Sivu: 1 / 41:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 1221:sta
  1. #1
    http://www.visordown.com/motorcycle-...nth/25467.html

    http://www.ninja-h2.com/

    Kawasaki kehitellyt ilmeisesti uutta turbopyörää. Potentiaalia varmaankin on myös aftermarket ja viriviripuolella

    Onko porukalla tästä mitään enempää tietoa?
    ?
  2. #2
    Nyt bingo pystyyn kuka osuu oikeaan

    Oma veikkaus
    - 700-800cc
    - 10R tyylinen sporttipyörä


    Toisaalta nämä patentti kuvat viittaisivat ZZR suuntaan: http://www.motorcycle-usa.com/630/17...-at-Tokyo.aspx
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  3. #3
    Huhut kertoo, että ahdettu ZZR olisi tulossa, ilmeisesti variaattorivälitteisellä mekaanisella ahtimella. Mielenkiinnolla odottelen.
    Jos mietit, mikä pyörä pitäisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minäkin tekisin.
  4. #4
    Väliaika ! kahvia ja karttaplottereita. GuessWho:n avatar
    Liittyi Sep 2009
    Stadi
    MotOrg ry jäsen
    Mun veikkaus menee 900 cc ja matkalehmämoodille...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
  5. #5
    Jos ahtamaan ruvetaan, niin luulisin, että se kannattaisi aloittaa painavammasta päästä, eli matkapyöristä ja cruisericustomeista.
    Tonnisissa kyykyissä on nykyään tehoa ihan ilman ahtamistakin.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  6. #6
    Eiköhän se ole 3 pyttyinen 450 kuutioinen, tehoa siinä 190 hepoa ja painoa 140 kg.
    Taivas saa odottaa
  7. #7
    Kyseessä varmaankin tämä 2 vaiheinen mekaaninen ahdin. Tällä varustettu Z 1000 olisi maukas
    http://www.asphaltandrubber.com/news...engine-patent/
    Nykyiset:
    Kawasaki KLX 250 B1 -81
    Kawasaki Z 1000 ST E1 -79 1200 cc Cafe racer projekti
    Kawasaki Z 1000 ST E2 -80 1075 cc Dirt Road Racer
    Kawasaki Mean Streak 1600 -07
    Kawasaki Z 1000 Special Edition -14
    Kawasaki GTR 1400 -08
  8. #8
    Toivotaan 1000 cc nakupyörää ahtimella mutta taitaapi tulla matkapyörä.
    SV 1000N -05
  9. #9
    ääninäytettä tullut tarjolle http://www.ninja-h2.com/video.html
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  10. #10
    Vakuutti ainakin meikäläisen. Nyt tilaamaan....
  11. #11
    Oiskohan kawalla tarpeeks pokkaa tuoda 900cc/250hp ZZR markkinoille?
  12. #12
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Oiskohan kawalla tarpeeks pokkaa tuoda 900cc/250hp ZZR markkinoille?
    Ja muutaman kymmenen kiloa kevyempi

    Ei taida olla. Mutta bensapihi, alhaalta vääntävä tehokas matkapyörä voisi olla tuotos.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #13
    Onhan niillä jo Jetski puolella 300 hv 1,5 litrainen mekaanisella ahtimella.
    http://www.kawasaki.fi/fi/products/v...F5eUVpGDgFFLiE
    Nykyiset:
    Kawasaki KLX 250 B1 -81
    Kawasaki Z 1000 ST E1 -79 1200 cc Cafe racer projekti
    Kawasaki Z 1000 ST E2 -80 1075 cc Dirt Road Racer
    Kawasaki Mean Streak 1600 -07
    Kawasaki Z 1000 Special Edition -14
    Kawasaki GTR 1400 -08
  14. #14
    Uutta videoo:


    Joku Ninja sieltä nyt ryskyttää
    ninja.jpg

    Kyllähän tuo lähempänä 10r on kun ZZR omasta mielestä. Ohjausiskarikin näyttäs olevan.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  15. #15
    Jos sieltä tulee oikeesti kyykky mekaanisella ahtimella niin lienee suhteellisen härski peli.
  16. #16
    Väliaika ! kahvia ja karttaplottereita. GuessWho:n avatar
    Liittyi Sep 2009
    Stadi
    MotOrg ry jäsen
    Loppukuvasta päätellen kilvetön peli slickseillä, joten katuhaukat jää nyt ilman herkkua

    ( "word has it the engine is based on 636cc engine in the ZX-6R but with competence borrowed from the company's aerospace and turbine divisions to blow the mirrors off heavier liter bikes." - autoblog - )

    Joutuu varmaan ottaa takapakkia mun 3 cyl veikkauksesta...

    supercharged_engine_uts_0.jpg
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 08.09.2014 klo 14:10.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
  17. #17
    On muuten hienosti rakennettu kamppanja. Hehkutusta ja odottelua ja taas hehkutusta. Hämäriä videoita, jotka herättää enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia.
    RRÄÄRRÄÄ!
    S1000RR+BETA 250RR 2T JA SAASTAMOINEN
  18. #18
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    On muuten hienosti rakennettu kamppanja. Hehkutusta ja odottelua ja taas hehkutusta. Hämäriä videoita, jotka herättää enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia.
    Ottaneet selkeesti oppia Itävallan pojilta markkinointiin.
  19. #19
    Hienoa että joku valmistaja tuo taasen uutta ajattelua ja teknisiä ratkaisuja pyörämarkkinoille. Tästähän saattaa taasen alkaa hieno kilpavarustelu, joka on aina viihteellistä seurattavaa.
  20. #20
    Voisi kuvitella että tulee joku 120hv malli tms ja enemmän peruspyörä kun kyykky, vaikka tuo video vahvasti viittaisikin siihen. Tämä mutu sen takia, että ei ole suurilla markkinoilla paljoa kysyntää edes superbike luokan pyörille, joka näkyy konkreettisesti pyörien mallien ikääntymisestä. toivottavasti pyörät eivät ala mennä tähän samaan suuntaan kun nykyautot että jos ei tyhjäkäynnin tuntumasta suurimmalla vaihteella jaksa mennä on huono, ei väliä vaikka olisi kuinka toimiva kone korkeammilla kierroksilla.
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  21. #21
    Lainaa noppis32 kirjoitti Katso viesti
    toivottavasti pyörät eivät ala mennä tähän samaan suuntaan kun nykyautot että jos ei tyhjäkäynnin tuntumasta suurimmalla vaihteella jaksa mennä on huono, ei väliä vaikka olisi kuinka toimiva kone korkeammilla kierroksilla.
    Mutta onhan se vaan hieno ajaa sellanen mopon kone joka tyhjäkäynnin tuntumasta avatessa vaan murahtaa ja sit mennään. Toki sitä vetoo pitää piisata sinne 12-15trpm kieppeille koneesta riippuen.
  22. #22
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mutta onhan se vaan hieno ajaa sellanen mopon kone joka tyhjäkäynnin tuntumasta avatessa vaan murahtaa ja sit mennään. Toki sitä vetoo pitää piisata sinne 12-15trpm kieppeille koneesta riippuen.
    Aamen. Mitä toivottavaa siinä olisi ettei mopoihin laitettaisi nykyaikaisia moottoreita...
    Touring
  23. #23
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mutta onhan se vaan hieno ajaa sellanen mopon kone joka tyhjäkäynnin tuntumasta avatessa vaan murahtaa ja sit mennään. Toki sitä vetoo pitää piisata sinne 12-15trpm kieppeille koneesta riippuen.
    On toki, mutta jos se riemu loppuu autoissa 4trpm ja se vaihteen loppuminen sitten korvataan automatisoidulla vaihteistolla jossa pykäliä jopa 9. Honda tätä kai tavoittelee kun uusi 700cc kone on suoraan honda jazz:ista ja riemu loppuukin siinä 6trpm jälkeen. ja pelottavasti myös mallistosta löytyy jo automaatti... Niin tämä "pikkuturbo" tuo ainakin minulle pelonsekaisen reaktion. Toki tämän varmaan voisi sanoa lyhyemmin. EN HALUA "JÄRKEVÄÄ" MOOTTORIPYÖRÄÄ
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  24. #24
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Aamen. Mitä toivottavaa siinä olisi ettei mopoihin laitettaisi nykyaikaisia moottoreita...
    Briteillähän on jo asevoimien käytössä diesel moottoripyöriä, aika monen mielestä diesel on autossa järkevä tulevaisuuden suunta. on varmasti taloudellinen ja voidaan alkaa kertomaan että ei se teho ratkaise vaan se vääntö käytännöllisellä alueella...

    Muoks: Ehkä en vain osaa ajatella tätä oikein kun haaveilen 500cc kaksitahtisesta ratapäiväpelistä jossa se keveys oli etu...
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  25. #25
    Kawasaki yleensä pitää sen minkä lupaa - zetorista ilmoittivat 200hv ja sen se antaa vakiona ulos.
    H2 räjäyttää melko varmasti taas pankin - hienoa.

    Huhut jenkkilän suunnalta lupaavat paljon, mutta odotellaan julkistusta.
    Slickseillekin löytyy selitys jos huuhuilut pitävät paikkaansa
    Trust your instincts, be yourself!

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12
  26. #26
    Lainaa noppis32 kirjoitti Katso viesti
    On toki, mutta jos se riemu loppuu autoissa 4trpm ja se vaihteen loppuminen sitten korvataan automatisoidulla vaihteistolla jossa pykäliä jopa 9. Honda tätä kai tavoittelee kun uusi 700cc kone on suoraan honda jazz:ista ja riemu loppuukin siinä 6trpm jälkeen. ja pelottavasti myös mallistosta löytyy jo automaatti... Niin tämä "pikkuturbo" tuo ainakin minulle pelonsekaisen reaktion. Toki tämän varmaan voisi sanoa lyhyemmin. EN HALUA "JÄRKEVÄÄ" MOOTTORIPYÖRÄÄ
    Tolla moottorin sirputusta esittelevällä videolla kyllä kuulee, että se laulu ei lopu ainakaan alle kymppitonnin, joten aika turhaan olet huolissasi tän mallin kohdalla.
  27. #27
    Lainaa noppis32 kirjoitti Katso viesti
    Briteillähän on jo asevoimien käytössä diesel moottoripyöriä, aika monen mielestä diesel on autossa järkevä tulevaisuuden suunta. on varmasti taloudellinen ja voidaan alkaa kertomaan että ei se teho ratkaise vaan se vääntö käytännöllisellä alueella...

    Muoks: Ehkä en vain osaa ajatella tätä oikein kun haaveilen 500cc kaksitahtisesta ratapäiväpelistä jossa se keveys oli etu...
    Aika hiljasta puhua jostain dieseleistä tai pikkuturboista...
    Touring
  28. #28
    Kieltämättä videolla kuulostaa kivalta ja toki toivon että tulisi jotain kevyttä, mutta tehokasta, että tulisi kilpailija, jos yamaha saa hujensa mukaisen 230hv R1 myyntiin. Mutta en ole niin luottavainen, kun ei Japanin maalta ole tullut hetkeen mitään nyt erityisen yllättävää, Vaikka aikaisemmatkin ennakkovihjailut ovat antaneet niin odottaa.
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  29. #29
    Lainaa noppis32 kirjoitti Katso viesti
    Kieltämättä videolla kuulostaa kivalta ja toki toivon että tulisi jotain kevyttä, mutta tehokasta, että tulisi kilpailija, jos yamaha saa hujensa mukaisen 230hv R1 myyntiin. Mutta en ole niin luottavainen, kun ei Japanin maalta ole tullut hetkeen mitään nyt erityisen yllättävää, Vaikka aikaisemmatkin ennakkovihjailut ovat antaneet niin odottaa.
    Jos Yamaha tuo 230 heppasen litrasen, on se hyvin rajoitettu erikoiserä ja myytäneen vain kisakäyttöön ja/tai hinta on sellainen, että ihan joka hepulla ei siihen ole varaa. Todennäköisesti sarjakoko on on minimi, joka vaaditaan superbiken luokittelusääntöä varten. Tämä veikkaus ihan vain siksi, että noilla tehoilla moottorin kestoikä ei todennäköisesti ole kovin kummoinen ja tehdas tuskin ottaa sitä riskiä, että takuuaikana saa vaihtaa moottorin joka toiseen laitteeseen.
  30.  
  31. #30
    Lainaa Smistik kirjoitti Katso viesti
    http://www.visordown.com/motorcycle-...nth/25467.html

    http://www.ninja-h2.com/

    Kawasaki kehitellyt ilmeisesti uutta turbopyörää.
    "supercharged" Niin eihän se varsinaisesti ole mikään Turbo kone!?
Sivu: 1 / 41:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen