Sivu: 84 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3474828384858694 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2491:stä 2520:een 4018:sta
  1. #2491
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hanninen6 kirjoitti Katso viesti
    Kannattaako laittaa tuo exup eliminaatori 04 pyörään josta katti pois ja sliparit vaihdettu?
    No jos sulla on vakiopakosarja missä on exup, niin en laittaisi eliminaattoria. Toki sen venttiilin voi hirttää auki-asentoon ja ottaa servon pois, mutta ei varmaan vaikuta ainakaan positiivisesti asiaan.

    Noiden idea on kuitenkin estää vikakoodien tuleminen silloin kun vaihdetaan pakosarja exuppittomaan (tai R6r:n tapauksessa slipari missä exup sijaitsee).


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  2. #2492

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Näyttää lämpö- tai öljynpaineanturilta, ja kaiketi siihen tuollainen pyöreällä holkkiliittimellä varustettu piuha kuuluisi tulla. Että ei muuta kun etsimään mihin väliin piuhanpää on eksynyt.
    Samaa minäkin arvailin. Tietäs vaan tarkemmin, niin vois jäljittää tooden pään.
  3. #2493
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Samaa minäkin arvailin. Tietäs vaan tarkemmin, niin vois jäljittää tooden pään.
    No eikö anturin sijainnista voi päätellä onko se vesitilassa vai öljykanavassa? Yleensä öljynpaineanturi on koneen alakerrassa, ehkä lähellä suodatinta, ja vesikoneessa lämpöanturi taitaa aika usein olla kannessa tai vesipumpun lähellä. Toisaalta, molempien piuha tulee mittaristolta, joten en ihan keksi miten se tieto helpottaisi irtopään löytämistä? Tuskin sitä piuhaa olet väärään paikkaan pystynyt kytkemään, tuollaisia liittimiä kun ei juuri muussa taideta käyttää.
  4. #2494
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Samaa minäkin arvailin. Tietäs vaan tarkemmin, niin vois jäljittää tooden pään.
    Vai olisko kyseessä vapaavalon anturi? Kyllä sieltä johtosarjasta pitäisi sopiva liitin löytyä.


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  5. #2495

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    No eikö anturin sijainnista voi päätellä onko se vesitilassa vai öljykanavassa? Yleensä öljynpaineanturi on koneen alakerrassa, ehkä lähellä suodatinta, ja vesikoneessa lämpöanturi taitaa aika usein olla kannessa tai vesipumpun lähellä. Toisaalta, molempien piuha tulee mittaristolta, joten en ihan keksi miten se tieto helpottaisi irtopään löytämistä? Tuskin sitä piuhaa olet väärään paikkaan pystynyt kytkemään, tuollaisia liittimiä kun ei juuri muussa taideta käyttää.
    Helpotan hommaa sen verran, että toi on alakerrassa kytkimen yläpuolella. Ei siis vesitilassa tai edes öljypumpun jälkeen.
    Ja pyrässä on yec sähköt, eli voiko tuo olla ratailun kannalta ns. ylimääräinen osa?
  6. #2496
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Helpotan hommaa sen verran, että toi on alakerrassa kytkimen yläpuolella. Ei siis vesitilassa tai edes öljypumpun jälkeen.
    Ja pyrässä on yec sähköt, eli voiko tuo olla ratailun kannalta ns. ylimääräinen osa?
    Alakerrasta kytkimen yläpuolelta voi päästä periaatteessa pääöljykanavaan, mutta vähän vaikea arvailla kun ei kyseistä pyörämallia suoraan tunne. En nyt oikein usko etteikö ratakäytössä lämpö ja öljynpaine olisi hyvinkin tärkeitä. Asia selvinnee viimeistään kun laitat virrat päälle ja koneen käyntiin. Sitten selviää, onko se öljyvalo vai lämpömittari kumpi ei toimi...
  7. #2497
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    En tiedä miten tossa rn19, mut ainakin vanhemmis Rykkösis ei ole öljynpaine anturaa, pelkästään öljyn määrän antura
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  8. #2498

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Vai olisko kyseessä vapaavalon anturi? Kyllä sieltä johtosarjasta pitäisi sopiva liitin löytyä.


    - T -
    Täältä osui oikeaan Eli neutral switch se on. Kertooko se eculle jotain muuta dataa, vai antaako vaan mittariin signaalin sytyttää lampun. Jos tuo on mallia kampikammion kattovalon kytkin, niin en ihmettele vaikka se yec johtosarjasta olisi tiputettu pois.
  9. #2499
    Alla olevasta linkistä näkee minkälainen liitin siihen kuuluu. Liitin on pieni ja johdossa ei ole juurikaan ylimääräistä.

    Liitin
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  10. #2500

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Alla olevasta linkistä näkee minkälainen liitin siihen kuuluu. Liitin on pieni ja johdossa ei ole juurikaan ylimääräistä.

    Liitin
    Kiitokset!

    Nyt alkaa ruosteiset rattaa pyörimään pääkopassa. Tuon näköinen kumimokkula löytyi tallin lattialla, eli jossain välissä on tuo piuhan pää vapaana piilossa.

    Kauhean määrän ne on Japanialaiset laittaneet ylimääräisiä osia tälläseen soliferiin. Ei ihme että nämä maksaa ja painaa paljon.
  11. #2501
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    No jos sulla on vakiopakosarja missä on exup, niin en laittaisi eliminaattoria. Toki sen venttiilin voi hirttää auki-asentoon ja ottaa servon pois, mutta ei varmaan vaikuta ainakaan positiivisesti asiaan.

    Noiden idea on kuitenkin estää vikakoodien tuleminen silloin kun vaihdetaan pakosarja exuppittomaan (tai R6r:n tapauksessa slipari missä exup sijaitsee).


    - T -
    Hyvä tietää ettei sillä ainakaan parane niin saa olla toiminnassa..
    Yamaha R1 -04

    Ex Suzuki gsx-r 600
    Ex Yamaha R6 -00
    Ex Kawasaki ZX-9R Ninja Tbo -94
    Ex Yamaha fzs-600 -00
  12. #2502
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    En tiedä miten tossa rn19, mut ainakin vanhemmis Rykkösis ei ole öljynpaine anturaa, pelkästään öljyn määrän antura
    Ja sekin syttyy öljyn ollessa todella vähissä eli alle ala-viivan.ainaki 2000 mallis
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  13. #2503

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset!

    Nyt alkaa ruosteiset rattaa pyörimään pääkopassa. Tuon näköinen kumimokkula löytyi tallin lattialla, eli jossain välissä on tuo piuhan pää vapaana piilossa.

    Kauhean määrän ne on Japanialaiset laittaneet ylimääräisiä osia tälläseen soliferiin. Ei ihme että nämä maksaa ja painaa paljon.
    Pyörä kasassa ja savut otettu. Kittijohtosarjata ei tuota piuhaa löytynyt... otin vielä tervesilmäisen sähköinsinöörin kaivamaan sitä esiin, eikä se kummempia havaintoja siitä tehty. No eipä tuota vapaavalon puutetta ole tullut edes ajatelleeksi. Onneksi tässä ei ole mikään suzukin vaihdelaatikko.
    Kumimokkulan tarkoitus jäi vielä mysteeriksi, eikä se ollut edes ihan samanlainen kuin kuvan kaapelin päässä. Todennäköisesti unohdan sen olemassa olon parin viikon sisällä ja se lentää siivouksen yhteydessä roskiin.
  14. #2504
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Kumimokkulan tarkoitus jäi vielä mysteeriksi, eikä se ollut edes ihan samanlainen kuin kuvan kaapelin päässä. Todennäköisesti unohdan sen olemassa olon parin viikon sisällä ja se lentää siivouksen yhteydessä roskiin.

    Startin pluskaapelin kaapelikengän suoja?



    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  15. #2505

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Startin pluskaapelin kaapelikengän suoja?



    - T -
    eipä tärpännyt. se on paikallaan, enkä luokitellut sitä ylimääräiseksi osaksi Voin nappasta siitä kuvan, jos joku haluaa sen tosissaan tunnistaa.
  16. #2506
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    En tiedä miten tossa rn19, mut ainakin vanhemmis Rykkösis ei ole öljynpaine anturaa, pelkästään öljyn määrän antura
    Tuota vähän muistelinkin, mutta kun en ollut varma niin jätin mainitsematta.
  17. #2507
    Tuossa on dyno penkki videoita uudesta R1 Arrow vaimentimella
    https://www.facebook.com/video.php?v...810459&theater
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  18. #2508
    Ollut täällä jo aiemmin mutta en jaksa selailla mitä kaikkea RN19 20tkm huolto pitää sisällään? Hinta varmaan siinä 500-600€ hujakoilla? Muistaakseni... Riippuuhan se tietysti huoltamostakin
    Yamaha R1 2007
    -Piirrä katuun, älä seinään!
    =====================
    Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
    Ex: KTM 625 SMC -04
  19. #2509
    Lainaa Janneee kirjoitti Katso viesti
    Ollut täällä jo aiemmin mutta en jaksa selailla mitä kaikkea RN19 20tkm huolto pitää sisällään? Hinta varmaan siinä 500-600€ hujakoilla? Muistaakseni... Riippuuhan se tietysti huoltamostakin
    Jos oikein muistan niin siihen kuulu tulppien, suodattimien ja nesteiden vaihtoa sekä yleistä tarkistusta.
    Yamaha YZF-R1 2008
  20. #2510
    Esimerkiksi Boom Biken huoltohinnasto tarjoaa tollasta pyöreesti 480e hintaa.
  21. #2511
    Lainaa Janneee kirjoitti Katso viesti
    Ollut täällä jo aiemmin mutta en jaksa selailla mitä kaikkea RN19 20tkm huolto pitää sisällään? Hinta varmaan siinä 500-600€ hujakoilla? Muistaakseni... Riippuuhan se tietysti huoltamostakin
    Vie motovillelle espooseen, kun tulee huollon aika. En tiedä onko halvin/kallein, mutta homma ainaki toimii 10+.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  22. #2512
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Tuossa on dyno penkki videoita uudesta R1 Arrow vaimentimella
    https://www.facebook.com/video.php?v...810459&theater
    https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hp...d7&oe=55ADEB34
    power and torque vs time

    Vakiona 183,6
    Viimeksi muokannut: RzR; 26.03.2015 klo 20:19.
  23. #2513
    Miten se kone "kuolee" jo noin aikaisin????
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  24. #2514
    Joku jenkkien kuristettu versio. Pitäis tuon yli 14000 kiertää.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  25. #2515

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Joku jenkkien kuristettu versio. Pitäis tuon yli 14000 kiertää.
    Oisko kuvaaja piirretty vähän väärään kohtaan x-akselille. Ei toi nyt 400 rpm alkaen vedä kyllä mihinkään.
  26. #2516
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Oisko kuvaaja piirretty vähän väärään kohtaan x-akselille. Ei toi nyt 400 rpm alkaen vedä kyllä mihinkään.
    Korjailin jo tohon ylemmäs että x akselilla aika
  27. #2517
    Viimeksi muokannut: JukkaX; 27.03.2015 klo 19:59.
    Yamaha #1 we_R1'04
  28. #2518
    Toivottavasti johonkin tulis koeajopeli kesäksi. Jopa Bemarin miestä hiukan uteloituttaa uus piano....
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  29. #2519
    Yllättävän pieni on kokoputkiston vaikutus uudessa rytkösessä:
    http://az79640.vo.msecnd.net/akrapov...1d617e8ff6.pdf

    Ja vähän tehovertailua Akran sivustolta (kokoputkistoilla):

    R1 184.1 rwhp/13700 rpm

    S1000RR 187.4 rwhp/13400 rpm
    http://az79640.vo.msecnd.net/akrapov...0f70a14baa.pdf

    10R 181.2 rwhp/13300 rpm
    http://az79640.vo.msecnd.net/akrapov...6adc157593.pdf
    ZH2 2020
  30.  
  31. #2520
    Oooompas vääntökäyrä mielenkiintoinen!
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Sivu: 84 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3474828384858694 ... ViimeinenViimeinen