Sivu: 29 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829303139 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841:stä 870:een 1231:sta
    Lainaa RHR kirjoitti Katso viesti
    Boxissa on valmis ohjelma sisällä, talven aikana täytyy sen verran kytkeä piuhaa kiinni että saa laitettua myös kaasun TPS anturin toimintaan, jostain syystä se ei ole päällä. Eli ihan plug 'n play homma.
    Tyhmä kysymys, mutta mitän toi TPS-anturi tekikään? Ohjaako sytkää kaasun asennon mukaan? Ilmeisesti on kuitenkin tarpeellinen? Miten meinasit ton koodata toimimaan? Apicoilla johdot uudelle Sytkäboxille? Laitahan tarinaa ja kuvia, kun oot saanu pitemmälle, ettei kaikki lyödä päätä samaan mäntyyn, todennäköisesti lähtee tilaukseen talven mittaan.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
    TPS (throttle position sensor) hienosäätää syttykäyrää kaasun asennon mukaan. Pelit toimii ilman sitäkin, vakiostakin voi ottaa sen liittimen irti ja käyrä siirtyy 3-ulotteisesta 2-ulotteiseksi.
    Tuossa Ignitechissä kytketään ohjelmointijohto kiinni ja laitetaan vain rasti tuutuun "use TPS" ( ehkä, kuten sanoin en ole kokeillut).
    Mitään liitinhommia sen kanssa ei tarvitse tehdä, kuvia en ehtinyt ottaa kun homma tosissaan meni paikoilleen ihan naps-naps kun en edes ottanut vanha boxia irti.
    TRX850 -96
    XT500 -80
    Lähtee kyllä ensi viikolla boksi tilaukseen hilppeineen, jos vaikka ehtis testata vielä tällä kaudella.

http://trx850caferacer.com/ Ihan mielenkiintoinen sivusto, jos kahvila-raaserit kiinnostaa.

Olikos sulla m1kk0 jotkut (toimivat) aftermarket-jouset tuon ratapyörän etupampuissa?! Myy ne mulle tai vaihda noihin Wirtheihin tai orggiksiin..
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
    Lainaa Cona kirjoitti Katso viesti
    Lähtee kyllä ensi viikolla boksi tilaukseen hilppeineen, jos vaikka ehtis testata vielä tällä kaudella.

http://trx850caferacer.com/ Ihan mielenkiintoinen sivusto, jos kahvila-raaserit kiinnostaa.

Olikos sulla m1kk0 jotkut (toimivat) aftermarket-jouset tuon ratapyörän etupampuissa?! Myy ne mulle tai vaihda noihin Wirtheihin tai orggiksiin..
    Olihan sulla keulan esijännitykset säädetty kohdalleen? en usko, että näissä prog jousissa nyt suuria eroja on...
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Olihan sulla keulan esijännitykset säädetty kohdalleen? en usko, että näissä prog jousissa nyt suuria eroja on...
    No emmätiiä, olen säädelly esijännitystä suuntaan ja toiseen ja kokeillu jäykempää öljyä. Lopputulos on edelleen, että paikat irtoo hampaista, kun ajaa noilla. Itse haluisin jotain noitten paukkukovien Wirthien ja orggisten väliltä..
    Boxi tuli ja asennus oli helppoa. Sen verran oli pimeää ja märkää, etten kokeillut kuin käyttää pyörän pitkästä aikaa lämpimäksi, mutta jotenkin tuntui, että TRX käy tasaisemmin, kuin aiemmin...
    Pistäkää kuvia bokseista ja kytkennöistä! Jospa sitä taas rakastuisi uudelleen omaan osakasaan ja saisi motivaatiota kasata kuntoon Näin muuten punaisen trx tänään liikenteessä tattarisuolla
    Pistäkää kuvia bokseista ja kytkennöistä! Jospa sitä taas rakastuisi uudelleen omaan osakasaan ja saisi motivaatiota kasata kuntoon Näin muuten punaisen trx tänään liikenteessä tattarisuolla
    Voin yrittää muistaa ottaa kuvan. Eipä tuo kovin kummoiselta näytä, alkuperäisiin sytkäboxin liittimiin tulee jatketut adapterit joilla saa vedettyä tuon Ignitechin mustan palikan sinne matkustajan penkin alle. Ohjainlaitteessa on piuha johon saa serialport-liittimen ohjelmointia varten. Itse tilasin myös tuon välikaapelin jonka RHR:kin oli tilannut.
    Noniin. Otin kuvan asennuksesta, mutta jostain syystä uuden kännyn muistista ei löytynytkään mitään..

+2 astetta ja aurinkoa niin piti oikeen käydä ajamassakin. Tuntuu, että TRX käy nyt tasaisemmin ja ehkä vääntää jossain 2-4000 rpm hieman paremmin, tiedä sit. Täytyy talvella kytkeä vielä TPS päälle ja kokeilla paremmin mitä persdyno kertoo..
    Laitoin sulle yv:tä jos osat vielä kaupan

Kovasti kallistumassa caferacerin puoleen mopedini kanssa Olisi pari katetta tarjolla jos haluutte nurkkiinne pyörimään. Lähtee melko edullisesti. Vakiot etu ja takakate täysin ehjät ei murtumia. Lasikuitu takakatteet vihreässä vakiotakavalolle tehty kolo. Punaisessa pieniä pintanaarmuja oikella puolella. Myös etuhäkki, mittaristo, etuvalo(yksi korvake halki) peilit.
    Sopivasti täysillä!!

749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
    Damn... ne vihreet olisin sulta ostanu pois =P...

Menikös sinne samalla valo/mittaristo?

Paljos haluut siitä punasesta race-mallin takakatteesta?

Saako sua jostain s-postista tms. kiinni =)?

Mä en tiiä miks ei yv:t tuu mulle perille :/ Vihreet katteet on myyty. Race etukate löytyy myös (vaatii hieman pohjatoitä ja maalia)
    Sopivasti täysillä!!

Tää nyt ei oo varsinaisesti mikään osto- ja myyntipalsta, mutta kannattaa kysellä täällä, jos on osatarpeita. Minulla ja varmaan monella muulla on ylimääräisiä osia varastoituna.
    Olisko kellään tietoo miten saa ohjausakselin irti alakolmiosta?

Siellä on jonkulainen sokka välissä, et miten sen saa pois... prässillä jo koitettiin, mutta ei ees luvannu irti lähteehän se väkisin, muttei viittis rikkoa mitään...

Tästä lähti Aprilian keulan sovittaminen käyntiin
    Sopivasti täysillä!!

Kumpaan suuntaan yritit
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Kumpaankin

Kaikki muut hilut siitä irtos, mutta se ite akseli ei hievahtanukkaan...

Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    Kumpaan suuntaan yritit
    Sopivasti täysillä!!

Moro. Aika hiljaista täällä. Oma rojekti nyrjähti taas vähän eteenpäin, kun vaihdoin sopurahaan lunastetut piparkakkulevyt eteen ja huolsin etuiskarit. Samalla tuli käytettyä pyörää ja kyllähän se Overien pauhu on aina mukavaa kuultavaa. Täytyisi vielä asennella pitemmät koiranluut takapäähän ja muuta pientä niin voisi taas ruveta odottamaan tulevaa ajokautta.
    Täällä on prokkis siinä vaiheessa, että pitäis saada t-kappaleet ja vanne väriin... saakeli, että on vaikeeta saada pulverimaalaria täältä pöndeltä (Mikkeli)! Sit olis RSV:n keula Bremboineen kasaamista vailla Jammussa

Varastossa odottaa sit (Ducatin) hiilikuitukehänen pinnavanne TRX:ään sorvaamista

Tulee kyllä magee kampe jos ja kun ton saa pelikuntoon

edit: Tuli tuossa mieleen, että sattuisko jollain pyöriin nurkissa oem vaimentimet? Mulla on omassa Termin (mallia race) pöntöt ja ne ei mene leimasta läpi, kun ajattelin noi muutokset kirjauttaa ihan lapulle saakka, ettei tarvii kenenkään tulla avautumaan! Periaatteessa voisin ihan vaikka lainatakki leimalle, mutta jos sattuu oleen joutilaana niin sama se olis ostaa pois... tai tarvike e-hyväksytytkin käy
    Viimeksi muokannut: b_tommi; 21.01.2015 klo 17:26.
    Sopivasti täysillä!!

Mulla olis E hyväksytyt H-D:n orkkis vaimentimet 2kpl. 100e + kulut. Olis niissä sorvaamista paikoilleen tuohon, mutta ei liene mahdoton tehtävä.

http://www.harley-davidson.com/en_us...00_def_dom.jpg

Tuosta mallia.
    Retired
    Laitetaan vakavaan harkintaan

Olishan ne rouheen näköset tossa!

Riippuu nyt vaan paljon tuosta kuluvasta prokkiksesta, et kuinka saan tehtyä ja jääkö aikaa ennen ajokautta vääntää vielä putkia uusiksi

Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Mulla olis E hyväksytyt H-D:n orkkis vaimentimet 2kpl. 100e + kulut. Olis niissä sorvaamista paikoilleen tuohon, mutta ei liene mahdoton tehtävä.

http://www.harley-davidson.com/en_us...00_def_dom.jpg

Tuosta mallia.
    Sopivasti täysillä!!

OK!

Heitä yv:llä jos päädyt noihin.

Retired
    Mulla on orggis-putket varastossa mahdollista entisöinnin mielenhäiriötä silmällä pitäen. Ne vois ehkä joutaa lainaan, jos lainaaja tarjoo kahvit ja palautuvat luonnollisesti samassa kunnossa takaisin. Ja löytyy siis PK-seudulta.
    mullakin orggisänärit paketissa, ihan sama lainaatko minulta vai conalta kun ollaan kivenheiton päässä toisistamme.
    Entisöin Over hormeja, uudet hiilarikuoret on tuossa pöydän alla, teräsosat kiilloteltu ja seuraavaksi pitäisi ruveta vääntelemään kiinnityspantoja. Niin ja ne noisekillerit kans tarviis tehdä....
    TRX850 -96
    XT500 -80
    ...ihan mielenkiinnosta niin mistä ne uudet hiilarikuoret hommasit? Teitkö vai saako varaosana?

Tuli vaan mieleen, ku mun tarviis noi Termin hormit kans restauroida ja en oikeen vieläkään tiedä millä ne sais toimivasti kuosiin... ku kukaan ei oikeen tiedä miten tollaset mattapintaset (siis ei lakkaa tms.) sais lakattua... meinasin kyllä vetää ihan kylmästi autolakkaa ja hioa välissä sen verta monta kertaa, että tulee tasanen pinta =)

Mutta pidän teidän orkkiskannut mielessä, kun saan ton omani kasaan! Perjantaina pitäis saada osat maalarilta, että saa keulan kasattua.

Lainaa RHR kirjoitti Katso viesti
    mullakin orggisänärit paketissa, ihan sama lainaatko minulta vai conalta kun ollaan kivenheiton päässä toisistamme.
    Entisöin Over hormeja, uudet hiilarikuoret on tuossa pöydän alla, teräsosat kiilloteltu ja seuraavaksi pitäisi ruveta vääntelemään kiinnityspantoja. Niin ja ne noisekillerit kans tarviis tehdä....
    Sopivasti täysillä!!

Itse olen tehnyt parit pannat itse rosterista ja ei ollut mikään kummoinen homma, jos vähänkin pysyy peltisakset, pora ja viila kädessä. Ja olen laittanut kannuihin lisää villaa, kun vanhat oli hävinny teille tietämättömille. Sen sijaan jos noita uusia päätyjä ja kuoria olisi jossain niin tarvetta olisi itselläkin. Tuo vanha hiilikuitu on aika kellastunutta ja haurasta.
    Tää nyt voi olla ihan tuulesta temmattua... mutta tuli mieleen, kun näin esim Hongkongissa (siis se halpakauppa ) sellasta hiilikuitumattoa, jota voi itte laminoida johonki... Että jos sellasesta leipois jollai muotilla oikeen kokosen lieriön ja vaihtais noi vanhat kuidut siihen...

En äkkiä näe miksi ei vois onnistua? Ja ei kait noi niin hitokseen edes lämpene, että tulis ongelmaa...

Lainaa Cona kirjoitti Katso viesti
    Itse olen tehnyt parit pannat itse rosterista ja ei ollut mikään kummoinen homma, jos vähänkin pysyy peltisakset, pora ja viila kädessä. Ja olen laittanut kannuihin lisää villaa, kun vanhat oli hävinny teille tietämättömille. Sen sijaan jos noita uusia päätyjä ja kuoria olisi jossain niin tarvetta olisi itselläkin. Tuo vanha hiilikuitu on aika kellastunutta ja haurasta.
    Sopivasti täysillä!!

Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    sellasta hiilikuitumattoa, jota voi itte laminoida johonki... Että jos sellasesta leipois jollai muotilla oikeen kokosen lieriön ja vaihtais noi vanhat kuidut siihen...
    Tässä vähän ohjetta hiilikuidun kanssa värkkäilyyn… http://www.mprata.fi/index.php?topic=548.0
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Toiha näyttää ihan "helpolta" tossa videolla

Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Tässä vähän ohjetta hiilikuidun kanssa värkkäilyyn… http://www.mprata.fi/index.php?topic=548.0
    Sopivasti täysillä!!

Laitetaas vähän fiilistelykuvaa, vaikka kuvissa pyörä onkin paskainen ja tausta sanalla sanoen ruma.

30.  
    Enklannista tilasin PJ Engineering:ltä, heillä on monenkokoista torvea tarjolla. Kuori ei lämpene liikaa jos villa on kunnossa, laitan vielä kuitenkin villan päälle sammutuspeitteestä yhden kerroksen.
    Kuitu Guru MotoMatti sanoi että vanhan kuoren saa elvytettyä hiomalla varovastikunnes ollaan kuidussa (pöly muuttuu mustaksi) mutta kuitua ei saa rikkoa ja vetämällä sitten päälle 2-komponentti kirkaslakkaa.
    TRX850 -96
    XT500 -80
Sivu: 29 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829303139 ... ViimeinenViimeinen