Sivu: 81 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3171798081828391 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2401:stä 2430:een 3435:sta
  1. #2401
    Lainaa eeroolli kirjoitti Katso viesti
    Varmasti paranee vrt. originaalijousiin (riippuen kuskin painosta ja ajotavasta sekä käytettävistä keulaöljyistä ja määrästä). Jo pelkkä keulan huolto/puhdistus/uudet keulaöljyt parantaa ajotuntumaa...
    PS. Mutta kannattaa harkita vakavasti myös noita Öhlinsin jousia jo hinnankin/laadunkin puolesta
    Linkki: http://www.ohlins.eu/en/motorcycle/F...8633-95--3296/
    Joo eiköhän se tuosta parane. Ei ole kuin 70kg ja mutkapätkää pääpainona, välistä pidempiä reissuja. Olikos tuo hinta per kpl vai kahdet?? Ei paha jos setin hinta tuo. Suomessa ei taida kovin moni myydä, tilailitko itse mistä?
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  2. #2402
    Öhlinsien hinta on juurikin jousiparille
    Itsellä oli kylläkin Wilbers jouset (niiden kotimainen hankintapaikka on Oitracon - Rauma),
    mutta jos juuri nyt valitsisin ottaisin kyllä Öhlinsin jouset sillä hintakin lienee suunnilleen samoissa lukemissa.

    Öhlinsejä saanee kotimaisiltakin toimittajilta "eri hintaisena"
    niin kuin Ebaysta: http://www.ebay.com/itm/Linear-Fork-...item5d3ddf2ea0
    Viimeksi muokannut: eeroolli; 28.08.2014 klo 15:30.
    *******************
    zx10r
    *******************
  3. #2403
    Joo 155 eur tuli jo joltaki toimittajalta hinta, eli ihan hyvällä katteella myymässä Täytyy ehtiä talveksia jostakin nuo, mielummin tosiaan Öhlinsit ku random merkkiset...
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  4. #2404
    Tavarat löysivät uudet omistajat, hyvä että käyttöä löytyi !
    Viimeksi muokannut: SkinTeck; 04.09.2014 klo 20:46.
    Yamaha FZ6S -> Honda CBR 1100XX Super Blackbird -> Kawasaki ZZR 1400 '07
    Nälkä kasvaa syödessä ;)
  5. #2405
    Laittelin mailia tuosta triboseatista
  6. #2406
    Suosittelen Triboseat'ia.

    Semmoisen joskus näin ja kesti aikaa, ennenkuin sain selville nimen. Sitten netistä ostin.

    Eipä enää frouva äkkijarrutuksessa luiskahda minun hanuriin. Pallit pysyy suht pyöreinä nykyään kun en jää tankkia vasten puristuksiin eika falsetti siis enää vaivaa... ...vaikka tulisi tiukka liinat-kiinni tilanne.
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  7. #2407
    Juurikin näin ! ;) Toimi mulla mainiosti ajossa, ostin kaksi kun tilailin mutta jäi toinen kokonaan yli! Ei hankala asentaa ja säästyi sukukalleudet jatkuvalta ruttaantumiselta, ei vain kanssamatkustajan mukavuutta ajatellen
    Yamaha FZ6S -> Honda CBR 1100XX Super Blackbird -> Kawasaki ZZR 1400 '07
    Nälkä kasvaa syödessä ;)
  8. #2408
    Kiitokset SkinTeck:ille! Nyt pitää päästä kokeilemaan triboseattia vielä kun on säitä jäljellä
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  9. #2409
    Kokeilkaahan joku heilutella sitä vasempaa etujarrusatulaa siitä alemman "saranapultin" kohdalta... Tuossa omassani siinä pieni välys, muttei tietoa kuuluuko asiaan? Sen puolen palat kuluneet nimittäin hiukan vinoon ja hiljaisessa nopeudessa laahaa ("hinks, hinks" ääni) ihan kuin levy olisi kiero...? Kunnon jarrutuksessa ei täristä pätkääkään..
    Mikäs korjaukseksi...? Paitsi Delink-kit...

    Niin, ja kiitokset minultakin SkinTeckille, sain puuttuvat kilkkeet takakahvaan ja katteisiin...
    Viimeksi muokannut: ropelius; 08.09.2014 klo 19:03.
  10. #2410
    Lainaa ropelius kirjoitti Katso viesti
    Kokeilkaahan joku heilutella sitä vasempaa etujarrusatulaa siitä alemman "saranapultin" kohdalta... Tuossa omassani siinä pieni välys, muttei tietoa kuuluuko asiaan? Sen puolen palat kuluneet nimittäin hiukan vinoon ja hiljaisessa nopeudessa laahaa ("hinks, hinks" ääni) ihan kuin levy olisi kiero...? Kunnon jarrutuksessa ei täristä pätkääkään..
    Mikäs korjaukseksi...? Paitsi Delink-kit...

    Niin, ja kiitokset minultakin SkinTeckille, sain puuttuvat kilkkeet takakahvaan ja katteisiin...
    Bläkkärin etujarrujen toisen puolen toinen pala kuluu toispuoleisesti, muistaakseni niin että yläpuoli kuluu nopeammin ja tämä on ominaisuus, ei vika .... tän voi tietty muutkin Bläkkäri omistajat vahvistaa
    Honda CBR1100XX
  11. #2411
    Lainaa CebariTonni kirjoitti Katso viesti
    Bläkkärin etujarrujen toisen puolen toinen pala kuluu toispuoleisesti, muistaakseni niin että yläpuoli kuluu nopeammin ja tämä on ominaisuus, ei vika .... tän voi tietty muutkin Bläkkäri omistajat vahvistaa
    Voin vahvistella vknloppuna, jos saan itseni tallille jarruhuoltoon
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  12. #2412
    Lainaa CebariTonni kirjoitti Katso viesti
    Bläkkärin etujarrujen toisen puolen toinen pala kuluu toispuoleisesti, muistaakseni niin että yläpuoli kuluu nopeammin ja tämä on ominaisuus, ei vika .... tän voi tietty muutkin Bläkkäri omistajat vahvistaa
    Tämä on ostettu ominaisuus
    Tupla-X -04
  13. #2413
    Lainaa SkinTeck kirjoitti Katso viesti
    Juurikin näin ! ;) Toimi mulla mainiosti ajossa, ostin kaksi kun tilailin mutta jäi toinen kokonaan yli! Ei hankala asentaa ja säästyi sukukalleudet jatkuvalta ruttaantumiselta, ei vain kanssamatkustajan mukavuutta ajatellen
    Kokeiltu on, ja vieläpä ekakertalaisen kanssa. Hyvin huomasi eron kun hakumatkalla luisu jokaisessa hidastuksessakin ja paluu matkalla tribon kera pysy kuin liimattu
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  14. #2414
    hellou..

    Millanen homma on vaihtaa nokkaketjun kiristin 2004 vm tälläseen peliin?

    Spesiaali työkaluja? Mitään erikoista huomioitavaa? Jotain tiivisteitä mitä vaihtaa samalla?

    ZX-6R on tullut kone laitettua atomeiksi ja kasaan, joten pieni käry on mistä puhutaan, mutta onko tässä jotain radikaalia eroa kiristimen vaihdossa?

    Haynesia en ole ladannut, koska ajattelin josko täältä saisi saisi hyvät ja selkeä ohjeet, ja jos tosiaan jotain erityishuomioitavaa.

    Ei ole oma pyörä, joten en tiedä yhtään, että missä se edes voisi olla. En ole edes nähnyt tällasta pyörää läheltä.

    Kiitos.
  15. #2415
    En ole itse (vielä) tehnyt, mutta talvella voisi tehdä tuonkin. Käsittääkseni helppo homma ja uudella tiivisteellä vain kiinni.

    Tässä kuvat:
    http://ixxra.org/camchaintensioner/cctloc.jpg
    http://s2.photobucket.com/user/delux...a/003.jpg.html
    Viimeksi muokannut: ropelius; 17.09.2014 klo 23:14. Syy: Linkin lisäys
  16. #2416
    http://crash-learn.com/forum/index.php?topic=3.0
    Itellä ei pyörän huollosta vielä oo suuremmin kokemusta, mutta tuon ohjeen kanssa uskaltauduin rueta roplaamaan ja onnistukin ihan näppärästi.

    ...Kesän ajan ärsyttänyt sirinä, kuten myös pieni värinä tangosta ja jalkatapeista hävisi siinä samalla
    Honda CBR1100XX Super Blackbird '05
  17. #2417
    Lainaa Cat kirjoitti Katso viesti
    Millanen homma on vaihtaa nokkaketjun kiristin 2004 vm tälläseen peliin?
    http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post6288800

    Onnistuu tumpeloltakin alle 30min. Osaavalla menee pari minuuttia.
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  18. #2418
    Onnistuu tumpeloltakin alle 30min. Osaavalla menee pari minuuttia. [/QUOTE]

    Vai menisikö osaavalla pari tuntii Itse tein säästin

    Oikeesti on ihan helppo homma.
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  19. #2419
    netissä tuli tietoa vastaan, että jawsin john olis jäämässä eläkkeelle loppuvuodesta, saa nähdä kuinka sen jälkeen putiikki toimii ja miten, jos/kun omistajan vaihdosta tulee...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  20. #2420
    Teille ketkä ootte sitä kiristintä vaihtamassa: Kannattanee hommaa se CCT malli sieltä Jawsilta. Ite vaihdoin kesällä alkuperäsen kiristimen ja tuntuu jo nyt (~6tkm) että ääni ois palaamassa. En mene varmaksi vielä sanomaan..
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  21. #2421
    jarruja vähä putsailtu vihdoin ja viimein, hirvee läjä skeidaa irtos kyl



    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  22. #2422
    Miten tuo ilmansuodatin...?

    Otin irti ja jonkin verran likainenhan se tietysti oli. Suodatin pinnaltaan punainen ja näyttää pestävältä, mutta onko se pestävä vai kertakäyttöinen? Mikään K&N se ei ole. Motonetin tarvike näyttää kuvan perusteella samanlaiselta.

    Pesin tuon jo ja punainen öljy ja moska kyllä irtosi... Eli ostanko purkin ilmanpuhdistinöljyä ja laitan paikoilleen vai heitänkö kuikkaa ja haen uuden.
  23. #2423
    Nyt on tämä kausi paketissa ajoilta. Talvella huoltoa ja muutamia parannuksia pyörään jotta ensi kausi saadaan nauttia ajamisesta.
  24. #2424
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ropelius kirjoitti Katso viesti
    Miten tuo ilmansuodatin...?

    Otin irti ja jonkin verran likainenhan se tietysti oli. Suodatin pinnaltaan punainen ja näyttää pestävältä, mutta onko se pestävä vai kertakäyttöinen? Mikään K&N se ei ole. Motonetin tarvike näyttää kuvan perusteella samanlaiselta.

    Pesin tuon jo ja punainen öljy ja moska kyllä irtosi... Eli ostanko purkin ilmanpuhdistinöljyä ja laitan paikoilleen vai heitänkö kuikkaa ja haen uuden.
    PItäisikö siinä olla pestävä suodatin? Jos ei, niin tuskin on. Mulla on suitsassa kaikki tarvikesuodattimet ollut punaista paksuhkoa paperimaista ainetta.

    Löytyykö suodattimesta mitään koodia, googlaa se.

    Jos en tietäis varmaksi, niin heittäisin sen jorpakkoon ja ostaisin varmasti toimivan kertakäyttösuodattimen.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  25. #2425
    Lainaa Tomba750 kirjoitti Katso viesti
    Teille ketkä ootte sitä kiristintä vaihtamassa: Kannattanee hommaa se CCT malli sieltä Jawsilta. Ite vaihdoin kesällä alkuperäsen kiristimen ja tuntuu jo nyt (~6tkm) että ääni ois palaamassa. En mene varmaksi vielä sanomaan..
    Moi T!

    Olen kerran vaihtanut orkkis kiristimen. Samalla tutkin sen kiristimen liikkeestä muiden osien kulumista.

    Elikkä siten, että paljonko kiristysvarasta on käytössä? Jos ketju on venynyt ja laahaimet kuluneet, pitäisi kaiken järjen mukaan olla kiristysvara kutakuinkin finaalissa. Mutta kiristysvarasta oli käytössä n viidennes. Eli käytännössä mulla on ketju ja laahaimet 'kuin uusia', tai ainakin hyväkuntoisia.

    Se, miksi sieltä koneesta tietyillä kierroksilla alkaa kuulua sirinää kiristimestä, aiheutuu mielestäni siitä, että kun orkkis kiristin hieman joustaa eli myötää koneen lämpötilojen vaihtelun mukaan, eikä kiristy liian aikaisin 'seuraavaan naksuun'. Ja näin kiristin pysyy todella kauan kulloisessa kireydessä ja 'elää' lämmön vaihteluissa niin se nyt sitten hiukan sirisee. Ketju on silti tarpeeksi kireällä vaan ei liian kireällä.

    Luulen, että jos vaihtaa 'kovan' eli manuaalisen kiristimen, niin ketju/laahain on helposti lämmönvaihteluissa liian kireellä. Eikä taatusti silloin sirise, mutta ehkä kuluttaa laahaimia ja venyttää ketjua. Ellei ole just oikeassa kireydessä. Tästä hyvä kysymys tietäjille: antaako kovan kiristimen valmistaja ohjeen oikean kireyden säätämiselle? Miten & mihin kireyteen ja kuinka usein?

    Oman XX on ajettu +110tkm ja ollut aina Hondan orkkisöljyillä ja -suodattimella. Vaihdettu liiankin tiuhaan. Yhden kerran vaihdoin kiristimen. Sitä vanhaa tutkiessa huomasin kiristysvaran olevan alkutaipaleella vasta. Uudella sirinä kyllä väheni. Ja sehän on siis automaattinen kiristin.

    Jos ääni ahdistaa, niin itse vaihtaisin vain orkkis kiristimiä silloin kun siltä tuntuu. Itse en aio siirtyä 'kovaan' manuaaliseen kiristimeen. Kun en näe hyötyjä mahdollisia haittoja suurempana.
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  26. #2426
    Lainaa xx99jkl kirjoitti Katso viesti
    Moi T!

    Olen kerran vaihtanut orkkis kiristimen. Samalla tutkin sen kiristimen liikkeestä muiden osien kulumista.

    Elikkä siten, että paljonko kiristysvarasta on käytössä? Jos ketju on venynyt ja laahaimet kuluneet, pitäisi kaiken järjen mukaan olla kiristysvara kutakuinkin finaalissa. Mutta kiristysvarasta oli käytössä n viidennes. Eli käytännössä mulla on ketju ja laahaimet 'kuin uusia', tai ainakin hyväkuntoisia.

    Se, miksi sieltä koneesta tietyillä kierroksilla alkaa kuulua sirinää kiristimestä, aiheutuu mielestäni siitä, että kun orkkis kiristin hieman joustaa eli myötää koneen lämpötilojen vaihtelun mukaan, eikä kiristy liian aikaisin 'seuraavaan naksuun'. Ja näin kiristin pysyy todella kauan kulloisessa kireydessä ja 'elää' lämmön vaihteluissa niin se nyt sitten hiukan sirisee. Ketju on silti tarpeeksi kireällä vaan ei liian kireällä.

    Luulen, että jos vaihtaa 'kovan' eli manuaalisen kiristimen, niin ketju/laahain on helposti lämmönvaihteluissa liian kireellä. Eikä taatusti silloin sirise, mutta ehkä kuluttaa laahaimia ja venyttää ketjua. Ellei ole just oikeassa kireydessä. Tästä hyvä kysymys tietäjille: antaako kovan kiristimen valmistaja ohjeen oikean kireyden säätämiselle? Miten & mihin kireyteen ja kuinka usein?

    Oman XX on ajettu +110tkm ja ollut aina Hondan orkkisöljyillä ja -suodattimella. Vaihdettu liiankin tiuhaan. Yhden kerran vaihdoin kiristimen. Sitä vanhaa tutkiessa huomasin kiristysvaran olevan alkutaipaleella vasta. Uudella sirinä kyllä väheni. Ja sehän on siis automaattinen kiristin.

    Jos ääni ahdistaa, niin itse vaihtaisin vain orkkis kiristimiä silloin kun siltä tuntuu. Itse en aio siirtyä 'kovaan' manuaaliseen kiristimeen. Kun en näe hyötyjä mahdollisia haittoja suurempana.
    APE antaa muistaakseni ohjeen näin: Kierrä kiristin sormin kiinni ns. sormikireyteen. Kun pultissa tuntuu kunnon "paine" eli ottaa kiinni laahaimeen niin puoli kierrosta takas ja lukituspultti kiinni. Ite tein taas ton niin, kun tuntu, että ei tolla ohjeella tullut kunnollista niin laitoin tuohon sormikireyteen ja muutaman kierroksen takas, käynnistin koneen ja kuuntelin kilkatusta ja samalla kiristin pulttia niin kauan kuin se loppu ja kiristin siihen. Hyvin toimi.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  27. #2427
    Lainaa ropelius kirjoitti Katso viesti
    Miten tuo ilmansuodatin...?

    Otin irti ja jonkin verran likainenhan se tietysti oli. Suodatin pinnaltaan punainen ja näyttää pestävältä, mutta onko se pestävä vai kertakäyttöinen? Mikään K&N se ei ole. Motonetin tarvike näyttää kuvan perusteella samanlaiselta.

    Pesin tuon jo ja punainen öljy ja moska kyllä irtosi... Eli ostanko purkin ilmanpuhdistinöljyä ja laitan paikoilleen vai heitänkö kuikkaa ja haen uuden.
    Heitä vanha suosiolla pois ja hae orggis tilalle. Uusi maksaa ~50€ ja varmasti sopii paikalleen. Tarvike paperisuodattimen saat ~15 € halvemmalla ja et tiedä mitä saat...? Osa tarvikesuodattimista mittojen puolesta jopa väljiä suodatinkoteloon nähden...
    Suzuki Hayabusa
  28. #2428
    Lainaa xx99jkl kirjoitti Katso viesti
    Moi T!

    Olen kerran vaihtanut orkkis kiristimen. Samalla tutkin sen kiristimen liikkeestä muiden osien kulumista.

    Elikkä siten, että paljonko kiristysvarasta on käytössä? Jos ketju on venynyt ja laahaimet kuluneet, pitäisi kaiken järjen mukaan olla kiristysvara kutakuinkin finaalissa. Mutta kiristysvarasta oli käytössä n viidennes. Eli käytännössä mulla on ketju ja laahaimet 'kuin uusia', tai ainakin hyväkuntoisia.

    Se, miksi sieltä koneesta tietyillä kierroksilla alkaa kuulua sirinää kiristimestä, aiheutuu mielestäni siitä, että kun orkkis kiristin hieman joustaa eli myötää koneen lämpötilojen vaihtelun mukaan, eikä kiristy liian aikaisin 'seuraavaan naksuun'. Ja näin kiristin pysyy todella kauan kulloisessa kireydessä ja 'elää' lämmön vaihteluissa niin se nyt sitten hiukan sirisee. Ketju on silti tarpeeksi kireällä vaan ei liian kireällä.

    Luulen, että jos vaihtaa 'kovan' eli manuaalisen kiristimen, niin ketju/laahain on helposti lämmönvaihteluissa liian kireellä. Eikä taatusti silloin sirise, mutta ehkä kuluttaa laahaimia ja venyttää ketjua. Ellei ole just oikeassa kireydessä. Tästä hyvä kysymys tietäjille: antaako kovan kiristimen valmistaja ohjeen oikean kireyden säätämiselle? Miten & mihin kireyteen ja kuinka usein?

    Oman XX on ajettu +110tkm ja ollut aina Hondan orkkisöljyillä ja -suodattimella. Vaihdettu liiankin tiuhaan. Yhden kerran vaihdoin kiristimen. Sitä vanhaa tutkiessa huomasin kiristysvaran olevan alkutaipaleella vasta. Uudella sirinä kyllä väheni. Ja sehän on siis automaattinen kiristin.

    Jos ääni ahdistaa, niin itse vaihtaisin vain orkkis kiristimiä silloin kun siltä tuntuu. Itse en aio siirtyä 'kovaan' manuaaliseen kiristimeen. Kun en näe hyötyjä mahdollisia haittoja suurempana.
    Hmm.. Hyvinkin mahdollista. Eipä ole nyt enää häirinnyt, kun käyttää tulppia (= kovemmat kierrokset).
    Mutta uusi kysymys tähän liittyen: Kylmäkäynnistys (= alle 10C), niin rohahteleeko teillä ketju? Eli aivan liian löysällä kirsitin alkuun(?). Ei kaunista kuunneltavaa, hirvittää käynnistellä kylmien öiden jälkeen.
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  29. #2429
    Lainaa Tomba750 kirjoitti Katso viesti
    Hmm.. Hyvinkin mahdollista. Eipä ole nyt enää häirinnyt, kun käyttää tulppia (= kovemmat kierrokset).
    Mutta uusi kysymys tähän liittyen: Kylmäkäynnistys (= alle 10C), niin rohahteleeko teillä ketju? Eli aivan liian löysällä kirsitin alkuun(?). Ei kaunista kuunneltavaa, hirvittää käynnistellä kylmien öiden jälkeen.
    Tuo rohahteleva ääni ei tule jakopäästä,vaan kytkinpakasta kylmänä.Hyvin huomaa kun,hiukan antaa rundia ensin ilman kytkinta,niin rohahtelee ja kun kytkin pohjassa,niin ei mitään ääntä.Ja oikeen kylmällä,saattaa ihan tyhjäkäynnilläkin kuulua melkoista ääntä,ennen kuin paikat lämpenee.
    Viimeksi muokannut: JanneK; 29.09.2014 klo 16:55.
    Honda CBR-1100XX Super Blackbird -06
  30.  
  31. #2430
    Lainaa JSK kirjoitti Katso viesti
    Heitä vanha suosiolla pois ja hae orggis tilalle. Uusi maksaa ~50€ ja varmasti sopii paikalleen. Tarvike paperisuodattimen saat ~15 € halvemmalla ja et tiedä mitä saat...? Osa tarvikesuodattimista mittojen puolesta jopa väljiä suodatinkoteloon nähden...
    Juu, pitää hankkia orkkis varmuuden vuoksi - sittenhän sen näkee mikä tuo paikallaan ollut on. Pyörä vasta kesän ollut, joten vähän epätietoisuutta ilmassa...

    EDIT: Itse itselleni vastaten... Löytyihän sieltä K&N -teksti kun tarkasti tutki ja näyttäsi olevan vapaavirtaussuodatin... Pitää vissiin alkaa öljyn kanssa sotkemaan...
    Viimeksi muokannut: ropelius; 30.09.2014 klo 17:11.
Sivu: 81 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3171798081828391 ... ViimeinenViimeinen