Sivu: 33 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 233132333435 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 1245:sta
  1. #961
    Kyllä se paras olisi, jos olisi E-hyväksyntä edes killerin kanssa vaikka joskus sitten ottaisikin katin pois. Akran sivuilla on sound-clip sliparista. Ihan hyvältähän tuo kuulostaa. Koko putkesta ei ollut vielä tietoa, mutta sliparia luapilivat nyt parin viikon kuluessa valmistuvaksi. Ulkonäöllisesti tuo Akran slipari kelpaisi mulle kun pyöräkin on ruma ja vaimennin sopii tyyliin. Jospa siihen saa sopivaa käyrää jossain vaiheessa.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  2. #962
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Kyllä se paras olisi, jos olisi E-hyväksyntä edes killerin kanssa vaikka joskus sitten ottaisikin katin pois. Akran sivuilla on sound-clip sliparista. Ihan hyvältähän tuo kuulostaa. Koko putkesta ei ollut vielä tietoa, mutta sliparia luapilivat nyt parin viikon kuluessa valmistuvaksi. Ulkonäöllisesti tuo Akran slipari kelpaisi mulle kun pyöräkin on ruma ja vaimennin sopii tyyliin. Jospa siihen saa sopivaa käyrää jossain vaiheessa.
    miks ne sliparit pitää vaihtaa?eikö ne insinöörit ole suunnitellut ne siellä tehtaalla ihan toimivaksi?
    THE ULTIMATE DRIVING MACHINE K1300S MOTORSPORT
  3. #963
    Jos oli, ei niitä tarviis vaihtaa
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
  4. #964
    Lainaa WEIJO kirjoitti Katso viesti
    miks ne sliparit pitää vaihtaa?eikö ne insinöörit ole suunnitellut ne siellä tehtaalla ihan toimivaksi?
    Koska ne on kompromisseja joka maan lainsäädäntöön sopivia monta kg ylipainavia möhkäleitä. Saattaa äänikin olla aivan pihinää.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  5. #965
    Lainaa WEIJO kirjoitti Katso viesti
    miks ne sliparit pitää vaihtaa?eikö ne insinöörit ole suunnitellut ne siellä tehtaalla ihan toimivaksi?
    Slipareilla saadaan hevosvoimat muutettua ääneksi ja turha teho hillittyä -> turvallisempi pyörä
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  6. #966
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Koska ne on kompromisseja joka maan lainsäädäntöön sopivia monta kg ylipainavia möhkäleitä. Saattaa äänikin olla aivan pihinää.
    nyt en oikein ymmärrä! mimmonen helvetin mekkala sitä pitää lähtee kun ajelee?
    THE ULTIMATE DRIVING MACHINE K1300S MOTORSPORT
  7. #967
  8. #968
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa WEIJO kirjoitti Katso viesti
    nyt en oikein ymmärrä! mimmonen helvetin mekkala sitä pitää lähtee kun ajelee?
    Semmonen että naapurin mummolta tulee löysät housuun
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  9. #969
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa WEIJO kirjoitti Katso viesti
    nyt en oikein ymmärrä! mimmonen helvetin mekkala sitä pitää lähtee kun ajelee?
    Semmonen sopiva. Jotain arviolta 100dB huitteilla, sen yli on turhan kova. Mutta isompi ilo tulee siitä kun 5-10kg turhaa painoa tippuu kyydistä pois ja saattaapa sieltä pari hepostakin tulla lisää.
    Superbike #7
  10. #970
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Semmonen että naapurin mummolta tulee löysät housuun
    Ja pikkulinnut/oravat putoilee puista..
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  11. #971
    Kyllä sen tietää kun on liian kova. Eikä joka paikassa kannata olla urut auki. Tuo Akran ääninäyte oli ilman killeriä kun olen ollut siinä käsityksessä, että niissä yleensä pidetään killeriä paikallaan. Katti siis vaimentaa varmaan aika paljon ja ehkä vie tehojakin sen mukaisesti. Katti kuitenkaan ei kestä, jos tulee lieskaa samaan malliin kuin H2R:stä.
    HP4 ajoin jonkun aikaa ilman killeriä, mutta pitemmän päälle se akoi tuntumaan kovalta ääneltä ja laitoin killerin takaisin. Se kuulostaa paremmalta killerin kanssa ja varsinkin kun kierroksia pitää olla aika paljon, että se kulkee.
    Desmosedicin race-vaimentimella ei kehdannut ajaa ollenkaan, vakiovaimennin taas oli hiukan liian laimea.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  12. #972
    Mutta asiasta avaruuteen... Oli kyllä siromman näköinen laite kuin mitä kuvista näyttää. Oletusmielikuvani oli paljon möhkömpi kuin on! Paitsi THE äänenvaimennin! :-D R.M.Heinolla tre:lla kattelin eilen laitetta ja omistajansakin poikkes konetta pyöräyttämässä paikalla.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  13. #973
    Mä kävin myös R.M Heinolla katsomassa H2:sta. On se vaan todella vakuuttavan näköinen kapistus. Se huokuu ellaista todellista räyhäkkyyttä mihin ei muuten törmää, ja ehkä juuri sitä on tämän kehitystyössä haettukin. Upeat maalit ja viimeistellyt yksityiskohdat. Ainoa häiritsvä on se kilpiteline, mutta pienempi lätkä tekee varmasti siitä perästä todella sutjakan.

    Pakko olla vähän kade näiden omistajille, hauskoja kilometrejä
    Kawasaki ZX-10R 2011
  14. #974
    Ensimmäinen kuristusten poiston tulos (katti poistettu ja ilmanputsari vaihdettu myös, kierrokset nostettu 13500:aan) +46 hv:

    Well after modding the system and adding the DNA air filter and lastly shedding 32 lbs......it was off to the Dyno. Trailerd her to Don Guhls place and de restricted it and tuned her......we picked up 46 HP for a total of 243.... Hope to get to ride her this weekend and she how she rips.....

    Pakoputkesta sen verran, että peruin sen Akran vaimentimen ja olin yhteyksissä Akrapoviciin. Valmistelevat koko putkea H2:lle, mutta menee joulukuun tienoille. Lisäksi siinä on ymmärtääkseni sama vaimennin kuin slipari, mutta nähtävästi ilman E-hyväksyntää. Ehkä ne käyrät saa lisättyä ja ostettua slipariin myöhemmin. Slipari on siis sittenkin tulossa ja lähtenyt nyt tehtaalta.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  15. #975
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäinen kuristusten poiston tulos (katti poistettu ja ilmanputsari vaihdettu myös, kierrokset nostettu 13500:aan) +46 hv:

    Well after modding the system and adding the DNA air filter and lastly shedding 32 lbs......it was off to the Dyno. Trailerd her to Don Guhls place and de restricted it and tuned her......we picked up 46 HP for a total of 243.... Hope to get to ride her this weekend and she how she rips.....

    Pakoputkesta sen verran, että peruin sen Akran vaimentimen ja olin yhteyksissä Akrapoviciin. Valmistelevat koko putkea H2:lle, mutta menee joulukuun tienoille. Lisäksi siinä on ymmärtääkseni sama vaimennin kuin slipari, mutta nähtävästi ilman E-hyväksyntää. Ehkä ne käyrät saa lisättyä ja ostettua slipariin myöhemmin. Slipari on siis sittenkin tulossa ja lähtenyt nyt tehtaalta.
    Jokos olet päässyt kokeilemaan?
    HP4
  16. #976
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäinen kuristusten poiston tulos (katti poistettu ja ilmanputsari vaihdettu myös, kierrokset nostettu 13500:aan) +46 hv:

    Well after modding the system and adding the DNA air filter and lastly shedding 32 lbs......it was off to the Dyno. Trailerd her to Don Guhls place and de restricted it and tuned her......we picked up 46 HP for a total of 243.... Hope to get to ride her this weekend and she how she rips.....

    Pakoputkesta sen verran, että peruin sen Akran vaimentimen ja olin yhteyksissä Akrapoviciin. Valmistelevat koko putkea H2:lle, mutta menee joulukuun tienoille. Lisäksi siinä on ymmärtääkseni sama vaimennin kuin slipari, mutta nähtävästi ilman E-hyväksyntää. Ehkä ne käyrät saa lisättyä ja ostettua slipariin myöhemmin. Slipari on siis sittenkin tulossa ja lähtenyt nyt tehtaalta.
    Vaikuttaa vahvasti siltä, että Kawa työnsi "puoliksi" viritetyn laitteen markkinoille viranomaisten pelossa samalla tietäen, että kyllä suurin osa ostajista nuo vajaat viiskyt kaakkia vehkeistään kaivaa omatoimisesti.

    Voi olla fiksukin veto. Ei ole kauaa aikaa, kun kaasaripeleistä sai 90-luvulla putken vaihdolla ja suutinleikeillä 10-15 hummaa lisää.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #977
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Vaikuttaa vahvasti siltä, että Kawa työnsi "puoliksi" viritetyn laitteen markkinoille viranomaisten pelossa samalla tietäen, että kyllä suurin osa ostajista nuo vajaat viiskyt kaakkia vehkeistään kaivaa omatoimisesti.

    Voi olla fiksukin veto. Ei ole kauaa aikaa, kun kaasaripeleistä sai 90-luvulla putken vaihdolla ja suutinleikeillä 10-15 hummaa lisää.
    Samaa mieltä. Sitä paitsi täysin valmiin mopon omistaminen on tylsää. Itselle ainakin "pieni" virittäminen kuuluu asiaan
    HP4
  18. #978
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti
    Jokos olet päässyt kokeilemaan?
    Vapun jälkeen otan Tornion näyttelystä suoraan liikenteeseen. Siellä näen pyörän eka kertaa.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  19. #979
  20. #980
    Lainaa WEIJO kirjoitti Katso viesti
    nyt en oikein ymmärrä! mimmonen helvetin mekkala sitä pitää lähtee kun ajelee?
    Semmoinen että vähän irvistyttää vieressä.
  21. #981

    Tässä myös toinen video
    https://www.youtube.com/watch?v=uLUjKiRuJKE
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  22. #982
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    kuinkahan kauan toi rööri kestää tollasta huudattamista ennenku sulaa puhki
    zzr1400
  23. #983
    Uusimmassa Bomber lehdessä koeajo H2:sta.

    ...ilmeisesti vähän rennommalla otteella


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  24. #984
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    kuinkahan kauan toi rööri kestää tollasta huudattamista ennenku sulaa puhki
    Tuossa näkee myös paljonko tuo katti ahdistaa....



    Viimeksi muokannut: Husky510; 30.04.2015 klo 18:18.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  25. #985
    ^Ammattilaiset asialla, mopo on asiallisesti kiinnitetty jne...
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  26. #986
    Hyvä pätkä tuo Brocksin. Pidin eniten sen suurimman vaimentimen äänestä. Onneksi tulee Akran slipari ensi viikolla, eihän tuolla vakiolla voisi ajaa enempää kuin on pakko.
    Kuristusten poistolla näköjään siis tulee tehoa enemmän kuin odotinkaan eli sen suhteen H2 täyttää lupaukset. Tässähän tulee vähän kuume jo ja huomenna tapaan hänet.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  27. #987
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  28. #988
    Aika kova tuo 0-290kmh lukema H2:lla

    15.23s / 775.09m

    Verrokkina esim. Hayabusa

    22.44s / 1280.95m

    Nice.

    On eläin.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  29. #989
    Eka koeajo suoritettu. Erittäin tilava ja hyvä ajoasento. Moottori käy pehmeästi ja mahtavasti on voimaa jo alhaalla. Saattaa olla paras kone toistaiseksi millä olen ajanut.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  30.  
  31. #990
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Eka koeajo suoritettu. Erittäin tilava ja hyvä ajoasento. Moottori käy pehmeästi ja mahtavasti on voimaa jo alhaalla. Saattaa olla paras kone toistaiseksi millä olen ajanut.
    Superduken alapaukut ja HP4 yläpää?
    HP4
Sivu: 33 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 233132333435 ... ViimeinenViimeinen