Kyllä se paras olisi, jos olisi E-hyväksyntä edes killerin kanssa vaikka joskus sitten ottaisikin katin pois. Akran sivuilla on sound-clip sliparista. Ihan hyvältähän tuo kuulostaa. Koko putkesta ei ollut vielä tietoa, mutta sliparia luapilivat nyt parin viikon kuluessa valmistuvaksi. Ulkonäöllisesti tuo Akran slipari kelpaisi mulle kun pyöräkin on ruma ja vaimennin sopii tyyliin. Jospa siihen saa sopivaa käyrää jossain vaiheessa.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Jos oli, ei niitä tarviis vaihtaa
Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Kyllä sen tietää kun on liian kova. Eikä joka paikassa kannata olla urut auki. Tuo Akran ääninäyte oli ilman killeriä kun olen ollut siinä käsityksessä, että niissä yleensä pidetään killeriä paikallaan. Katti siis vaimentaa varmaan aika paljon ja ehkä vie tehojakin sen mukaisesti. Katti kuitenkaan ei kestä, jos tulee lieskaa samaan malliin kuin H2R:stä.
HP4 ajoin jonkun aikaa ilman killeriä, mutta pitemmän päälle se akoi tuntumaan kovalta ääneltä ja laitoin killerin takaisin. Se kuulostaa paremmalta killerin kanssa ja varsinkin kun kierroksia pitää olla aika paljon, että se kulkee.
Desmosedicin race-vaimentimella ei kehdannut ajaa ollenkaan, vakiovaimennin taas oli hiukan liian laimea.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Mutta asiasta avaruuteen... Oli kyllä siromman näköinen laite kuin mitä kuvista näyttää. Oletusmielikuvani oli paljon möhkömpi kuin on! Paitsi THE äänenvaimennin! :-D R.M.Heinolla tre:lla kattelin eilen laitetta ja omistajansakin poikkes konetta pyöräyttämässä paikalla.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Mä kävin myös R.M Heinolla katsomassa H2:sta. On se vaan todella vakuuttavan näköinen kapistus. Se huokuu ellaista todellista räyhäkkyyttä mihin ei muuten törmää, ja ehkä juuri sitä on tämän kehitystyössä haettukin. Upeat maalit ja viimeistellyt yksityiskohdat. Ainoa häiritsvä on se kilpiteline, mutta pienempi lätkä tekee varmasti siitä perästä todella sutjakan.
Pakko olla vähän kade näiden omistajille, hauskoja kilometrejä![]()
Kawasaki ZX-10R 2011
Ensimmäinen kuristusten poiston tulos (katti poistettu ja ilmanputsari vaihdettu myös, kierrokset nostettu 13500:aan) +46 hv:
Well after modding the system and adding the DNA air filter and lastly shedding 32 lbs......it was off to the Dyno. Trailerd her to Don Guhls place and de restricted it and tuned her......we picked up 46 HP for a total of 243.... Hope to get to ride her this weekend and she how she rips.....
Pakoputkesta sen verran, että peruin sen Akran vaimentimen ja olin yhteyksissä Akrapoviciin. Valmistelevat koko putkea H2:lle, mutta menee joulukuun tienoille. Lisäksi siinä on ymmärtääkseni sama vaimennin kuin slipari, mutta nähtävästi ilman E-hyväksyntää. Ehkä ne käyrät saa lisättyä ja ostettua slipariin myöhemmin. Slipari on siis sittenkin tulossa ja lähtenyt nyt tehtaalta.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Vaikuttaa vahvasti siltä, että Kawa työnsi "puoliksi" viritetyn laitteen markkinoille viranomaisten pelossa samalla tietäen, että kyllä suurin osa ostajista nuo vajaat viiskyt kaakkia vehkeistään kaivaa omatoimisesti.
Voi olla fiksukin veto. Ei ole kauaa aikaa, kun kaasaripeleistä sai 90-luvulla putken vaihdolla ja suutinleikeillä 10-15 hummaa lisää.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Tässä myös toinen video
https://www.youtube.com/watch?v=uLUjKiRuJKE
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Uusimmassa Bomber lehdessä koeajo H2:sta.
...ilmeisesti vähän rennommalla otteella![]()
Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
^Ammattilaiset asialla, mopo on asiallisesti kiinnitetty jne...![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Hyvä pätkä tuo Brocksin. Pidin eniten sen suurimman vaimentimen äänestä. Onneksi tulee Akran slipari ensi viikolla, eihän tuolla vakiolla voisi ajaa enempää kuin on pakko.
Kuristusten poistolla näköjään siis tulee tehoa enemmän kuin odotinkaan eli sen suhteen H2 täyttää lupaukset. Tässähän tulee vähän kuume jo ja huomenna tapaan hänet.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Eka koeajo suoritettu. Erittäin tilava ja hyvä ajoasento. Moottori käy pehmeästi ja mahtavasti on voimaa jo alhaalla. Saattaa olla paras kone toistaiseksi millä olen ajanut.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500