Sivu: 49 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39474849505159 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1441:stä 1470:een 1943:sta
  1. #1441
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
    Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
  2. #1442
    BaronVonGrumble testi
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  3. #1443
    Tässä on 44 teeth testi
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  4. #1444
    Tulee toisilla mopoilla kiire, jos uusi RR on selvästi nopeampi kuin HP4.

    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  5. #1445
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Tulee toisilla mopoilla kiire, jos uusi RR on selvästi nopeampi kuin HP4.

    Aika jännät erot saatu aikaiseksi tuolla mikkihiiriradalla. Kaikki ajat samoilla renkailla ajettuja?
    Superbike #7
  6. #1446
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Aika jännät erot saatu aikaiseksi tuolla mikkihiiriradalla. Kaikki ajat samoilla renkailla ajettuja?
    Pyörissä ensiasennusrenkaat, joten erot ovat luokkaa Supercorsa SP vs. SportSmart jne.

    Antaa noi silti suuntaa voimasuhteista, jos nyt ei kuitenkaan viimeistä sanaa absoluuttisista eroista. Viiden kärjellä tosin tais olla SP:t alla. Aprilian setin katkaisi sade.
    Viimeksi muokannut: JMH; 27.01.2015 klo 22:41. Syy: Monia aivopieruja
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #1447
    ^Joo, täysin tehdaskuosissa. Michael Rutter kuskina ja sääti rengaspaineet ja alustan.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  8. #1448
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    ^Joo, täysin tehdaskuosissa. Michael Rutter kuskina ja sääti rengaspaineet ja alustan.
    Ok, tuo selittää aika paljon. Renkaiden erot kun on helposti 1-5sekuntia/kilometri.
    Superbike #7
  9. #1449
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ok, tuo selittää aika paljon. Renkaiden erot kun on helposti 1-5sekuntia/kilometri.
    Hyvä esimerkki on Suzuki GSX-R 1000, joka jää melkein sekunnin 750 mallille. Gixxeri taitaa olla ainoa kilonen, joka varustetaan 190/50 renkaalla. Mitä sitä rengasprofiiliakaan vaihtamaan kun mopokin on ollut liki sama 10v.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  10. #1450
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Tulee toisilla mopoilla kiire, jos uusi RR on selvästi nopeampi kuin HP4.

    Eka testi itelle vastaan jossa toi järjestys, yleensä 1. Aprilia/BMW, 3. Kawa 4. Duku ja loput kaukana perässä. 2015 veikkaan että ape "vie" testejä lisähevosten avulla
  11. #1451
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Hyvä esimerkki on Suzuki GSX-R 1000, joka jää melkein sekunnin 750 mallille. Gixxeri taitaa olla ainoa kilonen, joka varustetaan 190/50 renkaalla. Mitä sitä rengasprofiiliakaan vaihtamaan kun mopokin on ollut liki sama 10v.
    Jeps. Tulee mieleen se jonkun vuoden takainen rengastesti, jossa rengaspaineena oli käytetty pyörän(!) valmistajan painesuositusta renkaan valmistajan painesuosituksen sijaan. Oli aika jännä homma, että Ntec-dunlopit ei oikein pärjänny siinä testissä kun paine oli yli tuplat renkaan valmistajan suositukseen.
    Superbike #7
  12. #1452
    Poistettu
    Lainaa Tomber kirjoitti Katso viesti
    Eka testi itelle vastaan jossa toi järjestys, yleensä 1. Aprilia/BMW, 3. Kawa 4. Duku ja loput kaukana perässä. 2015 veikkaan että ape "vie" testejä lisähevosten avulla
    En usko että dynossakaan samasta kuutiomäärästä on Bemussa tai RSVssä loihdittu viittä heppaa enempää. Panin kohdalla periaatteessa tuo 7% kuutiotilavuuden kasvu pitäisi näkyä melko suoraan myös hevosina. Arkimatikalla se olis tuossa taulukossa 194.

    Suomihinnoilla Aprilia ja S1000RR ovat kyllä bang for the buck. Ducatissa brändi ja ulkonäkö maksaa pitkän sentin. Pitää messuilla kysellä myyntitilannetta, Paneja on ainakin kaksi jo myyty. Eikä siitä arkikampetta varmaan tule hinnan vuoksi, ihmettelen jos 8 tai enemmän saadaan tänne myytyä.
  13. #1453
    Baronin testit on monesti hyviä, mutta tuo Lontoossa pyörittely ja kehuminen kuinka lähtee oli aika naurettava. Ympäristösyistä.

    Hyvä pyörä varmaan jos on lääniä missä ajaa. Suomeen? NOT
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  14. #1454
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    En usko että dynossakaan samasta kuutiomäärästä on Bemussa tai RSVssä loihdittu viittä heppaa enempää. Panin kohdalla periaatteessa tuo 7% kuutiotilavuuden kasvu pitäisi näkyä melko suoraan myös hevosina. Arkimatikalla se olis tuossa taulukossa 194.

    Suomihinnoilla Aprilia ja S1000RR ovat kyllä bang for the buck. Ducatissa brändi ja ulkonäkö maksaa pitkän sentin. Pitää messuilla kysellä myyntitilannetta, Paneja on ainakin kaksi jo myyty. Eikä siitä arkikampetta varmaan tule hinnan vuoksi, ihmettelen jos 8 tai enemmän saadaan tänne myytyä.
    RSV:n kohdalla mielenkiintoista, kun ovat luvanneet noin 15 hummaa lisää, vai olikos se jopa 16. Anyway, dynoluvut sitten aikanaan puhuvat.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #1455
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Suomihinnoilla Aprilia ja S1000RR ovat kyllä bang for the buck. Ducatissa brändi ja ulkonäkö maksaa pitkän sentin. Pitää messuilla kysellä myyntitilannetta, Paneja on ainakin kaksi jo myyty. Eikä siitä arkikampetta varmaan tule hinnan vuoksi, ihmettelen jos 8 tai enemmän saadaan tänne myytyä.
    Pani kyllä maksaa mutta jos kattoo sitä ja 1000RR:ää rinnakkain niin ei luulis että niillä on edes sama käyttötarkoitus. Veikkaan että kymmenen vuoden kuluttua Pani on edelleen hieno ja arvostettu, kun taas 1000RR ei juuri erotu japsikyykkyjen joukosta. Ihan riippumatta siitä kumpiko niistä nyt on nopeampi. Hyvä muotoilu on ajatonta.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  16. #1456
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Pani kyllä maksaa mutta jos kattoo sitä ja 1000RR:ää rinnakkain niin ei luulis että niillä on edes sama käyttötarkoitus. Veikkaan että kymmenen vuoden kuluttua Pani on edelleen hieno ja arvostettu, kun taas 1000RR ei juuri erotu japsikyykkyjen joukosta. Ihan riippumatta siitä kumpiko niistä nyt on nopeampi. Hyvä muotoilu on ajatonta.

    se on totta, suurin osa moottoripyöristä tulee jäämään unholaan, koska ne on kuin mondeoita. Ihan hyviä ja ehkä testivoittaja uutena, mutta muotoilu on niin tavanomaista, että vanhana ne on CBR1100F arvostustasolla.

    sama kohtalo tulee olemaan S1000R:llä.

    veikkaan, että KTM duker voi jäädä jonkinlaiseksi keräilymyllyksi. Putkirunko ja toispuolihaarukka yms persoonallinen twini. Tietysti sitä ennen hinnat kyllä käy siellä alle 5 tonnissa. Mutta sitten joskus.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  17. #1457
    Onko tässä uudessa mallissa catti siirretty tuonne vaimentimen sisälle?
    pääsis sliparin vaihdolla siitäkin eroon Samalla.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  18. #1458


    Tuossa on jo joku kaatuminen radalla
    https://www.youtube.com/watch?v=2S4pOG9n_n8
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  19. #1459
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    Onko tässä uudessa mallissa catti siirretty tuonne vaimentimen sisälle?
    pääsis sliparin vaihdolla siitäkin eroon Samalla.
    Tuolla koneen alla näyttää olevan katti edelleen.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  20. #1460
    Hyvin näyttäisi saavan ruutu-aikaa uudessa Mission Impossiblessa



    Pari kuvaa ja uutinen aiheesta: http://www.autoevolution.com/news/to...deo-93638.html
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  21. #1461
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Tuolla koneen alla näyttää olevan katti edelleen.
    kyllä se katti on laitettu äänenvaimentimen yhteyteen. putkistossa sitä ei ole.
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  22. #1462
    Ei Kenelläkään sattuis olemaan ylimääräistä kattia 10 - 11 malliin?
    Yamaha R1 - 07 ex ---> Bmw s1000rr
  23. #1463
    Lainaa bmws1000rr kirjoitti Katso viesti
    kyllä se katti on laitettu äänenvaimentimen yhteyteen. putkistossa sitä ei ole.
    Noi pullukat tuolla alakatteen reikien kohdalla? Ei mulla nyt koko pakosarjaa kädessä ole just nyt ollut, mutta sanoisin että tuolla ne on.
    Viimeksi muokannut: TommoKe; 21.04.2015 klo 17:37.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  24. #1464
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Noi pullukat tuolla alakatteen reikien kohdalla? Ei mulla nyt koko pakosarjaa kädessä ole just nyt ollut, mutta sanoisin että tuolla ne on.
    2015 mallissa on sama alkuosa putkistossa kuin esim 2014, edellisessä katti oli liitetty juuri tuohon kohtaa missä alkaa tuo paksumpi osa, nyt sitä on hieman jatkettu ja siitä vedetty y-haara sit äänenvaimentimeen.
    ei mullakaan niitä nyt käsissä oo, mutta noista ebayn linkeistä näkee aika hyvin.


    http://www.ebay.com/itm/NICE-2010-20...70e356&vxp=mtr

    http://www.ebay.com/itm/BMW-S1000RR-...17fadb&vxp=mtr
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  25. #1465
    Lainaa Corex kirjoitti Katso viesti
    Ei Kenelläkään sattuis olemaan ylimääräistä kattia 10 - 11 malliin?
    uteliaisuuttani kysyn, miksi sä tarviit sellaisen? mulla jää 2015 mallin vakio putkisto ylimääräiseksi.
    tarkoitus kokeilla sitä 2012 pyörään, jos se siihen menee, niin sit löytyis joutilas katti.
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  26. #1466
    Tehot vaan kasvaa. Motorrad 11/2015.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  27. #1467
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Tehot vaan kasvaa. Motorrad 11/2015.
    Mikä karmea notko tuossa 11000 rpm kohdalla on?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  28. #1468
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Mikä karmea notko tuossa 11000 rpm kohdalla on?
    Apua, missä-missä?

    Edit: Nyt hokasin. Duksun veto loppuu siinä kohtaa?
    Viimeksi muokannut: hidas57; 19.05.2015 klo 10:58.
  29. #1469
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Mikä karmea notko tuossa 11000 rpm kohdalla on?
    Veikkaan aiheutuvan putkistosta/imutorvista.
    Superbike #7
  30.  
  31. #1470
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Apua, missä-missä?

    Edit: Nyt hokasin. Duksun veto loppuu siinä kohtaa?
    hieno käyrä biimerissä muuten, mutta tuossa 11krpm on kyllä jännä monttu.

    Edit. Ducatin vääntökäyrä on kyllä aika murhaavan näkönen.
    Superbike #7
Sivu: 49 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39474849505159 ... ViimeinenViimeinen