Sivu: 50 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1471:stä 1500:een 2647:sta
  1. #1471

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Jokos joku on tuupannut tähän nappulakumit kokeeksi alle ja lähtenyt soralle leikkimään? Jotenkin tää vaa iskee erilailla kun bemarin vastine, vaikka kumpaakaan en oo päässy vielä ajamaan. Tuolla kotarin tiivisteosastolla vois kyllä eläköittää jonkun helmutin ja vaihtaa tuoreemman horstin tilalle... ei oo eka malli joka jostain vähän hikoilee.
  2. #1472
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    No... Joskus tietty kaiki ei ymmärrä hyväkään huumoria, mutta luulenpa että kirjoittaja on tarkoittanut että nuo hevosvoimat, painot ja kuutiot nyt on "niin nähtyjä", mutta että uskooko kukaan että tällaiellä laitteella ajotapa olisi sellainen millä päästäisiin siihen eu-kulutuslukemaan. Ja edelleen edellinen tarkoittaa että kyseessä on perkeleellisen hauska vehje. Eivän siinä sanatarkasti niin kirjoitettu, mutta sitä se tarkoitti. Kannattaa lukea muutakin kuin ohjekirjoja, niin saa aika paljon enemmän irti verbaalisen maailman hauskuuksista.
    Joo ei varmaan kannata yhden jutunpätkän perusteella lytätä koko lehteä ja varsinkin jos ei ymmärtänyt siihen piilotettua huumoria. Takavuosina tuo lehti vaan oli niin umpisurkea ja hiukan jopa kukkahattumainen. Mutta jos kirjoittaja tosiaan tarkoitti tekstillään että "perkeleellisen hauska laite" niin sitten lehden tyyli on muuttunut ja kirjoittaja vielä ihan oikeassakin.
    Täytyy koittaa lukea jokin numero ja katsoa löytisikö sieltä huumorin seasta asiaakin tai toisinpäin.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  3. #1473
  4. #1474
    Lainaa Luke690 kirjoitti Katso viesti
    Onko ketään tilannu tuolta ? Onko minkä laatusta kampetta ?
    Yamaha XSR 900 60th Anni -17, Honda CB 450N -85
    past:
    Yamaha R1 WGP -12
    Yamaha FZS 1000 -06
    Kawasaki GPZ 600 R -85
    Yamaha RD 350 LC -84
    Honda CB 125 T -81
  5. #1475
    Lainaa kmk kirjoitti Katso viesti
    Onko ketään tilannu tuolta ? Onko minkä laatusta kampetta ?
    Laatu ei lähelläkään Akran tasoa mutta joillekin kelpaa
  6. #1476
    Ranskalainen testi uudesta SuppaDookesta.
    Sanaakaan en ymmärtäny mutta varsin hauskalta lelutahan tuo vaikuttaa kun kuski osaa ajaa.
    Aina mutkia matkassa.
  7. #1477
    Lainaa kmk kirjoitti Katso viesti
    Onko ketään tilannu tuolta ? Onko minkä laatusta kampetta ?
    Mulla on etulokari, huggeri/ketjusuoja, tankin päällinen ja virtalukon kaulus tuolta. Hintaansa nähden tosi hyviä ja minusta kiiltävänä näyttää paremmalta kuin mattapintainen.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  8. #1478
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  9. #1479
    Nyt on oma melkein valmis, enää cartridge kit asentamatta
    http://www.huutokuva.net/koyc.jpg
    Viimeksi muokannut: mikkoyli; 28.06.2014 klo 21:27.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  10. #1480
    Ei toimi tuo linkki........
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  11. #1481
    Toimisko nyt
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  12. #1482
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Toimisko nyt
    Jeee ja kiitos...Sun pitäisi ottaa enemmän ja isompia kuvia tuosta. Aivan törkeen makee, mites ääni maailma
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  13. #1483
    Äänet on hyvät. Aivan siinä rajoilla, mutta ei sen kovemmat kuin Ducatissa. Tässähän ei tule moottorista desibelejä niinkuin Ducatissa. Vääntö alhaalla on kyllä koukuttavaa. Race takapenkin päällistä en tilannut vaan ergo-penkin siihenkin, mutta kun muovi tuli niin laitoin sen. Siitä puuttuu kyllä pehmustepala tai jotain.
    Tässä toinen lähes samanlainen kuva:
    http://www.huutokuva.net/koQP.jpg
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  14. #1484
    Kiitos kuvista, kyllä se näyttää erittän hienolta ja varmasti kuulostaa
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  15. #1485
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Hienolta näyttää valkoisilla tarroilla. Vielä mustat osat mataksi ,niin näyttää siltä miltä R kuuluukin.
    Ja hienolta näyttää oranssikin pyörä kuten mikkoylin kuvista näkee
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  16. #1486
    Nyt on reilu 7000km mittarissa, kuuden tonnin paikkeilla meni takakumi vaihtoon, muuten on pelannut kuin entinen Honda.
  17. #1487
    Ergo istuin ja race takaiskari muuttivat pyörää tosi paljon positiiviseen suuntaan. Race takaiskari ei ole yhtään kova, mutta tosi herkkä ja tekee pyörästä terävän oloisen. Samoin vaikuttaa istuin kun se on pari kolme senttiä korkeampi. Siirsin tangon vielä eteen ja nyt on kyllä hyvä! Alkuperäinen takaiskari ja penkki tuntuivat vähän lässähtäneiltä muuta pyörää selvästi heikompana esityksenä. Tankoa kun siirsi eteenpäin niin se nousi samalla vähän, mutta kyllä sen kuitenkin huomaa. Kiihdyttäminen sujuu myös paremmin luistoneston häiritsemättä niin paljon. Jos jotain moittimista pitäisi keksiä niin kaasu on ihan alussa pikkuisen liian nopea. En tiedä sitten onko se vasta koko Akran kartan myötä tullut.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  18. #1488
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Ergo istuin ja race takaiskari muuttivat pyörää tosi paljon positiiviseen suuntaan. Race takaiskari ei ole yhtään kova, mutta tosi herkkä ja tekee pyörästä terävän oloisen. Samoin vaikuttaa istuin kun se on pari kolme senttiä korkeampi. Siirsin tangon vielä eteen ja nyt on kyllä hyvä! Alkuperäinen takaiskari ja penkki tuntuivat vähän lässähtäneiltä muuta pyörää selvästi heikompana esityksenä. Tankoa kun siirsi eteenpäin niin se nousi samalla vähän, mutta kyllä sen kuitenkin huomaa. Kiihdyttäminen sujuu myös paremmin luistoneston häiritsemättä niin paljon. Jos jotain moittimista pitäisi keksiä niin kaasu on ihan alussa pikkuisen liian nopea. En tiedä sitten onko se vasta koko Akran kartan myötä tullut.
    Mitä kautta otitkaan race alustan? Ja mitä tuli hinnaksi?
    Oon tässä taas kahden vaiheilla jos laittais tuplakiekot ja alustan, toisaalta sillähän sais jo kilvettömän...hmmm
    HP4
  19. #1489
    Laitoin oheisen navitelineen, sopii Nuvi 500 ja Zumo 200. Tehty 3D-printtaamalla. Ei ole kovin tukeva, mutta ajoittaiseen navin käyttöön sopinee eikä ole tiellä. Mittari valehtelee 10%, mikä on aivan naurettavaa. Vertsilun vuoksi HP4 mittarilukema 150 on 148 oikeasti.
    http://www.huutokuva.net/koNV.jpg
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  20. #1490
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti
    Mitä kautta otitkaan race alustan? Ja mitä tuli hinnaksi?
    Oon tässä taas kahden vaiheilla jos laittais tuplakiekot ja alustan, toisaalta sillähän sais jo kilvettömän...hmmm
    Gl-suspension.de ja hintaa oli rahdin kanssa karvan alle 3300 Eur. En ole vielä cartridge-kittiä ehtinyt asentaa ja saattaa mennäkin pari viikkoa. Takaiskari ainakin on hintansa väärti.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  21. #1491
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Gl-suspension.de ja hintaa oli rahdin kanssa karvan alle 3300 Eur. En ole vielä cartridge-kittiä ehtinyt asentaa ja saattaa mennäkin pari viikkoa. Takaiskari ainakin on hintansa väärti.
    Alkaa toi sun Duke kuulostaa siltä, että pistäpä viestiä kun olet aikeissa luopua siitä. Tekis kovasti mieli päästää kiusaamaan tota kampetta race-alustalla radalle.
    Superbike #7
  22. #1492
    Ihan siisti tuolla mustalla taka häkillä....

    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  23. #1493
    Joo kuvassa musta perä on paremman näköinen, mutta luonnossa valkoinen on ihan ok. Ensin ajattelin maalata, mutta en enää. Race-tarratkin ehkä tekevät valkoisen ihan hyväksi.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  24. #1494
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Ihan siisti tuolla mustalla taka häkillä....

    Etulokasuoja ja tankin päällysosa vielä mustaksi niin vaan paranee . Tuossa oranssissa on omaan silmään "liikaa" oranssia , kuka mistäkin pitää. Tuli omaan laitettua Power Parts jalkatapit ja satula sekä eturatas piikkiä pienemmäksi. Kaavion kääntöön tarvittava osa pitäis tulla saataville viikon sisällä. Kat:in korvausputken ja Akran sliparin kanssa laitettu kokoputken ohjelma tekee huiman vaikutuksen kuulemma.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  25. #1495
    Tollanen ränni olis aika asiallinen

    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  26. #1496
    Terve vaan kaikille. Ekat kommentit tälle sivustolle. Hain oman Duken huhtikuussa Vantaan Bikeworldista ja nyt n. 4000 km ajettuna. On kyllä tajuton vehje. Ei voi mun mielestä pyörältä enempää toivoa. Täysin ongelmitta ei oo pyörä kuitenkaan toiminu. Käytin jo kerran takuu huollossa öljyvuodon takia josta täälläkin on ollu juttua ja nyt huomasin että takapyörän laakereissa on väljää aika reilusti. Suosittelen kaikkia tarkistamaan asian omasta pyörästään. Pyörä sivutuelle ja kokeilee takapyörän yläosasta työntelemällä tuntuuko ylimääräistä liikettä. Ajon jälkeen kun on laakerit vähän lämmennyt niin huomaa vielä paremmin. Superduke.net foorumilla on monet valittanut samaa asiaa ympäri maailmaa. Mulla menee pyörä huoltoon taas ens viikolla ja vaihtavat uudet laakerit ja uuden taka akselin. Ilmoittelen huollon jälkeen korjautuiko vika vai onko kyse jostain vielä perustavanlaatuisemmasta ongelmasta.

    Lisäksi mun pyörä ei muista ajo mode asetusta sammutuksen jälkeen. Ajan aina sport modella mutta sammutuksen jälkeen se vaihtuu aina takaisin street modeen. Tekeekö muilla tätä? Pyörässäni on offroad dongle joten TC pysyy kyllä pois päältä mutta mode vaihtuu.

    Mittari virheen on myös varmasti kaikki huomannut olevan melkoinen mutta juttelin KTM:n maahantuojan edustajan kanssa ja tähän on kuulemma tulossa ohjelmisto päivitys korjaamaan asiaa. Lisää mittari virheestä voi katsoa tuolta http://youtu.be/9H5gF2cX6-c
  27. #1497
    Joo, vaikka on dongle niin street menee aina päälle kun sammuttaa. Muut asetukset jäävät.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  28. #1498

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Mun pyörällä nyt noin 7000 kilsaa ajettuna ja mitään vikaa ei ole ilmaantunut . Ajan sport modella ja ei toiminto ei poistu pyörää sammuttaessa. Mittari virhe ei ainakaan minua haittaa sillä saa ajella ilman suurta huolta vaikka mittarissa on kakskyt yli tikkarin määräämän. Tuo öljyvuotoa oli alussa ja muutaman moottorin ruuvin kiristämisellä se loppui, tosin tässä täytyy olla varovainen ettei kiristä liikaa ettei riko kierteitä tai katkaise ruuvia koneeseen. Ilmansuodatin kannattaa vaihtaa vapariin sillä sen verran nopeasti putsari kerää pölyä ja roskaa itseensä että minä olen puhdistanut suodattimen noin kolmentuhannen välein, eikä muuten ollut yhtään vuotanut pölyä ohi. Kaiken kaikkiaan aivan sairaan hieno pyörä ajettavana on alla nyt .
    Ultrafast KTM machine .
  29. #1499
    1900 kilsaa takana ja takapyörän laakeri vaihtoon. Mittariston kiinnityksen päivitys osa vaihdetaan sitten samalla.
    Mittarivirhe on kyllä aivan omaa luokkaa. Eturattaan vaihto toi parannusta jo ennestään huimaan vetoon alhaalta . Ergo istuin ja jalkatapit oli molemmat tosi hyvät ostokset. Takaiskari vaan on mikä on, tarvis ainakin jäykemmän jousen ensihätään.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  30.  
  31. #1500
    Tänään vaihdettiin takalaakerit ja akseli. Nyt on taas kaikki kunnossa mutta katsotaan miten käy kun saa vähän kilometrejä alle.
Sivu: 50 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260 ... ViimeinenViimeinen