä parissa takanen ulvoi, nyt tuo uusi pari on hiljaisempi. Yleisrenkaana mielestäni ok. Ja silläkin ajaa sen 15tkm. Tuttu ajoi heidenaulla kuulemma 17tkm, toinen kaveri ei siihen päässyt. Mielestäni tuo 15 riittää kyllä.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
Mulle tulee nyt Contin Trail Attack eteen ja taakse, sain niin sopuhintaan ettei voinu olla ottamatta...
Voihan noi sit vaihtaa jos ei tunnu hyviltä.
Kaveri oli Gessuun kans laittanu noi Metzeler ja kovin kehu niitä.
jenkkifoorumilla joku moitti, että kovasti liukas alussa se heidenau. joku vissiin rälläkälläkin veteli pintaa hieman kuluneeksi, ettei olisi niin liukas. vai onko sitten taas sitä jenkkien liioittelua..
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Tänään rupes vapaan merkkivalo rypistelemaan eli ei toiminut. Samalla pyörä ei suostunut käynnistymään sivujalka alhaalla vaikka vaihde oli vapaalla. Vikaa kesti muutaman tunnin, alkoi siis toimimaan normaalisti. Oisko jalan katkaisin vika ? Tämmöstä kuulemma on ollu.
R1200GSA -09
Klassikko-vika ainakin vanhemmissa 1100-sarjan boksereissa. Vapaavalo kun on osa käynnistyksenestopiiriä ei tietenkään starttaa jos valo ei pala tai kytkin ole pohjassa. Sitten homma muuttuu kiusallisemmaksi kun kytkinkahvan katkaisinkin menee epäkuntoon. Tuostakin kokemusta jo kahdessa pyörässä. Eli lootallahan on vapaavalo-vaihteentunnistinpotikka.
<p>2002-2014</p>
Minulla oli ostettaessa kromatut venttiilikopat pyörässä. Jotenkin minun silmään ne ei näytä kivalta. Katselin ebay- tarjontaa ja naarmuisia saisi halvalla. Tietty pientä riskiä kun kuvasta ei naarmun syvyyttä saa selville niin helposti.
Kuinkahan kuumana tuo koppa käy? Tai onko suoraan kertoa mikä pinnoite tuohon sopisi? Entä onko tietoa korjaajista? Tokihan nuokin voisi pinnoittaa, mutta minulle on jäänyt jostain käsitys, että kromin päälle pinnoitus on epävarmaa
Aikoinaan kippasin 1100-bokserin. Toinen koppa sai tietty kipeää. Sain tuon hiottua karkeammalla + asteittain ohuemmalla paperilla maalattavaan kuntoon. Onnistuin vielä löytämään vannehopean, joka oli "just" sävyyn. Sillä vetelin tuon kopan yli ja hyvin kesti sävy yli vuoden, jonka tuo pyörä minulla tapahtuneen jälkeen oli.
<p>2002-2014</p>
Irrotin akun gessusta kun se nyt seisoo kylmässä tallissa ainakin pari viikkoa. Tuleeko ongelmia vikakoodien kanssa?
R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
Arjen adventuristi
Osta kunnon akku ja äly laturi. noin 200 euroa.
115 euroa maksoi 3.12.2012 Akkutalo Esko Markuksela Odessey PC 535.
Ei mulla ainakaan ole 2008 tullut vika koodeja kun aikoinaan jouduin akkua käyttämään irti. Taisi olla parikin päivää irti.
Ja huollossahan ne vikakoodit kuitataan.
Viimeksi muokannut: MrNixi; 14.01.2016 klo 00:33.
R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
Arjen adventuristi
Kai nyt mikä tahansa toimiva akku pyörittää jos 16 astetta lämmintä. Normaali kesäkeli. Suomessa. Tai sitten tosi lämmin talvi teilläpäin.
Ainakin ylläpitolatauksessa odyssey alkaa näyttämään nopeammin vihreää kuin hondassa oleva yuasan geeliakku. Josko se sitten paremmin pitää virtaakin..
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Mitäs vaihteistoöljyjä ootte käyttäneet ? Nyt on castrolit ja vois kokeilla huvikseen jotain muuta merkkiä. Meinasin että saisko sitä normi kolinaa hieman vaimeemmaks toisen merkkisellä litkulla. -09 gsa.
R1200GSA -09
Miten olis tuo? GL-5 laatuluokkaa huimasti pyöriviin vaihteistoihin.
Red Line Heavy
Pekka
No mulla on R1100GS.
Mutta siinä on ihan yhtä huimasti pyörivä laatikko ja perä kuin R1200GS pyörässä.
Ja sama öljysuositus, eli GL-5 laatuluokka, joka ei vaahtoudu noissakaan.
Olen käyttänyt tuota jo pitkään sekä laatikossa, että perässä.
Erinomainen öljy ja hiljentää laatikkoa. Laatikko toimii muutenkin erinomaisesti.
Tuota öljyä sanotaan marjapuuroksi ja siltä se kyllä näyttääkin.
Tärkeintä on kuitenkin tuo laatuluokka, joka on API GL-5, joka on tarkoitettu nopeakierroksisiin vaihteistoihin, kuten Boxeribemareissa on. Siinä on vaahtoamisen estoaineita sun muuta.
Turha yrittää vaihtaa pakkasella. Se ei tule ulos purkista, kun on niin paksua.
Toimii kuitenkin erinomaisesti 0 asteen lämpötiloista lähtien, kokeiltu on.
Viimeksi muokannut: Pekkavee; 16.01.2016 klo 21:10.
Pekka
riittääköhän tuo yksi purkki red linea? perään menee se 1,8dl, mutta meneekö laatikkoon kuinka paljon määrältään, täydennyspropun alalaitaan täyttö, mutta määrää en muista.
muistelen, että pieni hilkku purkin pohjalle on jäänyt tavaraa, kun litran purkista olen täyttänyt molemmat, tuo red line näyttää olevan hieman pienempi purki kuin litranen.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Tuota pitäisi testata oikein miten se voitelee.. x1R edustajalla hyvä mööpeli pintapaineen keston=voitekukalvon testaukseen. Kertoo armottomasti onko öljystä mihinkään. 3% X1R.ää yleensä tekee kaikista öljyistä voiteluainetta.. voi myös laittaa moottoriin. Työkoneissa nähty ja koettu. Redline varmaan hyvä hyvä tuote eikä hinnalla mitään väliä mopon käyttömäärissä.
R1100GS ja uusi elämä alkoi..
ex K12LT "01
ex R1100RT
ex DR 650
R1100GS ja uusi elämä alkoi..
ex K12LT "01
ex R1100RT
ex DR 650
BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA