Jokos joku on tuupannut tähän nappulakumit kokeeksi alle ja lähtenyt soralle leikkimään? Jotenkin tää vaa iskee erilailla kun bemarin vastine, vaikka kumpaakaan en oo päässy vielä ajamaan. Tuolla kotarin tiivisteosastolla vois kyllä eläköittää jonkun helmutin ja vaihtaa tuoreemman horstin tilalle... ei oo eka malli joka jostain vähän hikoilee.
Joo ei varmaan kannata yhden jutunpätkän perusteella lytätä koko lehteä ja varsinkin jos ei ymmärtänyt siihen piilotettua huumoria. Takavuosina tuo lehti vaan oli niin umpisurkea ja hiukan jopa kukkahattumainen. Mutta jos kirjoittaja tosiaan tarkoitti tekstillään että "perkeleellisen hauska laite" niin sitten lehden tyyli on muuttunut ja kirjoittaja vielä ihan oikeassakin.
Täytyy koittaa lukea jokin numero ja katsoa löytisikö sieltä huumorin seasta asiaakin tai toisinpäin.
You Only Live Twice
Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
Hyvä valikoima hiilari palikoit.
http://hfcarbon.de/index.php?main_pa...ort=20a&page=2
Ranskalainen testi uudesta SuppaDookesta.
Sanaakaan en ymmärtäny mutta varsin hauskalta lelutahan tuo vaikuttaa kun kuski osaa ajaa.
Aina mutkia matkassa.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Tuollaista on tulossa
http://www.1000ps.de/businessnews-23...Super_Duke_Kit
![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Nyt on oma melkein valmis, enää cartridge kit asentamatta
http://www.huutokuva.net/koyc.jpg
Viimeksi muokannut: mikkoyli; 28.06.2014 klo 21:27.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ei toimi tuo linkki........
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Toimisko nyt
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Äänet on hyvät. Aivan siinä rajoilla, mutta ei sen kovemmat kuin Ducatissa. Tässähän ei tule moottorista desibelejä niinkuin Ducatissa. Vääntö alhaalla on kyllä koukuttavaa. Race takapenkin päällistä en tilannut vaan ergo-penkin siihenkin, mutta kun muovi tuli niin laitoin sen. Siitä puuttuu kyllä pehmustepala tai jotain.
Tässä toinen lähes samanlainen kuva:
http://www.huutokuva.net/koQP.jpg
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Kiitos kuvista, kyllä se näyttää erittän hienolta ja varmasti kuulostaa![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Nyt on reilu 7000km mittarissa, kuuden tonnin paikkeilla meni takakumi vaihtoon, muuten on pelannut kuin entinen Honda.
Ergo istuin ja race takaiskari muuttivat pyörää tosi paljon positiiviseen suuntaan. Race takaiskari ei ole yhtään kova, mutta tosi herkkä ja tekee pyörästä terävän oloisen. Samoin vaikuttaa istuin kun se on pari kolme senttiä korkeampi. Siirsin tangon vielä eteen ja nyt on kyllä hyvä! Alkuperäinen takaiskari ja penkki tuntuivat vähän lässähtäneiltä muuta pyörää selvästi heikompana esityksenä. Tankoa kun siirsi eteenpäin niin se nousi samalla vähän, mutta kyllä sen kuitenkin huomaa. Kiihdyttäminen sujuu myös paremmin luistoneston häiritsemättä niin paljon. Jos jotain moittimista pitäisi keksiä niin kaasu on ihan alussa pikkuisen liian nopea. En tiedä sitten onko se vasta koko Akran kartan myötä tullut.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Laitoin oheisen navitelineen, sopii Nuvi 500 ja Zumo 200. Tehty 3D-printtaamalla. Ei ole kovin tukeva, mutta ajoittaiseen navin käyttöön sopinee eikä ole tiellä. Mittari valehtelee 10%, mikä on aivan naurettavaa. Vertsilun vuoksi HP4 mittarilukema 150 on 148 oikeasti.
http://www.huutokuva.net/koNV.jpg
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ihan siisti tuolla mustalla taka häkillä....
![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Joo kuvassa musta perä on paremman näköinen, mutta luonnossa valkoinen on ihan ok. Ensin ajattelin maalata, mutta en enää. Race-tarratkin ehkä tekevät valkoisen ihan hyväksi.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Etulokasuoja ja tankin päällysosa vielä mustaksi niin vaan paranee . Tuossa oranssissa on omaan silmään "liikaa" oranssia , kuka mistäkin pitää. Tuli omaan laitettua Power Parts jalkatapit ja satula sekä eturatas piikkiä pienemmäksi. Kaavion kääntöön tarvittava osa pitäis tulla saataville viikon sisällä. Kat:in korvausputken ja Akran sliparin kanssa laitettu kokoputken ohjelma tekee huiman vaikutuksen kuulemma.
You Only Live Twice
Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
Tollanen ränni olis aika asiallinen
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Terve vaan kaikille. Ekat kommentit tälle sivustolle. Hain oman Duken huhtikuussa Vantaan Bikeworldista ja nyt n. 4000 km ajettuna. On kyllä tajuton vehje. Ei voi mun mielestä pyörältä enempää toivoa. Täysin ongelmitta ei oo pyörä kuitenkaan toiminu. Käytin jo kerran takuu huollossa öljyvuodon takia josta täälläkin on ollu juttua ja nyt huomasin että takapyörän laakereissa on väljää aika reilusti. Suosittelen kaikkia tarkistamaan asian omasta pyörästään. Pyörä sivutuelle ja kokeilee takapyörän yläosasta työntelemällä tuntuuko ylimääräistä liikettä. Ajon jälkeen kun on laakerit vähän lämmennyt niin huomaa vielä paremmin. Superduke.net foorumilla on monet valittanut samaa asiaa ympäri maailmaa. Mulla menee pyörä huoltoon taas ens viikolla ja vaihtavat uudet laakerit ja uuden taka akselin. Ilmoittelen huollon jälkeen korjautuiko vika vai onko kyse jostain vielä perustavanlaatuisemmasta ongelmasta.
Lisäksi mun pyörä ei muista ajo mode asetusta sammutuksen jälkeen. Ajan aina sport modella mutta sammutuksen jälkeen se vaihtuu aina takaisin street modeen. Tekeekö muilla tätä? Pyörässäni on offroad dongle joten TC pysyy kyllä pois päältä mutta mode vaihtuu.
Mittari virheen on myös varmasti kaikki huomannut olevan melkoinen mutta juttelin KTM:n maahantuojan edustajan kanssa ja tähän on kuulemma tulossa ohjelmisto päivitys korjaamaan asiaa. Lisää mittari virheestä voi katsoa tuolta http://youtu.be/9H5gF2cX6-c
Joo, vaikka on dongle niin street menee aina päälle kun sammuttaa. Muut asetukset jäävät.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Mun pyörällä nyt noin 7000 kilsaa ajettuna ja mitään vikaa ei ole ilmaantunut . Ajan sport modella ja ei toiminto ei poistu pyörää sammuttaessa. Mittari virhe ei ainakaan minua haittaa sillä saa ajella ilman suurta huolta vaikka mittarissa on kakskyt yli tikkarin määräämän. Tuo öljyvuotoa oli alussa ja muutaman moottorin ruuvin kiristämisellä se loppui, tosin tässä täytyy olla varovainen ettei kiristä liikaa ettei riko kierteitä tai katkaise ruuvia koneeseen. Ilmansuodatin kannattaa vaihtaa vapariin sillä sen verran nopeasti putsari kerää pölyä ja roskaa itseensä että minä olen puhdistanut suodattimen noin kolmentuhannen välein, eikä muuten ollut yhtään vuotanut pölyä ohi. Kaiken kaikkiaan aivan sairaan hieno pyörä ajettavana on alla nyt .![]()
Ultrafast KTM machine .
1900 kilsaa takana ja takapyörän laakeri vaihtoon. Mittariston kiinnityksen päivitys osa vaihdetaan sitten samalla.
Mittarivirhe on kyllä aivan omaa luokkaa. Eturattaan vaihto toi parannusta jo ennestään huimaan vetoon alhaalta . Ergo istuin ja jalkatapit oli molemmat tosi hyvät ostokset. Takaiskari vaan on mikä on, tarvis ainakin jäykemmän jousen ensihätään.
You Only Live Twice
Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
Tänään vaihdettiin takalaakerit ja akseli. Nyt on taas kaikki kunnossa mutta katsotaan miten käy kun saa vähän kilometrejä alle.