Sivu: 23 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1321222324253373123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 4629:sta
  1. #661
    Osaisko joku antaa suoran osotteen mistä ladata -04-05 10R:n huoltomanuaali?

    Tai lähettää suoraa tänne päin, tänks.
    TZR125
    CBR 600F 98
    ZX-10R 06
    CB1000R 09
    R1 09
  2. #662
    Lainaa (jokkepokke @ Touko. 30 2008,11:37) kirjoitti
    Speedohealer ja välitykset vaihdettu joihin sit kalibroitu, toiminut ennen moitteetta nyt kuitenkin mittarinvirhe tuntuu olevan reilusti eikä huippunopeutta saa esiin tallennettuna ollenkaan. Missähä mättää? Stormilta sanoivat että vehkeet ovat idioottovarmoja eikä niitä ole hajalle mennyt, arvaili että nappiin olis päässyt pesun yhteydessä kosteutta, jos näin on niin vaikuttaakohan se mittarivirheeseen myös?

    Uuttaa piuhaa/keskusyksikköä parempi lähtee varmaan hommaileen?
    Katteet avattu ja liittimet tarkastettu ja healer toimii ja calibroitu uudestaan, joku kosketushäikkä ilmeisesti vaan.
    TZR125
    CBR 600F 98
    ZX-10R 06
    CB1000R 09
    R1 09
  3. #663
    Lainaa (jokkepokke @ Kesä. 06 2008,04:14) kirjoitti
    Osaisko joku antaa suoran osotteen mistä ladata -04-05 10R:n huoltomanuaali?

    Tai lähettää suoraa tänne päin, tänks.
    Täältä löytyy:

    Huoltomanuaali
    ZX-10R
  4. #664
    Ostakaa mun musu hyvään kotiin. Mut teillähän jo on Ninzat. Prkle.

    http://www.nettimoto.com/629831
  5. #665
    Lainaa (TaikaEtana @ Kesä. 13 2008,17:45) kirjoitti
    Ostakaa mun musu hyvään kotiin. Mut teillähän jo on Ninzat. Prkle. *

    http://www.nettimoto.com/629831
    Minkäs meinaat tilalle laittaa?
  6. #666
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 13 2008,18:26) kirjoitti
    Minkäs meinaat tilalle laittaa?
    Semmosta pinkkiä Jopoa oon katsellut. Ihan tosissaan jos olis käteistä muuallakin kuin pankissa, niin 1098s tai F4. Toisaalta noi on täynnä hipo osaa, joten en voi enää itse oikeen laittaa niitä talvi-iltojen pimeydessä. Kaippa mä näissä japsi kyykyissä pitäydyn, niissä kun on työsarkaa tuunauksen merkeissä. Ninja on hyväks todettu, mutta tuo 08 muotoilu ei muhun iske, Honda on muuten vaan ruma, joten jäljelle jää kilogixu tai R1. Kunhan nyt saa tuon ensiks pois nurkista pyörimästä.
  7. #667
    Millaisia kilpitelineitä on porukka laitellut (jo on laitellut) tuohon K8 malliin..? Kuvia ..?!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  8. #668
    Onkos etujarrun ilmaamisen kanssa kenelläkään ollut probleemia?
    2004 kyseessä, kauhean kumisen tuntuinen
    -säätö finaalissa,
    -palat ok, mutta painuu melkein kahvaan kiinni. Ilmattu on normikonstein muttei kuplia tule.
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  9. #669
    Lainaa (Timbacharly @ Kesä. 24 2008,23:23) kirjoitti
    Onkos etujarrun ilmaamisen kanssa kenelläkään ollut probleemia?
    2004 kyseessä, kauhean kumisen tuntuinen
    -säätö finaalissa,
    -palat ok, mutta painuu melkein kahvaan kiinni. Ilmattu on normikonstein muttei kuplia tule.
    Mulla vähän sama homma tossa 04:ssa. Taitaa letkut rueta antamaan periks niin paljon, että pehmenee toi jarru. Itse vaihdoin uudet nesteetkin ja ilmasin jarrut, mutta ei auttanu. Pientä parantumista huomaa kun nesteet joutuu rasitukseen esim radalla. Itsellä ollut ostoslistalla teräspunosletkut mutta ei oo vielä saanu vaan aikaseksi tilata niitä...
  10. #670
    Kumi on perseestä, terästä tilalle. Puhuu mies joka myi ninjan ja kulkee ainakin hetken bussilla, siis linja-autolla. Hayabussiin en koske.
  11. #671
    Lainaa (TaikaEtana @ Kesä. 25 2008,23:12) kirjoitti
    Kumi on perseestä, terästä tilalle. * Puhuu mies joka myi ninjan ja kulkee ainakin hetken bussilla, siis linja-autolla. Hayabussiin en koske. *
    Noni, onnea myynnin johdosta
  12. #672
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 25 2008,23:28) kirjoitti
    Noni, onnea myynnin johdosta
    Kiitos, kiitos. Täytyy myöntää, että tyhjä fiilis. Onhan se hienoa olla velaton mies, mutta silti hiukan siipi maassa.

    Kohta se uus omistajakin varmaankin pyörii täällä. Laittakaa poika koville. On katsos Turusta.

    Alan säästään seuraavaan, mikä lie peli tulee olemaankaan. Ajelkaa varovasti. TaikaEtana has left the building...for now...
  13. #673
    Ostin kymppiin hiukan korkeemman plexin. Valmistaja Fabbri. Kuva löytyy---> http://kuvablogi.com/nayta/1242060/
  14. #674
    Jämsässä 280. Millä sais hieman potkua lisää ??
    Kokoputkisto+komentaja+K&N vai mitä?
    btw vastaus ei ole "osta busa takaisin"..



    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  15. #675
    Lähteekö muilla pyörä käyntiin jos on vaihde silmässä ja kytkinpohjassa? Miulla ei ja pyörä on 05 vuosimallinen.
    Kawasaki zx-10r
  16. #676
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 02 2008,19:51) kirjoitti
    Millä sais hieman potkua lisää ??
    Laita siihen turbo... *
  17. #677
    Lainaa (TaikaEtana @ Heinä. 02 2008,20:02) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 02 2008,19:51) kirjoitti
    Millä sais hieman potkua lisää ??
    Laita siihen turbo... *
    Niin aattelin hieman yksinkertaisemmin. Ei silti hyvä vastaus mutta jää toteuttamatta.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  18. #678
    Lainaa (Huoppi @ Heinä. 02 2008,20:02) kirjoitti
    Lähteekö muilla pyörä käyntiin jos on vaihde silmässä ja kytkinpohjassa? Miulla ei ja pyörä on 05 vuosimallinen.
    Kyllä mulla ainakin lähtee. Pyörä '05.
    ZX-10R
  19. #679
    Lainaa (Huoppi @ Heinä. 02 2008,20:02) kirjoitti
    Lähteekö muilla pyörä käyntiin jos on vaihde silmässä ja kytkinpohjassa? Miulla ei ja pyörä on 05 vuosimallinen.
    Lähtee kyllä. Vianetsintä kannattanee keskittää siihen anturiin kytkinkahvan alla. Joko huono kontakti tai anturi risa.
  20. #680
    Onkos kellään tullut sellaista vastaan, että keulassa joku kohta resonoi tietyllä kierrosalueella? Keula ei siis varsinaisesti täristä käsille, vaan matalia kierroksia lukuunottamatta päästää sellaista ikävää resonanssiääntä, äänen voimakkuus vaihtelee kierrosten mukaan (en muista nyt tarkkaan millä kierroksilla voimakkainta). Olen koettanut jos ääni sammuisi pleksistä kiinni pitäen, mutta sillä ei tunnu olevan vaikutusta, joten en keksi mistä ääni voisi olla peräisin..

    Kyseessä siis -04 10R.



    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  21. #681
    Lainaa (Zia @ Heinä. 07 2008,12:01) kirjoitti
    Onkos kellään tullut sellaista vastaan, että keulassa joku kohta resonoi tietyllä kierrosalueella? Keula ei siis varsinaisesti täristä käsille, vaan matalia kierroksia lukuunottamatta päästää sellaista ikävää resonanssiääntä, äänen voimakkuus vaihtelee kierrosten mukaan (en muista nyt tarkkaan millä kierroksilla voimakkainta). Olen koettanut jos ääni sammuisi pleksistä kiinni pitäen, mutta sillä ei tunnu olevan vaikutusta, joten en keksi mistä ääni voisi olla peräisin..

    Kyseessä siis -04 10R.
    Olikohan jollain virta-avain/lukko pitänyt jotain ääniä.. muistelen lukeneeni. Kokeile haulla.

    Itselläkin tulee sellainen resonanssi n. 4krpm kohdilla, mutta enpä ole äänistä välittänyt kun osat pysyy kiinni.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  22. #682
    Lainaa (svahnm @ Heinä. 07 2008,12:25) kirjoitti
    Lainaa (Zia @ Heinä. 07 2008,12:01) kirjoitti
    Onkos kellään tullut sellaista vastaan, että keulassa joku kohta resonoi tietyllä kierrosalueella? Keula ei siis varsinaisesti täristä käsille, vaan matalia kierroksia lukuunottamatta päästää sellaista ikävää resonanssiääntä, äänen voimakkuus vaihtelee kierrosten mukaan (en muista nyt tarkkaan millä kierroksilla voimakkainta). Olen koettanut jos ääni sammuisi pleksistä kiinni pitäen, mutta sillä ei tunnu olevan vaikutusta, joten en keksi mistä ääni voisi olla peräisin..

    Kyseessä siis -04 10R.
    Olikohan jollain virta-avain/lukko pitänyt jotain ääniä.. muistelen lukeneeni. Kokeile haulla.

    Itselläkin tulee sellainen resonanssi n. 4krpm kohdilla, mutta enpä ole äänistä välittänyt kun osat pysyy kiinni.
    Mulla ainakin pärisee siihen malliin, että pitää kehitellä joku korjaustoimenpide siihen. Virtalukosta se ääni kyllä lähtee. Huomaat, kun painat virta-avaimesta eteenpäin samalla kun vaihtelet kierroksia ajaessa.

    Takuuseenhan toi vielä menisi, mutta Sumekolla eivät olleet koskaan kuulleet moisesta joten sen korjauskin voi olla vähän hakusessa. Taitaa olla parasta hoitaa se itse
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  23. #683
    Putki vaihdettu, Akran täysputkisto
    Bmc racing ilmansuodatin
    Power commander ja säätö kx tampere

    Orkkis 162,62 rwhp, nyt 174,30
    Vääntö 102,5 -> 106,95
    Paino -7 kg
    Tehokäyrä loppuun asti nouseva kun orkkiksella loppu laskevaa.
    Seuraavaksi rajoittajien poisto ja max kierrosten nosto +500 rpm




    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  24. #684
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 08 2008,20:34) kirjoitti
    Putki vaihdettu, Akran täysputkisto
    Bmc racing ilmansuodatin
    Power commander ja säätö kx tampere

    Orkkis 162,62 rwhp, nyt 174,30
    Vääntö 102,5 -> 106,95
    Paino -7 kg
    Tehokäyrä loppuun asti nouseva kun orkkiksella loppu laskevaa.
    Seuraavaksi rajoittajien poisto ja max kierrosten nosto +500 rpm
    Tavoite Joensuussa 2.8 ...hmmm katsotaan sitten.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  25. #685
    Lainaa (Athene @ Heinä. 08 2008,21:51) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 08 2008,20:34) kirjoitti
    Putki vaihdettu, Akran täysputkisto
    Bmc racing ilmansuodatin
    Power commander ja säätö kx tampere

    Orkkis 162,62 rwhp, nyt 174,30
    Vääntö 102,5 -> 106,95
    Paino -7 kg
    Tehokäyrä loppuun asti nouseva kun orkkiksella loppu laskevaa.
    Seuraavaksi rajoittajien poisto ja max kierrosten nosto +500 rpm
    Tavoite Joensuussa 2.8 ...hmmm katsotaan sitten. *
    Peilit pois ja mopo tonttiin ni voit ehkä vetää yli 287kmh,joka busallakin oli työn takana
    Suk dik!
  26. #686
    hyvin vetää, ihan pikkuisebn vaan juovukdsissa
    ZX-10R
  27. #687
    Etu jarrupalat menee kohta vaihtoon, suositelkaas jotain hyviä paloja kymppiin.

    Alkuperäispalat tuntuu kadulla ok ja kestävältä, mutta radalla teho mielestäni hiipuu kovissa jarruissa. Löytyisi joku aavistuksen radalla parempi pala millä yhtä hyvä katukäytös...
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  28. #688
    Mulla on ollut tämän kesän Ferodon XRAC palat ja mielestäni pitää kadullakin hyvin. Itse asiassa paremmin pitävät kuin vanhat kuluneet orkkispalat.

    Muista ei kokemusta.

    EDIT: malli taisi olla xrac 2164..



    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  29. #689
    Lainaa (Miq @ Touko. 30 2008,13:40) kirjoitti
    Onko joku hankkinut -04/05 10r:ään uusia katteita? Mitähän kustantaa?

    Tai vetänyt pienet ratalipat (ei mitään totaali mälliä)? Paljonko on remppa maksanut?

    Mietin vakuutusyhtiön vaihtoa, kun nykynen yhtiö ei korvaa ratalippoja (kuitenkin halpa: 800e koko vuosi). Uusi yhtiö korvaisi ratalipat vähintään 600e/15% omavastuulla, mutta vuosi maksu olisi 300e kalliimpi kaikilla alennuksilla.

    Elikkäs lipan pitäisi kustantaa väh. kiloeuro, jotta tuosta vaihdosta tulisi jotain kotiin päin mahdollisen lipsun kohdalla. Ei kuitenkaan mitään hajua mitä noi pikku lipsujen paikkomiset kymppiin tyypillisesti tekee, että osaisi päättää vaihtaako yhtiö vai maksaa omasta pussista vahingon sattuessa?
    opettelet nyt vaan oikeasti ajamaan. Sulla on ihan liian hyvä pyörä, niin sun ei oo tarvinut oikeasti opetella ajamisen tekniikkaa.
    Ei tommosen pyörän perässä voi pysyä vanhalla ysillä, ellei osaa oikeasti ajaa, mutta yritetään kuiteskin



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  30.  
  31. #690
    Lainaa (Zia @ Heinä. 07 2008,12:01) kirjoitti
    Onkos kellään tullut sellaista vastaan, että keulassa joku kohta resonoi tietyllä kierrosalueella? Keula ei siis varsinaisesti täristä käsille, vaan matalia kierroksia lukuunottamatta päästää sellaista ikävää resonanssiääntä, äänen voimakkuus vaihtelee kierrosten mukaan (en muista nyt tarkkaan millä kierroksilla voimakkainta). Olen koettanut jos ääni sammuisi pleksistä kiinni pitäen, mutta sillä ei tunnu olevan vaikutusta, joten en keksi mistä ääni voisi olla peräisin..

    Kyseessä siis -04 10R.
    Kokeileppa painaa katetta etuvalojen välistä tai sitten siitä sauma kohdasta joka nousee valojen kohdalta ylös!
Sivu: 23 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1321222324253373123 ... ViimeinenViimeinen