No jos sulla on vakiopakosarja missä on exup, niin en laittaisi eliminaattoria. Toki sen venttiilin voi hirttää auki-asentoon ja ottaa servon pois, mutta ei varmaan vaikuta ainakaan positiivisesti asiaan.
Noiden idea on kuitenkin estää vikakoodien tuleminen silloin kun vaihdetaan pakosarja exuppittomaan (tai R6r:n tapauksessa slipari missä exup sijaitsee).
- T -
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
No eikö anturin sijainnista voi päätellä onko se vesitilassa vai öljykanavassa? Yleensä öljynpaineanturi on koneen alakerrassa, ehkä lähellä suodatinta, ja vesikoneessa lämpöanturi taitaa aika usein olla kannessa tai vesipumpun lähellä. Toisaalta, molempien piuha tulee mittaristolta, joten en ihan keksi miten se tieto helpottaisi irtopään löytämistä? Tuskin sitä piuhaa olet väärään paikkaan pystynyt kytkemään, tuollaisia liittimiä kun ei juuri muussa taideta käyttää.
Alakerrasta kytkimen yläpuolelta voi päästä periaatteessa pääöljykanavaan, mutta vähän vaikea arvailla kun ei kyseistä pyörämallia suoraan tunne. En nyt oikein usko etteikö ratakäytössä lämpö ja öljynpaine olisi hyvinkin tärkeitä. Asia selvinnee viimeistään kun laitat virrat päälle ja koneen käyntiin. Sitten selviää, onko se öljyvalo vai lämpömittari kumpi ei toimi...![]()
En tiedä miten tossa rn19, mut ainakin vanhemmis Rykkösis ei ole öljynpaine anturaa, pelkästään öljyn määrän antura![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Alla olevasta linkistä näkee minkälainen liitin siihen kuuluu. Liitin on pieni ja johdossa ei ole juurikaan ylimääräistä.
Liitin
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
Kiitokset!
Nyt alkaa ruosteiset rattaa pyörimään pääkopassa. Tuon näköinen kumimokkula löytyi tallin lattialla, eli jossain välissä on tuo piuhan pää vapaana piilossa.
Kauhean määrän ne on Japanialaiset laittaneet ylimääräisiä osia tälläseen soliferiin. Ei ihme että nämä maksaa ja painaa paljon.
Pyörä kasassa ja savut otettu. Kittijohtosarjata ei tuota piuhaa löytynyt... otin vielä tervesilmäisen sähköinsinöörin kaivamaan sitä esiin, eikä se kummempia havaintoja siitä tehty. No eipä tuota vapaavalon puutetta ole tullut edes ajatelleeksi. Onneksi tässä ei ole mikään suzukin vaihdelaatikko.
Kumimokkulan tarkoitus jäi vielä mysteeriksi, eikä se ollut edes ihan samanlainen kuin kuvan kaapelin päässä. Todennäköisesti unohdan sen olemassa olon parin viikon sisällä ja se lentää siivouksen yhteydessä roskiin.
Tuossa on dyno penkki videoita uudesta R1 Arrow vaimentimella
https://www.facebook.com/video.php?v...810459&theater
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Ollut täällä jo aiemmin mutta en jaksa selaillamitä kaikkea RN19 20tkm huolto pitää sisällään? Hinta varmaan siinä 500-600€ hujakoilla? Muistaakseni... Riippuuhan se tietysti huoltamostakin
![]()
Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04
Esimerkiksi Boom Biken huoltohinnasto tarjoaa tollasta pyöreesti 480e hintaa.
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hp...d7&oe=55ADEB34
power and torque vs time
Vakiona 183,6
Viimeksi muokannut: RzR; 26.03.2015 klo 20:19.
Joku jenkkien kuristettu versio. Pitäis tuon yli 14000 kiertää.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
https://www.youtube.com/watch?v=7V4kMSXKn9g
189 hp väittää MCN nyt.
MCN 25th March:
http://www.luminpdf.com/files/597823/mcn25march2015.pdf
Viimeksi muokannut: JukkaX; 27.03.2015 klo 19:59.
Yamaha #1 we_R1'04
Toivottavasti johonkin tulis koeajopeli kesäksi. Jopa Bemarin miestä hiukan uteloituttaa uus piano....
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Yllättävän pieni on kokoputkiston vaikutus uudessa rytkösessä:
http://az79640.vo.msecnd.net/akrapov...1d617e8ff6.pdf
Ja vähän tehovertailua Akran sivustolta (kokoputkistoilla):
R1 184.1 rwhp/13700 rpm
S1000RR 187.4 rwhp/13400 rpm
http://az79640.vo.msecnd.net/akrapov...0f70a14baa.pdf
10R 181.2 rwhp/13300 rpm
http://az79640.vo.msecnd.net/akrapov...6adc157593.pdf
ZH2 2020
Oooompas vääntökäyrä mielenkiintoinen!![]()
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -