Sivu: 71 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2161697071727381 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2101:stä 2130:een 2647:sta
  1. #2101
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa 8551 kirjoitti Katso viesti
    Tulipa heti tosi hyviä vastauksia, kiitos. Tankoa voisi siirtää eteenpäin ja katsoa millainen vaikutus ajoasentoon tulee. Renkaina voisi kokeilla Metzeler Sportec M7 RR.

    Eturattaaksi tilasin yhden piikin pienemmän eturattaan niin ei ole ihan niin pitkät noi välitykset ja sopii ehkä paremmin Suomen nopeusrajoituksiin.
    Olethan huomannut että sitten piikki määrä menee parilliseksi ja ketjut saattavat kulua nopeammin. Sama piikki menee joka kerta samaan väliin.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  2. #2102
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Olethan huomannut että sitten piikki määrä menee parilliseksi ja ketjut saattavat kulua nopeammin. Sama piikki menee joka kerta samaan väliin.
    Käyttäjäkommentteja lueskelin aikaa sitten superduke.net palstalta. Aika usein valittelivat eturattaan pienentämisen lyhentävän pienempiä vaihteita liikaa. Väännöllähän tuota härveliä viedään. Tosin kuutonen on aika turha vaihde Suomessa.
    Takarattaalle kaksi piikkiä lisää oli muistaakseni paras lopputulos. Mutta sellanen pitää sitten ite tehdä
  3. #2103
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Tosin kuutonen on aika turha vaihde Suomessa.
    Kuis näin? Ravistaako kuin horkassa vai mikä on?
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  4. #2104
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Kuis näin? Ravistaako kuin horkassa vai mikä on?
    Loikkari. Alkaa olla ajettava vasta +150kmh vauhdeissa.
    HP4
  5. #2105
    Millaiset kierrokset on 5.vaihteella vaikka 80, 100, 120 vauhdissa, jos kuutonen hyödytön
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  6. #2106
  7. #2107
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti
    Loikkari. Alkaa olla ajettava vasta +150kmh vauhdeissa.
    Eilen testasin trumpalla, että kuutosella kuudenkympin vauhdissa on vähän reilu 2000 kierrosta ja siitä toimii jo ihan hyvin.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  8. #2108

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Kyllähän kutosvaihteella voi ajaa mainiosti noin satasen vauhdeilla .
    Ultrafast KTM machine .
  9. #2109
    Miksi pitääs olla viimeinen vaihde päällä jo satasen vauhdis jos ei sille ole oikiasti tarvetta?
    Esim: kierrokset liian korkialla vitos vaihteella, jota kyllä epäilen?

    Mun kotaris pitää oikiasti olla tarkkana mitä vaihdetta käyttää milläkin nopeudella ja sillä on hankala ajaa sellaasen peräs millä on joustava moottori prätkässään.
    Esim satasen alueella mun pitää ajaa vähän yli, että motti jaksaa vetää vitosella ja nelosella motti huutaa niin kovaa, että lähtöö hampaat irti.
    Auttaas paljon jos sais enemmän massaa vauhtipyörään.

    Uskon, että näis teidän kotariis on kuitenki joustavampi motti ku mun omas, joka on vain ykspyttyynen ja kevyellä vauhtipyärällä varustettu...
    Honda Monkey 83'
    KTM 660 SMC 06'
    ex:Yamaha TRX850 96'
  10. #2110
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän kutosvaihteella voi ajaa mainiosti noin satasen vauhdeilla .
    Juu,miksei satasta voisi ajaa kutosella.....varsinkin "todellista" nopeutta.Sen huomasin rottweiler asennuksen jälkeen(80/100 mm kiihdytys suppiloilla).,että sietää matalampia kierroksia.Itse en ole ajatellut kuitenkaan muuttaa välityksiä, koska olen etupäässä ajellut mutkaisilla "maalaisteillä",joilla olen 95%:sti käyttänyt nelos tai vitos vaihdetta...,voisi nimittäin käydä niin piikkiä pienemmällä eturattaalla,että nelonen jäisi liian lyhyeksi ja kuutonen olisi hyvää vetoa ajatelleen edelleenkin hieman pitkä.....
  11. #2111
    Bensankulutus? Oma Kingi vetää hyvin kutosella alkaen jo 60 vauhdista vaikka välitys on pitkälle yli 300kmh...
    B-King
  12. #2112
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Eilen testasin trumpalla, että kuutosella kuudenkympin vauhdissa on vähän reilu 2000 kierrosta ja siitä toimii jo ihan hyvin.
    Noin minä ajelin aina omalla speedyllä, kuudessa kympissä kutoselle ja vetää ihan hyvin ilman tärinöitä ja tutinoita.
    Toimii myös nykyisellä daytonalla. Ei ongelmia.

    Erikoiselta kuulostaa jos edes satasessa ei voi käyttää isointa vaihdetta...
    motoross
  13. #2113
    Lainaa Triplex kirjoitti Katso viesti
    Bensankulutus? Oma Kingi vetää hyvin kutosella alkaen jo 60 vauhdista vaikka välitys on pitkälle yli 300kmh...
    8,5 l aika tarkaalleen olen saanut bensaa kulumaan satasella..
  14. #2114
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän kutosvaihteella voi ajaa mainiosti noin satasen vauhdeilla .
    Orkkisväleillä ei ainakaan kokoakralla kanssa toimi, toimiva kierrosalue on neljästä tonnista ylöspäin.
    HP4
  15. #2115
    Lainaa Triplex kirjoitti Katso viesti
    Bensankulutus? Oma Kingi vetää hyvin kutosella alkaen jo 60 vauhdista vaikka välitys on pitkälle yli 300kmh...
    Trumpalla ainakin kulutus nousee rajusti jos"cruisaa" pienellä vaihteella. Isommalla pykälällä hyrisee hillitysti. Minusta ainakin oli törkeän kuuloista kun junnut joku vuosi sitten ajelivat Kyykyillä taajamassa jonovauhtia koneet huutaen hoosiannaa.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  16. #2116
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti
    Orkkisväleillä ei ainakaan kokoakralla kanssa toimi, toimiva kierrosalue on neljästä tonnista ylöspäin.
    Ravistaa, köhii, nykii vai mitä tekee?
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  17. #2117
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Ravistaa, köhii, nykii vai mitä tekee?
    Lähinnä täristää, varsinkin kun avaa kaasua.
    HP4
  18. #2118

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti
    Orkkisväleillä ei ainakaan kokoakralla kanssa toimi, toimiva kierrosalue on neljästä tonnista ylöspäin.
    No joo en kyllä tarkoittanut että kutosvaihteella vedätetään konetta vaan jos tie nyt saattais olemaan alaspäin vievä ja pyörä rullaa siinä kevyesti eteenpäin sillä ainahan sitä voi niitä vaihteita käyttää tilanteen ja menon mukaan. Mun ajotyylillä polttoainetta kuluu noin 6.5-6.7 litraa satasella. Radalla sitten hieman enenpi. Kaiken kaikkiaan aivan loistava moto tämä 1290 SDR on .
    Ultrafast KTM machine .
  19. #2119
    Hyvin vetää jo +80 vauhdista kutosella . Kokoputki, Rottweiler ja huolella säädetty PcV pehmentää menoa huomattavasti. Lähinnä Rottweiler on se mikä pehmentää vetoa. Missäs kunnossa teidän laitteiden takanavat on. Tässä omasta pyörästä, ei heilu ihan noin paljoa mitä kuvassa näkyy kuvattu yhdellä kädellä ja toisella ravisteltu renkaasta. Kolinasta pääsee hyvin selville että väljää on. https://youtu.be/Pgan11Rg8Xc
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  20. #2120
    Juuri ja juuri havaittava välys siinä tuntuu kun nytkyttelee, mutta ei kuitenkaan läheskään tuollaista lonksumista kuulu kuin videolla. Tuolla takanavalla ajettu nyt reilu 10tkm, eikä ole sinä aikana mihinkään muuttunut.
  21. #2121
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Käyttäjäkommentteja lueskelin aikaa sitten superduke.net palstalta. Aika usein valittelivat eturattaan pienentämisen lyhentävän pienempiä vaihteita liikaa. Väännöllähän tuota härveliä viedään. Tosin kuutonen on aika turha vaihde Suomessa.
    Takarattaalle kaksi piikkiä lisää oli muistaakseni paras lopputulos. Mutta sellanen pitää sitten ite tehdä
    Pidän ton perusvälityksen ja lautan pienemmän eturattaan hyllylle. Kävin eilen ajelemassa 300km lenkin ja totuttelin ettei koko ajan ajeta loikkarilla vaan vitonen on hyvä ajovaihde.

    On muuten aivan mahtava ajaa mutkatiellä.
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
  22. #2122
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  23. #2123
    Tunnustaako joku vanhakseen Vantaan Bike Worldissä olevan Duken?
  24. #2124
    Ei kukaan rottweiler / full akra omistaja asu pk-seudulla tai lähistöllä? Olisi hauska nähdä miten suorituskyvyt eroaa omaan pyörään nähden, kun en tunnu saavan niin paljoa tehoa irti kuin useimmat tuntuvat saavan.

    Eli verrokki dynotuksen voisi tehdä, minun piikkiin tietenkin.
  25. #2125
  26. #2126
    Lainaa Mervious kirjoitti Katso viesti
    Ennenkuin myyt sen bodiksen ...käy bike doctorin sivuilla.....,elikkä vaikka olikin hyvin sisäänajettu pyörä....niin mielestäni ihan hyvä tehonlisäys tuo 6.5hv ....,unohtamati miltei saman suuruista painon kevennystä....
  27. #2127
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Ennenkuin myyt sen bodiksen ...käy bike doctorin sivuilla.....,elikkä vaikka olikin hyvin sisäänajettu pyörä....niin mielestäni ihan hyvä tehonlisäys tuo 6.5hv ....,unohtamati miltei saman suuruista painon kevennystä....
    En kyllä tuolla tuota 6,5 hevosta tehoa saanut omaan pyörään. Mutta ei minulla ole vakio katalysaattoriakaan siinä paikoillaan, vaan jotain muuta Ja säädetty nykyiselle kokoonpanolle. Eli tämä tosiaan ylimääräinen minulle.
  28. #2128
    Tässä KTM Super Duke 1290 R -15 akran koko rännillä ja softa+suodatin ja sas poistettuna.
    Säätämistä on...
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
  29. #2129
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Tässä KTM Super Duke 1290 R -15 akran koko rännillä ja softa+suodatin ja sas poistettuna.
    Säätämistä on...
    Tässä vielä seos karttaa siinäkin säätämistä on..
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
  30.  
  31. #2130
    Mistäs kannattaa hankkia Rottweiler ilmanputsari sekä power commander V sekä autotune (saa kummatkin pytyt säädettyä penkissä erikseen) onko teillä jo asentaneilla dynolaput, olis kiva nähdä minkälaisia käppyröitä tällä setillä saa.. Muuta tähän koneeseen ei varmaan edes kannata miettiä
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
Sivu: 71 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2161697071727381 ... ViimeinenViimeinen