Sivu: 80 / 116:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3070787980818290 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2371:stä 2400:een 3455:sta
  1. #2371
    Oulun emc:lle tuli sisään jotain vajaa 50 ajettu oikein siisti pyörä tänään. Veikkaan että -07, koska kilvet oli suhteellisen lähelle omia. Vajaa 6te hinta. Ei paha minusta. Ja vielä musta kuten pitääkin olla..

    Siinä pyörää vähäksi aikaa..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  2. #2372
    Lainaa mRkukov kirjoitti Katso viesti
    Joo vakio-ominaisuus vissiin kaikissa Honda CBR:ssä. Rastaalla kun laittaa kolme takalaukkua tavaraa täyteen ja on kevyt kuski ilman takapenkkiläistä niin etupää on aivan helkutin kevyt (lue: vaarallinen). Keula meinaa nousta tyhjästä ja ohjaus tuntuu hieman tunnottomalta. Tämä siis lähinnä taajamissa, sitten kun vauhtia 60+ niin tilanne onkin ihan normaali ja toivoo vain että pääsee ohjausta käyttämään oikein toden teolla. Pyörä kun ei juuri hetkahda kolmesta lisälaukusta ja kyytiläisestäkään. Mutkia nielee niin pirun mielellään.

    Sanoisin siis että tämä woblauskin on pahempaa jos kevyt kuski joka nojaa taaksepäin. Renkaan kuviot ja tasapainotus myös vaikuttaa, muttei suoraan aiheuta.
    Ei woblaa enää kun tuli PR3:t alle. Ei väliä onko laukut kiinni vai ei.... menee kuin juna suoraan
    Honda CBR1100XX
  3. #2373
    Kiitos vastauksista ja neuvoista. Kiinankatteet ei kyllä kiinnosta minua, sen verran on kiinan poikien muovintyöstön "tarkkuudesta" kokemuksia. Onneksi helsingin alueelta löytyi toinenkin mukavan oloinen yksilö, yksityiseltä mutta vaikutti ainakin puhelimessa mukavalta hepulta (taas mua viedään ku litran mittaa).
    No, tänään illasta katsomaan sitä sitten.

    Eikös tollanen kaasaripeli kuitenkin ole ihan soiva laite ruiskuunkin verrattuna? Ruiskusta ite tykkään kyllä enemmän moottorijutuissa mutta nyt on mentävä sillä mitä on tarjolla ja johon rahat riittää ja muut ominaisuudet natsaa.
  4. #2374
    Täältä ilmoittautuisi uusi tyytyväinen Blackkarin omistaja. Pyörä on 05 ja ostin sen toukokuun lopulla. Kilsoja tullut tänä kesänä jo about 5000km

    Itse kysymykseen: Vaihdatin siihen juuri ketjut ja rattaat ja siihen tuli Jtc:n ketjut ja rattaat. Onko porukalla kokemuksia noista ketju ratas paketeista, että onko millaisia?
  5. #2375
    No, siirryin minäkin ideasta toteutuksen puolelle. Kaasaripeli kolmella laukulla yms. Muutama käytön jälki siellä täällä mutta ei non vanhasta enää voi virheetöntä odottaakaan.
  6. #2376
    Terve! Tässä mietin pyörän vaihtoa ja XX houkuttelisi, varsinkin, kun kotokaupungista löytyisi kohtalaisen hyvänoloinen tarjous. Ehkä täällä on jo kysytty monta kertaa, mutta tässäkin ketjussa on sivuja niin juuttaasti, joten: onko bläkkiksissä mitään tiettyjä ongelmakohtia/vastaavia, joita pitäisi katsoa ennen ostopäätöstä? Kaikki apu tässä on tervetullutta koska ko. mallista ei ole sitten mitään kokemusta :-) kysytään vielä tätä että harkitsemassani pyörässä on yksi putki, joka vaikuttaisi olevan Yoshimuran. Ilmeisesti vakiona XX:ssä on tuplaputket. Onko tästä muutoksesta mitään teknistä haittaa tai muuta syytä jättää harkitsematta ko. peliä?

    Kiitokset jo etukäteen, sanoo untuvikko...
    BMW F800R vm. 2010
  7. #2377
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Ai ei vai?
    Enpä ole moista hoksannutkaan.
    No mulla ei ole kuiten syönyt ratasta vinoon ollenkaan onneksi
    Perun puheeni. Eilen mittailin ja testailin niin kyllä mullakin on kohdistusmerkit pielessä. Työntömitalla kun laitoin kohdalleen niin enää ei kampea mihinkään kun ilman käsiä ajaa. Ku jaksais niin purkais koko haarukan irti talveksi ja koneistais töissä uuden merkit ja mittailis varmasti kohdalleen kaikki. Plaanaisi haarukan päät vielä tasaiseksi. Tuli sit hommattua JE pistonsin takomännät niin saa 1200cc kun porauttaa sylinterit. Onko kellään kokemuksia paljonko tuo tehoa ja vääntöä lisää kun vaihtaa noi mukit? Puristussuhde kasvaa 11,5:een. Vaatiiko säädettävän sytkän vai riittääkö vakio ettei ala nakuttaa? Ei vain löydy mistään commanderin ignition modulea vm-99 ruiskuun.
  8. #2378
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kaasareiden/ruiskurunkojen HUOLELLINEN synkkaus kanssa (voi) vaikuttaa värinöihin. Pikkasen epätasaisella voimalla käyvät sylinterit… niin…
    Palaten vielä vanhoihin niin onko tuo minkälainen homma säätää? Onko tuo sama homma kun huoltomanuaalissa oleva startter valven synkkaaminen?
    Olisiko kenelläkään kokemusta tekisikö stormin sillä Stormin nestepatsas synkromittarilla mitään?
  9. #2379
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ööötoi, ei kai ole sama luulisin. Idea on vaan että kaasuläpät per kaasari säädetään avautumaan kukin siten että kaikissa imukurkuissa on sama alipaine pienellä kaasulla. On kaasarikoneissa ainakin suht herkkää puuhaa ja kaasuläpän akselissa olevaa säätöruuvia kun "tönäsee" johonkin suuntaan niin synkka muuttuu. Ainakin itsetehdyn letkumittarin kanssa. Viisarimittarissa välttämättä ei näy niin pienet heitot.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #2380
    Onkos ajatus maailma sama kaasarilla ku ruiskulla?
  11. #2381
    Analoginen mittaristo, eli vanhempi malli.
    Ostettaessa kello näytti 24h aikaa mutta jouduin käyttämään akun irti ja nyt kelli näyttää AM/PM. Miten kummassa sen saa takaisin tolkulliseen näyttämiseen, manuaalissa mainitaan luokkaa "kello, näyttää aikaa"
  12. #2382
    Suojapeitto tiensä päässä, ei tunnu aurinkoa kestävän ainakaan Dunlopin tekele.
    Mikä peitto istuu hyvin takalaukullisen bläkkärin päälle?
    AaJii
  13. #2383
    Woblaukseen liittyen, tästä tuli jo kirjoiteltua tuonne toiselle foorumille.

    Kannattaa tsekata etupyörän holkkien kireys ja se, että eturenkaassa ei ole minkäänlaista klappia. Saa helpoiten tarkistettua keula ylhäällä ääriasennoissa sivuttain heiluttamalla ja samalla tarkistaa, että nuo holkit eivät todellakaan liiku. Itsellä oli etuakselin pultti löysällä, toinen holkki liikkui aavistuksen ja pyörä woblasi kuudenkympin nurkilla. Myös etupää napsahteli ääriasentoihin käännettäessä.

    Alla PR3 edessä ja takana. PR3:lla ajettu nyt 13 tkm, vielä uskomattoman hyvässä kunnossa.

    Nyt kun kireys on oikea ja holkit kohdallaan liikkumattomina, niin napsahtelu/woblaus loistaa poissaolollaan, on sitten takalaukku/3 laukkua/ilman laukkua/matkustaja/jne.
    -06 Mustarastas, mustana
    ex. -93 Suzuki PV, mustana

    Tehoero vain 100-kertainen...
  14. #2384
    Suojapeitto ja pyörä. Ei kiitos. Vähänkin likainen pyörä, niin hankaa maalin mataksi kulmista kun tuuli heiluttaa peittoa ulkona..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  15. #2385
    onkos kukaan laittanut remmiahdinta kylkeen kiinni??
    kokemuksia??
  16. #2386
    Mutkan kyljessä olen nähnyt, mutten remmiä vielä koskaan..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  17. #2387
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Suojapeitto ja pyörä. Ei kiitos. Vähänkin likainen pyörä, niin hankaa maalin mataksi kulmista kun tuuli heiluttaa peittoa ulkona..
    Toistaiseksi en ole törmännyt moiseen ilmiöön, liekö suojapeiton materiaalilla tekemistä asian kanssa.. Aurinko ja vesi kuitenkin eittämättä patinoivat pyörää.

    Peittojen koon valinnan kanssa menee arpomiseksi. Oisko jollain heittää mistä löytyis tyköistuva malli?
  18. #2388
    Lainaa sampolainen kirjoitti Katso viesti
    Analoginen mittaristo, eli vanhempi malli.
    Ostettaessa kello näytti 24h aikaa mutta jouduin käyttämään akun irti ja nyt kelli näyttää AM/PM. Miten kummassa sen saa takaisin tolkulliseen näyttämiseen, manuaalissa mainitaan luokkaa "kello, näyttää aikaa"
    Onko löytynyt vastausta? Omassa myös tuo am/pm, joten kiinnostaa myös onko mahdollinen vaihtaa.
  19. #2389
    Lainaa AaJii kirjoitti Katso viesti
    Onko löytynyt vastausta? Omassa myös tuo am/pm, joten kiinnostaa myös onko mahdollinen vaihtaa.
    Mahdollista sen täytyy olla kun omassa oli... Ei tunnu kukaan tietävän miten.
    Kysyin edelliseltä omistajalta ja toisellakin foorumilla.
  20. #2390
    Viikon vanha 2002 XX alla, ja nyt sain halvalla Yoshimuran RS3 sliparit, pitääkö ruiskua säätää kun vaihtaa orggispöntöt pois?
    Suzuki Hayabusa 1300R
    Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
    Yamaha YZF 1000 R Thunderace
    Yamaha FZ 750
  21. #2391
    Lainaa TTFZ750 kirjoitti Katso viesti
    Viikon vanha 2002 XX alla, ja nyt sain halvalla Yoshimuran RS3 sliparit, pitääkö ruiskua säätää kun vaihtaa orggispöntöt pois?
    Suositeltavaa on säätää. Säätö onnistuu PC:n kanssa.
    korjatkaa jos väärässä.
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  22. #2392
    Riippuu vähän mikä on tavoite. Pyörä kyllä toimii ok ilman commanderia/säätöäkin. Jos on pientä tehonlisäystä ja lähinnä parempaa kaasuun vastaamista tavoitteena, niin sitten. Maksaa tosin jonkin verran, kokeile ensin miltä tuntuu.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  23. #2393
    Onko kukaan laittanut Jawsin jarrukittiä, jolla nuo dualit saa tapettua? Taitaa olla nimellä Delink -kit. Hintaa reilu 100£.
  24. #2394
    Onko tuosta dualista jotain haittaa?
    Mulle ei ole ainakaan.
    Tupla-X -04
  25. #2395
    Lainaa ropelius kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan laittanut Jawsin jarrukittiä, jolla nuo dualit saa tapettua? Taitaa olla nimellä Delink -kit. Hintaa reilu 100£.
    On tullut hankittua juurikin Jawsilta vaikkakin hintaa oli n. 170 euroa kotiin toimitettuna UK:sta.
    Lopputuloksena "perinteiset jarrut ilman laahaavia dualeja", hieman orkkiksia myös herkemmät jarrutuntumaltaan ja mahtava painonpudotus ;) ja tottakai mukavammat ilmailla/huoltaa sekä samalla wanhat gummiletkut vaihtui teräpunoksiin.
    Tuolla hieman juttua em. Linkki http://www.cbrxx.fi/modaukset/5/jaws...;topicseen#new
    *******************
    zx10r
    *******************
  26. #2396
  27. #2397
    Hyvä juttu! Voisi olla sopiva homma talvi-iltojen iloksi.
  28. #2398
    Itse tein viime talvena tuon delinkkauksen, eeroollin loistava kuvakertomus auttoi laukaisemaan projektin. Samalla väkersin täyden jarrusatularempan, eli tiivistesarjat uusiksi. Vinkiksi satuloiden putsaukseen. Hinkkasin aikani kaikilla mahdollisila liottimilla, ei shaisse meinannut irrota. Bilteman n. 100€ ultraäänipesuri suorastaan räjäytti paskan pois. Ajan asuinpaikan vuoksi 10km päivässä hiekkatietä, joten haluan itse kontrolloida kummalla renkaalla jarruttelen. Toinen vinkki, jos tilaat Jawsilta, maksa Visalla. Tällöin maksu muutetaan GBP-USD-Euro, jolloin ainakin mun tilatessa säästyi n. 50€, kokonaishinta toimitettuna n. 150€. Jawsin paketti sisältää kaiken tarpeellisen tiivisteineen yms. HELin laatuletkuilla.
  29. #2399
    Kukaan laittanu Hyperpron etujousia rastaaseen? Mahtoikohan parantua millään tapaa?

    http://www.ebay.co.uk/itm/1814868708...%3AMEBIDX%3AIT
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  30.  
  31. #2400
    Lainaa Tomba750 kirjoitti Katso viesti
    Kukaan laittanu Hyperpron etujousia rastaaseen? Mahtoikohan parantua millään tapaa?
    Varmasti paranee vrt. originaalijousiin (riippuen kuskin painosta ja ajotavasta sekä käytettävistä keulaöljyistä ja määrästä). Jo pelkkä keulan huolto/puhdistus/uudet keulaöljyt parantaa ajotuntumaa...
    PS. Mutta kannattaa harkita vakavasti myös noita Öhlinsin jousia jo hinnankin/laadunkin puolesta
    Linkki: http://www.ohlins.eu/en/motorcycle/F...8633-95--3296/
    *******************
    zx10r
    *******************
Sivu: 80 / 116:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3070787980818290 ... ViimeinenViimeinen