Sivu: 28 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1826272829303878 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 811:stä 840:een 2647:sta
  1. #811
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Ei taida olla irrotettavaa killeriä sliparissa. Ei sitä enää adventuren akra sliparista voinut irrottaa ilman rankkoja toimia eli ei ole enää ruuvia mistä killerin voi vapauttaa.
    Pähkäilen vain, että muuttuuko se äänimaailama yhtään miehekkäämmäksi tuolla pelkällä sliparilla, vai onko pelkkä koriste. Miten Adventuressa orggigseen verrattuna oli äänet?
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  2. #812
    Lainaa timjoo kirjoitti Katso viesti
    Mitä tuolle Dukelle oli tehty?

    Vaikea uskoa, että kisakäyttöön tehtyä Suzukia voisi päästä yhden sekunnin päähän ihan vakiolla Dukella, koska sehän tarkoittaisi että siitä voisi saada jopa nopeamman pienellä laitolla. Vai puuttuuko minulta oranssit lasit päästä, koska edes epäilen jotakin tämän suuntaista että se voisi olla GSX-R:ää (oletus) hitaampi?
    Kysyin nyt vielä facebookissa siltä, että oliko pyörälle tehty mitään ja kommentit oli seuraavat.

    "It's 100% stock and it is already an amazing bike. A few smaller things arent that good, but overall an amazing bike. For me it is more fun compared to the rc8r, but less race bike till now. Suspension is very soft and so on "

    Eli täysin vakio pyörä ollut kyseessä vielä.

    Tuo Thomas on ajanut kilpaa Super Duke cupissa (taisi jopa voittaa sen 2012 ja oli toinen vuonna 2010) ja saksan eri sarjoissa (idm, endurance kilpailuja ja jotain muita luokkia) eri pyörillä (r6, rc8r, kiloinen suitza), joten uskoisin että osaa jonkin verran paremmin pyörästä ja sen toiminnasta kommentoida, kuin normi katu kuski.

    -Matti

    -Matti
    Viimeksi muokannut: mattipoeka; 06.01.2014 klo 10:10.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  3. #813
    Lainaa Bobo kirjoitti Katso viesti
    Pähkäilen vain, että muuttuuko se äänimaailama yhtään miehekkäämmäksi tuolla pelkällä sliparilla, vai onko pelkkä koriste. Miten Adventuressa orggigseen verrattuna oli äänet?
    Täysputki tietenkin kadulle
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  4. #814
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Täysputki tietenkin kadulle
    Ja naapurisopu säilyy
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  5. #815

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Bobo kirjoitti Katso viesti
    Pähkäilen vain, että muuttuuko se äänimaailama yhtään miehekkäämmäksi tuolla pelkällä sliparilla, vai onko pelkkä koriste. Miten Adventuressa orggigseen verrattuna oli äänet?
    Vakiossa sellaiset hieman ahdistuneet äänet,lätinää ja puhinaa. Akralla moottoripyörän vapautuneet äänet olematta kumminkaan ärsyttävät, lisänä mukava ajoittainen paukuttelu moottorijarrutuksissa.
    Ultrafast KTM machine .
  6. #816
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Vakiossa sellaiset hieman ahdistuneet äänet,lätinää ja puhinaa. Akralla moottoripyörän vapautuneet äänet olematta kumminkaan ärsyttävät, lisänä mukava ajoittainen paukuttelu moottorijarrutuksissa.
    Kiitos
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  7. #817
    Lainaa Bobo kirjoitti Katso viesti
    Pähkäilen vain, että muuttuuko se äänimaailama yhtään miehekkäämmäksi tuolla pelkällä sliparilla, vai onko pelkkä koriste. Miten Adventuressa orggigseen verrattuna oli äänet?
    Mahtaa olla ääni jo vaimennettu sen ison pöntön jälkeen ja alkuperäinenkin vaimennin lähes pelkkä kuori. Näin oli esim. Multistradassa. Painoahan saa 1,5 kg pois ja ulkonäön toiseksi. Vai onko alkuperäisessä muuta kuin suora putki, onko joku katsonut?
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  8. #818
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Kysyin nyt vielä facebookissa siltä, että oliko pyörälle tehty mitään ja kommentit oli seuraavat.

    "It's 100% stock and it is already an amazing bike. A few smaller things arent that good, but overall an amazing bike. For me it is more fun compared to the rc8r, but less race bike till now. Suspension is very soft and so on "

    Eli täysin vakio pyörä ollut kyseessä vielä.

    Tuo Thomas on ajanut kilpaa Super Duke cupissa (taisi jopa voittaa sen 2012 ja oli toinen vuonna 2010) ja saksan eri sarjoissa (idm, endurance kilpailuja ja jotain muita luokkia) eri pyörillä (r6, rc8r, kiloinen suitza), joten uskoisin että osaa jonkin verran paremmin pyörästä ja sen toiminnasta kommentoida, kuin normi katu kuski.

    -Matti

    -Matti
    Hyvin on kottarainen laukannut mikäli kyseessä ollut oikea iso rata, eikä mikään karting-rinkula...
    Supermoto
  9. #819
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Hyvin on kottarainen laukannut mikäli kyseessä ollut oikea iso rata, eikä mikään karting-rinkula...
    Ratana oli Cartagena.

    http://www.circuitocartagena.com/circuito/#especif
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  10. #820
    Komeet Pacman teippaukset sillä oli jo RC8R:ssä

    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  11. #821
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Kysyin nyt vielä facebookissa siltä, että oliko pyörälle tehty mitään ja kommentit oli seuraavat.

    "It's 100% stock and it is already an amazing bike. A few smaller things arent that good, but overall an amazing bike. For me it is more fun compared to the rc8r, but less race bike till now. Suspension is very soft and so on "

    Eli täysin vakio pyörä ollut kyseessä vielä.

    Tuo Thomas on ajanut kilpaa Super Duke cupissa (taisi jopa voittaa sen 2012 ja oli toinen vuonna 2010) ja saksan eri sarjoissa (idm, endurance kilpailuja ja jotain muita luokkia) eri pyörillä (r6, rc8r, kiloinen suitza), joten uskoisin että osaa jonkin verran paremmin pyörästä ja sen toiminnasta kommentoida, kuin normi katu kuski.

    -Matti

    -Matti
    Eikä aio ostaa WP:n Race kittiä vaan Öhlinsin cartrige kitin keulaan ja taakse shimmata alkuperäisen.
    Millaista kokemusta porukalla on WP:n kiteistä? Kaverilla taisi olla K7 Ratagixxerissä WP:n kitti ja muistaakseni ei se ihan tyytyväinen ollut.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  12. #822
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Eikä aio ostaa WP:n Race kittiä vaan Öhlinsin cartrige kitin keulaan ja taakse shimmata alkuperäisen.
    Millaista kokemusta porukalla on WP:n kiteistä? Kaverilla taisi olla K7 Ratagixxerissä WP:n kitti ja muistaakseni ei se ihan tyytyväinen ollut.
    Omasta mielestä ihan ok, mutta kyllä tuo öhläri taitaapi olla parempi nuista

    Paras pyörä mitä oon ajanu oli S1000RR jossa oli viimeisen päälle öhlärin alusta.. se oli ku ois taikamatolla menny

    -Matti
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  13. #823
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Eikä aio ostaa WP:n Race kittiä vaan Öhlinsin cartrige kitin keulaan ja taakse shimmata alkuperäisen.
    Millaista kokemusta porukalla on WP:n kiteistä? Kaverilla taisi olla K7 Ratagixxerissä WP:n kitti ja muistaakseni ei se ihan tyytyväinen ollut.
    Siihen aikaisempaan RC8R:äänhän se vaihto kaikki osat öhläriin, ei tullu kysyttyä silloin syytä.

    -Matti
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  14. #824
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Eli täysin vakio pyörä ollut kyseessä vielä.
    Hyvä alku (tai oikeastaan ihan käsittämättömän hyvä...)

    Tulee todella mielenkiintoinen ratatesti tulevaisuudessa kun Aprilia ja Bmw saadaan tuota vastaan.
  15. #825
    Lainaa timjoo kirjoitti Katso viesti
    Tulee todella mielenkiintoinen ratatesti tulevaisuudessa kun Aprilia ja Bmw saadaan tuota vastaan.
    Huomenna (8.1.2014) ilmestyvässä MCN:ssa on mielenkiintoinen testi:

    "Super Duke shootout: The new KTM takes on the Aprilia Tuono V4R and Triumph Speed Triple 1050

    We put the new KTM 1290 Super Duke R up against the Triumph Speed Triple 1050 and Aprilia Tuono V4R to see if the 'Beast' can knock the Triumph off the top step of the super naked class. "

    mcn_080114.jpg
    vuodesta 1971 ....
  16. #826
    Tämän päivän MCN:ssä on juttu Triumph Speed Triplen, Aprilia Tuonon ja KTM 1290 Super Duke R:n vertailuajosta maantiellä Cannes - Grenoble, radalla ei ajeta.

    Lehden saa ostettua sähköisenä iPadiin ja Androidiin (alle 3 euroa),

    Kaikki saavat kehuja, mutta KTM:n kiihtyvyyttä noin 50 km/h ylöspäin kehutaan erityisesti.
    Mutta, mutta .... moitittavaakin löytyy melkein kaikista.

    Mukana ovat myös tehokäyrät.

    vuodesta 1971 ....
  17. #827
  18. #828
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    ...aaand the WINNER is... Ohno! It was not SpeedTriple, it was not SDR...
    Well, this was well known (by experts) beforehand: Aprilia Tuono V4!!!!
    MAD (mean absolute deviation)
  19. #829
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    ...aaand the WINNER is... Ohno! It was not SpeedTriple, it was not SDR...
    Well, this was well known (by experts) beforehand: Aprilia Tuono V4!!!!
    Pistetääs popparit tulille, KTM-miehiä odotellessa

    "Ei ei voi olla, paska testi mielipidekysymys jne jne jne"

    jos KTM olisi voittanut:

    "Noniin jep, odottiko joku jotain muuta, siinä viimeisillekkin luu kurkkuun! WATCH OUT FOR THE BEAST"


    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  20. #830
    Mikäs sen parempaa suomalaiselle kuin vahingonilo ja siitä mahdollinen toiselle aiheutunut katkeruus

    Molempiin suuntiin löytyy aina mekkalaa pitävät tahot ja puolesta puhujat
    Yamaha FZ1-S -09 / 2013 ->

    ex. Kawasaki ER-5 -04 / (2011-2012)
    ex. Cagiva Freccia 125 C12R Lucky Explorer -90 (1997-1998)
    ex. Suzuki PV50 -94 (1995-1997)
  21. #831
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Tuleepa tuokin lehti luettua. Performance Bikessa on Gen1 Tuono Factoryn testi . Sekin kiinnostaa ja varmasti ihan paras

    Vielä S1000R mukaan soppaan sekä uus Monsteri (miksei?). Hienoa olla mopotoimittaja.

    Näistä testituloksista... Olikohan Biken fighteritesti, jossa Ducsu leivottiin voittajaksi. Kun tarkemmin katsoi pisteitä, niin ratkaisu tapahtui punnituksen perusteella. Eli testejä on kaikenlaisia. MCN:n on yksi niistä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #832
    Niin testeillähän se pyörä aina ostetaan

    Hienoja pyöriä kaikki, mutta hieman erilaisia jokainen (hyvä niin)...
    Yamaha FZ1-S -09 / 2013 ->

    ex. Kawasaki ER-5 -04 / (2011-2012)
    ex. Cagiva Freccia 125 C12R Lucky Explorer -90 (1997-1998)
    ex. Suzuki PV50 -94 (1995-1997)
  23. #833
    MCN:n KTM 1290R, Aprilia Tuono V4R ABS ja Triumph Speed Triple testi (ktm-forumilta).

    http://superduke.net/forum/viewtopic...277665#p277665

    Tarkkuus kuitenkin heikko, joten joutuneen suurentamaan dokumenttia, jotta sen voi lukea.
    Yamaha FZ1-S -09 / 2013 ->

    ex. Kawasaki ER-5 -04 / (2011-2012)
    ex. Cagiva Freccia 125 C12R Lucky Explorer -90 (1997-1998)
    ex. Suzuki PV50 -94 (1995-1997)
  24. #834
    Eniten tuntuvat moittivan tuota sähköapujen poistamista.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  25. #835
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Eniten tuntuvat moittivan tuota sähköapujen poistamista.
    Tuosta oli jo aavistusta luettujen koeajotestien perusteella. Jos asiakaskunta vaatii jotain muuta, niin varmaankin päivitettävissä tai tulee versio 2.0 myöhemmin.

    Jokainen omistaja kokee tuon elektroniikan sitten ihan itse. Suorituskykyä ei tunnuttu moittivan...
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #836
    Siis minulle tämä ei ollut mikään yllätys, ainahan ne ylistää yksittäisessä testissä. Mutta sitten kun aletaan vertaamaan toisiin, niin yleensä se kaikista käytännöllisin voittaa. En ole lukenut testiä, mutta mitä tässä muita on uskomista, niin ei voittanut. Mutta silti olen niin myyty että jos massia löytyisi, niin joituisi käydä poistaa tuollasen Beast kaupasta, kun se täyttää minun kyseiset kriteerit.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  27. #837
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa iSot kirjoitti Katso viesti
    Niin testeillähän se pyörä aina ostetaan

    Hienoja pyöriä kaikki, mutta hieman erilaisia jokainen (hyvä niin)...
    Joo ihan varmaan huono ostos, ei kannata itse kokeilla pettyy vaan. Minä voin ostaa puoleen hintaan pois jos joku haluaa säästyä karvaalta pettymykseltä.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  28. #838
    joo mäkin pysyn b-kinkissä
    b-king -08
  29. #839
    Itse ymmärsin samoin.

    KTM on testin mukaan "eläin" luonteeltaan ja varsinkin keskialueen väännön ansiosta.

    1290R ainoaksi ongelmaksi katsottiin pääasiassa juuri nuo ajomoodit. Joutuneen valitsemaan joka kerta uudelleen sammutuksen yhteydessä (ei tallenna muistiin / Aprilia tallentaa) joka ottaa n. 30-40 sekunttia. Moodit päällä pyörä on testaajien mukaan "lammas" ja turvallinen/helppo ajaa ;) Ilman moodeja vehkeen saa kaasulla keulittua 1-3 vaihteilla ympäri, jos ei vaan osaa tai haluaa ihan välttämättä.

    Tuono oli ajajien mukaan kaikessa hyvä ja tasapainossa joka suhteessa.

    Triple koettiin hyväksi edelleen, mutta raskaaksi ja vanhahtavaksi jo tässä porukassa.
    Viimeksi muokannut: iSot; 08.01.2014 klo 21:12.
    Yamaha FZ1-S -09 / 2013 ->

    ex. Kawasaki ER-5 -04 / (2011-2012)
    ex. Cagiva Freccia 125 C12R Lucky Explorer -90 (1997-1998)
    ex. Suzuki PV50 -94 (1995-1997)
  30.  
  31. #840
    Vähän ihmetyttää tässä, eikö tämä topic ole juuri tätä mallia varten. Eikö se oli ihan sama miten täällä sitä pyörää kehutaan maasta taivaisiin. Ja kaikki ketkä on ostamassa tätä pyörää, niin ole ostamassa.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Sivu: 28 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1826272829303878 ... ViimeinenViimeinen