Sivu: 23 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 1245:sta
  1. #661
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mitenhän pärjäisivät? Ei vielä tiiä sitten, kuinka ZZR tuo H2 sitten on

    Mallory Park ja OEM renkaat alla pyörissä. Puikoissa Michael Rutter:

    Kawasaki ZX 6R (636): 56.75 s
    KTM Super Duke: 59.03

    Ehkä parempi antaa Raaserille Nitrouksen puhditon ja munaton Hånda katurenkain. Laittaisin rahat Håndalle (ne on superpyöriä).
    Höh...elähän ny tommosia munattomia pyöriä noille isoille pojille tarjottele. Olis kyllä hieno nähä kun Miika ja Vesku vetäs noilla tosissaan. Saatas sit foorumillekin jossiteltavaa, että kumpi on enempi eläkkeellä ja kuinka paljon hidastunu. Aktiivivanhuksista Penna ja Wehnä olis aika tasaväkinen kaksikko ettei jäis kuskeista seliteltävää. Tai sit molempien pitäs ajaa molemmilla ja laskettas ajat yhteen. Mut sehän olis liian tieteellistä eikä jättäs foorumiväännölle sijaa.
    Superbike #7
  2. #662
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    Tuo Rickey Gadson on aika ässä kiihdyttäjä, muistan about 10vuotta sitten lehtijutun, jossa ne otti vakio 600cc kyykyn, vaihtoi siihen eturattaa ja sitoi keulan alas, ne oli ainoat muutokset ja Gadson ajoi sillä alle 10s varttimailin.

    Löytyy varmaan netistä jostain.
    Oikeesti alle kympin vai jenkkien tyyliin laskennallisesti alle kympin?
    Superbike #7
  3. #663
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  4. #664
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän nuo tyttömopotkin näköjään liikkuu ihan kivasti osaavissa käsissä. Pitäsköhän ens kesänä käydä kokeilemassa pääsiskö tolla omalla alle 12?
    Superbike #7
  5. #665
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän nuo tyttömopotkin näköjään liikkuu ihan kivasti osaavissa käsissä. Pitäsköhän ens kesänä käydä kokeilemassa pääsiskö tolla omalla alle 12?
    pitäs mennä helposti kolme vetoo ite koittanu, -03 600RR sliparilla. Kaks ekaa aika tasan 12 vika 11.73. +1 eteen niin olis välit vartti hommiin kohillaan. Vakioilla joutuu lopus pahinmoilteen vaihtaan nelosta.
    on tää makee laite ku poistaa tuon jäätävän ruman vakiovaimentajan. Minkäs näköinen akra tulee mikkoylin hookakkoseen?
    hontamies RR

  6. #666
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mitenhän pärjäisivät? Ei vielä tiiä sitten, kuinka ZZR tuo H2 sitten on

    Mallory Park ja OEM renkaat alla pyörissä. Puikoissa Michael Rutter:

    Kawasaki ZX 6R (636): 56.75 s
    KTM Super Duke: 59.03

    Ehkä parempi antaa Raaserille Nitrouksen puhditon ja munaton Hånda katurenkain. Laittaisin rahat Håndalle (ne on superpyöriä).
    Epäreilu testi degelle koska tuo on ilmeisen nopea rata. Pitäisi olla vähemmän suoraa ja enemmän mutkaa ja...

    Kyllä Raaserille pitää saada haasteeseen vifferi alle. Se on todellinen V4 superpyörä.
    Supermoto
  7. #667
    Mielestäni Kawasaki ei ole tuonut mitään mullistavaa ja merkittävää mielenkiintoa moottoripyöräilyn upeaan maailmaan, sitten -73, kun Z1 esiteltiin.
    <p>.</p>
  8. #668
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Epäreilu testi degelle koska tuo on ilmeisen nopea rata. Pitäisi olla vähemmän suoraa ja enemmän mutkaa ja...
    Jolloin kusiainen veis vielä enempi?
    Superbike #7
  9. #669
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Tartuit koukkuun
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #670
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    Tartuit koukkuun
    Höh...nyt sinä paljastit sen muille...alustin kolmansille osapuolille.
    Superbike #7
  11. #671
    Lainaa honda RR kirjoitti Katso viesti
    pitäs mennä helposti kolme vetoo ite koittanu, -03 600RR sliparilla. Kaks ekaa aika tasan 12 vika 11.73. +1 eteen niin olis välit vartti hommiin kohillaan. Vakioilla joutuu lopus pahinmoilteen vaihtaan nelosta.
    on tää makee laite ku poistaa tuon jäätävän ruman vakiovaimentajan. Minkäs näköinen akra tulee mikkoylin hookakkoseen?
    Pakko myöntää tappio. Olikohan v -91 vai -92, Motopark ja kadunmiehen kiihdytyspäivät täysin vakiolla zzr600:lla vm90 (98 hv) 11.82 / 184. Myös kolme vetoa ja meni helposti. Huimaa kehitystä 13v aikana
    Viimeksi muokannut: R a u t a p e r s e; 13.12.2014 klo 00:26.
  12. #672
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Jolloin kusiainen veis vielä enempi?
    Peseekö ne tyttömopot todella tuollaisia katunakuja mutkissakin? Menee ihan mahottomaksi jos beastilla ei pärjää millekkään missään, ei edes kusiais kawasakille. Mahtaakohan pärjätä edes kutosen sitkeydessä er-6:lle vai käykö niin kuin busalle...
    Supermoto
  13. #673
    Keventämisen takia tilasin Akran, tuolla on kuvia
    https://www.akrapovic.com/#!/news/25...ef-even-better
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  14. #674
    kiihtyyhän tuo
    zzr1400
  15. #675
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Peseekö ne tyttömopot todella tuollaisia katunakuja mutkissakin? Menee ihan mahottomaksi jos beastilla ei pärjää millekkään missään, ei edes kusiais kawasakille.
    Ei sillä kyllä pärjää ees Hondalle...
    Superbike #7
  16. #676
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    kiihtyyhän tuo
    ... Kiihtyyköhän vakio kuinka radalla ? Tollasia dealerilta ei taida löytyy ?
  17. #677
    Luulis suht ripeä olevan. Mielenkiintoista nähdä erot H2 vs Busa ja H2 vs ZZR1400.
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  18. #678
    Rahastonhoitaja
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa WD-40 kirjoitti Katso viesti
    ... Kiihtyyköhän vakio kuinka radalla ? Tollasia dealerilta ei taida löytyy ?
    Meinaatko niinku mutkasta ulostulossa? Eiköhän se revi niin perkeleesti kuin vaan uskaltaa pidon puolesta avata.. Niinkuin kai uudenkarheilla kilosilla yleensäkin?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  19. #679
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Meinaatko niinku mutkasta ulostulossa? Eiköhän se revi niin perkeleesti kuin vaan uskaltaa pidon puolesta avata.. Niinkuin kai uudenkarheilla kilosilla yleensäkin?
    Kilosella taitaa saada kaasun kokonaan auki ekaa kertaa jossain 150-170km/h huitteilla, eli siihen asti tuo mennee aika samalla tavalla, mutta sitten alkaa eroa syntymään?
    Superbike #7
  20. #680
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Olis nyt voinu samalla kertoo sen vakion varttimailin ajan.
    Oliko siinä muuta kun toi swingi ja iskari?
    loppunopeus 266kmh
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  21. #681
    9.1sek/160mph.
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  22. #682
    Tässä linkissä on enempi tarinaa tuosta kiihdytyspyörästä:

    http://touch.cycleworld.com/all/137553#1

    Vähän meinaa mennä sekaisin paljonko on H2 tai H2R:ää tuossa pyörässä ja ehkä kaikkea ei kerrota. Mutta tuosta lukemalla:

    - alunperin muuten vakio H2, mutta H2R putkisto ja ECU aika samanlainen kuin H2R (ei siis nokkia?). Silloin aika 9,16 s ja 160 mph eli 256 km/h. Kaasun pystyy avaamaan täysin vasta 4. vaihteella kun ZX14 pystyy 1:llä. Paino ilman peilejä 216 kg kun on gallona eli nelisen litraa bensaa.
    - tällöin peli on rikkaalla 11,3-11,4 ja tehoa renkaalta 269 hv.
    - asennettiin PC5 ja sytkämoduli, seos 12,2 ja tehoa tuli 292 hv eli noin 320 hv koneessa.
    - laittoivat pitkän perän ja keveni samalla 7 kg. Katurenkailla aika 8,21 s ja nopeus 166 mph eli 266 km/h.

    Eli aika yllättävää nokka-akseleista ja ahtopaineista ei puhu mitään, mutta varmaan ECU-muutokset tarkoittavat ahtopainetta kun seoksetkin oli noin rikkaalla ja tehoa noin paljon. Powercommanderilla ja sytkämuutoksilla siitä sitten 320 hv.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  23. #683
    se että vasta nelosella avaa täysiä oli vakio swingillä mun mielestä textin mukaan.

    varmaan pitää olla aika rikkaalla, että ilman välijäähdytintä ei nakuta.

    toispuoleisen swingin pitää olla painava, kun vaihtamalla se superpitkään cromymoly swingiin pudottaa silti painoa 6kiloa. tiedä sitten laskeeko ne takavanteen vaihdonkin siihen samaan, koska sekin tietysti vaihtui yksipuolisesta kaksipuoliseen. ja hiilarivanne.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  24. #684
    Onko tuossa yksipuoleisessa takahaarukassa mitään järkisyitä? Vai pelkästään se että se näyttää joidenkin mielestä hienolle?
    Pitäisin kestävyyttä ja keveyttä enemmän järkevänä
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  25. #685
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jyk4 kirjoitti Katso viesti
    Onko tuossa yksipuoleisessa takahaarukassa mitään järkisyitä? Vai pelkästään se että se näyttää joidenkin mielestä hienolle?
    Pitäisin kestävyyttä ja keveyttä enemmän järkevänä
    Takavanteen irrottaminen on melko helppoa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #686
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    se että vasta nelosella avaa täysiä oli vakio swingillä mun mielestä textin mukaan.

    varmaan pitää olla aika rikkaalla, että ilman välijäähdytintä ei nakuta.

    toispuoleisen swingin pitää olla painava, kun vaihtamalla se superpitkään cromymoly swingiin pudottaa silti painoa 6kiloa. tiedä sitten laskeeko ne takavanteen vaihdonkin siihen samaan, koska sekin tietysti vaihtui yksipuolisesta kaksipuoliseen. ja hiilarivanne.
    Just näin samaa mieltä kaikista kohdista.
    Minäkin ihmettelen tätä toispuoleista swingiä. Monimutkainen laakerisysteemi, kallis ja painava tavalliseen nähden. Ehkä pakoputken saa lähemmäs rengasta.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  27. #687
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Takavanteen irrottaminen on melko helppoa.
    ketjunsäätö ei muutu, kun vaihtaa takarengasta, ja rengaslinja pysyy oikeana, kaksipuolisessa jos teet millin virheen akselissa, niin akselivälissä se vastaa rungon 1cm linjavirhettä.

    ei tarvitse pelata sovitus-palikoiden ja takajarrun kanssa kun vaihtaa takapyörää.

    eikä se laakerijuttu mikään monimutkainen ole. Yksi laakeri enemmän kuin perusrakenteessa.

    onhan kaikissa autoissakin toispuoleisesti renkaat kiinni ja hyvin pelaa.

    vaihdoin pitkästä aikaa kaksipuolisen haarukan takarengasta ja käämi meni monta kertaa. Jarrulevyä pitää osuttaa jarruun ja palikat tippuu. Tuskin siinä edes mitään hinta-eroa on, koska yksipuolinen vanne on simppelimpi, kun siihen ei tarvitse pultata jarrua ja ratasta.

    ja hienomman näköinen.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  28. #688
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti

    toispuoleisen swingin pitää olla painava, kun vaihtamalla se superpitkään cromymoly swingiin pudottaa silti painoa 6kiloa. tiedä sitten laskeeko ne takavanteen vaihdonkin siihen samaan, koska sekin tietysti vaihtui yksipuolisesta kaksipuoliseen. ja hiilarivanne.
    Trumpan swingi nyt ei ainakaan mitenkään erityisen painavalta vaikuta kun kädessä. Punninnut en ole, mutta ei mitenkään poikkeukselliselta tuntunut kaksipuolisiin verrattuna. Niihin mitä nyt olen hypistellyt irrallaan.
    BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  29. #689
    Poistettu
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Trumpan swingi nyt ei ainakaan mitenkään erityisen painavalta vaikuta kun kädessä. Punninnut en ole, mutta ei mitenkään poikkeukselliselta tuntunut kaksipuolisiin verrattuna. Niihin mitä nyt olen hypistellyt irrallaan.
    Mulla olis 998 Ducatin swingi vanteineen, rattaineen jarruineen tallissa irrallaan. Jospa punnitsisin ilman jousta 190/55 Pirellin Supercorsa SC2 päälle käärittynä. Kuka repii jostain modernista pelistä vastaavan irti punnittavaksi?
  30.  
  31. #690
    Nyt ollaan tutkivan journalismin juurilla.

    Tuon rajoitetun myynnin tultua esille harmittanut, ettei ole itse asiakas, tykkäis oikeasti paljon.
    Testi
Sivu: 23 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen