Sivu: 9 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 395:sta
  1. #241
    Lainaa Yazaku kirjoitti Katso viesti
    "peak horsepower is said to be limited to 135 hp."
    No kaikkea ne keksivätkin...600cc kyykyssä on lähes samat tehot.
    Voit varmaan arvata,että aika lasketaan sekunneissa kun japanin poika repii ton änkkärin vittuun tosta pyörän ostamisen jälkeen..
    Ja puhutaan korkeintaan minuuteista,kun tulee Japanin markkinoille "only for race"-sarja jolla saa sitten säädöt yms. kohdalleen..jos ei siis ole jo olemassa..
    Kuinkahan siellä uskaltaa puunhalaajat,kukkahattu-tädit ja paikallispoliisi ratsata Panigalella ajelevia Jakuzan jäseniä
    "If something hasn't broken on your Ducati, it's about to!"
    "Go faster is simply the result of turning "oh shit" moments into "I got this" moments."

    Ducati 996 Evoluzione
    Honda cbr1000rr -04 rataprojekti
    Wikakasa ZX10R -13, myös useimmiten palasina
  2. #242
    Ensimmäiset 1500 km Paniikkikallen kahvoissa takana. Koeajamatta tuli härveli hankittua ja ensimmäiset fiilarit oli että mitä ...tua sitä tulikaan tehtyä. Kokemusta tonnisporteista kertynyt miltei merkistä kuin merkistä mutta ainoastaan nelareista. Ajatus muuttui kyllä varsin pian ja nyt on jo vahvasti tunne että paluuta tusinapyöriin ei taida enää olla Mitä ruudin määrään tulee niin ei vedä vertoja esim. S1000R:n lähes tajunnan pysäyttävälle räyhäämiselle. Voimaa on kuitenkin vähintään riittävästi ja sen annostelu on sulavaa. Yksi pidempi päivä keikka on heitetty ja eipä nuo paikat tunnu puutuvan enempää kuin muissakaan kyykyttimissä ja reissupyöräksihän tämä on hankittuPari stinttiä tuli kurvattua myös Botniaringillä kun ohi ajelimme ja VOT sisäänajosta johtuen joitui tosin vielä hiukan himmailemaan mutta... niin ja pyörä on mallia basic.
    ----------@
  3. #243
    Uusissa malleissa on aina lastentauteja, mutta aika äkkiä on tullut ilmi useampia. Tuommoiset bongasin:

    Recall: Ducati 1199 Panigale

    Ducati North America is recalling 375 units of the Panigale because of an incorrect screw was used to attach the rear swingarm to the rear suspension linkage. The faulty screw could cause the swingarm to detach from the linkage, which would in-turn could cause a catastrophic suspension collapse.

    Recall #1 : Exhaust butterfly valve bowden cable cover (12V392000):
    “Ducati is recalling certain model year 2012-2013 1199 Panigale motorcycles manufactured from March 16, 2012, through July 12, 2012. The exhaust butterfly valve bowden cable cover could melt or burn due to excess heat of the catalytic converter.”

    Recall #2 : Steering head threads (12V400000):
    “Ducati is recalling certain model year 2012-2013 1199 Panigale motorcycles manufactured from March 16, 2012, through July 12, 2012. Screws that secure the steering damper to the steering head could fall out due to an insufficient amount of Loctite applied to the threads.”

    Recall #3 : Öhlins steering damper (12V399000):
    “Ducati is recalling certain model year 2012-2013 1199 Panigale motorcycles manufactured from March 16, 2012, through July 12, 2012 . Due to an incorrect assembly tolerance, the Uniball bearing on the damper rod eyelet could slip out of its seat on the Ohlins steering damper.”

    Two more recalls:

    Recall #1 : Front-brake master cylinder reservoir hose (12V402000):
    “The front brake master cylinder reservoir hose might interfere with the threading end of the reservoir of the retaining screw causing damage to the hose, which could lead to a front brake system failure, increasing the risk of a crash.”

    Recall #2 : Steering head threads (12V401000):
    “The swingarm shaft pivots can loosen from the swingarm which can lead to loss of control of the motorcycle, increasing the risk of personal injury.”
    Dixi et animam levavi
  4. #244
    no huhhuh...

    http://www.asphaltandrubber.com/bike...le-rs13-price/

    no eihän se köyhää kosketa...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  5. #245
    Eikä taida koskea muitakaan kun tota ei tavallisille kuolevaisille myydä muutenkaan.

    Minkähän takia sille edes on laitettu hintalappu?
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  6. #246
    Tuossa edellämainittiin takaisin kutsuista, onko kokemuksia siitä mitä niille siellä takaisin kutsussa tehdään..?
  7. #247
    Lainaa ek@ kirjoitti Katso viesti
    Uusissa malleissa on aina lastentauteja, mutta aika äkkiä on tullut ilmi useampia. Tuommoiset bongasin:

    Recall: Ducati 1199 Panigale

    Recall #2 : Steering head threads (12V400000):
    “Ducati is recalling certain model year 2012-2013 1199 Panigale motorcycles manufactured from March 16, 2012, through July 12, 2012. Screws that secure the steering damper to the steering head could fall out due to an insufficient amount of Loctite applied to the threads.”
    Tää oli mun mielestä aika hauska, että oikeen "recall" moisen takia?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  8. #248
    Noista mikään ei varmaan aiheuttaisi Suomessa ylimääräistä korjaamolla käyntiä, mutta antaahan se muiden merkkien fanaattisille kannattajille riemua vaikka asiahan on päinvastoin kun näistä pienistäkin asioista huolehditaan.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  9. #249
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Noista mikään ei varmaan aiheuttaisi Suomessa ylimääräistä korjaamolla käyntiä, mutta antaahan se muiden merkkien fanaattisille kannattajille riemua vaikka asiahan on päinvastoin kun näistä pienistäkin asioista huolehditaan.


    Ööö. miten niistä pienistä asioista pidetään täällä härmässä sitten huolta, jos ne ei aiheuta korjaamolla käyntiä tai muita toimenpiteitä.
    Ennemmin sanoisin että toiminta täällä härmässä on välinpitämättömyyttä tai pahimmillaan ammattitaidon puutetta, jos on tiedossa ongelma tai vika mutta siihen ei puututa tai korjata ongelmaa/vikaa pois..
    Eli uskaltaako täällä härmässä kyseistä laitetta ostaa puhumattakaan että ostaisi käytettynä kun noihin ns. takuualaisiin asioihinkaan ei puututa vaikka kuinka pieniä murheita olisikin...
    Sanotaan vaan "ei se tartte" ja kun rukki on 7v vanha niin se ei kelpaa kelleen edes ilmaiseksi kun on isompaa ja pienempää vikaa vaikka muille jakaa.. puhumattakaan mitä niiden kunnostus sillloin maksaa..
    Viimeksi muokannut: Katteja; 16.02.2013 klo 14:39.
  10. #250
    Paino sanalla ylimääräistä. Mulla on kaikki Ducateissa hoidettu aina. Joskus jopa kyselty, että milloin tuot huoltoon kun olisi pari juttua. Saattaa tieten harmaatuontipyörissä olla eri asia. Mutta muistan yhden oman Kawan, jossa hajosi kaikki ja se oli muka normaalia kulumista.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  11. #251
    Tuo ohjausiskari putoaminen on hengenvaarallinen. Voi jumittaa ohjauksen. Yhden talven jälkeen lähdin bladella ajelemaan. Kävin yhdellä tieleikkauksella vähä ruosteenpoistokeulat ja jarrutukset kokeilemassa. Piti siitä lähteä ja risteyksestä piti lähteä vasemmalle. Jouduin odottelemaan pari autoa ja siinä pitkästyin ja päätin lähteä oikealle. Käänsin ohjausta ja se jumitti. Ohjausiskari putosi. Se oli ollut talvella irti. Olin laittanut sen takaisin, eikä locktitea. Hirvee munkki. Jos olisin kaasuttanut vasemmalle olisi ohjaus ehkä jumittanut heti oikaisussa tai sitten motarin rampin lähdössä jonne olin suuntaamassa.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  12. #252
    Onko ollut millaisia huoltohintoja Panigalen omistajille? Lueskelin advriderista yhtä reissutopicia ja siinä oli Panigalella iso huolto (perusjuttujen ohella säädetään venat, vaihdetaan keulaöljyt jne) maksanut Kaliforniassa n. 1900 taalaa Työtuntejakin niin paljon, että kaksi päivää oli pyörä dealerilla. Ilmeisesti runkorakenteesta sen verran haittaa, että joutuu pyörän laittamaan muutamaan osaan, että saa nuo venttiilit säädettyä ja sitä kautta hinta nousee?

    Mutta ihan komean reissun heppu heittänyt. Ostaa uuden Panigalen ja ekana päivänä lähtee reissuun sillä
  13. #253
    Vanha topic, ehkä videokin. Mutta silti aiheeseen littyvä
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  14. #254
    Alkaa oleen panigalet euroopassa jo siinä hinnassa että vois omatkin kynnet riittää, mistään ei löydy tietoa miten suomalaiset ovat omiensa kanssa pärjäilleet? Oliko alkupään pyörissä lastentauteja tms joiden vuoksi kannattaisi kiinnittää huomiota vuosimalleihin? mitenkäs ne huoltojen hinnat, onko tullut yllätyksiä?
  15. #255
    Poistettu
    Tuossa olis aseeton ryöstö: http://www.auto24.ee/used/1771137

    Olisin ostanut tuon jos perhanan Bolognalaiset ei olis keksineet lisätehoa ja blipperiä 1299iin.

    Ei kai noissa ole ollut mitään normista poikkeavaa. Ducati on kalliimpi omistaa, huoltaa ja ylläpitää. Mutta jos siihen on varaa, ni ainakaan minä en vaan pysty japsilla tai 13/tusinassa S1000RR:llä ajamaan.
  16. #256
    Heh, nyt on kilonen gsx-r, sen huollot nyt ei oo mitenkään ihmeellisissä hinnoissa, tuo ylempänä oleva 1900 dollaria HUOLLOSTA ducatiin kuulostaa aika paljolta verrattuna suikan 500e 24tkm huoltoon (vvtarkistus yms perussetit öljyineen ja rasvauksineen) italiasta alkaa saamaan perusmallia 12000 pintaan ja s sitten 15ke-> Eikös näissä pidä ottaa huomioon se että alle 6000km ajetusta joutuu maksamaan alv:n suomeen tuodessa?
  17. #257
    Lainaa wego kirjoitti Katso viesti
    Eikös näissä pidä ottaa huomioon se että alle 6000km ajetusta joutuu maksamaan alv:n suomeen tuodessa?
    Näin on, rekisteröidään tällöin uutena ajoneuvona.
  18. #258
    Noh, keväällä helpottaa kun 2012 malliset on yli 3v vanhoja. Saapa nähdä miten käy hintojen 1299:n saapuessa tonteille, voi jopa olla että suomestakin alkaa käytettyjä löytymään.
  19. #259
    Juu juu.. vähän on merkkilisää jos venojen tsekkausta varten joutuu moottorin pudottamaan.. 10r:n venojen säätö (piti irroittaa moottori) 400e, etuputket 200e
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  20. #260
    Poistettu
    Lainaa wego kirjoitti Katso viesti
    Heh, nyt on kilonen gsx-r, sen huollot nyt ei oo mitenkään ihmeellisissä hinnoissa, tuo ylempänä oleva 1900 dollaria HUOLLOSTA ducatiin kuulostaa aika paljolta verrattuna suikan 500e 24tkm huoltoon (vvtarkistus yms perussetit öljyineen ja rasvauksineen) italiasta alkaa saamaan perusmallia 12000 pintaan ja s sitten 15ke-> Eikös näissä pidä ottaa huomioon se että alle 6000km ajetusta joutuu maksamaan alv:n suomeen tuodessa?
    Tuodessa ei joudu maksamaan mitään, rekisteröitäessä kyllä. Ainakin itse ottaisin vaikka pitkän viikonlopun mopon hakemiseen ja ajaisin nuo puuttuvat kilsat siihen hakumaassa paikallisilla siirtokilvillä. Tai sitten jopa Suomessa radalla/siirtokilvillä ennen rekisteröintiä. Vasta rekisteröintikatsastuksessa ne kilsat katsotaan - kokemusta on.

    Panigalessa koko eturunko puretaan pois venasäädössä. Kyllä siinä tunteja varmaan huollossa palaa. Mutta tuo 1900$ esimerkki oli huono, 1200$ on jenkeissä normihinta. Joka on toki sekin paljon. Panigalen tekniset ratkaisut ovat hienoja ja erikoisia, niiden kääntöpuolena tulee mm monimutkaisuutta huoltoon. Pyörän puolittamisen mukana varmaan purkavat jarrujärjestelmät ja tolkuttoman määrän sähköliittimiä jne pois.
  21. #261
    Usein italo (tai eurooppalaisiin) tulee lisänä se, että tehdään enemmän hommia kuin japseissa samoilla kilsoilla. Ainakaan omissa japsipyörissä mitä on ollut niin ei ole esim. alustan huoltoihin mitään huolto-ohjelmaa, kun taas euromopoissa se on ollut n. 20tkm kohdalla/välein. Sitten jos miettii tuollaista 20-30tkm kieppeillä olevaa isoa huoltoa niin toiseen kun laitetaan samalla uudet öljyt alustaan, ehkä tarkastellaan takahaarukan laakereita, bensasuodatinta uusiksi, uusissa pyörissä ecun päivitystä, mahdollisesti uudet renkaat (Supercorsa SP:t marmoritiskin hinnoilla) tms niin kyllähän siitä kertyy hintaa pikkuhiljaa.

    Yllättävän vähän on porukka kuitenkin Panigale kokemuksia jakanut kotimaassa. Jokunen yksilö kuitenkin myyty uutena...
  22. #262
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Tuodessa ei joudu maksamaan mitään, rekisteröitäessä kyllä. Ainakin itse ottaisin vaikka pitkän viikonlopun mopon hakemiseen ja ajaisin nuo puuttuvat kilsat siihen hakumaassa paikallisilla siirtokilvillä. Tai sitten jopa Suomessa radalla/siirtokilvillä ennen rekisteröintiä. Vasta rekisteröintikatsastuksessa ne kilsat katsotaan - kokemusta on.
    Hieman pitää olla varovainen noiden kilsojen kanssa. Nimittäin tullin sivuilla lausutaan näin:

    "Ratkaisevaa kuljetusvälineen uudeksi luokittelussa on myyntihetki. Ajoneuvon omistajan on pystyttävä esittämään ajoneuvon ajokilometrimäärä myyntihetkellä. Yhteisöhankinnan verokysymystä ratkaistaessa merkitystä ei siis ole sillä, mikä mittarilukema on sillä hetkellä, kun auto saapuu Suomeen."

    Omissa pyörissä kylläkin tullauspäätös on tehty rekisteröintikilsojen perusteella, ei kauppakirjan kilsoilla, mutta ohjeen mukaan kauppakirjan kilsat ovat ne viralliset.
  23. #263
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Usein italo (tai eurooppalaisiin) tulee lisänä se, että tehdään enemmän hommia kuin japseissa samoilla kilsoilla. Ainakaan omissa japsipyörissä mitä on ollut niin ei ole esim. alustan huoltoihin mitään huolto-ohjelmaa, kun taas euromopoissa se on ollut n. 20tkm kohdalla/välein. Sitten jos miettii tuollaista 20-30tkm kieppeillä olevaa isoa huoltoa niin toiseen kun laitetaan samalla uudet öljyt alustaan, ehkä tarkastellaan takahaarukan laakereita, bensasuodatinta uusiksi, uusissa pyörissä ecun päivitystä, mahdollisesti uudet renkaat (Supercorsa SP:t marmoritiskin hinnoilla) tms niin kyllähän siitä kertyy hintaa pikkuhiljaa.

    Yllättävän vähän on porukka kuitenkin Panigale kokemuksia jakanut kotimaassa. Jokunen yksilö kuitenkin myyty uutena...
    12.000 km tricoloores ny, rataa about 2000km. mitään ongelmaa ei ole ilmenny..
    Viva la figa
  24. #264
    Luin tullin sivuilta että kauppakirjakilometrit ratkaisevat, mietin itse siihen liittyviä epäkohtia. Ajoneuvon uutena hankkiminen ulkomailla asuessa (niin ettei muuttoajoneuvoehto täyty), sen tuominen suomeen 20tkm ajettuna = uusi ajoneuvo?

    Jollei tässä ole aikaa lähteä esim italiaan pyörää hakemaan niin onko teillä tiedossa "hyviä" mp välitysfirmoja jotka noukkisivat mopoja euroopasta tarvittavine papereineen? vanhan vaihdossa ottaminenkaan ei olisi haitaksi vaikka taitaa toiveajattelua ollakin.

    Ymmärrän kyllä korkeammat huoltohinnat, ei niiden suhteen ole ongelmaa. Kuulosti vaan nelinkertanen hinta kovalle alkuun.

    Onko peruskäyttäjälle merkitystä sillä onko kyseessä s vai perusmalli? tietysti öhlärit näyttää hyvälle kahvilan edessä ja tuskin niihin sähkösäätöihin vikaakaan tulee. Mietin lähinnä huollettavuuden ja jälleenmyyntiarvon kannalta. (pitää yrittää näissä tunneasioissa pitää edes rahtunen järkeä mukana)
  25. #265
    Lainaa jules kirjoitti Katso viesti
    12.000 km tricoloores ny, rataa about 2000km. mitään ongelmaa ei ole ilmenny..
    Näytäs muutamia kuvia kaunokaisesta
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  26. #266
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Näytäs muutamia kuvia kaunokaisesta
    Mitehän tänne niitä vois padil laittaa?
    Viva la figa
  27. #267
    Kun vastaat, niin ylärivillä mistä valitaan tekstin väri, koko jne. Niin siellä on Liitteet, mutta jos on jpeg muodossa, niin koko on vain 19,5 Kt. Että en tiedä kuinka pieniä ovat, mutta jos sillä kokeilee
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  28. #268
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Kun vastaat, niin ylärivillä mistä valitaan tekstin väri, koko jne. Niin siellä on Liitteet, mutta jos on jpeg muodossa, niin koko on vain 19,5 Kt. Että en tiedä kuinka pieniä ovat, mutta jos sillä kokeilee
    Joo, 97kt näyttäis olevan..tulee sellaista tuhrua kun pienentää tähän kokoon niin ei maksa vaivaa..
    Viva la figa
  29. #269
    Lainaa jules kirjoitti Katso viesti
    Joo, 97kt näyttäis olevan..tulee sellaista tuhrua kun pienentää tähän kokoon niin ei maksa vaivaa..
    Tällaista..
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viva la figa
  30.  
  31. #270
    Joo, erittäin pieneksi menee kuva....Mutta silti ai ai että tuo panigale on
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Sivu: 9 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ... ViimeinenViimeinen