Sivu: 39 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29373839404149 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1141:stä 1170:een 2647:sta
  1. #1141

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    DSC_0843.jpg



    Tuollanen to on nyt.
    Ultrafast KTM machine .
  2. #1142
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Tuollanen to on nyt.
    peilit vaihtoon Juhnu ja oitis
    Viimeksi muokannut: suopo; 24.02.2014 klo 20:55. Syy: Kuvalainaukset kielletty
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  3. #1143
    Vertailutestiä videolla BMW S1000R:ään. KTM voittaa niukasti ja BMW on halvempi ominaisuuksiin nähden. Hyvä on tuo BMW:kin, mutta vain KTM antaa adrenaliinipaukun sensationaalisen moottorinsa ansiosta...

    http://www.1000ps.at/testbericht-235...e_R_vs_S1000R_

    tekstiä kuvien alla:

    http://www.1000ps.at/motorradbilder-...r-10712-312085
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  4. #1144
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Vertailutestiä videolla BMW S1000R:ään. KTM voittaa niukasti ja BMW on halvempi ominaisuuksiin nähden. Hyvä on tuo BMW:kin, mutta vain KTM antaa adrenaliinipaukun sensationaalisen moottorinsa ansiosta...

    http://www.1000ps.at/testbericht-235...e_R_vs_S1000R_

    tekstiä kuvien alla:

    http://www.1000ps.at/motorradbilder-...r-10712-312085
    Jos tekee tiukkaa bemarin kanssa, niin taitaa Aprilli olla edelleen kunkku

    Btw. tulipa mieleen, että tuota uutta Dukea ei pääkaupunkiseudulla (tai muuallakaan) varmaan pitkään säilytellä pihalla ilman, että omistussuhteet muuttuvat.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #1145

    Tuossa video pätkää



    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    DSC_0843.jpg
    Tuollanen to on nyt.
    Dege hienolta näyttää
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  6. #1146

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jos tekee tiukkaa bemarin kanssa, niin taitaa Aprilli olla edelleen kunkku

    Btw. tulipa mieleen, että tuota uutta Dukea ei pääkaupunkiseudulla (tai muuallakaan) varmaan pitkään säilytellä pihalla ilman, että omistussuhteet muuttuvat.
    Aprilli edelleen kunkku ? . Huumorin kukka se kukkii taas

    Juu, ei sitä pihalla säilytellä pitkiä aikoja, kassakaapissa lähinnä.
    Ultrafast KTM machine .
  7. #1147

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    peilit vaihtoon Juhnu ja oitis
    No no no .. Täytyy nähdä taakse jos siellä perässä kaukana on joitain epäilyttäviä seuraajia jäätelöä myymässä kalliiseen hintaan.
    Ultrafast KTM machine .
  8. #1148
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Tuollanen to on nyt.
    Uuh, miten maukas!!
    FXSB & ZX10R
  9. #1149
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    DSC_0843.jpg



    Tuollanen to on nyt.
    Hiano on Kaikennäköistä osaa on näköjään ruuvailtu kiinni. Meinaatko hommata taakse vielä satulan suojan (mikä sen nimi nyt ikinä onkaan)? Onko vielä jotain hankinnassa/tulossa?

    Kunhan itse nyt vain saisi fillarin alle, tänään oli jo kelit niin hienot, että olisi otettu ensisavut kadulla.
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  10. #1150
    Mahdanko olla ainoa jonka mielestä vanha SuperDuke oli esteettisesti huomattavasti onnistuneempi laite?

    Tämä uusi ei vaan istu omaan silmään oikein mitenkään...jotenki näyttää siltä että koko pärrä olisi jo valmiiksi lytätty kasaan peräänajossa
  11. #1151
    Lainaa Hirsa kirjoitti Katso viesti
    Mahdanko olla ainoa jonka mielestä vanha SuperDuke oli esteettisesti huomattavasti onnistuneempi laite?

    Tämä uusi ei vaan istu omaan silmään oikein mitenkään...jotenki näyttää siltä että koko pärrä olisi jo valmiiksi lytätty kasaan peräänajossa
    psst, mä oon hiukan samaa mieltä. Parasta tossa vanhassa on se että se on reilusti yhden miehen räyhämopo, kun tää uus peto on näennäisesti perhemalli. Tästä syystä takapää on jonkinasteinen aavistuksen häiritsevä kompromissi. Paras, ja ehkä jopa ainut tapa pilata ajamisen ilo isolohko-Beastilla, on ottaa akka tarakalle maanvaivoiksi. Mutta jos jatkaisin ensi kesän kadulla, en silti epäröisi sekuntiakaan vaihtaa omaa -11 mallia tähän. Kotarin varsinainen kauneus kun tulee useinmiten muualta kuin esteettiseltä osastolta. Se tulee konesalista, testiradalta ja PR-osastolta.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  12. #1152
    Lainaa Hirsa kirjoitti Katso viesti
    Mahdanko olla ainoa jonka mielestä vanha SuperDuke oli esteettisesti huomattavasti onnistuneempi laite?

    Tämä uusi ei vaan istu omaan silmään oikein mitenkään...jotenki näyttää siltä että koko pärrä olisi jo valmiiksi lytätty kasaan peräänajossa
    + 1.

    Ei vaan nappaa. Vanha R olis oma valinta
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  13. #1153
    Ikävä kyllä ulkonäkö taitaa olla se ainut - tässä kamppeessa. Messuilla musta "tuunattu" malli näytti jo siedettävämmältä, mutta ei perkele sitä etuvalo/mittari/vilkku yhdistelmää? Sattuu silmiin

    Muuten ominaisuuksilta varmasti hieno pyörä, koneen voisi pultata tuohon ducatin SFS:ään milloin vain

    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    + 1.

    Ei vaan nappaa. Vanha R olis oma valinta
  14. #1154
  15. #1155

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    psst, mä oon hiukan samaa mieltä. Parasta tossa vanhassa on se että se on reilusti yhden miehen räyhämopo, kun tää uus peto on näennäisesti perhemalli. Tästä syystä takapää on jonkinasteinen aavistuksen häiritsevä kompromissi. Paras, ja ehkä jopa ainut tapa pilata ajamisen ilo isolohko-Beastilla, on ottaa akka tarakalle maanvaivoiksi. Mutta jos jatkaisin ensi kesän kadulla, en silti epäröisi sekuntiakaan vaihtaa omaa -11 mallia tähän. Kotarin varsinainen kauneus kun tulee useinmiten muualta kuin esteettiseltä osastolta. Se tulee konesalista, testiradalta ja PR-osastolta.
    Takapää häiritsevä kompromissi aavistuksen verran ? Museo Dukessahan ei ole takapäätä laissinkaan vaan kaikki päättyy satulaan noh R-mallissa putkiin sentäs. Perhemalli ? Jestas sentäs !

    Sitä paitsi Beasthan on ääääääääääääärettömän kaunis motukka eikä mikään pikku pyöreyksillä varustettu italiaano vaan voimaa uhkuva germaaninen voimapyörä !
    Ultrafast KTM machine .
  16. #1156

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Hiano on Kaikennäköistä osaa on näköjään ruuvailtu kiinni. Meinaatko hommata taakse vielä satulan suojan (mikä sen nimi nyt ikinä onkaan)? Onko vielä jotain hankinnassa/tulossa?

    Kunhan itse nyt vain saisi fillarin alle, tänään oli jo kelit niin hienot, että olisi otettu ensisavut kadulla.
    Ainoat suuremmat mitä ei näillä näkymin tilata tuohon ovat evo-putkisto, race alusta , race ja comfort penkki , säädettävät jalkatapit , kaikki muut on jo vissiin tilattu .
    Ultrafast KTM machine .
  17. #1157
    Noniin, ei siinä kauan menny että tähänki pyörään tuli oikeasti siistin näkönen rööri. Tsekitaut.

    http://m.fastbikesmag.com/2014/02/26...acing-exhaust/
  18. #1158
    Lainaa Luke690 kirjoitti Katso viesti
    Noniin, ei siinä kauan menny että tähänki pyörään tuli oikeasti siistin näkönen rööri. Tsekitaut.

    http://m.fastbikesmag.com/2014/02/26...acing-exhaust/
    Olihan tää tiedossa jo hetikohta pyörän julkistamisen perään. Ainut ongelma että on "for race use only"
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  19. #1159
    Onko "for race use only" joskus ollut ongelma? Antaa hyvän pyörän hengittää
  20. #1160
    Lainaa Luke690 kirjoitti Katso viesti
    Onko "for race use only" joskus ollut ongelma? Antaa hyvän pyörän hengittää
    *naur* muistuu mieleen taannoinen megaketju melumittauksista. Sen mukaan kyseessä ei ole edes ongelma vaan maailmanluokan katastrofaalinen, ihmisarvoa alentava dilemma. Itseäni asia ei juurikaan ole haitannut tähänkään mennessä, eikä myöskään lainvalvojia. Mutta tässä uudessa paukkuraudassa on syytä odottaa että pauhu alkaa olla tolla röörillä jo sitä luokkaa että että se saa aikaan tuntuvaa vuoroveden vaihtelua Suomenlahdessa
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  21. #1161
    Sanomista ja heiluvia nyrkkeijä se varmasti kyllä aiheuttaa joo. Puhumattakaan siitä kateudesta mitä tuo pyörä muutenkin saa aikaan.
  22. #1162
    Lainaa Luke690 kirjoitti Katso viesti
    Noniin, ei siinä kauan menny että tähänki pyörään tuli oikeasti siistin näkönen rööri. Tsekitaut.

    http://m.fastbikesmag.com/2014/02/26...acing-exhaust/
    Hieno on putki ja pelikin oikeasti hyvä......

    Ilman HIRRRRWIÖMOOTTORIAKIN .

    Ei se näköjään ota syntyäkseen AR:n avustuksellakaan .

    Noihin voisi ehkä kehitellä jonkun suorilla pystyyn pomppaavan
    selkänojan..... ettei vanhojen japsisirkkeliluumujen kuskit
    hakkaa selän täyteen tarraa joka suoranpätkällä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  23. #1163
    Ois vielä makeempi, jos olisi molemmat putket, niin kuin siinä concept, siis ala/yläputki
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  24. #1164
    Minulle ovat eri asioita tehokkaan ja voimakkaan kuuloinen ääni kuin kova ääni. Todennäköisesti tuossa on niin paha ääni etten kehtaisi ajaa. Mutta saisi kai tuohon ylös pienen näköisen vaimentimen, jos antaa sen kattipöntön olla tai muokkaisi sitä. Voisihan joku valmistaja tehdä pienemmän katti/vaimennuspöntön vaikka ilman kattia ja sitten pienemmän pöntön. Minun makuun koko Akra on onnistuneen näköinen, mutta kieltämättä proton putki säväytti.

    Minua häiritsee ulkonäöllisesti öljysäiliö edessä ja siihen tekisi mieli tehdä samantyylinen suoja kuin protossa oli. Toisaalta taas se koko Akran titaanikäyrä on niin nätti ettei sitä haluttaisi peittää. Tai ehkä öljysäiliö vaan paistaa silmään kun on harmaa. Ehkä toispuoleinen scooppi olisi hyvä.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  25. #1165
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Ois vielä makeempi, jos olisi molemmat putket, niin kuin siinä concept, siis ala/yläputki
    Se siitä hienon tekeekin munki mielestä.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  26. #1166
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Minulle ovat eri asioita tehokkaan ja voimakkaan kuuloinen ääni kuin kova ääni. Todennäköisesti tuossa on niin paha ääni etten kehtaisi ajaa. Mutta saisi kai tuohon ylös pienen näköisen vaimentimen, jos antaa sen kattipöntön olla tai muokkaisi sitä. Voisihan joku valmistaja tehdä pienemmän katti/vaimennuspöntön vaikka ilman kattia ja sitten pienemmän pöntön. Minun makuun koko Akra on onnistuneen näköinen, mutta kieltämättä proton putki säväytti.

    Minua häiritsee ulkonäöllisesti öljysäiliö edessä ja siihen tekisi mieli tehdä samantyylinen suoja kuin protossa oli. Toisaalta taas se koko Akran titaanikäyrä on niin nätti ettei sitä haluttaisi peittää. Tai ehkä öljysäiliö vaan paistaa silmään kun on harmaa. Ehkä toispuoleinen scooppi olisi hyvä.
    Isoon koneeseen, varsinkin kakkoseen, vaikka on nuo lähtökohtaiset
    eväät saada voimakkaan matala "jylinä" onkin olemassa, ei homma
    sitten käytännössä niin helppo olekaan.

    Kovaa, terävää ja/tai räkäistä ääntä on helppo saada aikaan ja
    sellaista useimmat "rähinävermeet" tuottaakin.
    Kisahommissa tuo ei ole niin paha, mutta kadulla juttu on toinen.

    Korkea puristussuhde ja runsas "nosto" tahtoo vielä lisätä koneessa kuin koneessa
    haastetta sen "muhevan" soundin loihtimisessa.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  27. #1167
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Isoon koneeseen, varsinkin kakkoseen, vaikka on nuo lähtökohtaiset
    eväät saada voimakkaan matala "jylinä" onkin olemassa, ei homma
    sitten käytännössä niin helppo olekaan.

    Kovaa, terävää ja/tai räkäistä ääntä on helppo saada aikaan ja
    sellaista useimmat "rähinävermeet" tuottaakin.
    Kisahommissa tuo ei ole niin paha, mutta kadulla juttu on toinen.

    Korkea puristussuhde ja runsas "nosto" tahtoo vielä lisätä koneessa kuin koneessa
    haastetta sen "muhevan" soundin loihtimisessa.
    Just näin. Race Akrassakin on vaimenninpönttö keskellä eli odotan siltä todella paljon: hyvin tehoa ja matalahkoa voimaa uhkuvaa ääntä.
    Pahimmat äänet mitä ikinä olen kuullut ovat olleet parikin kertaa (Hgissä ja Tukholmassa) H-D V-Rod suorilla putkilla. Alan miehet ovat tottuneet laittamaan oikeisiin Harrikoihin suorat putket mikä ei kuulosta pahalta kun cruisailee ja V-Rod tarvii kierroksia, on puristusta, jne. eikä kuulosta mitenkään H-D:ltä kun on eri V-kulmakin.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  28. #1168
    Saksanfoorumilla jo raportoidaan hirviömoottorin ensimmäisistä lastentaudeista.

    Tehoa on niin paljon, että öljyt pursuavat koneesta ulos ja samoin jäähdytysnestettä syyläristä.

    Asiakkaat ovat riemuissaan...
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  29. #1169
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Saksanfoorumilla jo raportoidaan hirviömoottorin ensimmäisistä lastentaudeista.

    Tehoa on niin paljon, että öljyt pursuavat koneesta ulos ja samoin jäähdytysnestettä syyläristä.

    Asiakkaat ovat riemuissaan...
    Se on ready to race.
    Supermoto
  30.  
  31. #1170
    lieköhän koe-ajoja luvassa tälle dukelle jossain puljuissa. Kiinnostas ihan sikana käydä testaan tää.
    Epäilen että tätä ajaessa unohtuu painon alla nöyrtyny ulkonäkö ja mönkiän äänet.
    Ainakin kommentit tätä jo ajaneilta on oleet sellasta wow osastoa koneen osalta.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Sivu: 39 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29373839404149 ... ViimeinenViimeinen