Oulun emc:lle tuli sisään jotain vajaa 50 ajettu oikein siisti pyörä tänään. Veikkaan että -07, koska kilvet oli suhteellisen lähelle omia. Vajaa 6te hinta. Ei paha minusta. Ja vielä musta kuten pitääkin olla..
Siinä pyörää vähäksi aikaa..![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Kiitos vastauksista ja neuvoista. Kiinankatteet ei kyllä kiinnosta minua, sen verran on kiinan poikien muovintyöstön "tarkkuudesta" kokemuksia. Onneksi helsingin alueelta löytyi toinenkin mukavan oloinen yksilö, yksityiseltä mutta vaikutti ainakin puhelimessa mukavalta hepulta (taas mua viedään ku litran mittaa).
No, tänään illasta katsomaan sitä sitten.
Eikös tollanen kaasaripeli kuitenkin ole ihan soiva laite ruiskuunkin verrattuna? Ruiskusta ite tykkään kyllä enemmän moottorijutuissa mutta nyt on mentävä sillä mitä on tarjolla ja johon rahat riittää ja muut ominaisuudet natsaa.
Täältä ilmoittautuisi uusi tyytyväinen Blackkarin omistaja. Pyörä on 05 ja ostin sen toukokuun lopulla. Kilsoja tullut tänä kesänä jo about 5000km
Itse kysymykseen: Vaihdatin siihen juuri ketjut ja rattaat ja siihen tuli Jtc:n ketjut ja rattaat. Onko porukalla kokemuksia noista ketju ratas paketeista, että onko millaisia?
No, siirryin minäkin ideasta toteutuksen puolelle. Kaasaripeli kolmella laukulla yms. Muutama käytön jälki siellä täällä mutta ei non vanhasta enää voi virheetöntä odottaakaan.
Terve! Tässä mietin pyörän vaihtoa ja XX houkuttelisi, varsinkin, kun kotokaupungista löytyisi kohtalaisen hyvänoloinen tarjous. Ehkä täällä on jo kysytty monta kertaa, mutta tässäkin ketjussa on sivuja niin juuttaasti, joten: onko bläkkiksissä mitään tiettyjä ongelmakohtia/vastaavia, joita pitäisi katsoa ennen ostopäätöstä? Kaikki apu tässä on tervetullutta koska ko. mallista ei ole sitten mitään kokemusta :-) kysytään vielä tätä että harkitsemassani pyörässä on yksi putki, joka vaikuttaisi olevan Yoshimuran. Ilmeisesti vakiona XX:ssä on tuplaputket. Onko tästä muutoksesta mitään teknistä haittaa tai muuta syytä jättää harkitsematta ko. peliä?
Kiitokset jo etukäteen, sanoo untuvikko...
BMW F800R vm. 2010
Perun puheeni. Eilen mittailin ja testailin niin kyllä mullakin on kohdistusmerkit pielessä. Työntömitalla kun laitoin kohdalleen niin enää ei kampea mihinkään kun ilman käsiä ajaa. Ku jaksais niin purkais koko haarukan irti talveksi ja koneistais töissä uuden merkit ja mittailis varmasti kohdalleen kaikki. Plaanaisi haarukan päät vielä tasaiseksi. Tuli sit hommattua JE pistonsin takomännät niin saa 1200cc kun porauttaa sylinterit. Onko kellään kokemuksia paljonko tuo tehoa ja vääntöä lisää kun vaihtaa noi mukit? Puristussuhde kasvaa 11,5:een. Vaatiiko säädettävän sytkän vai riittääkö vakio ettei ala nakuttaa? Ei vain löydy mistään commanderin ignition modulea vm-99 ruiskuun.
Ööötoi, ei kai ole sama luulisin. Idea on vaan että kaasuläpät per kaasari säädetään avautumaan kukin siten että kaikissa imukurkuissa on sama alipaine pienellä kaasulla. On kaasarikoneissa ainakin suht herkkää puuhaa ja kaasuläpän akselissa olevaa säätöruuvia kun "tönäsee" johonkin suuntaan niin synkka muuttuu. Ainakin itsetehdyn letkumittarin kanssa. Viisarimittarissa välttämättä ei näy niin pienet heitot.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Onkos ajatus maailma sama kaasarilla ku ruiskulla?
Analoginen mittaristo, eli vanhempi malli.
Ostettaessa kello näytti 24h aikaa mutta jouduin käyttämään akun irti ja nyt kelli näyttää AM/PM. Miten kummassa sen saa takaisin tolkulliseen näyttämiseen, manuaalissa mainitaan luokkaa "kello, näyttää aikaa"
Suojapeitto tiensä päässä, ei tunnu aurinkoa kestävän ainakaan Dunlopin tekele.
Mikä peitto istuu hyvin takalaukullisen bläkkärin päälle?
AaJii
Woblaukseen liittyen, tästä tuli jo kirjoiteltua tuonne toiselle foorumille.
Kannattaa tsekata etupyörän holkkien kireys ja se, että eturenkaassa ei ole minkäänlaista klappia. Saa helpoiten tarkistettua keula ylhäällä ääriasennoissa sivuttain heiluttamalla ja samalla tarkistaa, että nuo holkit eivät todellakaan liiku. Itsellä oli etuakselin pultti löysällä, toinen holkki liikkui aavistuksen ja pyörä woblasi kuudenkympin nurkilla. Myös etupää napsahteli ääriasentoihin käännettäessä.
Alla PR3 edessä ja takana. PR3:lla ajettu nyt 13 tkm, vielä uskomattoman hyvässä kunnossa.
Nyt kun kireys on oikea ja holkit kohdallaan liikkumattomina, niin napsahtelu/woblaus loistaa poissaolollaan, on sitten takalaukku/3 laukkua/ilman laukkua/matkustaja/jne.
-06 Mustarastas, mustana
ex. -93 Suzuki PV, mustana
Tehoero vain 100-kertainen...
Suojapeitto ja pyörä. Ei kiitos. Vähänkin likainen pyörä, niin hankaa maalin mataksi kulmista kun tuuli heiluttaa peittoa ulkona..![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Mutkan kyljessä olen nähnyt, mutten remmiä vielä koskaan..
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Viikon vanha 2002 XX alla, ja nyt sain halvalla Yoshimuran RS3 sliparit, pitääkö ruiskua säätää kun vaihtaa orggispöntöt pois?
Suzuki Hayabusa 1300R
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Yamaha YZF 1000 R Thunderace
Yamaha FZ 750
Riippuu vähän mikä on tavoite. Pyörä kyllä toimii ok ilman commanderia/säätöäkin. Jos on pientä tehonlisäystä ja lähinnä parempaa kaasuun vastaamista tavoitteena, niin sitten. Maksaa tosin jonkin verran, kokeile ensin miltä tuntuu.
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Onko kukaan laittanut Jawsin jarrukittiä, jolla nuo dualit saa tapettua? Taitaa olla nimellä Delink -kit. Hintaa reilu 100£.
On tullut hankittua juurikin Jawsilta vaikkakin hintaa oli n. 170 euroa kotiin toimitettuna UK:sta.
Lopputuloksena "perinteiset jarrut ilman laahaavia dualeja", hieman orkkiksia myös herkemmät jarrutuntumaltaan ja mahtava painonpudotus ;) ja tottakai mukavammat ilmailla/huoltaa sekä samalla wanhat gummiletkut vaihtui teräpunoksiin.
Tuolla hieman juttua em. Linkki http://www.cbrxx.fi/modaukset/5/jaws...;topicseen#new
*******************
zx10r
*******************
Hyvä juttu! Voisi olla sopiva homma talvi-iltojen iloksi.
Itse tein viime talvena tuon delinkkauksen, eeroollin loistava kuvakertomus auttoi laukaisemaan projektin. Samalla väkersin täyden jarrusatularempan, eli tiivistesarjat uusiksi. Vinkiksi satuloiden putsaukseen. Hinkkasin aikani kaikilla mahdollisila liottimilla, ei shaisse meinannut irrota. Bilteman n. 100€ ultraäänipesuri suorastaan räjäytti paskan pois. Ajan asuinpaikan vuoksi 10km päivässä hiekkatietä, joten haluan itse kontrolloida kummalla renkaalla jarruttelen. Toinen vinkki, jos tilaat Jawsilta, maksa Visalla. Tällöin maksu muutetaan GBP-USD-Euro, jolloin ainakin mun tilatessa säästyi n. 50€, kokonaishinta toimitettuna n. 150€. Jawsin paketti sisältää kaiken tarpeellisen tiivisteineen yms. HELin laatuletkuilla.
Kukaan laittanu Hyperpron etujousia rastaaseen? Mahtoikohan parantua millään tapaa?
http://www.ebay.co.uk/itm/1814868708...%3AMEBIDX%3AIT
Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
Varmasti paranee vrt. originaalijousiin (riippuen kuskin painosta ja ajotavasta sekä käytettävistä keulaöljyistä ja määrästä). Jo pelkkä keulan huolto/puhdistus/uudet keulaöljyt parantaa ajotuntumaa...
PS. Mutta kannattaa harkita vakavasti myös noita Öhlinsin jousia jo hinnankin/laadunkin puolesta
Linkki: http://www.ohlins.eu/en/motorcycle/F...8633-95--3296/
*******************
zx10r
*******************