Sivu: 123 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2373113121122123124125133 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3661:stä 3690:een 4629:sta
  1. #3661
    Menee ens viikolla hankintaan omaankin kymppiärrään tuo. Mikäli auton remontti ei enää vie enempää yllätyssatasia… (ensin piti olla vain kansiremppa, arvio 1000e, sitten selviskin että kansi oli halki, tuli 300e lisää hintaa ja nyt meni vielä 200e lisää kun molemmat etujarrusatulat meni uusiksi).
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  2. #3662
    Kuulostaa tutulta... huoh vihaan autoja.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  3. #3663
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Menee ens viikolla hankintaan omaankin kymppiärrään tuo. Mikäli auton remontti ei enää vie enempää yllätyssatasia… (ensin piti olla vain kansiremppa, arvio 1000e, sitten selviskin että kansi oli halki, tuli 300e lisää hintaa ja nyt meni vielä 200e lisää kun molemmat etujarrusatulat meni uusiksi).
    Onko Aprilian tekemä auto?

    Sua nää näyttää seuraavan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #3664
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Onko Aprilian tekemä auto?

    Sua nää näyttää seuraavan.
    Hehehee
    Ei sentään, ehtaa saksalaista tekniikkaa sisäänsä kätkevä tilaihme kyseessä. Mut näemmä ei vuotta ilman että johonkin kulkupeliin täytyy koneremonttia tehdä. Eipähän homehdu rahat tilillä!
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  5. #3665
    Miks mä voin jotenki samaistua.. Puoltoista kuukautta sit vaihoin autoa Hyrylän Autohuijareilla
    ja katsastukseen 1200e + oma aika.. Sileeks meni lomakassa, ei muutaku uutta säästämään.
    Amerikkaa
  6. #3666
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    Sattuuko kukaan tietämään vaatiiko tuo stormin myymä healtech Quickshifter Easy toimiakseen power commanderin?
    kiinnostais kyllä kovasti jos ei tarvi.
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Menee ens viikolla hankintaan omaankin kymppiärrään tuo. Mikäli auton remontti ei enää vie enempää yllätyssatasia… (ensin piti olla vain kansiremppa, arvio 1000e, sitten selviskin että kansi oli halki, tuli 300e lisää hintaa ja nyt meni vielä 200e lisää kun molemmat etujarrusatulat meni uusiksi).
    Täällä on ollut ostosuunnitelmia samasta laitteesta kaverin kanssa. Tosin erimerkkisiin mopoihin, mutta kumminkin.

    Saiskohan tuosta kapistuksesta kimppatilauksena pienen siivun hinnasta pois? Eihän se nytkään ole ökykallis, jos verrataan esimerkiksi PC:n edellyttämiin varusteisiin.

    Sais D-livilkin siihen leipänsä päälle muutakin ku ylähuulen
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  7. #3667
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Täällä on ollut ostosuunnitelmia samasta laitteesta kaverin kanssa. Tosin erimerkkisiin mopoihin, mutta kumminkin.

    Saiskohan tuosta kapistuksesta kimppatilauksena pienen siivun hinnasta pois? Eihän se nytkään ole ökykallis, jos verrataan esimerkiksi PC:n edellyttämiin varusteisiin.

    Sais D-livilkin siihen leipänsä päälle muutakin ku ylähuulen
    Voishan sitä kysyä Veijo Stormilta irtoaisko rabattia jos kolme settiä ostaa. Kuka kysyy?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  8. #3668
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Voishan sitä kysyä Veijo Stormilta irtoaisko rabattia jos kolme settiä ostaa. Kuka kysyy?
    Jos cb-61 on mukana, niin meitä olis neljä halukasta ostajaa. Osaiskohan tuo orgin oma tarjoushaukka Tiggeri auttaa meitä asian kanssa?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  9. #3669
    Kysäisin asiaa ja eivät anna alennusta. Saattoi johtua naamastakin..
  10. #3670
    Lainaa Jartsi kirjoitti Katso viesti
    Kysäisin asiaa ja eivät anna alennusta. Saattoi johtua naamastakin..
    Toivottavasti ei ollut kysymys ulkonäöstäsi. Kauheus on katsojan silmissä

    Kysyitkö siis ihan kimppatilausta, vai yhden kappaleen alennusta?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  11. #3671
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Toivottavasti ei ollut kysymys ulkonäöstäsi. Kauheus on katsojan silmissä

    Kysyitkö siis ihan kimppatilausta, vai yhden kappaleen alennusta?
    Kimppatilausta. En tiiä sitten oisko .orgin mainitseminen edistänyt asiaa. Botox-hoitoihin en joka tapauksessa oo vielä valmis.
  12. #3672
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Osaiskohan tuo orgin oma tarjoushaukka Tiggeri auttaa meitä asian kanssa?
    Pistin verkkoja vesille, palaan tähän.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  13. #3673
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Pistin verkkoja vesille, palaan tähän.
    Onko verkkoihin, haaveihin tai muihin vastaaviin jäänyt vielä mitään? Varasin jo yhden itelleni ja pitäisi periaatteessa käydä hakemassa..
  14. #3674
    Tuli tuossa juuri vaihdettua tulpat omaan kymppiin. Homma meni ihan ok (mitä nyt reunimmaisten kanssa sai hetken taiteilla ), mutta tuo oikeanpuolimmainen puola nousee nyt helpommin kuin muut neljä. Tulppa on kyllä riittävän kireällä.

    Kannattaako huolestua vai kasaanko rohkeasti pyörän kasaan? Ettei tarttis kohta taas purkaa uudestaan.
    RC8
  15. #3675
    Lainaa epv kirjoitti Katso viesti
    Tuli tuossa juuri vaihdettua tulpat omaan kymppiin. Homma meni ihan ok (mitä nyt reunimmaisten kanssa sai hetken taiteilla ), mutta tuo oikeanpuolimmainen puola nousee nyt helpommin kuin muut neljä. Tulppa on kyllä riittävän kireällä.

    Kannattaako huolestua vai kasaanko rohkeasti pyörän kasaan? Ettei tarttis kohta taas purkaa uudestaan.
    Hyvinhän tuo tuntuu toimivan.

    FI-valo paloi jo ennen tulppajumppaa. Sain mielestäni koodin 32 ja 62. Pyörässä on putkisto vaihdettu ja PC penkin alla. Viime kaudella samat osat eikä vikakoodeja.

    Pyörä käy ainakin normaalisti ja valo syttyy hetken tyhjäkäynnin jälkeen. Uudelleenkäynnistys hävittää koodin.

    Ideoita?
    Viimeksi muokannut: epv; 12.03.2015 klo 16:18.
    RC8
  16. #3676
    Lainaa epv kirjoitti Katso viesti
    Hyvinhän tuo tuntuu toimivan.

    FI-valo paloi jo ennen tulppajumppaa. Sain mielestäni koodin 32 ja 62. Pyörässä on putkisto vaihdettu ja PC penkin alla. Viime kaudella samat osat eikä vikakoodeja.

    Pyörä käy ainakin normaalisti ja valo syttyy hetken tyhjäkäynnin jälkeen. Uudelleenkäynnistys hävittää koodin.

    Ideoita?
    Huoltomanuaalista:
    32 Subthrottle sensor malfunction, wiring open or short
    62 Subthrottle valve actuator malfunction, wiring open or short
    S1000R
  17. #3677
    Lainaa marlo kirjoitti Katso viesti
    Huoltomanuaalista:
    32 Subthrottle sensor malfunction, wiring open or short
    62 Subthrottle valve actuator malfunction, wiring open or short
    Onko ideaa miten lähteä selvittämään mistä johtuvat? Ilmeisesti jotain alkuperäisen pakoputken butterflyvalveen liittyvää.

    Penkin alla olevassa servossa ei ollut vaijereita kiinni, eli joku on ne jo poistanut.
    RC8
  18. #3678
    Lainaa epv kirjoitti Katso viesti
    Onko ideaa miten lähteä selvittämään mistä johtuvat? Ilmeisesti jotain alkuperäisen pakoputken butterflyvalveen liittyvää.

    Penkin alla olevassa servossa ei ollut vaijereita kiinni, eli joku on ne jo poistanut.
    Pakoputken servoon liittyvät vikakoodit ovat 34 ja 63.
    Noista subthrottle -herjoista tsekkaisin ensimmäisenä niiden liittimien kunnon, ovat ylipäätänsä kunnolla kiinni ja yleismittarilla sähköt.

    zx-10r 04-05 huoltomanuaali (188MB)

    Sivut 3-75 ja 3-90
    S1000R
  19. #3679
    ^ Kantsii kattoo että ensiö- ja toisioläppien sensoripiuha liittimet ovat oikein ruiskurungoissa, eli eivät ole ristissä - liittimien värit pitäis siis täsmätä.
    ZH2 2020
  20. #3680
    ^Eikö nuo koodit ennemminkin viittais siihen, että toisioläppien anturin ja kääntömoottorin piuhat olis ristissä? Ei luulisi aktuaattorin vikakoodia pukkaavan, jos siellä olisi vaan ensiön ja toision anturijohdot väärin.
  21. #3681
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    ^Eikö nuo koodit ennemminkin viittais siihen, että toisioläppien anturin ja kääntömoottorin piuhat olis ristissä? Ei luulisi aktuaattorin vikakoodia pukkaavan, jos siellä olisi vaan ensiön ja toision anturijohdot väärin.
    Pitää huomenna ottaa taas mööpeli esille ja tarkistaa.

    En ole itse noihin liittimiin koskenut ja viime kauden pelasi mainiosti. Kai tuollainen olisi jo aikaisemmin oireillut?
    RC8
  22. #3682
    Jos et ole piuhoja irroitellut tulppahommien yhteydessä, niin sitten siellä on joko hapettumia liittimissä tai toisioläpät jumissa. Tai sitten anturin vikakoodi johtuu siitä että läppien kääntömoottori vaan ei tee mitään ja boksi tulkitsee väärin myös anturin vialliseksi.
  23. #3683
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Jos et ole piuhoja irroitellut tulppahommien yhteydessä, niin sitten siellä on joko hapettumia liittimissä tai toisioläpät jumissa. Tai sitten anturin vikakoodi johtuu siitä että läppien kääntömoottori vaan ei tee mitään ja boksi tulkitsee väärin myös anturin vialliseksi.
    Toisioläpät ovat ne imusarjassa olevat pyöreät? Manuaalissa taisi olla että läpät esille ja virrat päälle niin niiden kaiketi pitäisi vaihtaa asentoa? Oletuksena ne lienevät kiinni eli vaakatasasossa
    RC8
  24. #3684
    ^ Joo, siellä imusarjassa nuo toisioläpät ovat. Ensiöläpät kääntyy kaasukahvasta ja ruisku säätelee itse noita toisia. Sitä en osaa sanoa varmuudella, että testaako tuo kymppi niiden liikkeen virrankytkennässä, todennäköisesti kyllä. Ainakin tuo z1000sx kelaa sekä pakoputken servon että toisioläpät päästä päähän kun virrat laittaa. Arvatenkin sun pyörästä se normaali virrankytkennän yhteydessä kuuluva "alkujumppa" nyt puuttuu.
  25. #3685
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    ^ Joo, siellä imusarjassa nuo toisioläpät ovat. Ensiöläpät kääntyy kaasukahvasta ja ruisku säätelee itse noita toisia. Sitä en osaa sanoa varmuudella, että testaako tuo kymppi niiden liikkeen virrankytkennässä, todennäköisesti kyllä. Ainakin tuo z1000sx kelaa sekä pakoputken servon että toisioläpät päästä päähän kun virrat laittaa. Arvatenkin sun pyörästä se normaali virrankytkennän yhteydessä kuuluva "alkujumppa" nyt puuttuu.
    Joo, manuaalin mukaan läppien pitäisi aueta ja sulketua kun virrat laittaa päälle. Näin ei kuitenkaan käy.

    Sormella auttamalla sain läpät taas liikkumaan ominvoimin. Miten noita saisi herkisteltyä? Vaikuttaisi että vain jumissa olivat. Nyt kyllä kääntyvät taas avaimesta kääntäen kun ne vaan sai liikkeelle.
    Viimeksi muokannut: epv; 13.03.2015 klo 12:47.
    RC8
  26. #3686
    Lainaa epv kirjoitti Katso viesti
    Sormella auttamalla sain läpät taas liikkumaan ominvoimin. Miten noita saisi herkisteltyä? Vaikuttaisi että vain jumissa olivat. Nyt kyllä kääntyvät taas avaimesta kääntäen kun ne vaan sai liikkeelle.
    Melkein kaivaisin servicemanuaalin jostain esiin, että sanotaanko siinä mitään toisioläppämekanismin purkamisesta tai huoltamisesta yleensäkään. Rakennetta tarkemmin tuntematta suhtautuisin ainakin systeemin purkamiseen erittäin suurella varauksella, koska läppien kunnollinen keskittäminen saattaa olla kotikonstein haastavaa.

    Ovatko ruiskusuuttimet ennen vai jälkeen läppien? Jos läpät saavat normaaliajossa bensaa päällensä, niin sitten järjestelmä varmaan vetristyy ihan itsekseen käytön myötä, ja juuttuminen voi alun perinkin johtua vaan bensajäänteiden hartsiintumisesta talven aikana.
  27. #3687
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Melkein kaivaisin servicemanuaalin jostain esiin, että sanotaanko siinä mitään toisioläppämekanismin purkamisesta tai huoltamisesta yleensäkään. Rakennetta tarkemmin tuntematta suhtautuisin ainakin systeemin purkamiseen erittäin suurella varauksella, koska läppien kunnollinen keskittäminen saattaa olla kotikonstein haastavaa.

    Ovatko ruiskusuuttimet ennen vai jälkeen läppien? Jos läpät saavat normaaliajossa bensaa päällensä, niin sitten järjestelmä varmaan vetristyy ihan itsekseen käytön myötä, ja juuttuminen voi alun perinkin johtua vaan bensajäänteiden hartsiintumisesta talven aikana.
    Lähinnä tuo opasti mittaamaan sähköjen toimintaa.

    Ekan kerran tuo valo sytti syksyllä parin kuukauden seisonnan jälkeen. Eipä tuota varmaan kannata itse alkaa purkamaan. Nuo läpät voi kaiketi ottaa poiskin? Ulkomaanfoorumilla joku oli näin tehnyt, koska uusi läppähässäkkä maksaa kaiketi 4-numeroisen summan.
    RC8
  28. #3688
    Lainaa epv kirjoitti Katso viesti
    Ekan kerran tuo valo sytti syksyllä parin kuukauden seisonnan jälkeen. Eipä tuota varmaan kannata itse alkaa purkamaan. Nuo läpät voi kaiketi ottaa poiskin? Ulkomaanfoorumilla joku oli näin tehnyt, koska uusi läppähässäkkä maksaa kaiketi 4-numeroisen summan.
    Ok, eli se vaan ei tykkää olla käyttämättä.

    Mutta joo, jos vaihtoehdot on kiinni jumittaneet läpät tai puuttuvat läpät niin ehkä tuo jälkimmäinen on parempi vaihtoehto. En kuitenkaan lähtisi niihin purkumielessä kajoamaan ennen kuin sitten jos vika muuttuu jatkuvaksi. Yksi vaihtoehto olisi tietty ostaa toimivaksi tiedetty läppäkokonaisuus esim. konevikaisesta tai kolaroidusta pyörästä, jos sattuisi saamaan kohtuulliseen rahaan.
  29. #3689
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Ok, eli se vaan ei tykkää olla käyttämättä.

    Mutta joo, jos vaihtoehdot on kiinni jumittaneet läpät tai puuttuvat läpät niin ehkä tuo jälkimmäinen on parempi vaihtoehto. En kuitenkaan lähtisi niihin purkumielessä kajoamaan ennen kuin sitten jos vika muuttuu jatkuvaksi. Yksi vaihtoehto olisi tietty ostaa toimivaksi tiedetty läppäkokonaisuus esim. konevikaisesta tai kolaroidusta pyörästä, jos sattuisi saamaan kohtuulliseen rahaan.
    Sepä. Ei kai sitä muuta kun pyörä kasaan vaan ja toivoa että toimii taas ajokauden Ehtisi avaamaan vielä ajokauden ennen kaiketi saapuvaa takatalvea
    RC8
  30.  
  31. #3690
    Ootapa hetki.
    Sulla oli ongelma että läpät ei sulkeudu ihan niin kuin pitäisi?

    Saat kuitenkin pelin soimaan?
    Mitä jos annat kunnolla kierroksia (esim. 9k +) ja sit väännät kaasun pois? Ihan väännät se pois?
    Jos jää kiertämään yli 1K niin tiedän vian ja tiedän korjauksen. Kerron myöhemmin.

    Vai onko nuo 2 konjakkia saaneet mut ihan kuutamolle???
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
Sivu: 123 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2373113121122123124125133 ... ViimeinenViimeinen