http://www.morebikes.co.uk/326hp-kaw...lames-on-dyno/
Aika vikkelä tuo h2. näyttää olevan: http://www.morebikes.co.uk/kawasaki-...w-motorcycles/
Viimeksi muokannut: m12r; 01.12.2014 klo 03:12.
H2R ollut dynossa Brittien mp-messuilla: http://instagram.com/p/v_0TF1MUPq/?modal=true
Eipä ole näkynyt. Haluaakohan ne edes myydä näitä vai onko muka kaikki myyty. Jeni on kyllä tullut alas koko ajan melkein kuin rupla eli ihan hyvä että kestää-
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
H2 33.800eur
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Tuon 34.200 taannee ettei montaa h2 tulla näkemään liikenteessä ensi kesänä. Hyvällä tuurilla saattaa tuon nähdä ohimennen . Veikkaisin että mp näyttely voi olla ainutkertainen tapahtuma missä tuon näkee livenä. Tuon hintaa nostaa vielä se että on tehty japanissa . Eu perii tullimaksua jonkinverran japanilaisista autoista ja moottoripyöristä. Hinta painuisi varmaan alle kolmenkympin jos tullimaksua ei perittäisi.
Ultrafast KTM machine .
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ai kun suhauttaa Dukesta ohi?
Jos nuo kaikki 5kpl menee kaupaksi niin kyseessä on käytännössä sama myyntimäärä kuin usealle eurooppalaiselle ja japanilaiselle tonnikyykylle oli tänä vuonna. Bemaria taisi mennä parisenkymmentä kappaletta, muut myydyt tonnikyykyt malleittain voi laskea sormin. Siihen nähden tuo on siis yhtä yleinen/harvinainen kuin uusi RSV4, F4, RC8R, GSX-R1000 jne
No joo Suomessa myynti on ollut surkeaa. Mutta jos näitä myydään esim. Englannissa ja Saksassa 20-25 kpl kummassakin niin jäähän se aika harvinaiseksi. Eihän tuo kallis ole kun vertaa esim. H-D:hen tai Ducatiin. Onhan se paljon rahaa ja sillä saisi hyvän auton. Mahtaa olla kuitenkin tuon väärti. Lainaa joudun ottamaan koko summan, kerran täällä eletään.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
👈 Heristys.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Miten tällaisen huolto/korjaus oikein järjestetään? Vai onko tekniikka kumminkin ihan peruskamaa kaikille huoltofirmoille?![]()
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Pääseekö ensi kesänä todistamaan radalle SDR:n ja H2:sen skabaa? Näytti ihan siltä, että olis haaste heitetty ilmaan...
Mutta turbiini H2:ssa, millon siihen sellanen on ilmestynyt?
CB K R
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
MAD (mean absolute deviation)
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
...hmmm, tämä on varsinainen uutinen, ainakin minulle! Onhan tässä kamppeessa muutakin hyvää, ainakin copy-pastemassasta erottuva muotoilu (kait siihen silmä tottuu), hirrrviörivinelkku ja hinta. Ei persaukisille. Pitäisköhän tästä olla ihan oikeasti kiinnostunut kun toistaiseksi ei ole synnyttänyt minkäänlaisia värinöitä...
![]()
- ehkä tuossa koneessa on liikaa vääntöä ajatellen mun jännetuppitulehtuneita ranteita.![]()
MAD (mean absolute deviation)
Mitä höpisette. Odottakaa vain kun tulee kunnon peli jolla kepittää kasawian suorilla ja kottaraisen mutkilla, ja joka toimii ja on luotettava, eikä tarvitse alvariinsa olla korjailemassa.
http://www.asphaltandrubber.com/news...v4-sport-bike/
<p>.</p>
Mitenhän pärjäisivät? Ei vielä tiiä sitten, kuinka ZZR tuo H2 sitten on
Mallory Park ja OEM renkaat alla pyörissä. Puikoissa Michael Rutter:
Kawasaki ZX 6R (636): 56.75 s
KTM Super Duke: 59.03
Ehkä parempi antaa Raaserille Nitrouksen puhditon ja munaton Hånda katurenkain. Laittaisin rahat Håndalle (ne on superpyöriä).
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tuollainen löyty....On varmaan kaikki nähnyt jo
ps. no joo jätän sanomatta
Viimeksi muokannut: Husky510; 12.12.2014 klo 13:34.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Tuo Rickey Gadson on aika ässä kiihdyttäjä, muistan about 10vuotta sitten lehtijutun, jossa ne otti vakio 600cc kyykyn, vaihtoi siihen eturattaa ja sitoi keulan alas, ne oli ainoat muutokset ja Gadson ajoi sillä alle 10s varttimailin.
Löytyy varmaan netistä jostain.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050