Sivu: 68 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1858666768697078 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2011:stä 2040:een 2647:sta
  1. #2011
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Kaikista putkivirityksistä Akran kokoputki killerin kanssa soundeiltaan paras , matalaa jytinää. Hinta hiukan kova.
    Ilman killeriä muutama heppa lisää lähes koko kierrosalueelle mutta ajelen mieluummin killerin kanssa. Kokoputkella Akran kartta oli tosi paksulla alhaalta ja sieltä täältä muualtakin, alas piti PcV:llä laittaa miinusta 20-25 Rottista säädettäessä.
    Tää on mielenkiintoista. Mulla Bodiksen putkella, Akran kartalla ja vähän avarretulla putsariboxilla lisättiin kakkua ala- ja keskialueelle. Mistähän moinen "yksilöllisyys".
  2. #2012
    On se hieno peli ja ne äänet akran koko putkistolla.
    Ei voi kuin ihmetellä miten suuri ero Honda cb1000r joka osa alueella.
    Yhtä hymyä kun pyörän käynnistää ja kääntää kahvasta
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
  3. #2013
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Tää on mielenkiintoista. Mulla Bodiksen putkella, Akran kartalla ja vähän avarretulla putsariboxilla lisättiin kakkua ala- ja keskialueelle. Mistähän moinen "yksilöllisyys".
    Valmistustoleranssit vaikuttaa yllättävän paljon. Tästä syystä ns. valmis kartta ei ole oikeastaan koskaan lähelläkään täydellistä.
    Superbike #7
  4. #2014
    Jep jep
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  5. #2015
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Tää on mielenkiintoista. Mulla Bodiksen putkella, Akran kartalla ja vähän avarretulla putsariboxilla lisättiin kakkua ala- ja keskialueelle. Mistähän moinen "yksilöllisyys".
    Vähän avarrettu boxi toimii erilailla kuin Rottweiler ja 80 mm kiihdytyssuppilo . Lähes kaikki Rottweilerit putkesta riippumatta vakio tai Akran ohjelmalla on tarvinut laihentaa alakerrasta.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  6. #2016
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Jep jep
    Noi pp tankkisuojat istuu ulkonäköön kuin nenä päähän.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  7. #2017
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Olis muuten Bodiksen putki joutilaana, ajettu n. 2000 km. Kuka tarjoaa ja mitä?
    Pistetään nyt aika halpa tarjous, kun saattaisi lähteä itseltä eteenpäin heti, jos liian kovat äänet. Eli 100 euroa voisin maksaa siitä, mahdollisesta kokeilusta. Jos tuo Vaajakoski pitää paikkaansa, niin matkaa olisi 250km / suunta, eli postin kautta menisi mielummin vielä. Postit maksaisin myös luonnollisesti..
  8. #2018
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Valmistustoleranssit vaikuttaa yllättävän paljon. Tästä syystä ns. valmis kartta ei ole oikeastaan koskaan lähelläkään täydellistä.
    Ihan vaan mielenkiinnosta, että minkä osien mitat heittävät niin paljon, että moottorit vaativat tykkänään erilaiset säädöt? Kaikki osat tehdään muotteihin tai cnc-koneilla, putkistot jigissä jne. Ihan oikeasti kyllä niistä osista sarjatuotannossa samanlaisia on tarkoitus tulla.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  9. #2019
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Jep jep
    Tuli jostain syystä mieleen Ramonesin biisi "Somebody Put Something In My Drink"


    Another night out on the street
    Stopping for my usual seat…

    Somebody put something in my drink…

    Blurred vision and dirty thoughts…
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #2020
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Ihan vaan mielenkiinnosta, että minkä osien mitat heittävät niin paljon, että moottorit vaativat tykkänään erilaiset säädöt? Kaikki osat tehdään muotteihin tai cnc-koneilla, putkistot jigissä jne. Ihan oikeasti kyllä niistä osista sarjatuotannossa samanlaisia on tarkoitus tulla.
    Ei ne yksittäiset osat vaan se kokonaisuus. Kun mäntä on pari satkua alamittanen, putken sovitus kanteen on toleranssin ääripäässä, imupuolella pieni porras, osien painot toleranssien eri päissä vierekkäisissä pytyissä, sylinteri karvan soikeampi kuin saisi olla jne. jne. alkaa niitä yksilökohtaisia eroja tulemaan. Puhumattakaan siitä, että jo polttoainesuuttimien tuotto voi heittää pari prossaa jo tehtaalta tullessa. Ei noita koneita kisakäyttöön turhaan blue printata. Sillä nimittäin saa sen koneen toimimaan niin kuin on tarkoitettukin.
    Superbike #7
  11. #2021
    Ratavastaava tamik87:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2012
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ei ne yksittäiset osat vaan se kokonaisuus. Kun mäntä on pari satkua alamittanen, putken sovitus kanteen on toleranssin ääripäässä, imupuolella pieni porras, osien painot toleranssien eri päissä vierekkäisissä pytyissä, sylinteri karvan soikeampi kuin saisi olla jne. jne. alkaa niitä yksilökohtaisia eroja tulemaan. Puhumattakaan siitä, että jo polttoainesuuttimien tuotto voi heittää pari prossaa jo tehtaalta tullessa. Ei noita koneita kisakäyttöön turhaan blue printata. Sillä nimittäin saa sen koneen toimimaan niin kuin on tarkoitettukin.

    Komppaan nitrousta että siihen ne kilpapyörien tehdas kittiosat perustuu. Ne ovat käsinvalittuja osia joissa mitat ja painot ovat keskenään mahd. optimaalisia.
    Yamaha R6 -08 kilipapyörä
  12. #2022
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Tää on mielenkiintoista. Mulla Bodiksen putkella, Akran kartalla ja vähän avarretulla putsariboxilla lisättiin kakkua ala- ja keskialueelle. Mistähän moinen "yksilöllisyys".
    Ensiksi terveiset täältä Puolasta.....Jos oikein muistan niin ilmaboksin avarruksella pyöräsi saatiin keskialueelta 10nm.lisää vääntöä......mitä pidän ihan erinomaisena lisäyksenä.......,en vain tiedä saatiinko ne ne samoilla rmp.....vai huomattavasti alempana.....vrt....vaikkapa niihin minun käppyröihin....t.kimmo
  13. #2023
    Reilu 10tkm ja Dukeen ilmaantui automaattinen ketjuvoitelu. Harmi vaan että kytkimen puolelle, ei ihan osunut öljy ketjuille. Takuuseen uusi clutch cover ja homma kunnossa. Kyseessä ilmeisesti se kuuluisa valuhuokonen.
    Jännä että kesti 10tkm ja sitten alkoi tihkua.
  14. #2024
    Tuolta löytyy kotarin kiihdytysvideo. Alavuden kentältä 13.06. Himpun keulii...

    http://youtu.be/c-VirAaJygY
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  15. #2025
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Vähän avarrettu boxi toimii erilailla kuin Rottweiler ja 80 mm kiihdytyssuppilo . Lähes kaikki Rottweilerit putkesta riippumatta vakio tai Akran ohjelmalla on tarvinut laihentaa alakerrasta.
    Mulla on Vepen kartta, joka on laihennettu alhaalta aika lailla ja silti väittäisin, että ennemmin rikkaalla on.
    Mutta kävi niin, että kun laitoin H2:n niin en malta enää ajaa Superdukella. Seisontavakuutuksessa vielä...Kawa minkä teit.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  16. #2026
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Mulla on Vepen kartta, joka on laihennettu alhaalta aika lailla ja silti väittäisin, että ennemmin rikkaalla on.
    Mutta kävi niin, että kun laitoin H2:n niin en malta enää ajaa Superdukella. Seisontavakuutuksessa vielä...Kawa minkä teit.
    Dege parka. Toivottavasti ei tule uskonkriisi
    Supermoto
  17. #2027
    Minne radoille tolla Superdukella pääsee ajamaan akrapovicin koko putkistolla onko tietoa?
    Kokemuksia kenelläkään?
    Epätietoinen ensikertalainen
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
  18. #2028
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Minne radoille tolla Superdukella pääsee ajamaan akrapovicin koko putkistolla onko tietoa?
    Kokemuksia kenelläkään?
    Epätietoinen ensikertalainen
    Vissiinkin kaikille muille paitsi Ahvenistolle, ainakin melupäivinä.

    Mut ei tuo akran putki ny ees oo mikään rähinäränni.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  19. #2029

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Minne radoille tolla Superdukella pääsee ajamaan akrapovicin koko putkistolla onko tietoa?
    Kokemuksia kenelläkään?
    Epätietoinen ensikertalainen
    Alastarolle pääsee ainakin vielä !
    Ultrafast KTM machine .
  20. #2030

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Dege parka. Toivottavasti ei tule uskonkriisi
    Ööö....miten tämä minuun liittyy ? Se että joku tekee "huonon" valinnan ei ole minua kiinnostava asia .
    Ultrafast KTM machine .
  21. #2031


    Vaihdoin tollasen LSL X00 stongan. Aika reilusti suorempi ja himpun matalampi kuin orkkis. Vielä en tiedä, onko liian leveä. Vakio on 75 cm ja LSL 80 cm.
    Radalla alkoi vakio keppi ahdistamaan. Tuntui, ettei saa yläkroppaa kunnolla liikkumaan. Sisäkäsi jää huonoon asentoon. Nyt tuntuisi ohjaamossa tila riittävän. Kemora kertonee, teinkö oikean ratkaisun.
  22. #2032
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti


    Vaihdoin tollasen LSL X00 stongan. Aika reilusti suorempi ja himpun matalampi kuin orkkis. Vielä en tiedä, onko liian leveä. Vakio on 75 cm ja LSL 80 cm.
    Radalla alkoi vakio keppi ahdistamaan. Tuntui, ettei saa yläkroppaa kunnolla liikkumaan. Sisäkäsi jää huonoon asentoon. Nyt tuntuisi ohjaamossa tila riittävän. Kemora kertonee, teinkö oikean ratkaisun.
    Tämä kiinnostaa minuakin. Vähän samoja ajatuksia syntynyt radalla.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  23. #2033
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Tämä kiinnostaa minuakin. Vähän samoja ajatuksia syntynyt radalla.
    Stormin hyllystä/varastosta voisi löytyä helpoiten. Tampereen Stormilta hain ainokaisen, mutta muualta löytynee.
  24. #2034
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Tuli jostain syystä mieleen Ramonesin biisi "Somebody Put Something In My Drink"


    Another night out on the street
    Stopping for my usual seat…

    Somebody put something in my drink…

    Blurred vision and dirty thoughts…
    Ja children of bodom teki paremman version.
    En tiedä onko tuo pyörä kaunis tai ruma, mutta mulla jöpöttää.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  25. #2035
    Millasilla rengaspaineilla Super Dukea kannattaa käskeä radalla?
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
  26. #2036
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Riippuu varmaan vauhdista ja renkaista..
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  27. #2037
    Alkuperäiset renkaat ja sanotaanko nyt keski kastiin vauhdin puolesta, ei ihan Mika Kallion vauhtiin taida päästä
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
  28. #2038
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Alkuperäiset renkaat ja sanotaanko nyt keski kastiin vauhdin puolesta, ei ihan Mika Kallion vauhtiin taida päästä
    Mitkäs ne alkuperäset on?
    Superbike #7
  29. #2039
    Taitaapi olla sportsmart2
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  30.  
  31. #2040
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Tuolta löytyy kotarin kiihdytysvideo. Alavuden kentältä 13.06. Himpun keulii

    https://www.facebook.com/velimatti.l...1174196605387/
    Siis ei mitään hätää jos sattuu valoihin samaan aikaan. Jää kuin nalli kalliolle.
    <p>.</p>
Sivu: 68 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1858666768697078 ... ViimeinenViimeinen