Juu ei se tosiaan jatkuvaa ole pyörivän liikkeen ja ohivirtauksen vuoksi.
Mutta mielenkiintoinen jutska, ei kumminkaan enempää kiinnosta perehtyä, kinkku ja kaikki![]()
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Tuo 1:10 voi kyllä tehdä tiukkaa, mutta luulisin, että tästäkin maasta löytyy kuskeja, jotka kykenevät tuonna 1:12-aikoihin "yhdellä kädellä". Tämän väitteen perustan siihen, että itse melko kädettömänä kuskina pystyn ajelemaan ennätystäni 5 sekuntia hitaammin "vaikka yhdellä kädellä", joten uskoisin siihen myös itseäni huomattavasti lahjakkaampien kuskien pystyvän.(hetian00 @ Joulu. 15 2011,21:41) kirjoitti
Superbike #7
Se on paikkakunta italiassa. Ducatin kotipaikkana pidetty.(Baltic @ Joulu. 15 2011,11:09) kirjoitti
Nimestä assosioituu suomen kielen sana "paniikki", joka viittaisi taas suunnittelutiimin tunnelmiin "time after s1000RR nightmare".
Vähän kuulostaa siltä kuin ens kesänä nähtäis punainen "Paniikki" a-pp:n alla.(a-pp @ Joulu. 16 2011,10:27) kirjoitti
Nooh...ei se mitään, Ducatistien ratapäiviäkin tulossa...![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Nähtäis ehkä, mutta onneksi olen liian persaukinen vielä 2012. Luotolla en razasta (näin sanoo pirttihirmu, jos en minä).
Ja Tuosta sitten vaikka Baylissin kanssa testailemaan Parikkalaa.
Ahvenistolla ei näköjään moista sessiota järjestetä jostain syystä![]()
R1
Joo, Panigalessa on kaikki tämän päivän muotihimmelit ja sitten vielä extraa päälle. Se allaan voi kuka tahansa tuntea olevansa katujen ja ratojen kingi.
Noh, 2-pyöräisissä se jääkin yleensä sitten vain tunnelmiin ja niissä tosikuskit erottuu aina sunnuntaikuskeista. (kuten minä) Panigale kuitenkin kuroo tätä eroa umpeen kaikilla apulaitteillaan ja älykkyydellään, joten sen tehot on helpompi siirtää asvalttiin kuin vanhempien vehkeiden.
Autoissa tuo menopuoli on yleensä helpompi siirtää käytäntöön ja ns. normaaleilla urheiluautoilla ajettaessa erot huippukuskin ja sunnuntaiharrastajan välillä on pienemmät.
Forza Panigale![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
(vtwin @ Joulu. 14 2011,09:32) kirjoitti
Olihan muitakin kuvia, mutta yleensä noista pyöristä ei nähdä kuvia märkänä. Kaveri jolta ostin pyörän sanoi, ettei ole koskaan ajanut sateella. No, nyt on. Mikkoylille tiedoksi, E-P:n itälaidalta löytyy, GP Rosso värillä.
Kyllähän tämä "vanhus" taitaa Panigalelta ottaa takkiinsa jo joka päin, paitsi moottorin mekaanisten äänten puolesta. Mitattua: 4000 rpm, pakoäänet (vakioputkin) 94 dB, moottorin äänet kytkimen puolelta 105 dB *![]()
^Joko verojen määrä on tiedossa? Mihin pyörään verrattiin kun hakivat markkina- arvoa pelille? Sielä on tullissa taasen arvontakone käynnissä ja lopputulema voi olla mitä tahansa kuun ja maan väliltä.
.
Verojen määrä ON tiedossa *
Verrokkeja löytyi jopa kotimaasta (taisi olla ee-speedillä). Sinällään autovero osui kohtuullisesti kohdilleen, vain tuo "uuden" ajoneuvon ALV pääsi vähän yllättämään. Kaikille tiedoksi, määrittelyhetki on kaupantekohetki, ei maahantuonti...
Olihan tuo jo tiedossa ennen kuin Turkuun rantauduin. Mietin jopa, että jos jollekin Ruotsin puolella olisi tarjonnut keikkaa, että aja 3000 km kilometrejä pyörään, ja sitten vasta tehdään paperit, kilometristä saat egen per kilsa. Vielä olisi jäänyt enempi puoli voittoa...
Olisiko muuten ollut halukkaita?
Hahah ja vielä kysytkin... Olis ollu kesällä lomautettuna vielä hyvin aikaakin ja sukulaisia Ruotsissa majoitusta ajatellen ;)(undertow @ Joulu. 19 2011,21:11) kirjoitti
Sähkönen ratkasu: Nopeusmittarin anturin liitin irti, ja siihen pulssigenu syöttämään kanttiaaltoo. Semmosen saa vaik ebaystä vitosella.(undertow @ Joulu. 19 2011,21:11) kirjoitti
Sit vaan kattelee aikansa ku kilsat mittarissa lisääntyy, vaikka mopo ei liiku eli kulu.
Win - win!
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ahaaa, pyöräsi on uusi (ainakin verottajan silmissä). Ilmeisesti noin 3000 ajettu?(undertow @ Joulu. 19 2011,21:11) kirjoitti
Käytetyssä olisi verrokkia voinut olla vaikea löytää. Toki, olisivat verranneet tuohon ee- speedin uuteen, ja tiputtaneet veroja hieman siitä.
.
Kyllähän kaikki mahdollisuudet pyöri mielessä (vaikka tuo pulsigeneraattori oli uusi tuttavuus), mutta kun joutuu itsensä kanssa menemään joka ilta nukkumaan, niin jätin viraabelit ja maksoin verot.
Itse asiassa autoverotuksessa hyvinkin ottivat huomioon pyörän iän ja arvon aleneman. Verot olivat mielestäni sillä hehtaarilla, että ne voi hyväksyä. Vain tuo ALV-käytäntö nyppii.
Sori muuten jämä kaappaus. Menköön sen varjolla, että olemme jakaneet tietoa Panigalen tuontiin liittyvistä verokysymyksistä...
P.S. Ainakin Saksasta tuotaessa haluavat paikallisen ALV:n maksettavaksi, mutta hyvittävät sen sitten suomen tuonti-ilmoitusta vastaan.
Video pyörän kehityksestä: http://youtu.be/k-s4DqHtlpk
Videon alussa näyttää olevan hieno naamiointi toimittajien valvoen silmien varalta, kukaan ei varmaan epäillyt mitään.
Pitäsköhän tehdä omasta Hondasta samanlainen Pre Production Super Special Edition -erikoismalli kaikilla foliokuorrutuksilla?
Honda NS 125 R2 --> Gilera SP01 --> Kawasaki ZXR 400 -92 --> Kawasaki ZX-6R -98 --> Ducati 748 S -99 --> KTM 1190 RC8 -08 --> Honda CBR 1000 RR -07
Tota videoo kun kattoo niin ei kyllä innosta toi pyörä enää ollenkaan. Montakohan kertaa se sanoo maximum sitä ja maximum tätä and "more compact". Kaikki tehty tieteen eikä fiiliksen pohjalta.
Tossa on ajateltu 99% rata-ajoa. Ei tällasen 192cm jätkän kruisailua...
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
No ratapyörä rahamiehelle, nimenomaan. 'Superbike'-aihio. Tai sitten koriste jota on kiva puunata olohuoneessa pitkin talvea...kuulemma. Ja näyttäytyä sopivissa paikoissa kesällä. Ferrari-analogia on hyvin lähellä.
Mahtaisko millään tavalla johtua siitä, että kyseessä on Superbike-luokan kilpuriaihio? Jos kruisailla haluaa, löytyy siihen tarkoitukseen Ducatiltakin huomattavasti sopivampia pyöriä, kuten esim. Diavel, Hypermotard tai Monsteri.(sjobbe @ Tammi. 02 2012,20:07) kirjoitti
Superbike #7
Vähän kuin ostaisi Ferrarin talviautoksi ja valittaisi kuinka hankala sillä on käydä kaupassa. Ei tavaratilaa ja jää aina mahastaan kiinni sohjovalleihin(Nitrous @ Tammi. 03 2012,09:52) kirjoitti
![]()
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
siis kuski *(IlDuce @ Tammi. 03 2012,10:08) kirjoitti
![]()
Fillari
[IMG][IMG=http://img403.imageshack.us/img403/2404/panigale016.th.jpg][/IMG][/IMG]
Takaiskarin paikka "hieman" sivussa, muttei se mitenkään haitannu istuskelua..![]()
Viva la figa
Moottoripyörä parhaimmillaan. Just tänään Bikestä katselin luettelosta speksejä kuola valuen
...
Jos pyörän vaihdan tämä on SE!!!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
jaahas, lehdistö on Abu Dhabissa testaamassa ko. laitetta.
Bayliss kehuu twitterissä (tietenkin). postannut jotain kuviakin.
MCN:kin twiittailee jotain.. on tää hienoo tää informaatioteknologia. kohta ei tartte letiä ostaa ollenkaan.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
http://www.visordown.com/road-tests-...e-s/20053.html
http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...ucatiPanigale/
Eiköhän koeajoraportteja tule viikolla lisää. Printtimediaan sitten kun kaikki on jo ne lukenu netistä![]()