Sivu: 50 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1471:stä 1500:een 1935:sta
  1. #1471
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    hieno käyrä biimerissä muuten, mutta tuossa 11krpm on kyllä jännä monttu.

    Edit. Ducatin vääntökäyrä on kyllä aika murhaavan näkönen.
    Mutta ei silti kiihdy parhaiten 140-180 kutosella, 3.8s vs 2.9s. Väännötön vie.
  2. #1472
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Mutta ei silti kiihdy parhaiten 140-180 kutosella, 3.8s vs 2.9s. Väännötön vie.
    Nyt en oikeesti tiiä mitä tähän aivopieruun vois vastata. Tämä hymiö kuvannee parhaiten:
    Superbike #7
  3. #1473
    Hidas57 on vanha koiranleuka... Ja tietää varsin hyvin, että toi väli pitää kiihdyttää kakkosella.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  4. #1474
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Nyt en oikeesti tiiä mitä tähän aivopieruun vois vastata. Tämä hymiö kuvannee parhaiten:
    Hahhah, ei siinä kauaa mennyt. Mikä muuten teki siitä aivopierun?

    Tarkoitushan oli katsoa kuinka kauan menee kun jollain taas hirttää, faktat. Onneksi olkoon!
  5. #1475
    Lainaa Anatooli kirjoitti Katso viesti
    Hidas57 on vanha koiranleuka... Ja tietää varsin hyvin, että toi väli pitää kiihdyttää kakkosella.
    Right! Muttaku pojat aina jaksaa siitä väännöstä vääntää.
  6. #1476
    Poistettu
    Ensinnäkin mä olen S1000RR fani. Mutta katson maailmaa Ducatin punaisten lasien läpi ja ajan 1299s:llä. Mulla olis tuossa ihan tiedonkeruujärjestelmän dataa sunnuntain ajolenkiltä (suljetulla alueella) kun lähdin kakkosella 65kmh vauhdista ohittamaan kuorma-autoa. Lähtökierroksia oli vajaa 4000rpm. 5,1sekuntia myöhemmin vauhtia oli kertynyt 190kmh. Sekä keulimisenesto että sutimisenesto tekivät töitä koko tuon 5,1 sekunnin ajan. Kierroksia kävi 10273rpm, rajoittimen ollessa 10800rpm.

    Jokainen kilonen ponnistaa noissa vauhdeissa hyvin. S1000RR on kyllä loihtinut sellaiset tehot ulos ettei voi kuin ihmetellä. Hauskaa on myös seurata millaisella kalustolla vahvimmat arvostelijat itse ajavat. Mä olen edelleen sitä mieltä että mikä tahansa näistä 2015 uutuuksista on erinomainen valinta. Bemu ei kaikesta erinomaisuudesta huolimatta mua puhutellut. RSV kyllä, R1 ei. Mutta onneksi jokainen voi omilla rahoillaan ostaa sen mikä itselle on paras. Mä voin vaan sanoa että mua ei tekemäni valinta t o d e l l a k a a n harmita.
  7. #1477
    Voittajan palkinto meni jo, mutta onnea muuten vain! Hienoilla pyörillä on hieno ajaa.

    Tuo Panigale ei ollut kiihkein myöskään 0-200, mutta varmaankin siihen on jokin selitys, pojat ei osannu. Aprilia oli muuten nopein radalla...kolme eri kuskia.

    RSV4-ketjussa joku linkkasi muitakin numeroita tuosta mainitusta testistä.

    Ja nyt voi taas normaali Bemarin mollaus jatkua, joten olkaapa hyvät.
  8. #1478
    Poistettu
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Voittajan palkinto meni jo, mutta onnea muuten vain! Hienoilla pyörillä on hieno ajaa.

    Tuo Panigale ei ollut kiihkein myöskään 0-200, mutta varmaankin siihen on jokin selitys, pojat ei osannu. Aprilia oli muuten nopein radalla...kolme eri kuskia.

    RSV4-ketjussa joku linkkasi muitakin numeroita tuosta mainitusta testistä.
    Minkä voittajan palkinto? Jos joku mopo ei voittanut 0-200 tai ollut nopein ratakierroksella, niin sitten se ei varmaan ollut nopein. Olikohan minulla jotain puolustelua tässä, ehkä en osaa kirjoittaa niin että ymmärrettäisiin. Ainakin 1299-ketjussa sanoin jo alkuvuodesta että se ei tule voittamaan.

    Väärässä oleminen on minulla lähes ammattimaista. Tässäkin thriidissä veikkasin ettei Bemussa teho nouse yli 5%. Jos penkit ovat olleet yhtään vertailukelposet, se nousi 15%.
  9. #1479
    Sori, tuossa aiemmin Nitro voitti ekan palkinnon nopeudesta polttaa päreet. Näin sadepäivän ratoksi laitoin kisan pystyyn.

    Tämä tässä.
  10. #1480
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Voittajan palkinto meni jo, mutta onnea muuten vain! Hienoilla pyörillä on hieno ajaa.

    Tuo Panigale ei ollut kiihkein myöskään 0-200, mutta varmaankin siihen on jokin selitys, pojat ei osannu. Aprilia oli muuten nopein radalla...kolme eri kuskia.

    RSV4-ketjussa joku linkkasi muitakin numeroita tuosta mainitusta testistä.

    Ja nyt voi taas normaali Bemarin mollaus jatkua, joten olkaapa hyvät.
    Sulla tuntuu olevan joku ihmeellinen oletus, että täällä porukka odottaa kuola valuen jonkun tietyn pyörän olevan paras kaikilla mahdollisilla osa-alueilla vaikka fakta on se, että eri pyörien vahvuudet ja heikkoudet menevät ristiin ja siten tekevät eri merkkien erilaisista pyöräkonsepteista kokonaisuudessaan hyvin lähelle yhtä nopeita. Jokainen sitten oman painotuksensa ja lompakkonsa perusteella valitsee itselle sen mieluisimman vaihtoehdon.

    Mielestäni en ole bemaria mollannut, mutta toisaalta bemaristit tuntuu olevan aika herkkiä pienellekin ko. merkkiin kohdistuvalle kritiikille, joten pahoittelut jos taas meni palkokasvi sieraimeen väärinymmärryksestä.
    Superbike #7
  11. #1481
    BMW on kiitettävästi päivittänyt omaa mopoaan. Näin Gixxerin omistajana ei voi enää oikein kuin nauraa Suzukin "kehitykselle". Viimeisten huhujen mukaan ihan oikeasti uudistettu GSX-R tulee jo 2016 loppuvuodesta.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  12. #1482
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Sori, tuossa aiemmin Nitro voitti ekan palkinnon nopeudesta polttaa päreet. Näin sadepäivän ratoksi laitoin kisan pystyyn.

    Tämä tässä.
    Lähinnä semmosta säälin sekaista turhautumista noi sun kommentit on aiheuttanu.
    Superbike #7
  13. #1483
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    BMW on kiitettävästi päivittänyt omaa mopoaan. Näin Gixxerin omistajana ei voi enää oikein kuin nauraa Suzukin "kehitykselle". Viimeisten huhujen mukaan ihan oikeasti uudistettu GSX-R tulee jo 2016 loppuvuodesta.
    Kuitenkin vain laittavat markkinoille sen uuden nakun katettuna
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #1484
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Lähinnä semmosta säälin sekaista turhautumista noi sun kommentit on aiheuttanu.
    Olen pahoillani turhautumisestasi.

    Ne herkkänahkaisimmat ovat kyllä jonkun muun merkin faneja. Sitäpaitsi bemarit on aivan pers....
  15. #1485
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kuitenkin vain laittavat markkinoille sen uuden nakun katettuna
    Saisivat tehdä kikseristä uuden RF:n, laittaisivat vaan erilaista muovia, korkeemman stongan ja tourinkiin sopivan takahäkin/satulan ja takaripustuksen.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  16. #1486


    Tuo kannattaa kattoa. On osittain ymmärrettävää kieltä. Kierrosajat lopussa.
    800 XC, 690 Enduro, 640 Adventure
  17. #1487
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    BMW on kiitettävästi päivittänyt omaa mopoaan. Näin Gixxerin omistajana ei voi enää oikein kuin nauraa Suzukin "kehitykselle". Viimeisten huhujen mukaan ihan oikeasti uudistettu GSX-R tulee jo 2016 loppuvuodesta.
    Joo on tuo liki 40 hv melkoinen tasoitus, kun sitä annetaan lisää painossa ja elektroniikassa. Mitehän nuo jarrut nykyään toimii.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  18. #1488
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa rantaile kirjoitti Katso viesti
    Joo on tuo liki 40 hv melkoinen tasoitus, kun sitä annetaan lisää painossa ja elektroniikassa. Mitehän nuo jarrut nykyään toimii.
    Mitkä jarrut? Eihän niissä oo uutenakaan ollu semmosia.
    Superbike #7
  19. #1489
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    BMW on kiitettävästi päivittänyt omaa mopoaan. Näin Gixxerin omistajana ei voi enää oikein kuin nauraa Suzukin "kehitykselle". Viimeisten huhujen mukaan ihan oikeasti uudistettu GSX-R tulee jo 2016 loppuvuodesta.
    Noita tämä vuoden ekoja testejä kun kattoo niin onhan se Gixeri hieman perässä muita. Tehoissakin 30hv eroa kärkeen. Toisaalta siinä näkee aika hyvin viime vuosien kehityksen.
  20. #1490
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ducatin vääntökäyrä on kyllä aika murhaavan näkönen.
    Sitä mäkin katoin, molemmat käyrät on kyllä korkemmalla kuin muilla ainoa että se loppuu, mutta silti

    Kyllä Bmw on kova....Tehon puolesta tässä luokassa
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  21. #1491
    Tuossa rekan ohituksessa saattaa H2 olla kovin?
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  22. #1492
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mitkä jarrut? Eihän niissä oo uutenakaan ollu semmosia.
    Joo hidastimet varmaan ois oikea termi
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  23. #1493
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Sitä mäkin katoin, molemmat käyrät on kyllä korkemmalla kuin muilla ainoa että se loppuu, mutta silti

    Kyllä Bmw on kova....Tehon puolesta tässä luokassa
    Ja jos ottaa moottoreiden kierroslukualueet huomioon, niin puolessa välissä bimmerissä on 75 kw ja duksussa 60 kw, eli bimmerissä on keskialueella abaut 25% enemmän tehoa kuin duksussa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #1494
    Videossa Aprilia kuulostikin parhaalta. Omaan silmään se ulkonäkö ei ole koskaan oikein iskenyt. Ducati oli yllättävän hidas? BMW:tä moitittiin hermostuneeksi ja niin oli Motorradin lehdessäkin testissä kun verrattiin uutta kaikilla varusteilla olevaa S1000RR:ää HP4:een.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  25. #1495
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ja jos ottaa moottoreiden kierroslukualueet huomioon, niin puolessa välissä bimmerissä on 75 kw ja duksussa 60 kw, eli bimmerissä on keskialueella abaut 25% enemmän tehoa kuin duksussa.
    Ok, sitten katoin kyllä ihan persettä...
    Luulin että olisi enemmän, kun tuota käyrää katsoo, niin Ducatin käyrä on paljon korkemmalla, siis esim tuossa 150ps@8000rpm, niin Bmw olis sama 9000rpm..
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  26. #1496
    Kyllähän sitä ajossakin ponnettoman tuntuista keskialuetta enemmän tekee mieli nauraa bemareille ihan vaan sen takia, että on kyllä kiva lukea kuinka uskovainen/uskovaiset eivät ollenkaan pahoita mieltään kun Jumalaa pilkataan. Keksivät vielä kaikkia hauskoja "koukkujakin" kun ei yhtään harmita... Buahaahaa.
    Supermoto
  27. #1497
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Ok, sitten katoin kyllä ihan persettä...
    Luulin että olisi enemmän, kun tuota käyrää katsoo, niin Ducatin käyrä on paljon korkemmalla, siis esim tuossa 150ps@8000rpm, niin Bmw olis sama 9000rpm..
    eipä näitä tehokäyriä oikein voi vertailla....
    ducatissa huipputeho tulee 10800 kierroksilla ja tuo 150 irtoaa 74% huippukierroksista.
    bemarissa vastaavasti huipputeho 13600 kiekoilla ja jos ottaa teholukeman samoilla prosenteilla niin lukema on 170 ps
    ainoastaan huipputeho ja vääntö verrattavissa. ducati päihittää bemarin väännöissä mennen tullen, ja huipputehoissa näkyy olevan toisinpäin.
    toisessa 1300 kone ja toisessa 1000, eli voisko sit verrata vääntökäyriä kilokyykyistä seiskapuokkiin??

    nuo viisi tehokkainta vertailussa on varmasti hyviä prätkiä kaikki.. honda ja suzuki ei näköjään enää panosta tähän sarjaan.....
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  28. #1498

    Tunnus suljettu
    Liittyi Feb 2014
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Voittajan palkinto meni jo, mutta onnea muuten vain! Hienoilla pyörillä on hieno ajaa.

    Tuo Panigale ei ollut kiihkein myöskään 0-200, mutta varmaankin siihen on jokin selitys, pojat ei osannu.......



    Pandude sikavarmari pohojanmaalta tässä morjettees.

    Tämä nykynen trenti ei oikeen mene mun kallohon. Ostetaan viätävän tehokkaita mopoja, sitten kerrotahan jotta koko kiihrytyksen ajan oli sutimisestot ja keulimisestot mahtoko olla viälä verenpaine anturi notta ei silmissä pimene kun oikeen runttaa. Eli kaikki teho leikattiinkin pois niillä estoilla, pyärä olikin torellisuudessa korkeentaan rytkönen. Markkina miähet kairanneet ahteriin oikeen hualella ja taalat vaihtaneet omistaajaa. Mikäs siinä mullakin navetan vintillä harvinaisuuksia aina 2t rr mopoista alkaen sanotaan notta tehokkaimmassa likemmäs 200 hp ja tehraskilpuri. Lukusia katulaillisia mopoja muun muassa viime vuaren super duke. En ostanut siksi että välttämättä niillä oikeen koskaan ajaisin, vaan siksi notta olen pohojanmaalta ja pikaasen suuruuden hullu, padude kiittää EU tukia jotka tän mahrollistaa. Silti mä ajan hontan pannarilla se riittää.

    Nyt kun täällä voorumilla on näillä maailman parrailla kehuttu, Pandude jää orotteleemaan missä nää supermopot sittten oikiasti on parempia kun vaikkapa osaavan kuskin käsissä alastarolla 20 pintahan kulkeva 600 ratamopo.
    23-24.5 nährään onko niistä mihinkään, laitetaanko pöytähän alle 1.20 jonka yli meneviä nauran säälin sekaasen itkun säestyksella. Kyseessä kuitenkin maailman parraat supermopot, kuskitkin kuulostaa puheiren perusteella.
  29. #1499
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    ^Jospas pandude ilmestyy Alastaron varikolle tulevana viikonloppuna lyömään kättäpäivää niin voidaan sitten ihan naamatusten keskustella pyörien kulusta ja kuskien osaamisesta. Jos ei profiilikuvan perusteella löydy oikeaa kuskia käteltäväksi niin kysymällä löytää varmasti oikean henkilön luo. Duden ilmestymistä odotellessa en kyllä aio pidättää hengitystäni, koska todennäkösesti pitäisi olla koko viikonloppu hengittämättä ja se ei oikein ihmisluonnolle käy.

    Edit. Toki ujompi kaveri voi sitten käydä vain näyttämässä radalla, että miten se 1:20 alitetaan.
    Superbike #7
  30.  
  31. #1500
    Poistettu
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    ^Jospas pandude ilmestyy Alastaron varikolle tulevana viikonloppuna lyömään kättäpäivää niin voidaan sitten ihan naamatusten keskustella pyörien kulusta ja kuskien osaamisesta. Jos ei profiilikuvan perusteella löydy oikeaa kuskia käteltäväksi niin kysymällä löytää varmasti oikean henkilön luo. Duden ilmestymistä odotellessa en kyllä aio pidättää hengitystäni, koska todennäkösesti pitäisi olla koko viikonloppu hengittämättä ja se ei oikein ihmisluonnolle käy.

    Edit. Toki ujompi kaveri voi sitten käydä vain näyttämässä radalla, että miten se 1:20 alitetaan.
    Älä ruoki trollia. Kylä se kuolee nälkään.
Sivu: 50 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260 ... ViimeinenViimeinen