ledeillä voi ottaa aika reilusti mitä oon kuvia katellu melkein polttimot kiinni lasiin. oisko jossain ollu et tuuman verta voi ottaa
zzr1400
Jaahas, mun ZRX lähtee sitten kolmannelle piiitkälle euroopan reissulle. Onko muut käyny reissuilla pitemmälle kuin Suomenmaa? Hyvä mopo on ollut reissuilla kyllä. Aina on perille tultu, ja ihan "vitun hyvä" on ollut oikeasti ajella tolla. Oon käyny koeajamassa kaikkea mahdollista, KTM adeventuresta lähtien, mut jotenkin on toi oma aina parempi. Oon kai niin tottunut siihen. Tänä vuonna ajellaan Milanon länsipuolella, alppeja ja ranskan maaseutua.
Katellaan jos jotain kuvia sais tänne vaiks laitettua.
ZZR1400
kärsin kroonisesta persaukisuudesta niin eipä oo tullu pitkällä käytyä kerran kesässä heittäny semmosen 4-5 päivän reissun suomen maalla
zzr1400
Mitä renkaita muuten on porukalla alla?
Mulla on nyt Michelin road pilot 4 takana ja road pilot 3 edessä.
Pitää ostaa uudet ennen reissua. Vanhoilla mennään vielä alkukesä.
ZZR1400
roadeja mä oon pää asiassa käyttäny muutamat powerit ollu kanssa. roadit on kankeemmat kääntymään powereihin verrattuna. roadit kestää paremmin kilsoja. mun taidoilla riittävät myös radalla kurvailuun.
yhet diablot ollu kanssa alla ne ne vasta liukkaat olikin pikkusen viileella ja kostealla kelillä.
zzr1400
Jatka vaan niillä nelosilla ja kokeile niitä tukevampia versioita.
Radalle toki löytyy hätäisempää kumia, erityisesti jos on valmis
tinkimään pidosta muutoin kuin oikeilla lämmöillä kantatessa.......
Eli onko ultimaattisen optimaalinen ratakäyttökumi sitten
mitenkään järkevä tuohon laitteeseen yleisille laduille, jossa
väkisin tulee.... muuta kuin ihan erityisillä, harvoilla "vetokilsoilla" ongelmia
alhaisten lämpöjen ja muutoinkin hyvin vaihtelevien pitojen kanssa????
Tuo GT-nelonen kestää raskaassa laitteessa uskomattomia kilsoja....
sanotaanko nyt "alle neljän kilon paineillakin".
Jos taas ominaisuudet noilla kumeilla loppuu alkuunsa kesken
yleisillä laduilla ja reissuilla.... kannattaa hetimiten lopettaa
nykyinen leipätyö ja mennä hyvään RR-teamiin hakemaan
pokaaleja kotiin.
Kumin omakohtainen hankintahinta on toki aina merkityksellinen ja
Sporttitourinkiin löytyy pari, varmasti käytännön tasolla yhtä hyvää
vaihtoehtoa, mutta omalta kohdalta asettelen nuo pelimerkit yleensä
siten, että valitaan "hyvä kumi" ja mennään sitten sillä sen aikaa
kunnes tulee markkinoille jotain selkeästi toimivampaa samaan
genreen.
"TUNTUMA"..... se on muutoinkin mopolla ajelussa yksi olennainen
perustekijä..... ja ennemmin tai myöhemmin sitä, syystä tai toisesta,
löytää itsensä "jännäkakkaa pukkaamassa"..... ja silloin alkaa "tuttu tuntuma ja käytös"
kumin suhteen olla kovaa valuuttaa.... ääritilanteissa nimittäin.
Tuolla maailmalla ne pito-olosuhteet nimittäin (eri syistä) vaihtelee aika paljon
enemmän kuin kotinurkissa (Suomessa) on tottunut.
Silloin tuttu kumi ja sen.... edesottamukset, ovat äkkiä "se pikku juttu",
johon voi enää turvata kun pelimerkit on muutoin valuneet käsistä.
Mitä väliä....? No ihan vaan sen verran saattaa olla eroa, että "matka jatkuu".....
tai sitten tullaan vehkeitä, pahimmassa tapauksessa vielä kuskeja myöten
takaisin paljon aiemmin ja hieman eri tavalla kuin oli ajateltu.
Ei noi lomareissut, joihin ihminen satsaa paljon ja eri tavoin voi mitään ultimaattisia
"Ninja"- sessioita olla..... tai voihan ne toki.... jos ei elämässä muuten enää
mikään tunnu miltään ja tärkeintä on Extreme..... aina joka paikassa, koko ajan......
hinnalla millä hyvänsä.
Muutoinhan sä toki olet munaton vätys ja surkimus..... helvetinmoisen kukkahallun
alla kyyristellen...... Vai miten se meni.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Pyörä olis taas nipussa. Vähän kesti kun oli Joulut ja muut kiireet välissä. Oli Joulupukillakin näimmä kalusto kohillaan!
Venttiilit säädetty, kaasarit synkroonissa, kannen ilmakanavat tukittu, syttypyörä vaihdettu siihen 4 astetta ennakoivampaan.
Muuten hyvä, mutta nokissa oli kuin olikin alkavaa kesimistä....
Tarkkana poikana pistin reklamaation vireille maahantuojan kautta, mielenkiinnolla odottelen nyt onko vastaus aikanaan sitten täynnä "good williä" vai onko se pikemminkin "fuck you nigger".....
Tankin alapuolella havaitsin parin peltiliitos hitsauksen juuressa alkavaa ruosteen poikasta, hoidin homman kotelo suojalla. Eipä ole enne tullut MP:tä ruostesuojattua!![]()
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Pilot 3 edessä ja takana Roadtec Z8. En mitään muuta noista osanne sanoa kuin että Pilot 3 ehkä kuluu turhan nopsaan. Näitä ennen oli Shinkot ja ei niistä moitittavaa, muuta kuin ehkä nopsahko kuluminen........vai johtuukohan se kuskista......
Koita välillä noita Metzeelerin tourinki renkaita.....![]()
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Kenen zrx AVK.lla?
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Varmastikkin nokka-aksila ja keinuvipuja on vaihdettu sen "pittingin" takia. Sitähän ei voi tietää vaikka olis sitte laitettu racing nokat....
Hintaa on kovasti juu. Tosin laskin uusilla osilla korjaus hinnaksi plus/miinus 1000e (ilman töitä ja toi mittariston vaurion korjaus hinta tuosta kuvasta vaikea sanoa 20-350e?)
Että voi sillä pienen tilin vielä tehdä, joka itte tekee tarvittavat korjaukset.
Tosin tuollaisen ostohan on arpapeliä, kun ei tiedä onko moottori ollut käynnissä kyljellään ja kuinka kauan.....
EDIT. tuohon hinta-arvioon kuuluu tietysti lisätä vielä se alv. 21%
Viimeksi muokannut: 4tuoppi; 04.02.2016 klo 13:17.
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Kappas perhanaa, löytyykö näitä jo vähillä ajokilometreillä?
Kovasti vaan jäin ihmettelemään mainintaa vaihdetusta nokka-akselista, miksi olisi vaihdettu lunastukseen menevästä pelistä. Ilmeisesti kuitenkin vaihdettu jo aikaisemmin mutta kirjattu ilmoitukseen, että saisivat paremman hinnan. Who knows....
Muutenhan tuon pyörän vauriot vaikuttivat aika pieniltä.
Viimeksi muokannut: 4tuoppi; 03.02.2016 klo 23:42.
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Poikkeuksiakin on...
https://m.facebook.com/story.php?sto...00001404449132
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Nyt tuli tarvetta taka katteelle olisko kellään? Huonokuntoinen käy hyvin.
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Jeps, vastaus tuli joku aika sitten:
"Kyseessä on kymmenen vuotta vanha pyörä jolla on mittarin mukaan vähän ajettu. Tämä nokka-akselien vaurio johtuu voitelun puutteesta. Vähäinen käyttö johtaa siihen, että venttiilikoneisto kuivuu kun moottori on pitkiä aikoja käyttämättä. Kun moottori käynnistetään pitkän seisonnan jälkeen kestää hetken ennen kuin venttiilikoneisto saa voitelua.
Tässä tapauksessa Sumeko Oy voi antaa Teille 25% alennuksen nokka-akseleista. Ilmoita minulle jos haluat tilata nokka-akselit suoraan Sumekolta 25 % alennuksella, niin toimitamme ne Teille postiennakolla ilmoittamaanne osoitteeseen."
Tuo huojennus on mitä on, kuitenkin melko lailla yhtä tyhjän kanssa kun ovh. vedetään hatusta kovemman kautta.
Mielenkiitoisempaa ja oleellisempaa on kuitenkin tuo kuinka ihmistä koitetaan sumuttaa syy/seuraus suhteen selittelyssä.....
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Talvihuoltoa teen ja vuorossa venttiilin säätö, muutenkin kiinnostaa miltä ne nokka-akselit näyttää, mutta kun ekaa kertaa tekee, niin ihmettelin, että mitkäs ne nämä kuvassa olevat vekottimet on? Olivat siinä venttiilikopan päällä.
Venakopan päältä irrotettu.jpg Tästä se nyt on otettu pois.jpg
pakokaasun kierrätys systeemejä.
jos kiinostaa tulpata pois niin tässä yks vinkki. http://www.kwickstand.net/Hyper-Form...ion_Plugs.html
noi voi korvata vaikka näillä. http://www.sportbiketrackgear.com/dr...rx-1200-02-05/ tai sitten ottaa sen ventiilin pois siitä välistä ja yhdistää letkulla toisiinsa ja tulppailee muut letkut jotka siihen menee. operaatiolla saadaan putkessa paukkumista hillittyä jonkin verran.
zzr1400
tän verta motoville repi mun kikottimesta osia pois kun vein huoltoon.
noi messinki mokkulat oli kaasarin pohjassa kiinni tukkivat bensa kanavan kun kääntää kaasun pois. noitten kanssa ei voi käyttää dynojetin suutin sarjaa kun ottavat kiinni pohjaan.pohjasta pitää jyrsiä suuttimen kuppi pois ja ja tulpata noitten neulojen reijät tekemällä kierteet ja sopivan kokoinen pultti tilalle![]()
zzr1400