Jep näitä on yksi kumpaakin. Syyläri vuoti töötin kiinnikkeen vierestä, voipi olla yleisempikin vika. Öljyvuoto oli valuvika koneen lohkossa, se on varmastikin harvinainen.
Lisäksi puhutaan, että jotkut syksyllä tilanneet saavatkin pyörän vasta kesäkuun lopulla. Olisiko jotain hämminkiä alihankintaketjussa tms.? Huhut lähtee heti vellomaan. Joku kauppias olisi myynyt 14 lisää, mutta ei saa ulkomaidenkaan kiintiöistä.
Itseäkin kiinnostaa milloin pyörä tulee kun tällä viikolla pitäisi selvitä valmistuspäivä. Tilasin kuitenkin jo elo-syyskuun vaihteessa. Oliskohan sittenkin pitänyt ottaa se, joka tuli liikkeeseen jo jouluksi. Etelässä pääsee varmaan jo ajamaan.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Shifteriäkin löytyypi jo:
http://kmc-shop.com/index.php?a=8
Joku oli asentanut Bazzaz RC8 tarkoitetun mallin. Toinen kehui Lohmann shifteriä, en muista oliko jo asentanut.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Nämähän luetaan kotarissa ominaisuuksiksi. LC8:ssa ja RC8:ssa jäähdytysnesteet tapaavat mennä vesipumpun stefalta öljyn sekaan tai kannentiivisteestä pesään. Öljyt taas nousivat joissakin tapauksissa huohottimen kautta ilmanputsarikoteloon. Onneksi kotarin moottoreiden kanssa pärjää normaalijärjellä varustettu mekaanikko eikä erikoistyökaluja juurikaan tarvita.
Onkohan tuota lohkoa päivitetty RC8:sta miten paljon?
Blackbird 1998 (2004-2008)
Fireblade 2006 (2008-2011)
KX450F 2011 (2011-2012)
RC8 2008 (2012-2013)
Adventure R 2011 (2013-2015)
R1 2012 (2016-2017)
EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
MG1000 Cafe racer
Sarjatuotetta kun tehdään, sattuu väliin vikojakin. Onneksi kottaraisen takuu toimii sveitsiläisen kellon tarkkuudella. Parista yksittäisestä tapauksesta ei voi vielä hirveästi vetää johtopäätöksiä. Halkeilihan Ducatin isolohkostakin mäntiä esisarjan pyöristä, mutta ei siitä mitään isompaa epidemiaa muodostunut.
Superbike #7
Näin on. Varmasti kotari homman hoitaa, mutta toivotaan ettei maanantaikappaleita ole tullut tänne. Meinaan omistajaa vituttaa jos Beast on pajalla heinäkuussa loman aikana.
Eikös alkupään S1000RR:ssäkin ollut jotain pientä yskää, joka sitten korjattiin. Ei suurta epidemiaa, mutta aina yksittäisen omistajan kohdalla kamala tragedia
No, toivottavasti noissa Dukeissa se sivujalka pitää. Sen murtumista ei ilmeisesti motoristin pää kestä...
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
1000rr alakerran laakeri, rocket vaihdelaatikko ja kardaanin laakerit, yamaha sähkökutsuja, kotari vesipumppuja, ducati...noh, heh, gessu kardaanin laakeria... Onhan näitä ollut maailman sivu ja tulee aina olemaan. Jos pelkää teknisiä ongelmia, kannattaa harrastaa jotain muuta kuin umpiteknisiä harrasteita.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ja mä komppaan tätä....![]()
Pari kertaa uudenuutukaisen kotilon valinneena on oppinut että kannattais malttaa se vuosi-kaksi kamppeen markkinoille tulon jälkeen jotta kuluttajille nykyisin sysätty tuotteen loppuhionta (ns. tuotteen "kenttäkehitys") on saatu taputeltua...
Mutta malta ny siinä sitten - kun TOSIkuume iskee niin eihän siihen ole kuin yksi lääke...![]()
MAD (mean absolute deviation)
Esimerkiksi ensimmäisen vuoden RSV4:ssa ei ollut kuin kokonaisia moottorinvaihtoja takuuseen, pari pyörää syttyi palamaan jne. Kyllä niitä kaikille tulee just näissä upouusissa malleissa kun ei tehdas testaamalla pysty ihan kaikkea kokemaan/huomaamaan. Tietysti jotkut asiat kyllä tuntuvat aika uskomattomilta miten voi olla niin perustavalaatuisia vikoja...
Yksi syy miksi nössönä ostan mielummin sitten kun on ollut vuoden pari markkinoilla ja voi lueskella omistajien kokemukset ja vikalistat, sekä tehdaskin on jo vähän parannellut pyörää.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ruotsissa Bike-lehti tehnyt tälläistä
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
ens kesän "tehdaskuskit" arvottu, eipä ollut suomalaisia...
http://www.1290superduker.com/cms/ special #8
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Onkse joku nevöhöörd julkimo?
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Vlog:aaja tuolla youtubessa https://www.youtube.com/user/BaronVo...ow=grid&view=0
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Levoton kaveri ja hauskahan tuota on katsella aina välistä: http://youtu.be/4-D4ojtfI5cja mikä parasta kuulostaa ihan samalta kun se yksi britti koomikko.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Kannattaa kysellä, pystyykö KTM tehä laatutyötä. ainakin osaa mainostaa moista.
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Tulipa tänään ajettua Beast tankkaukseen ja kyllä täytyy sanoa että on kyllä jylhät soundit pyörässä . Asfaltti oli hieman pliukasta kun kolmosella suti kuivalla asfaltilla suht pienillä kierroksilla ja noin 14 kilsaa tuli taitettua matkaa.Oiskohan ensimmäinen Beast suomalaisella kadulla ajettuna nyt .
Ultrafast KTM machine .