Sivu: 7 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 750:sta
  1. #181
    Lainaa ville45 kirjoitti Katso viesti
    Ompas täällä ollut hiljaista...Ajaako näillä kutvosilla kukkaan

    Mites muilla, onko mopot jo kunnossa kesää silmälläpitäen?
    Itsellä ruuvausmotivaatio herää aina vasta mittarin noustessa plussan puolelle ja sitten alkaa olla jo vähän hoppu.

    Talven aikana haalittuja hiluja soviteltu paikoilleen mm.tappisarja, kaavio käännetty, poskisuojaa, "uutta" katetta, ohjausiskari ja ketjut sekä rissat. Itse laitoin piikkiä pienemmän eteen, saa nähdä pitääkö vielä lyhentää...Milläs välityksellä muut ajelee?

    Ratapäiviä odotellessa ja ehkä joku pidempi reissukin kesään mahtuu.
    Jo vain ajaa, kausi on avattu jo 1.1.2014 Nyt tosin koitan toipua selkäleikkauksesta mutta josko sitä ensi viikolla jo uskaltais... Pyöräkin jo melkein ajokunnossa
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  2. #182
    Lainaa Damsku kirjoitti Katso viesti
    Minkälaiset poskisuojat laitoit? Valinnan vaikeus mitä omaan pyörään laittais.

    A: GB Racing 200e, hyvin suojaavat ja kalliit. Ei vaadi liimausta.
    http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-YZF...item3a8b44de83

    B: Carbonadi hiilikuitusuojat 137e. Riittävä suojaus, pitää liimata kiinni.
    http://shop.carbonadi.de/index.php?c...ha.html&page=1

    C: R&G pikkusuojat 80e, suojaukseltaan heikot, edulliset ja helppo laittaa/irrottaa.
    http://www.ebay.co.uk/itm/R-G-RACING...item2588d88ed9

    D: Etrasta nylonia ja sikaflexillä kiinni. Halpa, ruma.

    E: Joku muu, mikä?

    Kilvellinen pyörä kyseessä joten vähän joutuu ulkonäköä ja mahdollista suojan irtisaantia miettimään. Pelkkään ratapyörään valinta olis varmaan D.
    E: Joku muu, mikä? Motoforza ja Pro Fiber kuitukilkkeitä tuon tarpeen mukaan itse maahan. Laatu on erinomainen ja toimitusajatkin lyhyitä. Otappa yhteyttä jos haluat kuulla lisää.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  3. #183
    Lainaa Airhead kirjoitti Katso viesti
    Näistä ei ole kokemuksia, mutta hinta on kohdallaan. Joltain foorumilta löysin myös käyttökokemuksia ja ainakin kyseinen kaveri oli tyytyväinen kaatumisen jälkeenkin.
    http://www.jaybeebikerbits.co.uk/ind...s-sliders.html
    Kiitokset Airheadille vinkistä ja muille tiedoksi, että näitä suojia saa nyt tarjoushintaan vieläkin halvemmalla (£59 + 20% alv.). Toivottavasti ei tarvitse kokeilla, miten hyvin suojaavat
    Yamaha FZ6-S '07 --> Yamaha R6R '07 --> Triumph Street Triple R '11
  4. #184
    Lainaa ville45 kirjoitti Katso viesti
    Ompas täällä ollut hiljaista...Ajaako näillä kutvosilla kukkaan

    Talven aikana haalittuja hiluja soviteltu paikoilleen mm.tappisarja, kaavio käännetty, poskisuojaa, "uutta" katetta, ohjausiskari ja ketjut sekä rissat. Itse laitoin piikkiä pienemmän eteen, saa nähdä pitääkö vielä lyhentää...Milläs välityksellä muut ajelee?
    Ite kans laitoin pari viikkoa sitten 15p eturattaan, melkeen vois laittaa vielä isompaa taakse mutta kattoo nyt kun ilmat vielä vähän lämpenee ja pääsee paremmin testailemaan Jos jollakin sattuu 50p takaratas nurkissa ylimääräsenä pyörimään voi toki laittaa YV:tä .
    Yamaha R6 -05
  5. #185
    Rutkosessa ilmeni vika josta en tiiä onko ominaisuus vai huoltoa vaativa oire Eli maantiellä ajaessa 4000rpm-5000 rpm meno rykivää, semmosta kaasarikonemaista. Katoaa samantien kun ajaa joko alle 4000 tai yli sen 5000. Kiihdyttäessä näkee myös silmissä dynokäyrän notkahduksen tolla välillä, tuntuu jotenkin tahmaavan mutta kun kiekkakello ylittää 5000 rpm niin asvaltti vilistää normaalilla tahdilla.

    Pyörästä myös hävisi mystisesti tyhjäkäynti kun olin ajanut 35 km isolla tiellä yhtä soittoa n. 80-120 km/h (eihän sitä kovempaa saa ajaakkaan ), ei kestänyt ilman kuormitusta käynnissä. Sammutin pyörän ja yritin startilla käyntiin, ei lähtenyt ellen kajonnut kaasukahvaan. Sitten annoin olla about 10 sek, käytin avaimet pois ja takasin virtalukkoon ja lähti kun palmun alta. Vika ei uusiutunut kotimatkan aikana, tuo kierrosalueen tahmaus kylläkin.

    Tyhjäkäynti säädetty viikko sitten kuumalle koneelle. Pyörässä oli myös PC III jonka irroitin koska ko. laite oli ilman softaa ja itsellä ei kiinnostusta käydä säätämään.

    Ymmärtäsin ton starttaamisongelman jos olis venoista säädöt menny ja jäis kantamaan, mutta se ei korjaantuis avaimen poiskäytöllä. Ajonesto?
    Hankalaa tässä on se ettei pärrästä ole mitään huoltohistorioita tiedossa.

    Jos sais vinkkiä mahollisesta vian aiheuttajasta (ellei siis ominaisuus) olisin kiitollinen. Huomenissa varmaan purkailen perus: tulpat-ilmansuodatin-polttoainesuodatin ja pähkäilen lisää
    Jopo, Peugeot Speedfight II LC, Yamaha Thundercat -97, Yamaha R6 -05, Honda Shadow 600 -94 bobber, Yamaha Fzs1000 scrambler

    Rautaan ei rakastuta (that's a LIE!)
  6. #186
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2012
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Damsku kirjoitti Katso viesti
    A: GB Racing 200e, hyvin suojaavat ja kalliit. Ei vaadi liimausta.
    http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-YZF...item3a8b44de83

    B: Carbonadi hiilikuitusuojat 137e. Riittävä suojaus, pitää liimata kiinni.
    http://shop.carbonadi.de/index.php?c...ha.html&page=1

    C: R&G pikkusuojat 80e, suojaukseltaan heikot, edulliset ja helppo laittaa/irrottaa.
    http://www.ebay.co.uk/itm/R-G-RACING...item2588d88ed9

    D: Etrasta nylonia ja sikaflexillä kiinni. Halpa, ruma.

    E: Joku muu, mikä?

    Kilvellinen pyörä kyseessä joten vähän joutuu ulkonäköä ja mahdollista suojan irtisaantia miettimään. Pelkkään ratapyörään valinta olis varmaan D.
    GB-Racingiin tuli päädyttyä, vaikka tuntuuki tyhmältä maksaa parista nylonpalasesta 200e. Miettiminen loppu siihen kun tajusin laittaneeni kuljetuskalustoon kymppitonnin aikalailla hetken mielijohteesta, joten ei kai nää enää tässä konkurssissa vaikuta. Onpa ainaki sit hyvät ja helpot.
  7. #187
    Lainaa Damsku kirjoitti Katso viesti
    GB-Racingiin tuli päädyttyä, vaikka tuntuuki tyhmältä maksaa parista nylonpalasesta 200e. Miettiminen loppu siihen kun tajusin laittaneeni kuljetuskalustoon kymppitonnin aikalailla hetken mielijohteesta, joten ei kai nää enää tässä konkurssissa vaikuta. Onpa ainaki sit hyvät ja helpot.
    Onko ihan ympyrän kiertoa varten mopoa modattu, kun on kuljetuskalustokin hankittuna? Tuleeko katukilsoja ollenkaan?
    Nykyiset:
    cbr1000rr -10
    vtr sp1 -00
    sport 750 -02
    er5 -02
  8. #188
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2012
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ville45 kirjoitti Katso viesti
    Onko ihan ympyrän kiertoa varten mopoa modattu, kun on kuljetuskalustokin hankittuna? Tuleeko katukilsoja ollenkaan?
    Rataa varten pyörää varustelen. Mietin myös kilvetöntä, mutta se vaatis jonkunnäkösen ympärivuotisen tallin, johon taas menis rahaa. Jonkun verran on vielä haluja katuajoonkin, joten kompromissina synty kilvellinen ratapyörä. Alustavan arvion mukaan kesällä n. 20 päivää radalla ja katukilsoja muutama tuhat.

    Viimekesän sähläsin vanhan tehottoman farmariauton ja lainakärryn kanssa, joka ei ollu kummonen ajonautinto ja sähläystä aina kärryn hakemisessa ja palauttamisessa, kun ei kotiparkissa riitä säilytystila kaikelle. Auton vaihto oli joka tapauksessa ajankohtainen. Kerrostalon parkkihalliin saan mopon ja pakun, eli pakulla hoituu nyt myös arkiajot (Muija ei oikeen arvostanu tätä..)

    Edellisellä täysin kaatumissuojaamattomalla pyörällä tuli tehtyä pienet kuperkeikat radalla, joten siitä viisastuneena tästä nykysestä törröttää nylonia ja hiilikuitua vähän joka puolelta.
  9. #189
    Lainaa boltti kirjoitti Katso viesti
    Rutkosessa ilmeni vika josta en tiiä onko ominaisuus vai huoltoa vaativa oire Eli maantiellä ajaessa 4000rpm-5000 rpm meno rykivää, semmosta kaasarikonemaista. Katoaa samantien kun ajaa joko alle 4000 tai yli sen 5000. Kiihdyttäessä näkee myös silmissä dynokäyrän notkahduksen tolla välillä, tuntuu jotenkin tahmaavan mutta kun kiekkakello ylittää 5000 rpm niin asvaltti vilistää normaalilla tahdilla.

    Pyörästä myös hävisi mystisesti tyhjäkäynti kun olin ajanut 35 km isolla tiellä yhtä soittoa n. 80-120 km/h (eihän sitä kovempaa saa ajaakkaan ), ei kestänyt ilman kuormitusta käynnissä. Sammutin pyörän ja yritin startilla käyntiin, ei lähtenyt ellen kajonnut kaasukahvaan. Sitten annoin olla about 10 sek, käytin avaimet pois ja takasin virtalukkoon ja lähti kun palmun alta. Vika ei uusiutunut kotimatkan aikana, tuo kierrosalueen tahmaus kylläkin.

    Tyhjäkäynti säädetty viikko sitten kuumalle koneelle. Pyörässä oli myös PC III jonka irroitin koska ko. laite oli ilman softaa ja itsellä ei kiinnostusta käydä säätämään.

    Ymmärtäsin ton starttaamisongelman jos olis venoista säädöt menny ja jäis kantamaan, mutta se ei korjaantuis avaimen poiskäytöllä. Ajonesto?
    Hankalaa tässä on se ettei pärrästä ole mitään huoltohistorioita tiedossa.

    Jos sais vinkkiä mahollisesta vian aiheuttajasta (ellei siis ominaisuus) olisin kiitollinen. Huomenissa varmaan purkailen perus: tulpat-ilmansuodatin-polttoainesuodatin ja pähkäilen lisää
    Veikkaan vahvasti likaista TPS-anturia. Omassa ex-04:ssa r6:ssa oli aikoinaan vastaavia oireita - sammui lämpimällä koneella, kun tuli risteykseen. Putkessa saattoi pamahdella ja sitten ei kuumana meinannut heti saada uudestaan välttämättä käyntiin. Ratkaisu oli hyvin simppeli: TPS-anturi irti ja sen puhdistus. Käytin itse tuohon reilusti elektroniikan putsausspraytä ja annoin kuivua kunnolla. Tuon jälkeen ei oireita enää esiintynyt. Mulla oli myös PC kiinni ja se ei liittynyt ongelmaan millään tavalla.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  10. #190
    Onko kenelläkään R6 kuskeista kokemusta Angel eyes ajovaloista?
  11. #191
    Oisko kellään tietoa miten jumittuneen bensatankin korkin saisi auki. Lukkoöljyä sekä paineilmaa kokeiltu tuloksena vain vääntynyt avain. Syksyllä vielä aukes, nyt kevään ekat ajot jäi lyhyeen kun korkki ei aukea...
  12. #192
    Pultit auki ja koko korkkihässäkkä käteen ja vaihtoon jos ei vaikkapa petroolissa tai dieselissä liottelemalla tokene...

    5JJ-24602-00 on varaosanumero ja 239€ näkyis olevan hinta alkuperäisellä... Saattaisin siis suositella tarvikevaihtoehtoa jos korkin ei tarvitse olla lukittava. Tuossa saattas olla sopiva Lightechin kierrekorkki hintaan 50e + pk. Tarkistan tuon sopivuuden jos kiinnostaa.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  13. #193
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    Pultit auki ja koko korkkihässäkkä käteen ja vaihtoon jos ei vaikkapa petroolissa tai dieselissä liottelemalla tokene...

    5JJ-24602-00 on varaosanumero ja 239€ näkyis olevan hinta alkuperäisellä... Saattaisin siis suositella tarvikevaihtoehtoa jos korkin ei tarvitse olla lukittava. Tuossa saattas olla sopiva Lightechin kierrekorkki hintaan 50e + pk. Tarkistan tuon sopivuuden jos kiinnostaa.
    Mites tuon korkihässäkän saa auki? Avasin kaikki pultit ja lähdin nostamaan, niin ei kyllä liikkunut mihinkään. Otti kiinni takaosasta, ihan kuin siellä olisi jotain mikä pitää korkin paikallaan...
  14. #194
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    No eihän siitä lukosta olisi mitään hyötyä jos sen saisi auki kinnitysruuvit avaamalla..

    Eli siellä sisällä on muistaakseni yksi ruuvi minkä saa auki vain korkin alta. Olet varmaan kokeillut painaa korkkia voimakkaasti alaspäin kun käännät avainta? Jos kieli on jumissa eikä itse lukko, niin toi voi auttaa..

    Kannattaa myös yrittää uittaa jotain ohutta irroitusöljyä korkin välistä josko se tavoittaisi lukon kielen, lisäksi kannattaa lämmittää lukkoa kuumailmapuhaltimella josko jumi irtoaisi.


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  15. #195
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Eli siellä sisällä on muistaakseni yksi ruuvi minkä saa auki vain korkin alta. Olet varmaan kokeillut painaa korkkia voimakkaasti alaspäin kun käännät avainta? Jos kieli on jumissa eikä itse lukko, niin toi voi auttaa..
    Nyt en aivan varma ole tuosta ruuvista, räjäytyskuvissa sitä ei ole. Mutta eihän tuo korkki tosiaan ruuvit avaamalla irtoa kun tuon lukon vastinkappaleena toimii itse tankki eikä suinkaan tuo korkin kehys. Eli korkki tosiaan irtoaa vasta kun lukon saa auki.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  16. #196
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    Nyt en aivan varma ole tuosta ruuvista, räjäytyskuvissa sitä ei ole. Mutta eihän tuo korkki tosiaan ruuvit avaamalla irtoa kun tuon lukon vastinkappaleena toimii itse tankki eikä suinkaan tuo korkin kehys. Eli korkki tosiaan irtoaa vasta kun lukon saa auki.
    Jep tuon huomasin itsekin. About sentin sitä sai kammettua ylöspäin, mutta sitten joku ottaa kiinni... Korkkia on paineltu ja eri lukkoöljyjä käyetty, mutta mitään ei tapahdu... Turhauttaa kun juuri sain pyörän rassattua hyvään ajokuntoon teitä ja ratoja ajatellen. Ehkäpä kuumailmapuhallinta lainaamaan seuraavaksi Tai sitten soitto lukkosepälle, josko ammattilainen saisi jumin auki...
  17. #197
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    nimetön.jpg

    Noissa räjäytyskuvissa on näköjään vuosimallikohtaisia eroja, mutta tommonen ruuvi numero 14 siellä on mikä sitä pitelee..

    Mutta jos etupää nousee ylös, niin silloin käsittääkseni lukon kieli ei siellä pidättele, vaan itse korkkiosa on jostain syystä jumissa?

    Lämpöä ja liotusta se taitaa vaatia, eikä lukkoseppää..
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  18. #198
    Hitto kun en yhtään muista että oliko tuota ruuvia omassa mopossa ollenkaan... Sen muistan että kun tuono korkkihässäkän saa kyllä lukittua paikalleen ilman yhtään ruuvia ja tuo korkkihässäkkä irrallaan avaimen irrottaminen tuosta korkista on hieman vaivalloista Pakko huomenna tarkistaa tuon ruuvin olemassaolo

    Ja kuten Tumppi tuossa totesi niin kyllä se lukko liottelemalla aukenee, riittävän ohutta ainetta vaan sinne lukkoon. Puhdistavaa aseöljyä voinee kokeilla kunhan muistaa sitten neutraalimmalla öljyllä tuon huuhtoa pois. Nuo puhdistavat aseöljyt kun liuottavat messinkiä, pronssia, kuparia jne. ja saattavat liikaa lotrattuna väljistää lukkoja.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  19. #199
    Viikon väsytystaistelun jälkeen lukko naksahti ehkä millin, sitten toisen ja lopulta se aukesi kokonaan. Avasin koko lukon ja huuhtelin osat öljyllä. Kokoaminen ei sitten ollutkaan niin mallikasta, koska kaksi osaa jäi "yli" enkä keksinyt mihin ne olisin laittanut. No toimii kuitenkin ja ajokausi voi toden teolla alkaa!
    Cat bike Yamaha R6R 07
  20. #200
    Paljonko porukka pääsee tankillisella? Kuinka paljon ootte ajanut bensavalon syttymisen jälkeen?
  21. #201
    Sievästi rajoitusten mukaan ajellen syttyy valo jossain 270km kohdalla, vähemmän sievästi jo selvästi aikaisemmin Muutaman kymmenen kilsaa tuolla kai pääsee valon syttymisen jälkeen, ei ole tullut kokeiltua
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  22. #202
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    Sievästi rajoitusten mukaan ajellen syttyy valo jossain 270km kohdalla, vähemmän sievästi jo selvästi aikaisemmin Muutaman kymmenen kilsaa tuolla kai pääsee valon syttymisen jälkeen, ei ole tullut kokeiltua
    3,5l ilmeisesti jäljellä valon jälkeen. Itse ajoin tossa 18km moottoritietä syttymisen jälkee ennen kuin tuli vastaan ensimmäinen huoltoasema. Meinas jo vähä jänskättää. Kumpaa laatua löytyy koneesta, 95 vai 98?
    Viimeksi muokannut: are; 31.03.2014 klo 21:24.
    Yamaha YZF-R6R
  23. #203
    Tais olla joku 23km valon syttymisen jälkeen ja ei ois varmast montaa sataa metriä enää menty.... Tankillisella varmasti "mahdollista" päästä n.300km
    Yamaha R6 -05
  24. #204
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2012
    MotOrg ry jäsen
    Kuinka pahasti muitten mopot savuttaa kylmänä näillä keleillä? Oma -07 tuntuu tupruttelevan valkoista savua huolestuttavan paljon pari minuuttia startista kunnes kone lämpee. Tää video osuu aika lähelle: http://www.youtube.com/watch?feature...RAuH5val4#t=89

    Liekö ihan normaalia?
  25. #205
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Bensa on kemiallisesti hiiltä ja vetyä. Kun se vety siinä palaa niin syntyy vesihöyryä ja kun pakoputkisto on kylmä niin se tiivistyy tollaseks valkoseks sumuks, lämpimänä se palamalla syntynyt vesihöyry pysyy kaasumaisena ja siis näkymättämänä kaasuna. Normaalia siis. Jos se hiiliosa siinä bensassa jää palamatta hiilidioksidiksi, niin sitten tulee tummaa hiilipitoista savua (mikä on ehkä huonompi juttu), eikä näkymätöntä ja väritöntä hiilidioksidia.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  26. #206
    Lainaa are kirjoitti Katso viesti
    Paljonko porukka pääsee tankillisella? Kuinka paljon ootte ajanut bensavalon syttymisen jälkeen?
    No tuli tuokin kokeiltua tuon korkkihässäkän aikana, niin valon syttymisen jälkeen (jolloin mopo automaattisesti laittaa trippimittarin päälle) syksyn bensoilla sammahti 38km kohdalla. Niin ja 98 tankissa
    Cat bike Yamaha R6R 07
  27. #207
    Näin rookiena herätän keskustelua alueella ja pyydän vastauksia. Mitä öljyä jengillä on koneessa, ootteko kuinka usein vaihdellut? Ja laitetaan toinen vielä, eli mitä laukkuja ootte käyttäny ton kutosen kanssa? Tarkoitus olis kesällä reissua laittaa ja suositukset tervetulleita. Less is more eli mahdollisimman hinta-laatusuhteeltan passelia haetaan.
    Yamaha YZF-R6R
  28. #208
    Lainaa are kirjoitti Katso viesti
    Näin rookiena herätän keskustelua alueella ja pyydän vastauksia. Mitä öljyä jengillä on koneessa, ootteko kuinka usein vaihdellut? Ja laitetaan toinen vielä, eli mitä laukkuja ootte käyttäny ton kutosen kanssa? Tarkoitus olis kesällä reissua laittaa ja suositukset tervetulleita. Less is more eli mahdollisimman hinta-laatusuhteeltan passelia haetaan.
    Öljynä laadukas 10W40, nyt pyörii Valvolinet. Öljynvaihtovälinä olen pitänyt 6000km tai kausihuollossa. Selkävaivojen vuoksi tosin ei ole tarvinut tehdä kuin tuo kausihuollon öljynvaihto...

    Laukkuina käytän tankkilaukkua + reppua. Niissä kulkee sen mitä allekirjoittanut matkoillaan on tarvinut.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  29. #209
    Sivustovastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Sunnuntaina tuli haettua R6R Fasun kaveriks talliin

    Mistäs jengi on hommannu teräspunosjarruletkut omaansa ja mimmoseen hintaan?
    Entäs ne, joilla on ohjausiskari asennettuna niin minkä valmistajan, mistä ja minkämoiseen hintaan?
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  30.  
  31. #210
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2012
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pekksu kirjoitti Katso viesti
    Sunnuntaina tuli haettua R6R Fasun kaveriks talliin

    Mistäs jengi on hommannu teräspunosjarruletkut omaansa ja mimmoseen hintaan?
    Entäs ne, joilla on ohjausiskari asennettuna niin minkä valmistajan, mistä ja minkämoiseen hintaan?
    http://www.carpimoto.com/EN/Bike_Yam...ake-Line-Kits/

    Tuolta tuli letkut, hintaa reilut 80e. Sisältää letkut eteen ja taakse + kaikki tarvikkeet. Postikuluja tais olla n. 15euroa, mutta samalla tuli paljon muutakin..

    Ohjausiskari onki vähän hankalampi, laatumerkit maksaa uutena sen 500e. Jotain "puolilaadukkaita" hieman edullisemmin esim. Stormilta LSL 359e. Kumpikaan näistä ei oikeen omaa lompakkoa houkuttanut, joten parhaaks vaihtoehdoks tuli käytetyn laatuvehkeen etsiminen. Hyvinki nopeesti sattu tulemaan vastaan jonkun kisakuskin käytössä ollut vasta huollettu Öhlins sopivilla kiinnikkeillä, josta maksoin mielelläni 240e. Vähän tuurista kiinni noitten kanssa tietysti sattuuko löytyyn sillon ku tarttis.
Sivu: 7 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen