Sivu: 73 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2363717273747583 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2161:stä 2190:een 2679:sta
  1. #2161
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Noniii
    Liite 8809
    Komia tuli !
    Mopoton , barracuda 397hemi
  2. #2162
    ledeillä voi ottaa aika reilusti mitä oon kuvia katellu melkein polttimot kiinni lasiin. oisko jossain ollu et tuuman verta voi ottaa
    zzr1400
  3. #2163
    Jaahas, mun ZRX lähtee sitten kolmannelle piiitkälle euroopan reissulle. Onko muut käyny reissuilla pitemmälle kuin Suomenmaa? Hyvä mopo on ollut reissuilla kyllä. Aina on perille tultu, ja ihan "vitun hyvä" on ollut oikeasti ajella tolla. Oon käyny koeajamassa kaikkea mahdollista, KTM adeventuresta lähtien, mut jotenkin on toi oma aina parempi. Oon kai niin tottunut siihen. Tänä vuonna ajellaan Milanon länsipuolella, alppeja ja ranskan maaseutua.
    Katellaan jos jotain kuvia sais tänne vaiks laitettua.
    ZZR1400
  4. #2164
    kärsin kroonisesta persaukisuudesta niin eipä oo tullu pitkällä käytyä kerran kesässä heittäny semmosen 4-5 päivän reissun suomen maalla
    zzr1400
  5. #2165
    Mitä renkaita muuten on porukalla alla?
    Mulla on nyt Michelin road pilot 4 takana ja road pilot 3 edessä.
    Pitää ostaa uudet ennen reissua. Vanhoilla mennään vielä alkukesä.
    ZZR1400
  6. #2166
    roadeja mä oon pää asiassa käyttäny muutamat powerit ollu kanssa. roadit on kankeemmat kääntymään powereihin verrattuna. roadit kestää paremmin kilsoja. mun taidoilla riittävät myös radalla kurvailuun.
    yhet diablot ollu kanssa alla ne ne vasta liukkaat olikin pikkusen viileella ja kostealla kelillä.
    zzr1400
  7. #2167
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    Mitä renkaita muuten on porukalla alla?
    Mulla on nyt Michelin road pilot 4 takana ja road pilot 3 edessä.
    Pitää ostaa uudet ennen reissua. Vanhoilla mennään vielä alkukesä.
    Jatka vaan niillä nelosilla ja kokeile niitä tukevampia versioita.

    Radalle toki löytyy hätäisempää kumia, erityisesti jos on valmis
    tinkimään pidosta muutoin kuin oikeilla lämmöillä kantatessa.......
    Eli onko ultimaattisen optimaalinen ratakäyttökumi sitten
    mitenkään järkevä tuohon laitteeseen yleisille laduille, jossa
    väkisin tulee.... muuta kuin ihan erityisillä, harvoilla "vetokilsoilla" ongelmia
    alhaisten lämpöjen ja muutoinkin hyvin vaihtelevien pitojen kanssa????

    Tuo GT-nelonen kestää raskaassa laitteessa uskomattomia kilsoja....
    sanotaanko nyt "alle neljän kilon paineillakin" .

    Jos taas ominaisuudet noilla kumeilla loppuu alkuunsa kesken
    yleisillä laduilla ja reissuilla.... kannattaa hetimiten lopettaa
    nykyinen leipätyö ja mennä hyvään RR-teamiin hakemaan
    pokaaleja kotiin .

    Kumin omakohtainen hankintahinta on toki aina merkityksellinen ja
    Sporttitourinkiin löytyy pari, varmasti käytännön tasolla yhtä hyvää
    vaihtoehtoa, mutta omalta kohdalta asettelen nuo pelimerkit yleensä
    siten, että valitaan "hyvä kumi" ja mennään sitten sillä sen aikaa
    kunnes tulee markkinoille jotain selkeästi toimivampaa samaan
    genreen.

    "TUNTUMA"..... se on muutoinkin mopolla ajelussa yksi olennainen
    perustekijä..... ja ennemmin tai myöhemmin sitä, syystä tai toisesta,
    löytää itsensä "jännäkakkaa pukkaamassa"..... ja silloin alkaa "tuttu tuntuma ja käytös"
    kumin suhteen olla kovaa valuuttaa.... ääritilanteissa nimittäin.

    Tuolla maailmalla ne pito-olosuhteet nimittäin (eri syistä) vaihtelee aika paljon
    enemmän kuin kotinurkissa (Suomessa) on tottunut.

    Silloin tuttu kumi ja sen.... edesottamukset, ovat äkkiä "se pikku juttu",
    johon voi enää turvata kun pelimerkit on muutoin valuneet käsistä.

    Mitä väliä....? No ihan vaan sen verran saattaa olla eroa, että "matka jatkuu".....
    tai sitten tullaan vehkeitä, pahimmassa tapauksessa vielä kuskeja myöten
    takaisin paljon aiemmin ja hieman eri tavalla kuin oli ajateltu .

    Ei noi lomareissut, joihin ihminen satsaa paljon ja eri tavoin voi mitään ultimaattisia
    "Ninja"- sessioita olla ..... tai voihan ne toki.... jos ei elämässä muuten enää
    mikään tunnu miltään ja tärkeintä on Extreme..... aina joka paikassa, koko ajan......
    hinnalla millä hyvänsä.

    Muutoinhan sä toki olet munaton vätys ja surkimus..... helvetinmoisen kukkahallun
    alla kyyristellen ...... Vai miten se meni.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  8. #2168
    Pyörä olis taas nipussa. Vähän kesti kun oli Joulut ja muut kiireet välissä. Oli Joulupukillakin näimmä kalusto kohillaan!

    Venttiilit säädetty, kaasarit synkroonissa, kannen ilmakanavat tukittu, syttypyörä vaihdettu siihen 4 astetta ennakoivampaan.

    Muuten hyvä, mutta nokissa oli kuin olikin alkavaa kesimistä....

    Tarkkana poikana pistin reklamaation vireille maahantuojan kautta, mielenkiinnolla odottelen nyt onko vastaus aikanaan sitten täynnä "good williä" vai onko se pikemminkin "fuck you nigger".....

    Tankin alapuolella havaitsin parin peltiliitos hitsauksen juuressa alkavaa ruosteen poikasta, hoidin homman kotelo suojalla. Eipä ole enne tullut MP:tä ruostesuojattua!
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  9. #2169
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    Mitä renkaita muuten on porukalla alla?
    Mulla on nyt Michelin road pilot 4 takana ja road pilot 3 edessä.
    Pitää ostaa uudet ennen reissua. Vanhoilla mennään vielä alkukesä.
    Pilot 3 edessä ja takana Roadtec Z8. En mitään muuta noista osanne sanoa kuin että Pilot 3 ehkä kuluu turhan nopsaan. Näitä ennen oli Shinkot ja ei niistä moitittavaa, muuta kuin ehkä nopsahko kuluminen........vai johtuukohan se kuskista......

    Koita välillä noita Metzeelerin tourinki renkaita.....
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  10. #2170
    Kenen zrx AVK.lla?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  11. #2171
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Kenen zrx AVK.lla?
    Katos vaan, Holy Green on saanu otsaansa osuman. Ja yllättäen on nokka-akseliakin vaihdettu....
    Olishan se kommeeta ostaa varaosiksi koko paskan
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  12. #2172
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Katos vaan, Holy Green on saanu otsaansa osuman. Ja yllättäen on nokka-akseliakin vaihdettu....
    Olishan se kommeeta ostaa varaosiksi koko paskan
    Avaatko tapausta vähän. Nokka-akseli vaihdettu, viritetty vai korjattu?
  13. #2173
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Katos vaan, Holy Green on saanu otsaansa osuman. Ja yllättäen on nokka-akseliakin vaihdettu....
    Olishan se kommeeta ostaa varaosiksi koko paskan
    Joo kyllä mullekin toi mylly kelpais mut eikai noin pienillä vaurioilla kannata varaosiksi.... tosin hinta näyttää nousevan älyttömyyksiin kuten avk.lla yleensäkkin.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  14. #2174
    Varmastikkin nokka-aksila ja keinuvipuja on vaihdettu sen "pittingin" takia. Sitähän ei voi tietää vaikka olis sitte laitettu racing nokat....

    Hintaa on kovasti juu. Tosin laskin uusilla osilla korjaus hinnaksi plus/miinus 1000e (ilman töitä ja toi mittariston vaurion korjaus hinta tuosta kuvasta vaikea sanoa 20-350e?)
    Että voi sillä pienen tilin vielä tehdä, joka itte tekee tarvittavat korjaukset.

    Tosin tuollaisen ostohan on arpapeliä, kun ei tiedä onko moottori ollut käynnissä kyljellään ja kuinka kauan.....


    EDIT. tuohon hinta-arvioon kuuluu tietysti lisätä vielä se alv. 21%
    Viimeksi muokannut: 4tuoppi; 04.02.2016 klo 13:17.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  15. #2175
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Varmastikkin nokka-aksila ja keinuvipuja on vaihdettu sen "pittingin" takia. Sitähän ei voi tietää vaikka olis sitte laitettu racing nokat....

    Hintaa on kovasti juu. Tosin laskin uusilla osilla korjaus hinnaksi plus/miinus 1000e (ilman töitä ja toi mittariston vaurion korjaus hinta tuosta kuvasta vaikea sanoa 20-350e?)
    Että voi sillä pienen tilin vielä tehdä, joka itte tekee tarvittavat korjaukset.

    Tosin tuollaisen ostohan on arpapeliä, kun ei tiedä onko moottori ollut käynnissä kyljellään ja kuinka kauan.....

    näitten kikottimien myynti tuntuu vaan olevan pitkä hermoisten hommaa. nettimotossa samat vehkeet myynissä koko ajan.
    zzr1400
  16. #2176
    Lainaa AaaKoo kirjoitti Katso viesti
    Avaatko tapausta vähän. Nokka-akseli vaihdettu, viritetty vai korjattu?
    tämän näköistä harmia noissa on tupannut olemaan.
    zzr1400
  17. #2177
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    tämän näköistä harmia noissa on tupannut olemaan.
    Kappas perhanaa, löytyykö näitä jo vähillä ajokilometreillä?

    Kovasti vaan jäin ihmettelemään mainintaa vaihdetusta nokka-akselista, miksi olisi vaihdettu lunastukseen menevästä pelistä. Ilmeisesti kuitenkin vaihdettu jo aikaisemmin mutta kirjattu ilmoitukseen, että saisivat paremman hinnan. Who knows....
    Muutenhan tuon pyörän vauriot vaikuttivat aika pieniltä.
  18. #2178
    Lainaa AaaKoo kirjoitti Katso viesti
    Kappas perhanaa, löytyykö näitä jo vähillä ajokilometreillä?

    Kovasti vaan jäin ihmettelemään mainintaa vaihdetusta nokka-akselista, miksi olisi vaihdettu lunastukseen menevästä pelistä. Ilmeisesti kuitenkin vaihdettu jo aikaisemmin mutta kirjattu ilmoitukseen, että saisivat paremman hinnan. Who knows....
    Muutenhan tuon pyörän vauriot vaikuttivat aika pieniltä.
    Tod. näk. vaihdettu 24000km huollossa, (venttiilien välystarkastus on 12000km välein).

    Että ei mitään kummallista tuossa...

    Omassakaan ei ollu ekassa tarkistuksessa mitään oiretta vielä, mutta nyt toisessa tarkistuksessa oli jo alkuoireet nähtävillä.
    Viimeksi muokannut: 4tuoppi; 03.02.2016 klo 23:42.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  19. #2179
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    näitten kikottimien myynti tuntuu vaan olevan pitkä hermoisten hommaa. nettimotossa samat vehkeet myynissä koko ajan.
    Niinpä. Nää on makuasioita, toisilla vaan on huono maku....
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  20. #2180
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    näitten kikottimien myynti tuntuu vaan olevan pitkä hermoisten hommaa. nettimotossa samat vehkeet myynissä koko ajan.
    Poikkeuksiakin on...

    https://m.facebook.com/story.php?sto...00001404449132
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  21. #2181
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Juu ei toiminut tuo linkki ainakaan mulla mutta joo aika moni kuitenkin pitää näitä pitkään ennen kun myyntiä edes harkitsee jos tämmösen "erehtyy" ostamaan. Ja varsinkin jos tykkää rakennella. Näillä on kuitenkin kansainvälisesti aika iso fani lauma.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  22. #2182
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Juu ei toiminut tuo linkki ainakaan mulla mutta joo aika moni kuitenkin pitää näitä pitkään ennen kun myyntiä edes harkitsee jos tämmösen "erehtyy" ostamaan. Ja varsinkin jos tykkää rakennella. Näillä on kuitenkin kansainvälisesti aika iso fani lauma.
    Näyttää olleen sulla edellisissä Iso Zetori ja kerettiläinen CB! Mikäs pisti Z-Rexiin sekaantuun...?!
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  23. #2183
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Näyttää olleen sulla edellisissä Iso Zetori ja kerettiläinen CB! Mikäs pisti Z-Rexiin sekaantuun...?!
    Ikä....
    No rupes vaan viehättää hinta/hauskuus suhde on aika kohdallaan. Ja rakentelu mahdollisuudet. Mullahan tää ei oo ollu kun vajaa pari vuotta. Eikä sitä kannata enää myydäkkään 😁
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  24. #2184
    Nyt tuli tarvetta taka katteelle olisko kellään? Huonokuntoinen käy hyvin.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  25. #2185
    Jeps, vastaus tuli joku aika sitten:

    "Kyseessä on kymmenen vuotta vanha pyörä jolla on mittarin mukaan vähän ajettu. Tämä nokka-akselien vaurio johtuu voitelun puutteesta. Vähäinen käyttö johtaa siihen, että venttiilikoneisto kuivuu kun moottori on pitkiä aikoja käyttämättä. Kun moottori käynnistetään pitkän seisonnan jälkeen kestää hetken ennen kuin venttiilikoneisto saa voitelua.
    Tässä tapauksessa Sumeko Oy voi antaa Teille 25% alennuksen nokka-akseleista. Ilmoita minulle jos haluat tilata nokka-akselit suoraan Sumekolta 25 % alennuksella, niin toimitamme ne Teille postiennakolla ilmoittamaanne osoitteeseen."

    Tuo huojennus on mitä on, kuitenkin melko lailla yhtä tyhjän kanssa kun ovh. vedetään hatusta kovemman kautta.

    Mielenkiitoisempaa ja oleellisempaa on kuitenkin tuo kuinka ihmistä koitetaan sumuttaa syy/seuraus suhteen selittelyssä.....





    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Pyörä olis taas nipussa. Vähän kesti kun oli Joulut ja muut kiireet välissä. Oli Joulupukillakin näimmä kalusto kohillaan!

    Venttiilit säädetty, kaasarit synkroonissa, kannen ilmakanavat tukittu, syttypyörä vaihdettu siihen 4 astetta ennakoivampaan.

    Muuten hyvä, mutta nokissa oli kuin olikin alkavaa kesimistä....

    Tarkkana poikana pistin reklamaation vireille maahantuojan kautta, mielenkiinnolla odottelen nyt onko vastaus aikanaan sitten täynnä "good williä" vai onko se pikemminkin "fuck you nigger".....

    Tankin alapuolella havaitsin parin peltiliitos hitsauksen juuressa alkavaa ruosteen poikasta, hoidin homman kotelo suojalla. Eipä ole enne tullut MP:tä ruostesuojattua!
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  26. #2186


    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Ikä....
    No rupes vaan viehättää hinta/hauskuus suhde on aika kohdallaan. Ja rakentelu mahdollisuudet. Mullahan tää ei oo ollu kun vajaa pari vuotta. Eikä sitä kannata enää myydäkkään 
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  27. #2187
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Jeps, vastaus tuli joku aika sitten:

    "Kyseessä on kymmenen vuotta vanha pyörä jolla on mittarin mukaan vähän ajettu. Tämä nokka-akselien vaurio johtuu voitelun puutteesta. Vähäinen käyttö johtaa siihen, että venttiilikoneisto kuivuu kun moottori on pitkiä aikoja käyttämättä. Kun moottori käynnistetään pitkän seisonnan jälkeen kestää hetken ennen kuin venttiilikoneisto saa voitelua.
    Tässä tapauksessa Sumeko Oy voi antaa Teille 25% alennuksen nokka-akseleista. Ilmoita minulle jos haluat tilata nokka-akselit suoraan Sumekolta 25 % alennuksella, niin toimitamme ne Teille postiennakolla ilmoittamaanne osoitteeseen."

    Tuo huojennus on mitä on, kuitenkin melko lailla yhtä tyhjän kanssa kun ovh. vedetään hatusta kovemman kautta.

    Mielenkiitoisempaa ja oleellisempaa on kuitenkin tuo kuinka ihmistä koitetaan sumuttaa syy/seuraus suhteen selittelyssä.....
    Eli paskaa materiaalia. Tuohan on ihan normaalia käyttöä monelle. Eikä öljy kuivu. Onneks 1100ssa ei tuota ilmeisesti esiinny? Ainakaan mulla ei ole.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  28. #2188
    Talvihuoltoa teen ja vuorossa venttiilin säätö, muutenkin kiinnostaa miltä ne nokka-akselit näyttää, mutta kun ekaa kertaa tekee, niin ihmettelin, että mitkäs ne nämä kuvassa olevat vekottimet on? Olivat siinä venttiilikopan päällä.

    Venakopan päältä irrotettu.jpg Tästä se nyt on otettu pois.jpg
  29. #2189
    Lainaa 750boost kirjoitti Katso viesti
    Talvihuoltoa teen ja vuorossa venttiilin säätö, muutenkin kiinnostaa miltä ne nokka-akselit näyttää, mutta kun ekaa kertaa tekee, niin ihmettelin, että mitkäs ne nämä kuvassa olevat vekottimet on? Olivat siinä venttiilikopan päällä.

    Venakopan päältä irrotettu.jpg Tästä se nyt on otettu pois.jpg

    pakokaasun kierrätys systeemejä.

    jos kiinostaa tulpata pois niin tässä yks vinkki. http://www.kwickstand.net/Hyper-Form...ion_Plugs.html

    noi voi korvata vaikka näillä. http://www.sportbiketrackgear.com/dr...rx-1200-02-05/ tai sitten ottaa sen ventiilin pois siitä välistä ja yhdistää letkulla toisiinsa ja tulppailee muut letkut jotka siihen menee. operaatiolla saadaan putkessa paukkumista hillittyä jonkin verran.
    zzr1400
  30.  
  31. #2190
    tän verta motoville repi mun kikottimesta osia pois kun vein huoltoon.
    noi messinki mokkulat oli kaasarin pohjassa kiinni tukkivat bensa kanavan kun kääntää kaasun pois. noitten kanssa ei voi käyttää dynojetin suutin sarjaa kun ottavat kiinni pohjaan.pohjasta pitää jyrsiä suuttimen kuppi pois ja ja tulpata noitten neulojen reijät tekemällä kierteet ja sopivan kokoinen pultti tilalle
    zzr1400
Sivu: 73 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2363717273747583 ... ViimeinenViimeinen